In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
En daarna zeker weer lopen jammeren en muiten als de versoepelde maatregelen weer moeten worden teruggedraaid omdat het reproductiegetal weer boven de 1 gaat stijgen hierdoor .Flowers schreef: ↑07 jun 2020, 10:42Nu mogen in bijv. een theater maar een paar personen en op pleinen duizenden, dit kunnen ze mij niet uitleggen.An-Wildflower schreef: ↑07 jun 2020, 10:27Ik snap zowiezo al dat gedemonstreer nooit ( wat helpt het ? ) en zeker in deze tijd niet .
Buiten zal het gevaar minder zijn, maar als iedereen zo uitbundig staat te schreeuwen maakt het de besmetting weer groter.
Binnenkort ongetwijfeld weer extra drukte in de ziekenhuizen.
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Zondagsgrapje
Een 10 jarig meisje vroeg aan haar mama . Mama hoe werd ik geboren ??
De moeder lachte en antwoorde . Toen mama en papa elkaar een paar jaar kenden beslisten we om een klein wonderbaarlijk zaadje te planten .
Papa plante het en mama zorgde er elke dag heel goed voor dat het niets tekort kwam . Het zaadje werd groter en sterker tot op een dag het groot genoeg was om te oogsten .
Dus oogsten mama en papa het plantje droogde de blaadjes en rookten ze samen op en werden zo stoned als een achterdeur . Daardoor vergaten we een condoom te gebruiken en werd jij verwekt.
Een 10 jarig meisje vroeg aan haar mama . Mama hoe werd ik geboren ??
De moeder lachte en antwoorde . Toen mama en papa elkaar een paar jaar kenden beslisten we om een klein wonderbaarlijk zaadje te planten .
Papa plante het en mama zorgde er elke dag heel goed voor dat het niets tekort kwam . Het zaadje werd groter en sterker tot op een dag het groot genoeg was om te oogsten .
Dus oogsten mama en papa het plantje droogde de blaadjes en rookten ze samen op en werden zo stoned als een achterdeur . Daardoor vergaten we een condoom te gebruiken en werd jij verwekt.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Jadi 
Goedemorgen en een fijne dag
Hier trekken de buien weg en probeert het zonnetje door de wolken te komen.
Man en oudste zoon hebben samen brood gebakken vanmorgen.
Gaan we tussen de middag lekker van eten.
Zondag is voor ons een beetje luie dag.
Uitslapen en 's morgens weinig doen, wat tv kijken, lezen of spelletje doen.
Goedemorgen en een fijne dag
Hier trekken de buien weg en probeert het zonnetje door de wolken te komen.
Man en oudste zoon hebben samen brood gebakken vanmorgen.
Gaan we tussen de middag lekker van eten.
Zondag is voor ons een beetje luie dag.
Uitslapen en 's morgens weinig doen, wat tv kijken, lezen of spelletje doen.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
In de klomp hier op de foto is €2,00 verplicht, is €4,50 jaren geweest.An-Wildflower schreef: ↑07 jun 2020, 10:27Ja die klomp van de brugwachter , wat doe je daar in ? Ben ook benieuwd .
Maar toen een wethouder van Woerden/Oudewater ook ging varen met ’n sloep, was het plots verlaagd naar die €2,00.
Nu denk ik zelf dat het fiftyfifty is met eigenbijdrage of een vast bedrag.
Meestal variëren de bedragen tussen €1,50 en €2,50 bij bemande bruggen of sluizen, ook als het ’n vrijwillige bijdrage is doe ± zoiets in een klomp.
Losse munten gaan er van mij vaak in om die op te ruimen.
Maar in mijn vaargebied is er ook heel veel gratis omdat die op afstand (camera’s) bediend worden.
Er zijn ook verschijnende (bruggentjes of sluisjes) die jezelf moet bedienen in polders waar ik ook nog weleens te vinden ben/vaar.
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
goedemiddag,
Zonnebloemetje,fijn dat je man het wel voor je opneemt.
Remie net als jij hadden wij altijd een pot met munten aan boord voor de bruggen met klompjes.
Geniet er nog maar lang van.
Jadi hij is weer geweldiggg
Ik ga even verder heb net mijn

en de nieuwe

fijne dag
Zonnebloemetje,fijn dat je man het wel voor je opneemt.
Remie net als jij hadden wij altijd een pot met munten aan boord voor de bruggen met klompjes.
Geniet er nog maar lang van.
Jadi hij is weer geweldiggg
Ik ga even verder heb net mijn

en de nieuwe

fijne dag
Iedere dag een lach
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
Goede middag Belgskes en noorderbuurtjes,

