Corona virus
-
Ice
Natuurlijk zal het aantal besmettingen gaan pieken als mensen opnieuw buitenkomen, dat is een no-brainer die al met zekerheid kan gezegd worden, daar zullen ze zelfs de cijferkes niet voor hoeven te manipuleren..
En spreek voor jezelf, de 'ongedisciplineerde doetjes' volgen de social distancing dus hoeven ze gene muilband te dragen.
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Bij voldoende afstand houden zijn mondmaskers niet nodig dus dragen mensen het niet.
En ja, dan sta je mooi voor aap als je als enige die muilband wel draagt...
Nee is net anders om beste Ice , wij moesten het wel dragen of anders kwamen we daar niet binnen
Plus hand gel . ( bij de Overheid)
T'is daarom dat ik dat schrijf viel van mijne sokkel .
Als je dat de mensen oplegt , zouden zij dat ook moeten moeten dragen ? of heb ik verkeerd voor
en neen was geen schutsel tussen wel afstand dat wel .
Fred1950 : Als zij dat de bevolking opdragen , zou de regering ook voorbeeld moeten geven
je mag mij corrigeren als ik fout ben .
En ja, dan sta je mooi voor aap als je als enige die muilband wel draagt...
Nee is net anders om beste Ice , wij moesten het wel dragen of anders kwamen we daar niet binnen
Plus hand gel . ( bij de Overheid)
T'is daarom dat ik dat schrijf viel van mijne sokkel .
Als je dat de mensen oplegt , zouden zij dat ook moeten moeten dragen ? of heb ik verkeerd voor
en neen was geen schutsel tussen wel afstand dat wel .
Fred1950 : Als zij dat de bevolking opdragen , zou de regering ook voorbeeld moeten geven
je mag mij corrigeren als ik fout ben .
Laatst gewijzigd door gast43 op 08 mei 2020, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ik hou afstand , maar wat te denken van het dametje dat zonder muilband op minder dan 1 meter voor de toog van de apotheker naast mij kwam staan ? Die heeft toch van mij een ferm oplawaai gekregen ( en met succes )....
Wat is "voldoende afstand" ? Blaas eens buiten in de kou uw adem ( of als ge rookt, de rook ) uit. Die gaat met de wind mee veel verder dan 1,5 meter. Wij en de Nederlanders moeten 1,5 meter afstand houden ( en hebben de Belgen dat aan de Nederlanders wijsgemaakt, of is het omgekeerd ). De Oostenrijkers moeten "maar" op 1 meter van mekaar blijven, maar dan wel met 'Ice' hare muilband aan.
De Aziaten die hier rondlopen dragen nu zo goed als allemaal een masker, die staan voor mijn part niet voor aap maar geven het correcte voorbeeld.
Er zijn vandaag terug 591 nieuwe besmettingen geregistreerd. Gisteren waren dat iets meer dan 600 , maar de dagen voordien was dat slechts ongeveer 200 à 300 . De ongedisciplineerde doetjes zijn dus nie-goe-bezig !
-
Ice
Gast43, ben je er nu pas achter dat de politiek ons allerlei regeltjes en wetten oplegt die ze zelf niet volgen?
Dat is dan heel lààt...
Dat is dan heel lààt...
-
Dat klopt Beste Ice van die regels . Dat is al veel langer geweten .
Heb nog niet anders geweten en dat is in de privé en idem in bedrijf geweest .
En volgen wij de regels niet op , dan kon je binnen de kortste keren aan boete verwachten .
Maar dat heb ik hun nooit gegund .
Weet je wat ik dan denk , wij zijn in orde en dat de rest maar doet .
Had wel spijt dat ik ze er niet heb op gewezen . Was met zoveel bezig .
Was bij buiten gaan dat ik dacht doeme
Heb nog niet anders geweten en dat is in de privé en idem in bedrijf geweest .
En volgen wij de regels niet op , dan kon je binnen de kortste keren aan boete verwachten .
Maar dat heb ik hun nooit gegund .
Weet je wat ik dan denk , wij zijn in orde en dat de rest maar doet .
Had wel spijt dat ik ze er niet heb op gewezen . Was met zoveel bezig .
Was bij buiten gaan dat ik dacht doeme
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Hoe meer je wat wilt weten is de herhaling steeds met wie was je in kontact. De media als een hulpmiddel voor de commerce. En dan op de wijze 'van moeten'. Bij buitenkomen ook je phone meenemen dan.
Men stuurt aan op die app, 't moet wel samenvallen met genoeg tests voorhanden. Maar is zoiets van, vandaag negatief, morgen positief.
