Corona virus

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

E.T.

30 mei 2020, 12:22

:?:
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Dicksy

30 mei 2020, 12:23

E.T schreef:
:?: :?:

E.T.

30 mei 2020, 12:28

Net zo snel als dat er iemand een URL post zonder enige toelichting post ik een :?:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Fred1950

30 mei 2020, 12:28

Dicksy schreef:
30 mei 2020, 12:23
E.T schreef:
:?: :?:
ET vraagt naar UW commentaren, of een deel van de tekst. Ge post zomaar iets alsof het hier een brievenbus is.

Nu, ik betwijfel of een vaccin ook wel effectief een lange immuniteit kan bezorgen. Volgens de "Abbexa" grafiek die in hier op 24 mei 2020, 15:42 heb gepost begint de immuniteit na één maand na de besmetting al terug te dalen.

Dicksy

30 mei 2020, 12:49

Fred1950 schreef:
ET vraagt naar UW commentaren, of een deel van de tekst.
Ik trek mijn conclusies uit het artikel en ik geef de mensen de kans hun eigen conclusies te trekken of om er tenminste eens over na te denken.
Een :?: is voor mij een teken dat de plaatser het hele artikel ofwel niet begrijpt, ofwel dat het in een taal is geschreven die hij niet machtig is, ofwel dat hij de taal machtig is maar er bepaalde woordjes in staan die hij niet begrijpt. Dan moet hij dat verduidelijken maar voor mij is het artikel klaar en duidelijk en behoeft het geen verdere commentaar.
Ge post zomaar iets alsof het hier een brievenbus is.
Ben ik een postzegel vergeten? 8O
Nu, ik betwijfel of een vaccin ook wel effectief een lange immuniteit kan bezorgen. Volgens de "Abbexa" grafiek die in hier op 24 mei 2020, 15:42 heb gepost begint de immuniteit na één maand na de besmetting al terug te dalen.
U hebt dus behoefte om op het artikel te reageren en dat is de kern van de zaak en uw goed recht.

E.T.

30 mei 2020, 13:02

Dicksy schreef:
30 mei 2020, 12:49

Een :?: is voor mij een teken dat de plaatser het hele artikel ofwel niet begrijpt ...
Das dan jammer ... :lol:

Als gewoon een korte inhoud of omschrijving al te veel moeite is ... tja

Zoals ik al eerder plaatste : net zo snel iemand zomaar een URL post kan ik een smiley erachter gooien :P

DelaVega

30 mei 2020, 13:11

We moeten het virus niet bestrijden, maar massaal onze immuniteit versterken door essentiêle voedingssupplementen te slikken. En dat die Van Ranst zichzelf inspuit met zijn vaccins.

Maar, ja, voor wat betreft die voedingssupplementen: Van Ranst en zijn opdrachtgever farmacie - om vaccins te ontwikkelen - verdienen daar niks aan, hé.
Laatst gewijzigd door DelaVega op 30 mei 2020, 13:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.

Dicksy

30 mei 2020, 13:26

E.T. schreef:
Zoals ik al eerder plaatste : net zo snel iemand zomaar een URL post kan ik een smiley erachter gooien :P
En zoals ik al repliceerde:

'Een :?: is voor mij een teken dat de plaatser het hele artikel ofwel niet begrijpt, ofwel dat het in een taal is geschreven die hij niet machtig is, ofwel dat hij de taal machtig is maar er bepaalde woordjes in staan die hij niet begrijpt. Dan moet hij dat verduidelijken maar voor mij is het artikel klaar en duidelijk en behoeft het geen verdere commentaar.' :P :P

freemate

30 mei 2020, 14:34

dejules schreef:
27 feb 2020, 09:54

Dit wordt "de crisis teveel" voor België dwz gezien de precaire financiële toestand van ons land en de toenemende kosten voor pensioenen/vergrijzing/klimaat/infrastructuur/ legeraankopen de komende jaren.
Bijkomend : wij hebben geen regering en de volgende regering pleegt electoraal zelfmoord!
Ook deze aanpak van de corona-crisis hoort bij de zoveelste grootste kwakkels van de Belgische federale regering.
Dit zal de Belg heel wat kosten waarvan het leger politici niet eens wakker ligt.
Maar heeft men niet de politici zoals we zelf zijn ?

