Goede morgen seizoentjes,
Gisteren was het dus ventjes verjaardag en tegen de avond was hij aardig door de neus.
we lagen al in bed toen zijn zus belde en schoonbroer ( de flauwe plezante) had daar natuurlijk een opmerking op.

de echte reden waarom ventje naar bed moest was dat hij behoorlijk lastig is als die door de neus is. hij was aan het ruziën met iemand die veganiste was op fb en ik kon mijn voorlaatste aflevering van manifest niet volgen.
ze hebben gepraat tot schoonzus haar telefoon bijna leeg was. En ze heeft nog niet alles gezegd.
de trouw gaat misschien toch door want de caterer was al besteld en nichtje wil het echt laten doorgaan. zus heeft naar mij gevraagd. ventje vertelde dat hij naar het zuiden van Frankrijk wil verhuizen zodra die op pensioen is, maar dat m'n moeder er nog is en dat dit dus niet gaat.
ik wil best naar het zuiden van frankrijk verhuizen, maar zal eerst een cursus frans met haar op moeten volgen. en gisteren dus ventje maar bezig en bezig en ect over de betere warmte voor mijn spieren enz tot ik zei dat hij naar bed moest. nadat zus gedaan had met bellen ( de dag is begonnen met een telefoontje en geëindigd met een telefoontje) heeft ventje nog wat gekeken naar GOT en dan is die eindelijk in slaap gevallen. ik lag wakker.
vandaag de rest van de fondue ( was geen weer om te bbq-en , Oma C, om 11 uur hadden we daar een drash national....) en morgen wil ventje een hespengebraadje in de pasgekuiste oven. Dit als de beenhouwer er nog liggen heeft. anders geen idee.
maandag naar de huisarts. Dinsdag is het weer gewone werkedag.
Ventje heeft tegen mijn moeder gezegd dat we gingen langskomen en die zal dat natuurlijk onthouden hebben en geen gelegenheid voorbij laten gaan om te vragen wanneer. ja, belofte maakt schuld.
denk van vandaag verder te lezen in stephen kings 'als het bloed'. eventueel kaartjes maken want ik was bezig met eentje toen de dronkenmanspraat begon. ( hij was gestopt met stoken tegen die veganiste- en hoe dat gebeurt is weet ik niet, ik was boven gaan rusten en ventje had al twee straffe westmalles binnen en als ik beneden kwam en de praat over het zuiden van frankrijk ging nog 2...

)
Vroeg vanmorgen of hij slecht geslapen had, neen, heel goed zei hij. wat me verbaasd. als ik zoveel babbelwater binnen zou hebben zou ik om 3 uur al klaar wakker zijn.
zal zien of hij een blikje cola drinkt want dan is het zeker zo dat hij last heeft van zijn maag.
ik ga nog een kopje vragen voor hij achter de krant gaat.
Er is vanavond niets op tv dat wij niet gezien hebben/liggen hebben op dvd.
Dus dat wordt een dvd- avondje of opkijken wat we staan hebben op play more en mijn kijklijst.
Fijne dag seizoentjes en keep safe!