In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

puzzel

10 jun 2020, 16:57

vroeg opstaan zit in mijn aard, denk ik, Marietteke.
Het is zo erg, zelfdoding:vooral voor de nabestaanden. Degene die "het" gedaan heeft, heeft daar misschien wel lang mee rond gelopen.
Vanavond -Vera- op Ned. tv, misschien al geweest op den Belg, maar desalniettemin is het kijken voor ons. Er staat in de tv. gids dat het nieuw is, maar ....

zonnebloemetje

10 jun 2020, 17:17

halloooo een goeie namiddag iedereen

amai ik heb het al druk gehad vandaag
deze voormiddag kwam de ruimdienst om onze wc put leeg te halen en gelukkig waren ze vroeg ( al om 9.30u ) en nadat we onze koffie hadden gedronken ben ik er dan maar in gevlogen en ben ik buiten 2u bezig geweest om van alles te kuisen zowel vooraan onze oprit en ook achteraan alles met de tuinslang afgespoten en daarna ook mijn garage proper gedweild en het was 12.15u toen ik gedaan had
en daarna het middag eten klaargemaakt en toen had ik al kort na de middag een afspraak voor mijn nagels bij Celine en ze zien er weer heel mooi uit
en toen ik thuis kwam had mijn ventje de afwas gedaan en ikke content hé natuurlijk
en toen hebben we nog wat van ons overdekt terras genoten met een lekker koffietje
dus dadelijk ga ik nog een lekker koekebroodje bakken sè en daarna nog eens met mijn zeemvel rondgaan om het nodige stof weer weg te nemen als dat er al ligt tenminste

marietteke je kan er weer tegen sè nu dat je je lekker hebt kunnen ontspannen in de yoga les

Remie amuseer je maar op jou boot en nog veel vaarplezier
en misschien spring je hier toch eens binnen tussendoor om een beetje verslag uit te brengen van jou tochtjes op het water en dan weten we ook weer dat het goed gaat met jou

thijli wat erg van die man die verdronken is , dat zal verschieten geweest zijn voor de familie

An-Wildflower oeps aan de schilderwerkjes bezig zo te zien , ja er is altijd wel iets te doen hé in huis

grootjegerda jammer dat jou afbeelding er niet op staat want jij plaatst meestal mooie afbeeldingen

mama-inge veel plezier met de huishoudklusjes

puzzel die serie van " Vera" heb ik geprogrammeerd op mijn digicorder om op te nemen en wij hebben al verschillende afleveringen gezien van " Vera" en we vinden de serie echt goed hoor

ghyra , bekske , miesje , omadina , jadi , Bertje , Sita , Lenk , Flowers en Tontoos
halloooooooo

allé en nu genoeg gekletst
en voor het avondeten nog de geplande werkjes doen
hier onder een foto van onze nachtcamera van één van onze egels in onze tuin die vorige nacht kwam eten

daaaaag

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Remie

10 jun 2020, 17:19

thijli schreef:
10 jun 2020, 11:40
ze hadden de vader van haar vriendin in het water gevonden(zelfdoding)
Heftig, Triest..!

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Remie

10 jun 2020, 17:31

zonnebloemetje schreef:
10 jun 2020, 17:17
Afbeelding
Las pas dat er onder deze diertje een ziekte heerste Z-Bloemetje: https://www.egelbescherming.nl/egelziekte-2020/

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding

Remie

10 jun 2020, 17:37

puzzel schreef:
10 jun 2020, 16:57
vroeg opstaan zit in mijn aard
Afbeelding
Bij mij ook, bij 'n ander forum waren wij toch ook altijd haantje de vroegste Afbeeldingstukje?

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding

zonnebloemetje

10 jun 2020, 17:56

Remie van die egelziekte heb ik nog niet gehoord
en het zijn egels die hier vorig jaar geboren zijn in onze tuin aan het einde van de zomer
het was een nestje van 6 en er zijn er 2 die de winter niet overleefd hebben maar de andere 4 zien er gezond uit en de mama egel en de papa egel die hier ook al 2 jaar woonden in onze tuin die hebben we al een 2 tal maanden niet meer gezien , maar die zijn misschien verhuisd naar ergens anders , wie weet

Afbeelding

Remie

10 jun 2020, 18:22

zonnebloemetje schreef:
10 jun 2020, 17:56
en het zijn egels die hier vorig jaar geboren zijn in onze tuin aan het einde van de zomer
het was een nestje van 6
Joh wat leuk, aan jullie verzorging zal het niet gelegen hebben zo te zien op de foto's..! Afbeelding

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding

puzzel

10 jun 2020, 19:49

ik denk dat wij niet goed weten wat uitslapen is, Remie.