De Vlaming zal heel wat te verduren krijgen en zal willens-nillens zijn gedrag moeten veranderen of het wordt een ramp in deze heksenketel.
De Belgische politici wil een voorbeeld zijn voor de hele wereld maar hebben niet de middelen noch het vermogen, intellectueel (leger onbekwame advocaat-politici) en financieel. Zij weten niet dat met hen ook in het buitenland gespot wordt.
Het dorp der dwazen telt veel inwoners...
It is more difficult for a democrat to walk past a bag of money than a leg for a dog.

Fred1950

30 mei 2020, 15:05

freemate schreef:
dejules schreef:

Dit wordt "de crisis teveel" voor België dwz gezien de precaire financiële toestand van ons land en de toenemende kosten voor pensioenen/vergrijzing/klimaat/infrastructuur/ legeraankopen de komende jaren.
Bijkomend : wij hebben geen regering en de volgende regering pleegt electoraal zelfmoord!
Ook deze aanpak van de corona-crisis hoort bij de zoveelste grootste kwakkels van de Belgische federale regering.
....
De grootste kwakkel is begaan door de Vlaamse Regering die het niet nodig achte dat WoonZorgCentra personeel een mondmasker droeg. En nu nog worden dagelijks bewoners besmet na 2 maanden quarantaine. Gevolg is een moordpartij waarbij 50 % van de besmette bewoners komt te sterven. Dit is voldoende om gans de Vlaamse Regering voor de rechter te dagen wegens onvrijwillige doodslag.

Fred1950

30 mei 2020, 15:08

DelaVega schreef:
30 mei 2020, 13:11
We moeten het virus niet bestrijden, maar massaal onze immuniteit versterken door essentiêle voedingssupplementen te slikken. ....
Bij de laatste onderzoekingen stelt men vast dat men niet immuun kan worden ( tenzij voor een paar maand of zoiets ). En gij nu !

De kannibaal

30 mei 2020, 16:50

Fred1950 schreef:
30 mei 2020, 15:05
freemate schreef:
dejules schreef:

....
De grootste kwakkel is begaan door de Vlaamse Regering die het niet nodig achte dat WoonZorgCentra personeel een mondmasker droeg. En nu nog worden dagelijks bewoners besmet na 2 maanden quarantaine. Gevolg is een moordpartij waarbij 50 % van de besmette bewoners komt te sterven. Dit is voldoende om gans de Vlaamse Regering voor de rechter te dagen wegens onvrijwillige doodslag.
Gij kunt die mannen niet pakken, want ze zijn onschendbaar. Laat ons nu nog de gevolgen afwachten van de prestatiedrang van de man met het veel groter ego dan verstand, Ben Weyts . Hoeveel politieke druk heeft de vent uitgeoefend, en in hoeveel bochten heeft hij zich gewrongen om de scholen te laten openen, een totaal nutteloos gebeuren. Een week en het is prijs. Een besmet kindje, één besmette mamma in een zorgtehuis, 20 man in een kist onder de grond, en dit alles zuiver voor de glorie van één waanzinnige. Een gebed dat niet zal gebeuren, maar als het plaats zal vinden, van mij de steun en de hoop dat de vakbonden hem kunnen aanklagen voor onvrijwillige doodslag, na de opheffing van zijn politieke onschendbaarheid. De man verdient een straf, een levenslang verbod op de uitoefening van een openbaar ambt

tokkio

30 mei 2020, 17:22

Gij kunt die mannen niet pakken, want ze zijn onschendbaar.
Juist en het zijn allemaal de zelfde die iets zeggen zonder na te denken, hoor ik daat van de crembo dat men de familie mag bezoeken in Frankrijk,en dat men ook kan gaan winkelen, als men een gegronde reden heeft???,?
Eerst de familie, hoe kan men bewijzen dat de nonkel van mijn neef zijn broer mijn schoonbroer is???,,
En het winkelen, men moet een geronde reden hebben om .......naar de Auchan te gaan in Ronq, omdat de wijn en het water en de andere producten goedkoper zijn een goede reden..... :D
En dan nog , de Fransman laat geen Belgen over de grens, dus gaat crembo de verloren rit betalen, omdat hij zo maar iets uit zijn nek lult?????
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/wereld ... ailsignout
Wat gaat dat worden , als.... de cafés mogen open gaan........
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

squadra

30 mei 2020, 17:30

Regels niet naleven kan toch gevaarlijkzijn.
https://nos.nl/artikel/2335645-uitbraak ... oskee.html