marietteke, ben blij dat Louiseke terug veilig en wel bij jullie is ... ze mag' haar pollekes( pootjes ) kussen ' dat ze zo'n goede thuis heeft gevonden .... prachtige kat !!!!!
bloemeke, ze zeggen altijd ,hé vrienden kun je kiezen, familie niet .... sterkte, en laat zeker de moed niet zakken, en Picasso zal je zeker steunen...
jullie staan altijd paraat om te helpen , een klein beetje respect naar jullie toe moet toch kunnen ..... maar ja der zijn mensen die géén rede kennen ...
omadina, ideaal als de familie goed overeenkomt , jullie zijn goed bezig
, helaas hoor ik dikwijls andere verhalen ....
Remie, leuk als je zoon je ramen komt kuisen , top ! ..... ben je wel effe mee bezig anders ....
toch leuk dat we iets kunnen bijleren van elkaar ..... het gebruik van " de klomp " was mij onbekend..
de zon komt hier af en toe effe piepen, nu weer donkere wolken ..
echt een dagje om te luieren, een boek te lezen ( ben nog altijd bezig met de " vlinderkamer ' .... 500 + blz) of wat tv te kijken ...
wat staat er op het menu vandaag ..
rosbief met kroketjes en erwtjes en worteltjes
smakelijk eten allemaal
nog een fijne zondag

marietteke, ben blij dat Louiseke terug veilig en wel bij jullie is ... ze mag' haar pollekes( pootjes ) kussen ' dat ze zo'n goede thuis heeft gevonden .... prachtige kat !!!!!
bloemeke, ze zeggen altijd ,hé vrienden kun je kiezen, familie niet .... sterkte, en laat zeker de moed niet zakken, en Picasso zal je zeker steunen...
jullie staan altijd paraat om te helpen , een klein beetje respect naar jullie toe moet toch kunnen ..... maar ja der zijn mensen die géén rede kennen ...
omadina, ideaal als de familie goed overeenkomt , jullie zijn goed bezig
Remie, leuk als je zoon je ramen komt kuisen , top ! ..... ben je wel effe mee bezig anders ....
toch leuk dat we iets kunnen bijleren van elkaar ..... het gebruik van " de klomp " was mij onbekend..
de zon komt hier af en toe effe piepen, nu weer donkere wolken ..
echt een dagje om te luieren, een boek te lezen ( ben nog altijd bezig met de " vlinderkamer ' .... 500 + blz) of wat tv te kijken ...
wat staat er op het menu vandaag ..
rosbief met kroketjes en erwtjes en worteltjes
smakelijk eten allemaal
nog een fijne zondag

-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo goeiemiddag
vanmorgen al op zondagochtend koffieklets geweest bij zoon ,
vandaag moest ik niet mee naar de hondenschool ,
want mijn zoon was stand-bey
ze had ook een pilleke voor wagenziek , en heeft deze keer niet moeten overgeven ,
dat had ze de vorige twee zondagen wel gehad , bij mij
bloemeke , zo spijtig dat je schoonmoeder zo moeilijk doet ,
maar ik zou zeggen , hou de moed erin , want ze is het niet waard ,
dat jij in een dipje zou geraken ,
Miesje , ja vandaag is het weer helemaal ok met m'n poes hoor ,
gisteren deed ze nog raar , en miaauwden zoveel ,
ook schrok ze elke keer bij het minste lawaai ,
maar gelukkig weer in haar normale gedoe hoor
omadina , leuk zo'n grote bende , altijd leven in huis ,
wij waren vroeger ook met 7 kinderen ,
maar kleinkinderen heb ik niet ,
moeder natuur besliste daar over ,
dus ik zal nooit een oma zijn hé ,
ik moet het kort houden , want ik ga zo naar mijn zus ,
dus voor iedereen een fijne zondag verder
veel liefs van mij
geluk vind je onverwacht
-
Luitjes 
Middag
ook weer gehad.Straks na de
zoekt
haar recht weer op i.v.m. het bereiden van de warme prak.
Weet U dat ook weer...
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog 'n fraaie dag verder en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
-
Flowers - Lid geworden op: 11 jun 2005, 20:29
Dat valt mee.
Mooi om te zien dat dit, in deze moderne tijd, nog steeds op de zelfde manier gaat.
Trouwens,
ik mis Antjo, hij heeft zich wel voorgesteld, maar daar is het bij gebleven.
Misschien er toch geen zin in.
-
Zelf denk ik dat hij geschrokken is van de vele topic en daardoor effe de weg kwijtraakte.
Komt nogal wat op je af als je hier op dit forum binnenstapt toch....
Misschien heeft An-Wildflower een adres om eens te vragen hoe het zit en hem, misschien ook om hem wat op weg te helpen als dat nodig mocht zijn.
Dacht ergens gelezen te hebben dat An al eens contact met hem heeft gehad, maar dat kan ik ook helemaal mis hebben hoor!
Vriendelijke groet,
en
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie namiddag iedereen
voila sè we hebben daarjuist een lekker koffietje gedronken met een lekker stuk rijsttaart er bij en dat kan smaken
deze morgen zijn we maar laat wakker geworden en daardoor hebben we deze middag dan ook laat gegeten , ik heb frietjes met balletjes in tomatensaus en een trio van sla , tomaten en geraspte worteltjes klaargemaakt en gisteren heb ik mijn frietpot eens goed onderhanden genomen en hij ziet er weer als nieuw uit
dus vandaag doe ik het een beetje rustiger aan maar ik wil wel nog een mand witte was strijken vandaag , maar das niet veel werk hé
iedereen bedankt voor de steun en dat doet echt goed
mama-inge amai jij hebt nog een goede conditie als jij nog mee loopt met jou hond
en laat het jullie maar smaken vanavond
Remie en welk vlees is er in die Chili Con Carne ??????
ik heb dat nog nooit gegeten hoor
marietteke goed dat Sookie deze keer niet moest overgeven in de auto
gelukkig is dat probleem nu ook opgelost en hopelijk nog een leuke namiddag bij je zusje
miesje awel jou menu van deze middag is nu eens echt een Belgische klassieker sè , en dan nog lekker ook hé
thijli nog aan de wasjes bezig zo te zien , hier zijn de wasjes gisteren gedaan op nachttarief omdat het weekend is
jadi , das een goeie hoor
An-Wildflower je hebt volkomen gelijk want ik vind ook dat al die demonstraties voor geen meter helpen , en jou afbeelding vind ik echt goed hoor
omadina ik begrijp het hoor dat je blij bent om jou kleinkinderen te zien en die jonge gasten die groeien zo rap hé
grootjegerda ook voor jou een fijne zondag verder
puzzel , Flowers , Lenk , Sita , Bertje , Bekske en ghyra
ook voor jullie een mooie zondag verder
allé en nu ga ik nog een beetje strijken sè
en ik heb deze voormiddag ook al een lekker broodje gebakken voor vanavond en dat zal weer smaken hoor
daaaaag

