Corona virus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Nee, ken ik niet, vertel eens ? Ik zou denken, hem in een ijzeren doos steken of hem in zilverpapier inpakken. Is er een andere manier ?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Bij gebrek aan onheilsprofetieën ga ik toch maar eens dat spoor bewandelen
'It's a dirty job, but somebody has got to do it'.
De Britse economie staat voor de zwaarste neerwaartse beweging ooit. Nooit voorheen heeft er economische een krimp van 7% op één kwartaal plaatsgevonden. en het kan misschien nog dieper gaan, zegt IHS Markit.
'It's a dirty job, but somebody has got to do it'.
De Britse economie staat voor de zwaarste neerwaartse beweging ooit. Nooit voorheen heeft er economische een krimp van 7% op één kwartaal plaatsgevonden. en het kan misschien nog dieper gaan, zegt IHS Markit.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Een 'coronaverpleegster' is vorige zondag verkracht door een Senegalese illegaal terwijl ze op de bus stond te wachten. Dat gebeurde om 3u. 's nachts nadat ze haar werk had gedaan in een ziekenhuis.
Dat gebeurde achter het centraal station in Napels. Ze had een uur staan wachten op de bus, maar wegens de coronamaatregelen was die lijn geschrapt.
'De helden' krijgen niet altijd het respect dat ze verdienen.
Dat gebeurde achter het centraal station in Napels. Ze had een uur staan wachten op de bus, maar wegens de coronamaatregelen was die lijn geschrapt.
'De helden' krijgen niet altijd het respect dat ze verdienen.

tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
U kunt er de batterij uitdoen, of een aanschaffen in BXL noord,zoals de terreur verdachten , de drugs dealers, de gangsters en de illegalen, die kunnen ze niet traceren
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Ah ja, juist.tokkio schreef: ↑09 mei 2020, 17:34U kunt er de batterij uitdoen, of een aanschaffen in BXL noord,zoals de terreur verdachten , de drugs dealers, de gangsters en de illegalen, die kunnen ze niet traceren![]()
-
Ice
Wel voor de huidige generatie gsm/smartphones...
En véél eenvoudiger... wanneer worden álle verbindingen verbroken, zowel in- als uitgaande signalen (zoals gsm-masten, wifi-signalen, satellietsignalen etc...) en is er helemaal 'geen service' en dus ook geen uitgestuurd signaal van jóuw toestel meer?
In welke modus moeten alle apparaten staan als je met het vliegtuig reist?
Vliegtuigmodus...
Mijn gps, locatie en bluetooth staan standaard áltijd áf en als ik het huis uitga wordt er op vliegtuigmodus overgegaan zodat áls het nodig zou zijn, ik enkel uit vliegtuigmodus hoef te gaan om terug gebruik te kunnen maken om te bellen of te sms-en, ik kan dus niet gevolgd worden.
Ook bluetooth wordt door vliegtuigmodus uitgeschakeld.
Een aparte app voor contact tracing voor contacten van door corona besmette mensen is dus eigenlijk niet eens nodig omdat bluetooth al elk signaal oppikt van andere toestellen in de buurt, dus kennen ze via bluetooth immers al elk contact die in jouw buurt komt....
-
Ice
https://childrenshealthdefense.org/news ... al-health/In maart adviseerde CNN dat mensen die bang waren voor het coronavirus een griepvaccinatie zouden moeten halen.
Het Pentagon concludeerde echter al in januari dat mensen die tegen griep zijn gevaccineerd een 36% hogere kans hebben het coronavirus te krijgen.
En laten bijna alle coronadoden nu precies onder de ouderen vallen, waarvan de meesten doorgaans ieder jaar trouw in de rij gaan staan voor hun griepprik.
Robert.F.Kennedy Jr
Pentagon Study:

Ook de study door CDC in 2018 toonde aan dat de griepprik bij kinderen onder 18 jaar het risico op acute ziekten van de luchtwegen bij kinderen doet toenemen.
This CDC supported study concluded an increased risk
of acute respiratory illness (ARI) among children <18 years caused by
non-influenza respiratory pathogens post-influenza vaccination compared to unvaccinated children during the same period.

