NACHTUILTJES (2) 2020
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
GOEDE MORGEN
Vroeg opstaan heb een lange voormiddag nodig.
Haar wassen en brushen
Naar garage onderhoud, boek meenemen voor te lezen
Bank geld afhalen
Bij de slager
Apotheker pillendoos kopen voor A.
Superette
Blij om 12.30 u komt poetsvrouw
Michelly , hier geen druppel regen gezien wel op buienradar en donkere wolken ,ging bij ons voorbij en het is nochtans nodig.
Zeer drukkend weer,was ook kortademig.
Yorkske, ben zo blij voor jou,ze hebben de beste eruit gekozen
Groetjes allemaal
Greetie
Vroeg opstaan heb een lange voormiddag nodig.
Haar wassen en brushen
Naar garage onderhoud, boek meenemen voor te lezen
Bank geld afhalen
Bij de slager
Apotheker pillendoos kopen voor A.
Superette
Blij om 12.30 u komt poetsvrouw
Michelly , hier geen druppel regen gezien wel op buienradar en donkere wolken ,ging bij ons voorbij en het is nochtans nodig.
Zeer drukkend weer,was ook kortademig.
Yorkske, ben zo blij voor jou,ze hebben de beste eruit gekozen
Groetjes allemaal
Greetie
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Na een goedgevoel namiddag bij de bewoners rond 6 uur in de gietende regen met de tram naar huis.
Auto stond aan de halte te wachten, warenhuis aangedaan waar bijna niemand was.
Yorkske, je verdient het en ook deze mensen hebben geluk met jou, zij weten dat al de goede en ook de mindere kanten ervan betrouwbaar zullen weergegeven worden. Duim voor je .
Greetie, we stellen onze ontmoeting aan zee even uit, september wie weet komen we samen met oase en hoop dat je deze keer ook komt. Eens de kop eraf ben je een van ons zowel hier als daar.
Michelly, hoop dat je erbij kan zijn.
Rietjes hoorde juist op de radio dat ze het regenwater hebben opgeslagen, de boeren kunnen even gerust zijn
Het heeft hier gisteren in bijna gans de dag droog en zonnig geweest.
Ga aan de slag onze kindjes komen, rekenen op zekerheden zowel in eten als op aandacht.
Ze vertrouwen ons en weten indien nodig en mogelijk wij hun zullen helpen.
Groetjes en tot later
Corry
Auto stond aan de halte te wachten, warenhuis aangedaan waar bijna niemand was.
Yorkske, je verdient het en ook deze mensen hebben geluk met jou, zij weten dat al de goede en ook de mindere kanten ervan betrouwbaar zullen weergegeven worden. Duim voor je .
Greetie, we stellen onze ontmoeting aan zee even uit, september wie weet komen we samen met oase en hoop dat je deze keer ook komt. Eens de kop eraf ben je een van ons zowel hier als daar.
Michelly, hoop dat je erbij kan zijn.
Rietjes hoorde juist op de radio dat ze het regenwater hebben opgeslagen, de boeren kunnen even gerust zijn
Het heeft hier gisteren in bijna gans de dag droog en zonnig geweest.
Ga aan de slag onze kindjes komen, rekenen op zekerheden zowel in eten als op aandacht.
Ze vertrouwen ons en weten indien nodig en mogelijk wij hun zullen helpen.
Groetjes en tot later
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal
yorkje proficiat
hier al twee dagen regen aan volonté
heeft goed gedaan aan mijn hofke
vandaag koffieklets met vriendin
die in mijn bubbel zat
V. vroeg of ik zaterdagavond wilde gaan eten
maar door de corona ben ik al 3 maanden over tijd voor onderhoud auto
en branden er al verschillende lampjes en iets met de bandenspanning
dus durf ik nu niet op de autosnelweg
als ik in mijn gemeente in pan val
kan ik nog altijd te voet naar huis
maar op de autosnelweg niet dan sta je daar op een gevaarlijke plaats
en ik moet nog 2 weken wachten voor de garage en de dag erna naar de schouwing
ik wacht liever tot hij in orde is
ze was ontgoocheld, dat begrijp ik

