In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond allemaal
vandaag weer wasjesdag en nog enkele andere werkjes gedaan in de mate van het mogelijke want ik heb vandaag redelijk veel rugpijn
hopelijk is het morgen iets beter want ik weet soms niet goed hoe ik mij moet bewegen en ik ben juist van plan om maandagvoormiddag mijn kippenhok te kuisen en das wel een lastig werkje voor mijn rug , maar soit ik zal wel zien zeker
Remie hopelijk heeft jullie menu gesmaakt vanavond
wij eten altijd 's middags warm want 's avonds een warme maaltijd das een regelrechte aanslag op mijn maag
marietteke ja we kijken er zeker al naar uit om onze nieuwe wagen af te halen en er zitten echt wel veel meer snufjes en ook echt interessante dingen op dan op onze Hyundai want die is maar heel gewoontjes ondanks dat we toen een duurdere versie gekocht hebben
miesje een lekker koffietje gaat er altijd in hoor bij mij , merciekes
en volgende week dinsdag gaan we onze nieuwe auto halen en we mochten eigenlijk gisteren al onze auto gaan ophalen maar dinsdag past het ons beter
Bertje vandaag op boodschappentocht zo te zien en was het druk vandaag want tis toch een zaterdag en dan gaan er waarschijnlijk meer mensen winkelen hé
jadi oei zit die schoenkast nog niet helemaal in elkaar ?? voor mijn ventje is dat een fluitje van een cent want daar is hij heel goed in om iets ineen te steken
Bekske hopelijk een beetje van jou zaterdag genoten vandaag
grootjegerda ook voor jou een fijn weekend
omadina , ghyra , Sita , Lenk en Flowers
halloooootjes
allé en nu ga ik de potjes egelvoer gaan vullen om dan later buiten te zetten
en dadelijk nog een duik nemen in een warm badje sè
voor iedereen nog een gezellige avond verder
daaaaag

vandaag weer wasjesdag en nog enkele andere werkjes gedaan in de mate van het mogelijke want ik heb vandaag redelijk veel rugpijn
hopelijk is het morgen iets beter want ik weet soms niet goed hoe ik mij moet bewegen en ik ben juist van plan om maandagvoormiddag mijn kippenhok te kuisen en das wel een lastig werkje voor mijn rug , maar soit ik zal wel zien zeker
wij eten altijd 's middags warm want 's avonds een warme maaltijd das een regelrechte aanslag op mijn maag
marietteke ja we kijken er zeker al naar uit om onze nieuwe wagen af te halen en er zitten echt wel veel meer snufjes en ook echt interessante dingen op dan op onze Hyundai want die is maar heel gewoontjes ondanks dat we toen een duurdere versie gekocht hebben
miesje een lekker koffietje gaat er altijd in hoor bij mij , merciekes
en volgende week dinsdag gaan we onze nieuwe auto halen en we mochten eigenlijk gisteren al onze auto gaan ophalen maar dinsdag past het ons beter
Bertje vandaag op boodschappentocht zo te zien en was het druk vandaag want tis toch een zaterdag en dan gaan er waarschijnlijk meer mensen winkelen hé
jadi oei zit die schoenkast nog niet helemaal in elkaar ?? voor mijn ventje is dat een fluitje van een cent want daar is hij heel goed in om iets ineen te steken
Bekske hopelijk een beetje van jou zaterdag genoten vandaag
grootjegerda ook voor jou een fijn weekend
omadina , ghyra , Sita , Lenk en Flowers
halloooootjes
allé en nu ga ik de potjes egelvoer gaan vullen om dan later buiten te zetten
en dadelijk nog een duik nemen in een warm badje sè
voor iedereen nog een gezellige avond verder
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31
hallo
ik kom nog effe slaapwel zeggen ,
hey Miesje ik had je daarstraks niet gezien ,
je was ietsjes voor mij ,
ja ik heb het songfestival opgenomen ,
dan kan ik het zien wanneer ik wil he ,
vele groetjes
en slaapwel iedereen , tot morgen !

ik kom nog effe slaapwel zeggen ,
hey Miesje ik had je daarstraks niet gezien ,
je was ietsjes voor mij ,
ja ik heb het songfestival opgenomen ,
dan kan ik het zien wanneer ik wil he ,
vele groetjes
en slaapwel iedereen , tot morgen !

geluk vind je onverwacht
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Zeker wel, ik zal haar kookkunsten wel weer missen als ik ga varen binnenkort, kook ik zelf mijn potje weer..!zonnebloemetje schreef: ↑16 mei 2020, 19:45
Hebben wij ook jaren geleden 'n tijdje geprobeerd om 's middags warm te eten, was ons niet zo bevallen.