Kunnen we daaruit besluiten dat de griepprik mogelijk ter voorbereiding was om het coronavirus niet te overleven door verminderde weerstand/mogelijke schade aan de longen door de griepprik?
Het past alleszins in het plaatje van reduceren van de bevolking?
Toch merkwaardig dat nét de risico doelgroepen, zoals ouderen, werd geadviseerd om vooral de griepprik te halen ter bescherming tegen de griep waardoor hun afweersysteem/longfunctie verzwakte en er te weinig weerstand was om het coronavirus te overwinnen...vandaar zoveel corona-doden?
Een vraag die gesteld en onderzocht dient te worden?
Dat zou ook betekenen dat het coronavirus dus niet toevallig opdook maar toch mogelijk in een labo werd gemodificeerd om de, reeds door de griepprik verzwakte longfunctie, verder aan te tasten en bewust op de wereld werd losgelaten?
Of zijn we dan aan het complot-denken?
-
Wat is dat hier voor een forum aan 't worden? Geen slecht nieuws meer?
In Duitsland worden de teugels gevierd en stijgt de besmettingsgraad weer. En dat gaat hier ook komen. En dat gaat in alle landen komen. En BDW is een leugenaar. En het was maar een griepje.
Zo. Een spuitje gif om ons afweersysteem op peil te houden. We waren het al bijna afgeleerd
In Duitsland worden de teugels gevierd en stijgt de besmettingsgraad weer. En dat gaat hier ook komen. En dat gaat in alle landen komen. En BDW is een leugenaar. En het was maar een griepje.
Zo. Een spuitje gif om ons afweersysteem op peil te houden. We waren het al bijna afgeleerd

Ice
Ja, Wil...waar gaat het maar naartoe als zelfs kardinalen en aartsbisschoppen al brandbrieven schrijven tegen de elitepaus in?
"Hou jij ze arm, dan houden wij ze dom" geldt niet meer als het de spuigaten uitloopt voor sommige geestelijken die het goed menen...
"Hou jij ze arm, dan houden wij ze dom" geldt niet meer als het de spuigaten uitloopt voor sommige geestelijken die het goed menen...
https://www.xandernieuws.net/algemeen/b ... dregering/In Rome hebben een aantal katholieke kardinalen en aartsbisschoppen een verklaring opgesteld waarin zij met ongewoon duidelijke bewoordingen waarschuwen dat het coronavirus wordt misbruikt voor de invoering van een communistische planeconomie, voor verplichte vaccinaties, en voor de oprichting van een tirannieke wereldregering – precies de zaken die door de Westerse mainstream media virulent worden ontkend en in de hoek van ‘complottheorieën’ worden gezet.
Deze krachten in de mainstream media en zowel nationale als internationale politiek willen ‘permanente vormen van onacceptabele vrijheidsbeperkingen erdoor drukken', en de daaraan verbonden controle over personen en het volgen van al hun bewegingen…
Deze illiberale sturingspogingen zijn de verontrustende opmaat tot de creatie van een (EU/VN/ WHO/IMF) wereldregering, die zich onttrekt aan iedere controle.’
De lockdown maatregelen dreigen de economie te beschadigen (zeg maar gerust: vernietigen), zo vervolgen de geestelijken.
Dat kan leiden tot oproepen voor externe interventies en social engineering, wat ingrijpende sociale en politieke gevolgen zal hebben.
Er wordt forse kritiek geuit op de maatregelen die de gezinnen belasten, en de zwakke en oudere mensen van hun familieleden scheiden.
‘Wij keren ons tegen deze criminalisering van persoonlijke en sociale contacten.’ De ondertekenaars vrezen dat de persoonlijke isolatie eisen als doel hebben ‘om de mensen beter te kunnen manipuleren en controleren.’
-
Daar zit hem de clue. In Oostenrijk zal er geen tweede lock down komen omdat men er secuur, snel en streng is opgetreden,. Daar zijn de winkels al meer dan 3 weken geleden open gegaan omdat men er nog amper nieuwe besmettingen per dag kent. Vandaag ( zondag ) zitten we hier al terug aan 324 nieuwe besmettingen "op straat" en per dag, en dat dus ZONDER de besmettingen in WZC's er bij te tellen. Op 15 maart , het begin van de crisis, waren er ook "maar" 866 besmettingen in België bekend.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Er zijn vanaf morgen 2000 tracers in dienst (à rato van € 1000 / dag
) Voor hen moet het toch mogelijk zijn elke dag 500 besmettingen te volgen ... Als ze zich een beetje organiseren kunnen ze de hele namiddag wiezen 
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Bedoel je dat die 2000 tracers samen 2.000.000 euro per dag kosten, of bedoel je dat 1 tracer 0,5 euro per dag kost? Beide visies vind ik buiten proportie.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.