In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Remie is varen .
Zonnebloemetje is de bovenboel aan het kuisen .
Bert wil verhuizen .
Hier is het somber weer en het miezert . Het is 15 graden buiten .
Ik had het zomerdek gister op bed gegooid , maar had vannacht koude voeten .
Wat zal de dag ons brengen vandaag ?
In elk geval wens ik jullie allemaal een hele fijn dag vandaag .

Zonnebloemetje is de bovenboel aan het kuisen .
Bert wil verhuizen .
Hier is het somber weer en het miezert . Het is 15 graden buiten .
Ik had het zomerdek gister op bed gegooid , maar had vannacht koude voeten .
Wat zal de dag ons brengen vandaag ?
In elk geval wens ik jullie allemaal een hele fijn dag vandaag .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Goedemorgen,

Remie behouden vaart!
Zonnebloemetje is druk aan het kuisen,
Wat mooi zeg van die egels, toppie!
Bert is op zoek naar een andere woning, bevalt het niet meer waar je nu woont Bert?
Thijli fijn dat het beter gaat met je hondje
Het regent hier en is sombertjes.
Allemaal een fijne dag verder.

Remie behouden vaart!
Zonnebloemetje is druk aan het kuisen,
Wat mooi zeg van die egels, toppie!
Bert is op zoek naar een andere woning, bevalt het niet meer waar je nu woont Bert?
Thijli fijn dat het beter gaat met je hondje
Het regent hier en is sombertjes.
Allemaal een fijne dag verder.
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo
nu efkes 5 minuutjes rust tussen de kuiswerkjes door
want ik heb er warm van gekregen , boven staat wel alles open maar er is bijna geen wind en het zonnetje is er ondertussen ook al en tis buiten ook al 18° dus veel kan het boven niet afkoelen hé terwijl ik aan 't kuisen ben , maar ik heb al veel gedaan en nu ist nog juist de badkamer en de trap die moet gekuist worden en de rest is al gedaan
mama-inge ook de boven aan 't kuisen zie ik , ja gedaan is gedaan hé
grootjegerda oeps regen daar bij jullie awel dat zou hier ook welkom zijn want alles ligt er nogal droog bij
An-Wildflower oei koude voetjes gehad , dus volgende nacht een dekentje bijleggen zeker aan de voetjes
puzzel jij bent dus altijd een vroege vogel maar op een boerderij is dat zeker een beetje normaal
allé en nu vlug weer verder doen sè
voor iedereen geniet nog van jullie donderdag vandaag
en hieronder 4 van de 6 kleintjes vorig jaar die nu ondertussen al groot geworden zijn
daaaaag

nu efkes 5 minuutjes rust tussen de kuiswerkjes door
want ik heb er warm van gekregen , boven staat wel alles open maar er is bijna geen wind en het zonnetje is er ondertussen ook al en tis buiten ook al 18° dus veel kan het boven niet afkoelen hé terwijl ik aan 't kuisen ben , maar ik heb al veel gedaan en nu ist nog juist de badkamer en de trap die moet gekuist worden en de rest is al gedaan
mama-inge ook de boven aan 't kuisen zie ik , ja gedaan is gedaan hé
grootjegerda oeps regen daar bij jullie awel dat zou hier ook welkom zijn want alles ligt er nogal droog bij
An-Wildflower oei koude voetjes gehad , dus volgende nacht een dekentje bijleggen zeker aan de voetjes
puzzel jij bent dus altijd een vroege vogel maar op een boerderij is dat zeker een beetje normaal
allé en nu vlug weer verder doen sè
voor iedereen geniet nog van jullie donderdag vandaag
en hieronder 4 van de 6 kleintjes vorig jaar die nu ondertussen al groot geworden zijn
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Hier schijnt nu lekker de zon

