Jobs - Jobs - Jobs
-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
Waar heb ik dat geschreven dat ik dans op de doden?paullamb schreef: ↑16 mei 2020, 15:46Ik begrijp ook niet waarom “ Jules” zou ge banned zijn?
Gebruikte hij verkeerde woorden?
Dan moet ge de Posts van Petrol maar eens nalezen . Dansen op de doden!!
En niks anders dan stront, zeveraar of parvenu.
Ik heb Jules die worden nog nooit gezien.
Veel zever , ja, maar nooit beledigend.
Er zijn er veel anderen die met hun klak smijten! Anoniem iets posten op een forum? Altijd plezant.
Maar mijn nickname is ook wel de goede naaam.
Bewijs me dat eens?
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ik vraag me wel eens af welke sectoren het hardst getroffen gaan zijn door de crisis.
In eerste instantie lijkt dat de horeca te zijn, maar indien deze zaak langer blijft duren dan zal de consument waarschijnlijk beginnen met grote uitgaven te schrappen: auto's - huizen - meubelen. Daar hangt echter een heleboel werkgelegenheid aan vast.
In eerste instantie lijkt dat de horeca te zijn, maar indien deze zaak langer blijft duren dan zal de consument waarschijnlijk beginnen met grote uitgaven te schrappen: auto's - huizen - meubelen. Daar hangt echter een heleboel werkgelegenheid aan vast.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Supermarkten hebben tijdens deze crisis gouden zaken gedaan, en toch waren er altijd een paar kassa's gesloten. En ondanks zij bij hoog en bij laag beweerden dat er van alles genoeg in stock was, en dat hamsteren absoluut niet nodig was, werden en worden, sommige rekken (en nòg altijd) niet op tijd aangevuld!?
Te weinig personeel misschien???
Sommige producten zijn zgz zelfs niet meer te verkrijgen, maar worden in een andere verpakking, of door een vervangend product duurder verkocht. En dan gaan ze nog maar eens, zo onopvallend mogelijk, al hun producten stelselmatig duurder maken.
Houdt jullie maar vast beste mensen. Voor werklozen zal nog een job vinden, langsom moeilijker worden, plus dat de koopkracht automatisch zienderogen zal verminderen.
De algemene economie is door de corona-crisis enige tijd plat gevallen, maar als o.m. de supermarkten, voor al die prijsverhogingen geen pauze inlassen, zullen mettertijd die producten voor sommige mensen schier onbetaalbaar worden, en zal de economie (ook automatisch) nòg platter vallen.
M.a.w., na de corona-crisis, zal een nog veel grotere economische crisis onafwendbaar zijn.
Om dat te stellen, hoeft men geen profetische kwaliteiten te hebben.
Te weinig personeel misschien???
Sommige producten zijn zgz zelfs niet meer te verkrijgen, maar worden in een andere verpakking, of door een vervangend product duurder verkocht. En dan gaan ze nog maar eens, zo onopvallend mogelijk, al hun producten stelselmatig duurder maken.
Houdt jullie maar vast beste mensen. Voor werklozen zal nog een job vinden, langsom moeilijker worden, plus dat de koopkracht automatisch zienderogen zal verminderen.
De algemene economie is door de corona-crisis enige tijd plat gevallen, maar als o.m. de supermarkten, voor al die prijsverhogingen geen pauze inlassen, zullen mettertijd die producten voor sommige mensen schier onbetaalbaar worden, en zal de economie (ook automatisch) nòg platter vallen.
M.a.w., na de corona-crisis, zal een nog veel grotere economische crisis onafwendbaar zijn.
Om dat te stellen, hoeft men geen profetische kwaliteiten te hebben.