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-

Goeiemorgen Luitjes 
Vandaag de meeste tijd van de dag onszelf binnenshuis maar wat vermaken, muziek luisteren, lezen en wat bezig zijn met dit
geitending.Heel heel misschien pak ik ook toch nog effe 't
voor 'n heel klein uurtje, tenminste als ik mezelf daar straks goed genoeg voor voel.Weet U dat ook weer...
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook 'n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen allemaal !
Ik kom jullie allemaal en heel gezellige, zonnige dag toewensen ! We proberen er toch allemaal het beste van te maken.
Gisteren met een vriend afgesproken om 1 uurtje balletjes te slaan, eens een enkelspelletje van onze favoriete sport "tennis", ja normaal spelen we dubbel en achteraf praten we nog wat na bij een biertje of een wijntje in de bar of op het terras. Maar nu mogen we juist enkel spelen en alle deuren zicht dicht, niet alleen de cafetaria maar ook kleedkamers en douches en toiletten... dat is natuurlijk niet zo aangenaam, als je bezweet naar huis moet..... dat besef ik zeker. Dus, resultaat, het uur afgebeld, ik had nochtans reeds online een terrein gereserveerd. Ik begrijp hem ergens wel, is bang.... maar ik vind het toch echt jammer.
Anders doe ik mijn best, de dagelijkse werkjes, en gelukkig lees ik graag. Ben weer mijn laatste van de 4 bibliotheekboeken begonnen, dus volgende week weer nieuwe gaan halen.
Vandaag is het een zonnige dag, en ik kijk al uit naar donderdag, dan komt één van mijn dochters met haar twee meisjes, Luna en Maîté, mijn lieve kleindochters, op bezoek ! Zij hebben me die naam gegeven, zeggen nog steeds "oma Dina".
Na de middag neem ik ook maar eens mijn fiets voor een tochtje !
Hou jullie allemaal goed, lieve groetjes aan ieder van jullie !
omadina
Ik kom jullie allemaal en heel gezellige, zonnige dag toewensen ! We proberen er toch allemaal het beste van te maken.
Gisteren met een vriend afgesproken om 1 uurtje balletjes te slaan, eens een enkelspelletje van onze favoriete sport "tennis", ja normaal spelen we dubbel en achteraf praten we nog wat na bij een biertje of een wijntje in de bar of op het terras. Maar nu mogen we juist enkel spelen en alle deuren zicht dicht, niet alleen de cafetaria maar ook kleedkamers en douches en toiletten... dat is natuurlijk niet zo aangenaam, als je bezweet naar huis moet..... dat besef ik zeker. Dus, resultaat, het uur afgebeld, ik had nochtans reeds online een terrein gereserveerd. Ik begrijp hem ergens wel, is bang.... maar ik vind het toch echt jammer.
Anders doe ik mijn best, de dagelijkse werkjes, en gelukkig lees ik graag. Ben weer mijn laatste van de 4 bibliotheekboeken begonnen, dus volgende week weer nieuwe gaan halen.
Vandaag is het een zonnige dag, en ik kijk al uit naar donderdag, dan komt één van mijn dochters met haar twee meisjes, Luna en Maîté, mijn lieve kleindochters, op bezoek ! Zij hebben me die naam gegeven, zeggen nog steeds "oma Dina".
Na de middag neem ik ook maar eens mijn fiets voor een tochtje !
Hou jullie allemaal goed, lieve groetjes aan ieder van jullie !
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
Het is inderdaad mooi weer Remie om te fietsen,
Mijn man is ook gaan fietsen.
Verleden week zondag op moederdag verliep mijn dag anders,
Ben van de trap gevallen, moest nog 4 treden.
heb een beste smak gemaakt, de arm zwaar gekneust en miste een lap vel op mijn arm pfff.
Mijn man was net weg, de buren hebben geholpen en arm verbonden.
Ben alweer 2 keer bij de HA geweest, dinsdag moet ik weer.
de arm heeft alle kleuren van de regenboog haha.
Mijn man is ook gaan fietsen.
Verleden week zondag op moederdag verliep mijn dag anders,
Ben van de trap gevallen, moest nog 4 treden.
heb een beste smak gemaakt, de arm zwaar gekneust en miste een lap vel op mijn arm pfff.
Mijn man was net weg, de buren hebben geholpen en arm verbonden.
de arm heeft alle kleuren van de regenboog haha.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen
Het is nog vroeg op de morgen, de zon is het zalig om op het terras te zitten.
Dus vanop mijn terras geniet ik van een tas koffie, het zicht op "ons" paard", de vele bomen die precies
een bos aantonen.. De spoorweg waar mini treintjes voorbij komen zo om het uur ongeveer...
De mini koetjes in de verte, en de schapen . De schakeringen van het verschillend groen op de lappen velden doen me denken aan patchwork
....Koffie uit nu verder wat HH doen...
Euch...eigenlijk eerst naar de badkamer want ik zit nog in kamerjas...