-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo goeieavond
gisteren is ons sookie voor de allereerste keer bij mij thuis geweest ,
ons Louiseke had grote schrik , en ons ander zo 'n braaf meisje ,
die blaasde serieus naar ons Sookie ,
Bertje , groot gelijk , dat je naar iets anders uitkijkt ,
want je woont daar echt niet graag he ,
gewoon doen ...succes ,
ps in schelle is er ook nog plaats hoor
grootjegerda , stuur het zonneke maar naar hier hoor ,
bloemeke mooie foto's van jullie egeltjes familie ,
en je nageltjes weer mooi gedaan door Celine
Remie , daaaaaagggg...geniet ervan
allee ik ga wat koken ,
voor iedereen een fijne avond ,
zo vergeet ik niemand
geluk vind je onverwacht
-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
gelukkig heeft iedereen een wasmachine, die zijn werk doet, terwijl jij je werk verder kan doen. Vandaag ook ramen gezeemd van keuken en bijkeuken (4), het was droog dus ook buiten. Net de omwas gedaan en de koeien gehaald. Ik doe niet veel op de boerderij , maar ben er wel....voor zulke dingen.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooootjes een goeie avond alweer
onze dag is hier voorbij gevlogen en we hadden zelfs weeral eens tijd tekort
maar na de middag zijn we toch een lekker koffietje gaan drinken in onze favoriete tearoom
en daarna hadden we nog een afspraak in het rusthuis en we moesten ook naar een ander rusthuis waar mijn schoonvader nu nog is om zijn vuile was af te halen en propere was mee te doen
en daarna nog wat boodschappen gedaan
en morgen staat onze dag alweer vol met boodschappen en afspraken , want die verhuis van mijn schoonouders naar het rusthuis brengt heel veel geloop mee
marietteke wat is Sookie al groot geworden , mooie foto hoor
en ik zal hier onder eens een fotootje plaatsen van mijn nagels , ze zijn in blauw met glittertjes
grootjegerda van het zonnetje genoten
puzzel ook een drukke dag bij jou vandaag
mama-inge morgen nog wat kuiswerkjes van plan , veel kuisplezier nog
marietteke , ghyra , Bekske , miesje , omadina , jadi , Bertje , Sita , Lenk , Remie , Flowers , grootjegerda , puzzel , An-Wildflower Thijli , mama-inge en Tontoos
voor iedereen nog een gezellige avond verder
en nu ga ik buiten alles toedoen en daarna nog een duik nemen in mijn badje sè
daaaaag

onze dag is hier voorbij gevlogen en we hadden zelfs weeral eens tijd tekort
maar na de middag zijn we toch een lekker koffietje gaan drinken in onze favoriete tearoom
en daarna hadden we nog een afspraak in het rusthuis en we moesten ook naar een ander rusthuis waar mijn schoonvader nu nog is om zijn vuile was af te halen en propere was mee te doen
en daarna nog wat boodschappen gedaan
en morgen staat onze dag alweer vol met boodschappen en afspraken , want die verhuis van mijn schoonouders naar het rusthuis brengt heel veel geloop mee
marietteke wat is Sookie al groot geworden , mooie foto hoor
en ik zal hier onder eens een fotootje plaatsen van mijn nagels , ze zijn in blauw met glittertjes
grootjegerda van het zonnetje genoten
puzzel ook een drukke dag bij jou vandaag
mama-inge morgen nog wat kuiswerkjes van plan , veel kuisplezier nog
marietteke , ghyra , Bekske , miesje , omadina , jadi , Bertje , Sita , Lenk , Remie , Flowers , grootjegerda , puzzel , An-Wildflower Thijli , mama-inge en Tontoos
voor iedereen nog een gezellige avond verder
en nu ga ik buiten alles toedoen en daarna nog een duik nemen in mijn badje sè
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Marietteke , wat een lieve hond is dat .
Zonnebloemetje wat heb je het toch maar druk met de schoonouders.
Mooie glitternagellak hoor .
Hier is eindelijk de ( avond ) zon gaan schijnen en ik heb op onze na-het-eten-wandeling een torenvalkje ( denk ik ) gekiekt met mijn iPhone.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond .
Zonnebloemetje wat heb je het toch maar druk met de schoonouders.
Mooie glitternagellak hoor .
Hier is eindelijk de ( avond ) zon gaan schijnen en ik heb op onze na-het-eten-wandeling een torenvalkje ( denk ik ) gekiekt met mijn iPhone.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond .
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
GDM, dat was toch niet druk voor me gisteren, Zonnebloemeke. Ik zeem de ramen wel in etappes en de zon moet er niet op schijnen.
Ik denk dat veel rusthuizen, of is het verpleeghuis voor je schoonvader en mag je schoonmoeder er bij?, de was meegeven of je moet extra betalen.
Ik denk dat veel rusthuizen, of is het verpleeghuis voor je schoonvader en mag je schoonmoeder er bij?, de was meegeven of je moet extra betalen.
-

