Horus1 schreef: ↑07 mei 2020, 13:46
Ice, wat jij van mij denkt laat me ijskoud. Een eigen mening heb ik inderdaad, maar ik voel mij niet geroepen om die hier dagdagelijks te ventileren, heb wel betere en nuttigere dingen te doen. Temeer omdat forumgebruikers zoals mezelf (en nog veel anderen) er niet van houden om àls ze al iets zeggen een hoop negatieve commentaar naar hun hoofd geslingerd krijgen door typkes zoals jij en Dej.. Dat jij me een nitwit noemt, net zoals jij zoveel anderen hier nitwits noemt, beschouw ik als een compliment omdat ik weet van waar het komt. Jij denkt hier tegen alles en iedereen te mogen fulimineren, je leeft in een gemeenschap - of je het nu wilt of niet - en
je hebt je aan de regels van die gemeenschap te houden. Het recht van een individu stopt waar het individu een gemeenschap in gevaar brengt.
By the way : Mij moet je het verschil niet proberen wijs te maken tussen een "salariswagen" en een "bedrijfswagen", we hadden er toen zo'n 30 -tal in de jaren 90. Altijd tijdens mijn loopbaan met een firmawagen gereden: het woord salariswagen bestond toen nog niet. Heeft me nooit één frank gekost.
Ik wijs gast43 op de onjuistheden van feíten en gij komt mijn rechtzetting afzeiken...dat toont aan hoeveel gij er zelf van snapt.
En begint gij er dan maar eens mee met je aan de forumregels te houden en persoonlijke aanvallen achterwege te laten.
Je eigen mening over
onderwerpen die ter discussie staan is nergens te vinden maar als er persoonlijke commentaar op een forumlid gegeven wordt, zijt gij er als eerste en als de kippen bij, als het maar is om mensen persoonlijk te schofferen, hé want over onderwerpen heb je niks te melden.
En ga nu maar betere en nuttiger dingen doen tot er weer ergens iemand een persoonlijke sneer krijgt, dan kun je weer, in tegenstelling tot je mening, weer de moeite nemen om je onnozele commentaar over forumleden te komen ventileren.
En natuurlijk bestond 30 jaar geleden de salariswagen nog niet (en den euro ook niet, misschien weet je dat ook nog niet?

)...man, man...de betekenis van salariswagen en het verschil met bedrijfswagen ken je blijkbaar ook niet eens..
Ik ga écht niet weer de hele uitleg uit de doeken doen hoe het NU eraan toegaat met bedrijfswagen (én salariswagen) in vergelijking met 30 jaar geleden...zoek dat maar zelf uit.
Horus1 schreef: ↑07 mei 2020, 13:46
Niet akkoord, ga dan op een verlaten eiland wonen, kan je je eigen wetten en regels beleven.
Enkel onwetende nitwits spuien zulke onzin in discussies op een politiek forum, is zelfs niet de moeite om woorden aan te verspillen, zulke mensen horen thuis in dictaturen.