yorkje proficiat
hier al twee dagen regen aan volonté
heeft goed gedaan aan mijn hofke
vandaag koffieklets met vriendin
die in mijn bubbel zat
V. vroeg of ik zaterdagavond wilde gaan eten
maar door de corona ben ik al 3 maanden over tijd voor onderhoud auto
en branden er al verschillende lampjes en iets met de bandenspanning
dus durf ik nu niet op de autosnelweg
als ik in mijn gemeente in pan val
kan ik nog altijd te voet naar huis
maar op de autosnelweg niet dan sta je daar op een gevaarlijke plaats
en ik moet nog 2 weken wachten voor de garage en de dag erna naar de schouwing
ik wacht liever tot hij in orde is
ze was ontgoocheld, dat begrijp ik

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
Ze weten wie ze kiezen en ze weten zeker ook waarom Yorkske.
Je verdient het en zeker dat het experiment lukt. We zullen in ieder geval duimen.
Wij waren gisteren in Zw...m (dus niet zover van jou Meme-Rietje) en JA het heeft er overvloedig geregend, een waar gordijn waar je niet door kon zien op sommige ogenblikken.
Meme-Rietje, kan V dan zelf niet eens afkomen.
Corry, er zal dus weer enkele dagen leven in de brouwerij zijn; zorgtoch maar dat er voldoende rust is ook voor jou en voor Stafke.
Ze weten wie ze kiezen en ze weten zeker ook waarom Yorkske.
Je verdient het en zeker dat het experiment lukt. We zullen in ieder geval duimen.
Wij waren gisteren in Zw...m (dus niet zover van jou Meme-Rietje) en JA het heeft er overvloedig geregend, een waar gordijn waar je niet door kon zien op sommige ogenblikken.
Meme-Rietje, kan V dan zelf niet eens afkomen.
Corry, er zal dus weer enkele dagen leven in de brouwerij zijn; zorgtoch maar dat er voldoende rust is ook voor jou en voor Stafke.
Oud maar niet Out
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen al hoewel...
Zo die staan klaar kilootje rabarber in confituur gemaakt
Nu staat de vloerkeuken te drogen....en intussen vlug even langs komen
En mijn colaatje zero smaakt super
Daarna aan "teeten" beginnen
Fijne dag allen
toedeloe
menu: spaghetti bolognaise à la Jadi
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
goeie morgen allemaal

-
Goeiemiddag
't was weer van dat : opnieuw aanmelden
Fietsen, wandelen ????
'k weet het nog niet, gisteren al uitgeregend geweest
of nee niet echt uitgeregend,
onderweg naar de startplaats kregen we al een hevige bui en hebben dan maar rechtsomkeer gemaakt terug naar huis.
Vanavond heb ik bezoek, voor het eerst sinds lange tijd.
We zullen het veilig houden hoor.
Menu : ouderwetse garnalencoctail (zag ik in Libelle deze week), varkenswangetjes met gratin, boontjes en worteltjes en als toetje ijs met rode vruchtjes.
Confituur maken, ik raak er precies niet meer aan is eigenlijk ook een hele moeite voor de enkele potjes die wij maar nodig hebben voor ons tweetjes.
't was weer van dat : opnieuw aanmelden
Fietsen, wandelen ????
'k weet het nog niet, gisteren al uitgeregend geweest
of nee niet echt uitgeregend,
onderweg naar de startplaats kregen we al een hevige bui en hebben dan maar rechtsomkeer gemaakt terug naar huis.
Vanavond heb ik bezoek, voor het eerst sinds lange tijd.
We zullen het veilig houden hoor.
Menu : ouderwetse garnalencoctail (zag ik in Libelle deze week), varkenswangetjes met gratin, boontjes en worteltjes en als toetje ijs met rode vruchtjes.
Confituur maken, ik raak er precies niet meer aan is eigenlijk ook een hele moeite voor de enkele potjes die wij maar nodig hebben voor ons tweetjes.
Oud maar niet Out
-
goeie morgen
vandaag varkenswangetjes met.......

vandaag varkenswangetjes met.......