Men stuurt aan op die app, 't moet wel samenvallen met genoeg tests voorhanden. Maar is zoiets van, vandaag negatief, morgen positief.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Inderdaad, gans dat App gedoe gaat niets brengen, behalve een flinke stuiver voor de makers ervan. Ik heb trouwens geen smartphone, en moest ik hem hebben, dan zet ik hem af. Met mijn simpele GSM ga ik ook op stap zonder dat die aanstaat.
Heet van de naald ( pardon, radio ) : tientallen besmettingen onder het personeel van Ikea Kortrijk ....
-
Om mijn garagist te kunnen opbellen als ik met mijn old-timer in panne sta. Of om de politie te verwittigen als een N-VA'er zich niet aan de 1,5 meter regel houdt.
Samengevat : om iemand te kunnen bereiken als het nodig is zonder een café binnen te stappen of bij iemand aan te bellen, maar niet om zelf bereikbaar te zijn. Dat laatste kon vroeger ook niet toen er nog geen GSM's waren, waarom zou het nu wel moeten.
-
Fred1950 laat Gent dat nog toe old-timer ?
Idd dan ben je beter dat je u iphone meeneemt
Die mensen kennen geen afstand Fred1950
Maar ook niet onder de bevolking .Ik ga mij borstelsteel meenemen
die gaan kijken se .
Dien tijd was veel beter zonder gsm , en lieten ze ons gerust en konden we doorwerken ,
heb hem eens bijna door raam gesmeten van bestelwagen , zeg ga dat nooit wennen .
Zijn de cafe's open nu
denk het niet 
Idd dan ben je beter dat je u iphone meeneemt
Die mensen kennen geen afstand Fred1950
Maar ook niet onder de bevolking .Ik ga mij borstelsteel meenemen
die gaan kijken se .
Dien tijd was veel beter zonder gsm , en lieten ze ons gerust en konden we doorwerken ,
heb hem eens bijna door raam gesmeten van bestelwagen , zeg ga dat nooit wennen .
Zijn de cafe's open nu
-
Mee den tram.
Ah nee, sorry
Helemaal niet, maar ik heb ook niets te zoeken en te vinden in Gent. Al wat ik nodig heb vind ik ook buiten Gent, en wat ik daar niet vind, bestel ik on-line ( en dan nog meestal uit het buitenland omdat wat ik zoek net niet in België te krijgen is, bvb. goeie lakverf voor mijn old-timer
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Schuld dat kennen ze niet,het is altijd een ander,de naam is haas en die weet van niks.Dicksy schreef: ↑08 mei 2020, 12:09Mondmaskers worden niet verdeeld omdat ze niet de juiste certificaten hebben maar de mensen moeten wel hun eigen mondmaskers maken zonder de juiste certificaten. Dan zijn die certificaten plots van geen tel. Deze putschisten zullen wel degelijk de schuld dragen.Fred1950 schreef:
Wacht maar als het aantal besmettingen terug begint te pieken, dan zal het de schuld worden van Wilmès en de PS. Wij zijn een volk geworden van ongedisciplineerde doetjes die beginnen te bleiten ( en kwaad worden ) als het niet "leuk" meer is.
Het zal er van afhangen hoeveel het bedrijf onder tafel schuift on te mogen leveren.....Ze gaan liever maskers bestellen bij postbus in Luxemburg
Hoeveel keer gaan die nog in zak laten zetten is wel niet meer normaal , als je zo dingen leest !!
maar een soap is het, ongelooflijk als men eens terug kijkt, en dat is maar een klein deeltje ,beging maar vanaf ....16 maart!!!!!,dat was toch ,omdat het maar een klein griepje was,er geen mondmaskers nodig waren?
https://www.hln.be/in-de-buurt/antwerpe ... ~a7aa0dd7/
10 april.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/-m ... a222eeb41/
3 dagen geleden.
https://www.tijd.be/ondernemen/textiel/ ... 25078.html
2 dagen geleden...
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/st ... ~a8421ffd/
En dan 11 uur geleden....
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/st ... ~a8421ffd/
En daarna gaat de soap over de testers beginnen
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Ice
Jaja, stoere, nu is het weer een ferm oplawaai?
Heb je intussen nog anderen een ferme oplawaai gegeven? Kijk maar uit tegen wie je gaat staan brullen, je zou weleens de verkeerde kunnen afblaffen...ne bouwvakker bijvoorbeeld...
Ge weet toch dat gsm's en smartphones nog steeds een signaal uitsturen, zelfs als ze àf-staan?
Ken je het truukje dan niet zodat ze je helemaal niet kunnen volgen?