Corona virus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Betweters pakken ? Mij stoort vooral de replieken van domme kloten.Dicksy schreef: ↑17 jun 2020, 15:59Het voordeel met betwetertjes is dat men ze altijd kan terugpakken op hun eigen betweterigheid en dat stoort ze.Fred1950 schreef:
Ja, dag flauwe plezante.Nee, het zijn 365,25 dagen, en als de baan van aarde zich mettertijd wijzigt worden het er meer of minder.
Nog nooit in "grootheden" gerekend ? Ah sorry, je bent ambtenaar, ik had dat moeten weten ...![]()
![]()
![]()
![]()
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Kom, kom communistje. We leven voorlopig nog in een ‘democratisch’ land waar het nog toegestaan is anderen van repliek te dienen zonder achter de tralies te geraken.Fred1950 schreef:
Betweters pakken ? Mij stoort vooral de replieken van domme kloten.
Pak het sportief op, in China zou het niet waar zijn waar u zeker lid van het nationaal volkscongres zou zijn geweest.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Communisten of niet, ze pakken het toch tenminste serieus aan. Voor amper 100 éénmalige besmettingen zetten ze al ganse wijken in quarantaine. Vandaag kennen we terug 89 nieuwe besmettingen per dag en hier "kaat alles koet" ....Dicksy schreef: ↑17 jun 2020, 17:06Kom, kom communistje. We leven voorlopig nog in een ‘democratisch’ land waar het nog toegestaan is anderen van repliek te dienen zonder achter de tralies te geraken.Fred1950 schreef:
Betweters pakken ? Mij stoort vooral de replieken van domme kloten.
Pak het sportief op, in China zou het niet waar zijn waar u zeker lid van het nationaal volkscongres zou zijn geweest.![]()
![]()
Of zouden de Chinezen misschien allemaal smetvrees hebben ? Naar het schijnt is het deze keer "een Europese variante" van het virus, dus geïmporteerd dan nog wel ... Iemand van bij ons heeft men zijn vuile poten aan de vis gezeten .... Je zou ginder voor minder communist blijven, nietwaar.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
HLN schreef: “Noorse zalm niet verantwoordelijk voor nieuwe uitbraak in China”
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/-n ... ~a027e553/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
De andere 2/3 offeren we gewoon op ofwa?Dicksy schreef: ↑17 jun 2020, 11:33Dexamethason vermindert de sterftes met 1/3 maar beter was geweest dat het een rem op besmettingen zette. En mijn bedenking die ik dan maak is waarom het virus geen vrij spel geven? Sommigen zullen genoeg hebben aan quarantaine anderen zullen dan weer aan de beademing moeten waar men dan dit geneesmiddeltje kan bij toedienen en hun leven redden ...
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Als ik er nu over nadenk kan alle revalidatie keihard zijn. Beter was geweest om het over een algehele revalidatie te hebben. Mensen, meestal 60+ die in coma beademd worden moeten opnieuw leren ademen, eten, spreken, bewegen, fijn motorisch en ook psychisch recupereren.
-
Waart gij ook niet één van die 'helden' die stonden te juichen toen het artikel verscheen over dat 'nieuw' goedkoop middel dat Britten hadden 'ontdekt' (geplaatst door Fred1950) enkel en alleen om ICE een hak te kunnen zetten. Toen stond er al in de verschillende artikelen dat het aantal sterfte met 1/3 zou vermindert kunnen worden.E.T. schreef:De andere 2/3 offeren we gewoon op ofwa?Dicksy schreef: ↑Vandaag, 11:33
Dexamethason vermindert de sterftes met 1/3 maar beter was geweest dat het een rem op besmettingen zette. En mijn bedenking die ik dan maak is waarom het virus geen vrij spel geven? Sommigen zullen genoeg hebben aan quarantaine anderen zullen dan weer aan de beademing moeten waar men dan dit geneesmiddeltje kan bij toedienen en hun leven redden ...
Wat gingen die dan doen met die 2/3 sterfte als er maar 1/3 kan gered worden. Ook opofferen? Waarom heb ik van u toen niet dezelfde commentaar gelezen?
Laatst gewijzigd door Dicksy op 18 jun 2020, 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Je blijft verwarring stichten met verwijzingen naar forumleden die - in dit geval - niet eens bestaan. Wie is Frits 1950? Ik alvast niet.Waart gij ook niet één van die 'helden' die stonden te juichen toen het artikel verscheen over dat 'nieuw' goedkoop middel dat Britten hadden 'ontdekt' (geplaatst door Frits1950)
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Dicksy schreef: ↑17 jun 2020, 20:42Waart gij ook niet één van die 'helden' die stonden te juichen toen het artikel verscheen over dat 'nieuw' goedkoop middel dat Britten hadden 'ontdekt' (geplaatst door Fred1950) enkel en alleen om ICE een hak te kunnen zetten. Toen stond er al in de verschillende artikelen dat het aantal sterfte met 1/3 zou vermindert kunnen worden.E.T. schreef:De andere 2/3 offeren we gewoon op ofwa?Dicksy schreef: ↑Vandaag, 11:33
Dexamethason vermindert de sterftes met 1/3 maar beter was geweest dat het een rem op besmettingen zette. En mijn bedenking die ik dan maak is waarom het virus geen vrij spel geven? Sommigen zullen genoeg hebben aan quarantaine anderen zullen dan weer aan de beademing moeten waar men dan dit geneesmiddeltje kan bij toedienen en hun leven redden ...
Wat gingen die dan doen met die 2/3 sterfte als er maar 1/3 kan gered worden. Ook opofferen? Waarom heb ik van u toen niet dezelfde commentaar gelezen?
-
Ik vraag mij inderdaad ook soms af hoe het mogelijk is dat gij een rijbewijs gehaald hebt.De Kannibaal schreef:
Ik kan mij niet ontdoen van het gedacht dat hier momenteel 2 auto's rondtoeren van een verschillend merk, maar met dezelfde ezel aan het stuur. Twee merken auto's maken een verschillend geluid, maar een ezel balkt altijd op dezelfde manier.
-
Je mist zoals zo vaak de essentie van een posting.
In landen waar men ernstige pogingen doet om het aantal Covid gevallen te beperken worden er geen mensen opgeofferd
Ik reageerde op wat ik dacht een bijdrage was over de poging in Zweden om groepsimmuniteit te behalen zonder grote economische verliezen. Het virus vrij spel te geven. En dat dat nieuwe medicijn kon helpen door 1/3 van de coronapatiënten er 'levend' door te halen.En mijn bedenking die ik dan maak is waarom het virus geen vrij spel geven?
In landen waar men ernstige pogingen doet om het aantal Covid gevallen te beperken worden er geen mensen opgeofferd