In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Onze kersenboom is voor het 4e jaar op rij leeggevreten door de kauwen .
Ze hebben er eentje voor ons overgelaten , zie je hem ? ....
De vijgenboom doet het ook goed dit jaar . Oogst eind augustus .

Ze hebben er eentje voor ons overgelaten , zie je hem ? ....

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
-
An-Wildflower schreef: ↑19 jun 2020, 16:51Onze kersenboom is voor het 4e jaar op rij leeggevreten door de kauwen .
An wij hebben ook een kersenboom, met veel kersen maar die zijn opgegeten
door de spreeuwen in grote getale.
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond allemaal
ik kom efkes een rustpauze inlassen want ik heb juist gedaan met stofzuigen en dweilen en nu ruikt weer fris en is alles weer proper binnen en buiten want ik heb het buiten ook al proper gekuist
en al van deze morgen zijn we al verschillende keren naar het appartement van mijn schoonouders geweest om van alles te verkopen en ook voor de agence die daar foto's kwam nemen om het zo rap mogelijk terug te verhuren
en daardoor heb ik mijn kuiswerkjes alsmaar tussendoor moeten doen
thijli je centjes uitgegeven aan een nieuwe printer zie ik awel hopelijk heb je er nog veel genot van
grootjegerda das juist de spreeuwen zijn zot van kersen maar tis toch jammer dat je die kersen niet zelf hebt kunnen opeten
An-Wildflower mooie fotootjes hoor van jou tuin en jullie zijn wel ijverige tuinierders zo te zien maar die aalbessen zien er echt lekker uit
en we hebben al veel verkocht vandaag en voor de volgende dagen hebben we ook al afspraken met kopers die iets komen kopen , dus das niet slecht hé
jadi die rabarber confituur ziet er lekker uit hoor en onze rabarber is ook goed aan 't groeien want ik maak ook ieder jaar confituur en ik eet die rabarber confituur echt graag op pannenkoeken , das lekker hoor maar ja ieder zijn goesting hé
oei nu kan ik niet meer verder scrollen sè maar puzzel zal deze morgen ook wel al vroeg langs geweest zijn denk ik
marietteke , ghyra , Bekske , miesje , omadina , jadi , Bertje , Sita , Lenk , Remie , grootjegerda , puzzel , An-Wildflower , thijli , mama-inge , Flowers en Tontoos
nog een gezellige avond verder
en nu ist tijd voor het avondeten
geniet nog van jullie avond
daaaaaag