-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Yorkske, ze hebben er een goeie uitgekozen, je mag ook wel eens chance hebben.
Greetie, bedankt dat je Christa's foto's van Luik mooi vindt, ik dacht al dat er niemand naar gekeken had.
Vanmiddag komen Sarah en Florian goulash eten, lang geleden dat ik dat nog klaargemaakt heb maar het zal wel lukken. Ik ga er rijst bijdoen want ik heb nog oude patatten en die zijn niet meer betrouwbaar, ze zijn ook valse snoodaards, ze zien maar blauw uit als ze gekookt zijn! volgende week zal Christa nieuwe bezorgen.
We hadden vrijdag wel Okra vergadering en zullen weer fietsen en de jaarlijkse BBQ laten doorgaan ALS HET MAG! Dus nu nog niets aankondigen, nog altijd afwachten!
En nu begin ik er aan, het is niet zo warm vandaag, afwachten of we kunnen buitenzitten!
Greetie, bedankt dat je Christa's foto's van Luik mooi vindt, ik dacht al dat er niemand naar gekeken had.
Vanmiddag komen Sarah en Florian goulash eten, lang geleden dat ik dat nog klaargemaakt heb maar het zal wel lukken. Ik ga er rijst bijdoen want ik heb nog oude patatten en die zijn niet meer betrouwbaar, ze zijn ook valse snoodaards, ze zien maar blauw uit als ze gekookt zijn! volgende week zal Christa nieuwe bezorgen.
We hadden vrijdag wel Okra vergadering en zullen weer fietsen en de jaarlijkse BBQ laten doorgaan ALS HET MAG! Dus nu nog niets aankondigen, nog altijd afwachten!
En nu begin ik er aan, het is niet zo warm vandaag, afwachten of we kunnen buitenzitten!
Ivette
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen
Hoe jammer ons Yorkske haar computer heeft de geest gegeven, daarom deze mededeling

Onze kindjes hebben het weekend waar ze al zo lang naar uitgekeken hebben.
Wist niet dat de nood zo hoog was, zeker bij Rhune welke de geviseerde is om frustraties op af te vuren.
Hoop dat het baby’tje er snel zal zijn, iedereen loopt daar op de toppen van zijn tenen door de wachttijd van T. om naar zijn boot te vertrekken, vier dagen na de geboorte 14 dagen op hotel in afzondering, kan hij tegen de muren praten en zagen.

Ga stoppen, met de stofzuiger rondgaan, lange haren zijn mooi, maar voor mijn interieur een ramp