-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen,
Ik weet het, het is een tijdje geleden, maar ik ben precies mijn inspiratie kwijt.
Toch lees ik heel graag jullie berichten, en leef met jullie mee !
Remie weer op je boot, goede vaart en geniet maar van je hobby.
Gisteren heb ik ook genoten van mijn uurtje sporten, de bar en de toiletten zijn nu weer open, maar de kleedkamers met douches niet, dus kom ik na een uurtje spelen direct naar huis, wil niet op het terras gaan zitten met een drankje met bezwete sportkleding.... de meeste vrienden dachten daar ook zo over.
Gisteren was mijn kleindochter Maïté jarig, een bijzondere verjaardag, ze is 18 geworden ! Ze woont met haar mama, mijn dochter Nathalie en grote zus Luna, in juli 19 jaar, in Herentals, dus we hebben afgesproken samen de verjaardagen te vieren in de vakantie. Nu moeten ze toch studeren.
Verder hier ook de dagelijkse klusjes, ik ben ook altijd vroeg op, ben al aan het poetsen geweest, ja er is altijd wel iets te doen, en gelukkig maar.
Voor alle lieve mensen hier , nog een mooie zonnige dag, aan de Belgische westkust schijnt de zon volop ! Dus straks eens tot op het strand , maar eerst voor het middagmaal zorgen.
Groetjes, omadina
Ik weet het, het is een tijdje geleden, maar ik ben precies mijn inspiratie kwijt.
Toch lees ik heel graag jullie berichten, en leef met jullie mee !
Remie weer op je boot, goede vaart en geniet maar van je hobby.
Gisteren heb ik ook genoten van mijn uurtje sporten, de bar en de toiletten zijn nu weer open, maar de kleedkamers met douches niet, dus kom ik na een uurtje spelen direct naar huis, wil niet op het terras gaan zitten met een drankje met bezwete sportkleding.... de meeste vrienden dachten daar ook zo over.
Gisteren was mijn kleindochter Maïté jarig, een bijzondere verjaardag, ze is 18 geworden ! Ze woont met haar mama, mijn dochter Nathalie en grote zus Luna, in juli 19 jaar, in Herentals, dus we hebben afgesproken samen de verjaardagen te vieren in de vakantie. Nu moeten ze toch studeren.
Verder hier ook de dagelijkse klusjes, ik ben ook altijd vroeg op, ben al aan het poetsen geweest, ja er is altijd wel iets te doen, en gelukkig maar.
Voor alle lieve mensen hier , nog een mooie zonnige dag, aan de Belgische westkust schijnt de zon volop ! Dus straks eens tot op het strand , maar eerst voor het middagmaal zorgen.
Groetjes, omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
Zonnebloemetje, wat heb je mooie glitternagels.
Omadina, woon jij vlak bij de Noordzee?
Omadina, woon jij vlak bij de Noordzee?