An-W

10 jun 2020, 20:19

Thijli wat een naar nieuws . Sterkte voor de betrokkenen.

Remie , veel plezier morgen .

Zonnebloemetje wat een leuke kostgangers heb jij in je tuin . Ze hebben het goed bij je :lol:

marietteke , ghyra , Bekske , miesje , omadina , jadi , Bertje , Sita , Lenk , Remie , Flowers , grootjegerda , puzzel , zonnebloemetje , Inge , tontoos , thijli en Sita een hele fijne avond gewenst !

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
Bert

10 jun 2020, 22:50

ghyra , Bekske , miesje , omadina , jadi , marietteke , Sita , Lenk , Remie , grootjegerda , puzzel , An-Wildflower , Thijli , mama-inge , Tontoos, Flowers, bloemeke

Hallo leutertjes, beste vrienden,
had ik reeds welkom gezegd tegen Tontoos???? Bij deze dan.
ik ben jullie aan het verwaarlozen hé.
Het word pas leuk en mijn pijp is uit. Geen inspiratie.
Neen hoor, heb wat klusjes helpen doen bij kleine broer.
Dan nog wat immo's zitten doorzoeken op internet, want ik wil hier weg!!! Ik heb het gehad.
Veel mooie foto's gezien hier, top!
Kan bijna geen pap meer zeggen, dus vlug naar mijn doos om lekker te slapen.
Tot latersss...

Afbeelding

puzzel

11 jun 2020, 06:15

gdm, ik ben intussen weer uit de doos, hoe oud is kleine broer, Nonkel Bert?

Remie

11 jun 2020, 06:25

Afbeelding

Afbeelding Goeiemorgen Luitjes Afbeelding

Afbeelding ‘n ieder die mij een behoudenvaart en veel plezier wensten

Afbeelding doei Luitjes, ik ben ermee weg..!
Dit Afbeelding geitending gaat weer voor ’n poos(je) op zwart..!

Weet U dat ook weer...

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook 'n fraaie zomer toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding

puzzel

11 jun 2020, 07:16

ook veel succes, Remie, we horen het wel.
Bert

11 jun 2020, 09:13

puzzel schreef:
11 jun 2020, 06:15
gdm, ik ben intussen weer uit de doos, hoe oud is kleine broer, Nonkel Bert?
Goede morgen leutertjes,
droog maar nog geen zon. Wel wat geregend tijdens de nacht.
puzzel, kleine broer is inmiddels ook al 66. Maar ik zeg nog steeds onze kleine 😉😁
Remie, behouden vaart. Geniet van uw boottochtje.

zonnebloemetje

11 jun 2020, 09:48

hallooooo een goeie morgen allemaal

hier heeft het wat geregend gisterenavond en vannacht waarschijnlijk ook wel maar dat heb ik niet gehoord want ik ben een goeie slaper
maar nu is alles droog buiten en das goed hé

Remie we zullen jou hier zeker missen hoor maar geniet maar van jou boottochtjes

An-Wildflower die egeltjes in onze tuin vinden wij ook leuk hoor en ze hebben hier voldoende schuil en slaapplaatsen , dus kost en inwoon zoals wij hier zeggen hé :lol: :lol:

Bertje leuk dat je er ook weer bent en verhuisplannen in zicht zo te zien
ja wij willen hier ook nog eens verhuizen naar een appartement om buiten minder werk te hebben , want met al mijn mankementen gaat alles niet zo goed meer en hopelijk vind je iets dat jou aanstaat

puzzel hopelijk goed geslapen in jou doos ??????? :P

marietteke , ghyra , Bekske , miesje , omadina , jadi , Sita , Lenk , Flowers , grootjegerda , Thijli , mama-inge en Tontoos

Afbeelding

en nu ga ik verder doen sè want ik wil voor de middag mijn boven gekuist hebben
en na de middag gaan we weer eens naar onze favoriete tearoom een lekker koffietje drinken

daaaaaaag

Afbeelding