Corry
Hoe jammer ons Yorkske haar computer heeft de geest gegeven, daarom deze mededeling
Onze kindjes hebben het weekend waar ze al zo lang naar uitgekeken hebben.
Wist niet dat de nood zo hoog was, zeker bij Rhune welke de geviseerde is om frustraties op af te vuren.
Hoop dat het baby’tje er snel zal zijn, iedereen loopt daar op de toppen van zijn tenen door de wachttijd van T. om naar zijn boot te vertrekken, vier dagen na de geboorte 14 dagen op hotel in afzondering, kan hij tegen de muren praten en zagen.
Ga stoppen, met de stofzuiger rondgaan, lange haren zijn mooi, maar voor mijn interieur een ramp
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Goeiemiddag
Luik staat ook nog op het programma voor deze zomer, vakantie in eigen land.
Het weer vandaag, maar zus en zo... vanaf morgen hoogzomer, lekker fietsweer.
Corry, die Tom lijkt me toch maar een rare kwiet hoor na alles wat ik hier tussen de regels door lees, hopelijk houdt de relatie toch stand voor Bianca en de kids.
Menu : de rest van gisteren
Luik staat ook nog op het programma voor deze zomer, vakantie in eigen land.
Het weer vandaag, maar zus en zo... vanaf morgen hoogzomer, lekker fietsweer.
Corry, die Tom lijkt me toch maar een rare kwiet hoor na alles wat ik hier tussen de regels door lees, hopelijk houdt de relatie toch stand voor Bianca en de kids.
Menu : de rest van gisteren
Oud maar niet Out
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Mijn goulash was lekker, ze waren heel content. Toch is dat voor mij stresserend, ik ben zo bang om niet te slagen en om alles gelijktijdig te kunnen serveren. Ik heb vroeger zoveel uitgeprobeerd en zo graag gekookt maar sinds ik alleen ben is de "kook"goesting ver te zoeken. De jonge mensen koken ook zo anders met voor mij vele ongekende ingrediënten.
Ze wilden nog naar de kust rijden, jammer dat er totaal geen zon is, nu dit koppel jeunt zich samen overal!
ik vrees dat ik qua koken niet meer mee kan, dat ik terugval op mijn traditionele gewone keuken!
Morgenmiddag komt Sander weer, die eet nog graag mijn "gewone kost"
Maar ik heb nog goulash, rijst en gemengde sla genoeg over! Die rijst kan ik morgen nog in pakjes invriezen of misschien wil hij er ook meenemen, nu hij auto rijdt is dat makkelijker. Raar om hem zo in mijn man's auto mijn oprit te zien oprijden!
Het begint hier lichtjes te regenen. Vanmiddag konden we op het terras aperitieven (heel bescheiden hoor) maar we aten in de veranda, ik vertrouwde het niet met de zon ofwel fel ofwel verdoken.
Nog allemaal een prettige avond!
Ze wilden nog naar de kust rijden, jammer dat er totaal geen zon is, nu dit koppel jeunt zich samen overal!
ik vrees dat ik qua koken niet meer mee kan, dat ik terugval op mijn traditionele gewone keuken!
Morgenmiddag komt Sander weer, die eet nog graag mijn "gewone kost"
Maar ik heb nog goulash, rijst en gemengde sla genoeg over! Die rijst kan ik morgen nog in pakjes invriezen of misschien wil hij er ook meenemen, nu hij auto rijdt is dat makkelijker. Raar om hem zo in mijn man's auto mijn oprit te zien oprijden!
Het begint hier lichtjes te regenen. Vanmiddag konden we op het terras aperitieven (heel bescheiden hoor) maar we aten in de veranda, ik vertrouwde het niet met de zon ofwel fel ofwel verdoken.
Nog allemaal een prettige avond!
Ivette
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
Yvette, Okra heeft hier al tweemaal gefietst, als ze met meer dan 20 zijn splitten ze de groep, tot nu toe nog niet met meer!
Spijtig genoeg kan ik niet meer mee al rij ik elektrisch
deze namiddag met tegenwind langs het water naar onze stad Deinze, een lekkere cappuccino gedronken is onze vaste stek "het pompierke" , in onze tijd heel bekende danscafé
deze is verdwenen!
langs heel mooie binnenweggetjes en de wind in de rug naar huis, toch gestopt aan automaat met heel lekkere kersen
Fijne avond allemaal
greetie
Spijtig genoeg kan ik niet meer mee al rij ik elektrisch
deze namiddag met tegenwind langs het water naar onze stad Deinze, een lekkere cappuccino gedronken is onze vaste stek "het pompierke" , in onze tijd heel bekende danscafé
deze is verdwenen!
langs heel mooie binnenweggetjes en de wind in de rug naar huis, toch gestopt aan automaat met heel lekkere kersen
Fijne avond allemaal
greetie
-
Goeieavond
't is een thuisdag geworden, gewoon ff een blokje om.
Goulash...mjamiemjamie
volgende week maak ik er weer eens een grote pot, alhoewel bij zomerse temperaturen ???? Goulash is eigenlijk nogal winterkost vind ik. We zien nog wel.
Hier is het fietsen met de groep nog altijd niet terug van start gegaan.
We hebben vandaag eens een mailtje gestuurd naar de verantwoordelijke met de vraag : Wanneer ????
't is een thuisdag geworden, gewoon ff een blokje om.
Goulash...mjamiemjamie
volgende week maak ik er weer eens een grote pot, alhoewel bij zomerse temperaturen ???? Goulash is eigenlijk nogal winterkost vind ik. We zien nog wel.
Hier is het fietsen met de groep nog altijd niet terug van start gegaan.
We hebben vandaag eens een mailtje gestuurd naar de verantwoordelijke met de vraag : Wanneer ????
Oud maar niet Out