Fijne dag allen
toedeloe
menu: biefstuk/friet met salade en tomaatjes
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Zondagsgrapje
Een man ligt op zijn sterfbed, wetende dat het einde nabij is.
Rondom hem zitten z'n vrouw, dochter, schoonzoon, en een verpleegster.
De stervende richt zich tot zijn dochter en zegt: "Mariette, ik wil dat gij de huizen in de Zandstraat en al de aanpalende straten neemt".
Tot zijn echtgenote : "Rita, ik wil dat gij al de kantoren en de residentiegebouwen van de wijk van de Zonnestraat neemt".
En tegen de schoonzoon : "Pierre, en gij... awel gij krijgt de flatgebouwen rond het stadspark"...
De verpleegster is helemaal sprakeloos als zij dit allemaal hoort.
Nadat de man overleden is, zegt zij :
"Madame Rita, wat moet uw man een hard werkende mens geweest zijn dat hij zoveel eigendommen heeft verworven!"
Waarop de echtgenote verbaasd: "Eigendommen? '
t Gaat hier wel over zijn gazettenronde hé!"
Een man ligt op zijn sterfbed, wetende dat het einde nabij is.
Rondom hem zitten z'n vrouw, dochter, schoonzoon, en een verpleegster.
De stervende richt zich tot zijn dochter en zegt: "Mariette, ik wil dat gij de huizen in de Zandstraat en al de aanpalende straten neemt".
Tot zijn echtgenote : "Rita, ik wil dat gij al de kantoren en de residentiegebouwen van de wijk van de Zonnestraat neemt".
En tegen de schoonzoon : "Pierre, en gij... awel gij krijgt de flatgebouwen rond het stadspark"...
De verpleegster is helemaal sprakeloos als zij dit allemaal hoort.
Nadat de man overleden is, zegt zij :
"Madame Rita, wat moet uw man een hard werkende mens geweest zijn dat hij zoveel eigendommen heeft verworven!"
Waarop de echtgenote verbaasd: "Eigendommen? '
t Gaat hier wel over zijn gazettenronde hé!"
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
Joh Gerda, wat heb je jezelf nu toch aangedaan, te gehaast de trap genomen misschien?grootjegerda schreef: ↑17 mei 2020, 09:42Ben van de trap gevallen, moest nog 4 treden.
Sterkte en Beterschap.
Zal ook nog
voor 'n spoedig herstel, heb daarvoor toch tijd zat in deze bizarre tijden..!Vriendelijke groet,
en
-
Dank jewel Remie!
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31
hallo goeienamiddag ,
vanmorgen om 11 uur 'n fietstochtje gedaan met zus ,
dan is het nog kalm op de weg , wel ons "fleece" aan hoor ,
Remie , wij hebben hier ook mooie fietsroute's langs de rupel ,
we kunnen ook de overzetboot nemen , en aan de overkant is ook echt mooi ,
maar deze tijd blijven we natuurlijk aan "onze " kant
grootjegerda , oei , dat is minder ,
ja een ongelukje is rap gebeurd hé ,
gelukkig zijn je buurtjes je komen helpen ,
hopelijk is alles vlug weer genezen ,
jadi , ha,ha ik lig hier dubbel , met je grapje ,
hier vanmorgen ook stralend zonneke ,
maar nu zit ze ergens achter de wolken ,
omadina , je tennissetje uitgesteld ,
maar toch leuk dat straks de kids langs komen ,
en nog veel "leesgenot " hé ,
bekske hallo
Lenk tof dat je er effe was hoor ,
bloemeke ghyra sita;; toyler..oeps ben de naam effe kwijt , maar ge weet wel wie ik bedoel h" ,
Miesje ,
fijne dag allemaal
vanmorgen om 11 uur 'n fietstochtje gedaan met zus ,
dan is het nog kalm op de weg , wel ons "fleece" aan hoor ,
Remie , wij hebben hier ook mooie fietsroute's langs de rupel ,
we kunnen ook de overzetboot nemen , en aan de overkant is ook echt mooi ,
maar deze tijd blijven we natuurlijk aan "onze " kant
grootjegerda , oei , dat is minder ,
ja een ongelukje is rap gebeurd hé ,
gelukkig zijn je buurtjes je komen helpen ,
hopelijk is alles vlug weer genezen ,
jadi , ha,ha ik lig hier dubbel , met je grapje ,
hier vanmorgen ook stralend zonneke ,
maar nu zit ze ergens achter de wolken ,
omadina , je tennissetje uitgesteld ,
maar toch leuk dat straks de kids langs komen ,
en nog veel "leesgenot " hé ,
bekske hallo
Lenk tof dat je er effe was hoor ,
bloemeke ghyra sita;; toyler..oeps ben de naam effe kwijt , maar ge weet wel wie ik bedoel h" ,
Miesje ,
fijne dag allemaal
Laatst gewijzigd door marietteke op 17 mei 2020, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
geluk vind je onverwacht