ik kom efkes een rustpauze inlassen want ik heb juist gedaan met stofzuigen en dweilen en nu ruikt weer fris en is alles weer proper binnen en buiten want ik heb het buiten ook al proper gekuist
en al van deze morgen zijn we al verschillende keren naar het appartement van mijn schoonouders geweest om van alles te verkopen en ook voor de agence die daar foto's kwam nemen om het zo rap mogelijk terug te verhuren
en daardoor heb ik mijn kuiswerkjes alsmaar tussendoor moeten doen
thijli je centjes uitgegeven aan een nieuwe printer zie ik awel hopelijk heb je er nog veel genot van
grootjegerda das juist de spreeuwen zijn zot van kersen maar tis toch jammer dat je die kersen niet zelf hebt kunnen opeten
An-Wildflower mooie fotootjes hoor van jou tuin en jullie zijn wel ijverige tuinierders zo te zien maar die aalbessen zien er echt lekker uit
en we hebben al veel verkocht vandaag en voor de volgende dagen hebben we ook al afspraken met kopers die iets komen kopen , dus das niet slecht hé
jadi die rabarber confituur ziet er lekker uit hoor en onze rabarber is ook goed aan 't groeien want ik maak ook ieder jaar confituur en ik eet die rabarber confituur echt graag op pannenkoeken , das lekker hoor maar ja ieder zijn goesting hé
oei nu kan ik niet meer verder scrollen sè maar puzzel zal deze morgen ook wel al vroeg langs geweest zijn denk ik
marietteke , ghyra , Bekske , miesje , omadina , jadi , Bertje , Sita , Lenk , Remie , grootjegerda , puzzel , An-Wildflower , thijli , mama-inge , Flowers en Tontoos
nog een gezellige avond verder
en nu ist tijd voor het avondeten
geniet nog van jullie avond
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo goeieavond
druk dagje gehad , mijn "bioritme" zat goed vandaag ,
dus poetsen , strijken , boodschappen gedaan ,
en morgenvroeg ga ik mijne kop leegmaken ,
want het is om half 10 joga , buiten ..ja de morgenstond ....
bloemeke , succes met de verkoop ,
hopelijk raak je vlug alles kwijt ,
mooie fotoos hoor anflower ,
jullie hebben allemaal "groene vingers" zo te zien ,
ik heb gewoon een bakje op terras staan ,
met aardbeitjes , gewoon leuk om ze te zien groeien ,
kersenboom .. een stukje nostalgie voor mij ,
wij hadden er een in ons ouderlijk huis , en daar waren ,
de vogeltjes wel "happy " mee ,
bananenboom , wist niet dat die hier kon groeien ,
thilji succes met je nieuwe aanwinst ,
kan ni meer scrollen ,
dus wens ik iedereen maar een goeie nachtrust , en tot morgen ,
zo vergeet ik niemand hé
geluk vind je onverwacht
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond.
Alles gelezen.
Maar weet nu al niet meer wie wat geschreven heeft.
Rabarber is heerlijk, geniet er van.
Ik heb ook aardbeien, af en toe zitten er vogeltjes bij, die er van snoepen.
Kan zijn dat ik een paar dagen afwezig ben.
We zijn bezig alle schermen, telefoons, tablets, laptops te resetten omdat we het idee hebben dat de buurman op dat spul inbreekt.
Hij weet op 1 of andere manier dingen die hij niet kan weten.
Hebben al ruim een jaar problemen met hun en daarvoor waren er ook akkefietjes waarvan we zeggen, dat klopt niet
Alles gelezen.
Maar weet nu al niet meer wie wat geschreven heeft.
Rabarber is heerlijk, geniet er van.
Ik heb ook aardbeien, af en toe zitten er vogeltjes bij, die er van snoepen.
Kan zijn dat ik een paar dagen afwezig ben.
We zijn bezig alle schermen, telefoons, tablets, laptops te resetten omdat we het idee hebben dat de buurman op dat spul inbreekt.
Hij weet op 1 of andere manier dingen die hij niet kan weten.
Hebben al ruim een jaar problemen met hun en daarvoor waren er ook akkefietjes waarvan we zeggen, dat klopt niet
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Ik heb erwten geplukt en gepeuld. Njam njam lekker 2,5 kg erwten geblancheerd er ingevroren. Morgen de tuinbonen.
Mensen ik weet niet wat jullie hiervan denken, maar een dag als deze mag mijn zomer zijn. Lekker fris binnen en in de schaduw en wie het graag warm heeft is het warm in de zon, snachts regen. Wat denk je deal.
Ik ga slapen nu.
Mensen ik weet niet wat jullie hiervan denken, maar een dag als deze mag mijn zomer zijn. Lekker fris binnen en in de schaduw en wie het graag warm heeft is het warm in de zon, snachts regen. Wat denk je deal.
Ik ga slapen nu.
-
Tontoos - Lid geworden op: 01 jun 2020, 06:24
Toch netjes van die kauw dat ie wat voor jullie heeft overgelaten.An-Wildflower schreef: ↑19 jun 2020, 16:51Onze kersenboom is voor het 4e jaar op rij leeggevreten door de kauwen .
Ze hebben er eentje voor ons overgelaten , zie je hem ? ....![]()
![]()
Mvg. Antjo
-
Flowers - Lid geworden op: 11 jun 2005, 20:29
Een 'stevig' wachtwoord op telefoons, tablets, laptops, maar zeker ook voor WiFi en modem/router .
die twee laatsten worden vaak vergeten en dan is dat voor o.a. de buren makkelijk 'binnenkomen'.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Succes met dat alles . Ik ben blij dat wij normale buren hebben . Brrrrr , wat een eng volk
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
Zo , nu hebben jullie wel weer genoeg van mij en mijn foto bombardement he ?