voila sè we hebben daarjuist een lekker koffietje gedronken met een lekker stuk rijsttaart er bij en dat kan smaken
deze morgen zijn we maar laat wakker geworden en daardoor hebben we deze middag dan ook laat gegeten , ik heb frietjes met balletjes in tomatensaus en een trio van sla , tomaten en geraspte worteltjes klaargemaakt en gisteren heb ik mijn frietpot eens goed onderhanden genomen en hij ziet er weer als nieuw uit
dus vandaag doe ik het een beetje rustiger aan maar ik wil wel nog een mand witte was strijken vandaag , maar das niet veel werk hé
iedereen bedankt voor de steun en dat doet echt goed
mama-inge amai jij hebt nog een goede conditie als jij nog mee loopt met jou hond
en laat het jullie maar smaken vanavond
Remie en welk vlees is er in die Chili Con Carne ??????
ik heb dat nog nooit gegeten hoor
marietteke goed dat Sookie deze keer niet moest overgeven in de auto
gelukkig is dat probleem nu ook opgelost en hopelijk nog een leuke namiddag bij je zusje
miesje awel jou menu van deze middag is nu eens echt een Belgische klassieker sè , en dan nog lekker ook hé
thijli nog aan de wasjes bezig zo te zien , hier zijn de wasjes gisteren gedaan op nachttarief omdat het weekend is
jadi , das een goeie hoor
An-Wildflower je hebt volkomen gelijk want ik vind ook dat al die demonstraties voor geen meter helpen , en jou afbeelding vind ik echt goed hoor
omadina ik begrijp het hoor dat je blij bent om jou kleinkinderen te zien en die jonge gasten die groeien zo rap hé
grootjegerda ook voor jou een fijne zondag verder
puzzel , Flowers , Lenk , Sita , Bertje , Bekske en ghyra
ook voor jullie een mooie zondag verder
allé en nu ga ik nog een beetje strijken sè
en ik heb deze voormiddag ook al een lekker broodje gebakken voor vanavond en dat zal weer smaken hoor
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Ik heb hem verteld waar wij zitten en Gerda heeft dat via een pb gedaan dacht ik.Remie schreef: ↑07 jun 2020, 15:53Zelf denk ik dat hij geschrokken is van de vele topic en daardoor effe de weg kwijtraakte.
Komt nogal wat op je af als je hier op dit forum binnenstapt toch....![]()
Misschien heeft An-Wildflower een adres om eens te vragen hoe het zit en hem, misschien ook om hem wat op weg te helpen als dat nodig mocht zijn.
Dacht ergens gelezen te hebben dat An al eens contact met hem heeft gehad, maar dat kan ik ook helemaal mis hebben hoor!![]()
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'