NACHTUILTJES (2) 2020
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal
mooie foto's allemaal
en mooie tuintjes
ik heb ook eentje gemaakt van mijn wandeling op het wandelpad

mooie foto's allemaal
en mooie tuintjes
ik heb ook eentje gemaakt van mijn wandeling op het wandelpad

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie voormiddag
'k ben nog aan het nagenieten van mijn driedaagse Limburg.
Heerlijk was het, alles TOP !
Het weer, het gezelschap (mijn ventje) , de fietsroutes, het hotelletje, eten en drinken...
het weerzien van Erika, die jullie laat groeten
en om bepaalde misverstanden te vermijden : we logeerden niet bij haar en zijn ook niet samen gaan fietsen.
Hebben er wel lekker gegeten en gedronken
waarvoor nogmaals dank maatje
We zijn door het water gereden, door de bomen, op en onder bruggen, door Der Teut, De Wijers, De Kattevennen...
hebben kerken en moskeeën bezocht...
om te eindigen op het stadsplein van Genk !
Heel veel foto's gemaakt, wiel je ze zien ga naar mijn face-book.
Hier alleen enkele om jullie goesting te doen krijgen

'k ben nog aan het nagenieten van mijn driedaagse Limburg.
Heerlijk was het, alles TOP !
Het weer, het gezelschap (mijn ventje) , de fietsroutes, het hotelletje, eten en drinken...
het weerzien van Erika, die jullie laat groeten
en om bepaalde misverstanden te vermijden : we logeerden niet bij haar en zijn ook niet samen gaan fietsen.
Hebben er wel lekker gegeten en gedronken
We zijn door het water gereden, door de bomen, op en onder bruggen, door Der Teut, De Wijers, De Kattevennen...
hebben kerken en moskeeën bezocht...
om te eindigen op het stadsplein van Genk !
Heel veel foto's gemaakt, wiel je ze zien ga naar mijn face-book.
Hier alleen enkele om jullie goesting te doen krijgen

Oud maar niet Out
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Goede morgen aan alle uiltjes
Ik hoop dat met jullie alles goed gaat
Ik ben er even tussenuit geweest, de pijn aan mijn knie laat te wensen over
voorlopig kan men niets doen, denk dat het een operatie zal worden
ze twijfelen daar die knie al 2 maal geopereerd is, eerst nog eens proberen met kiné
afwachten en pijnstillers slikken
Verder heb ik gelijk Oma-c ook weinig te vertellen,
eens dat het virus onder controle is kan men meer buiten komen,
nu zie ik bijna mijn kinderen niet meer, tussendoor eens veel te weinig naar mijn zin
Corry mooi je tuintje, geniet er van
Yorkske gaat het een beetje sterkte
Frankje super mooie tekeningen, zo fijn
Wens aan allen een fijn weekend, assa
Ik hoop dat met jullie alles goed gaat
Ik ben er even tussenuit geweest, de pijn aan mijn knie laat te wensen over
voorlopig kan men niets doen, denk dat het een operatie zal worden
ze twijfelen daar die knie al 2 maal geopereerd is, eerst nog eens proberen met kiné
afwachten en pijnstillers slikken
Verder heb ik gelijk Oma-c ook weinig te vertellen,
eens dat het virus onder controle is kan men meer buiten komen,
nu zie ik bijna mijn kinderen niet meer, tussendoor eens veel te weinig naar mijn zin
Corry mooi je tuintje, geniet er van
Yorkske gaat het een beetje sterkte
Frankje super mooie tekeningen, zo fijn
Wens aan allen een fijn weekend, assa
Groetjes van assa
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Een beetje aan het uitdampen , veranda tje moet vrij van meubel, een redelijke zware kast van bijna 60 jaar oude leeg gemaak en naar de living verhuist. 
Assa , weet hoe het voelt pijnlijke onderdanen te hebben, zelfs dag en nacht pijn bij het bewegen. Cortisone helpt me tijdelijk, houd de ontstekingen tegen.
Heb de indruk dat het gemis van familie zwaar begint door te wegen.
Voel me bevoordeeld dat het hier niet zo is, kindjes komen dinsdag tot vrijdag, kleinzoon brengt ze.
Dochter komt regelmatig langs, ook ander kleinzoon passeert nu en dan.
Rietjes, onze dochter heeft ook een deel van Limburg met de fiets gedaan, erken vele foto’s ervan.
Hoe zou het met Yorkske zijn, een klein bericht via haar telefoon

Michelly ik zie ook graag blauwe hortensia’s , een goed gedacht ze op een spijkerbed te planten.
Ga eten maken, koude aardappeltjes met van alles onder, eitjes, groenten , uitje, appeltje, tomaatjes, yoghurt dressing en een beetje azijn. De maatjes liggen klaar.
Corry

Assa , weet hoe het voelt pijnlijke onderdanen te hebben, zelfs dag en nacht pijn bij het bewegen. Cortisone helpt me tijdelijk, houd de ontstekingen tegen.
Heb de indruk dat het gemis van familie zwaar begint door te wegen.
Voel me bevoordeeld dat het hier niet zo is, kindjes komen dinsdag tot vrijdag, kleinzoon brengt ze.
Dochter komt regelmatig langs, ook ander kleinzoon passeert nu en dan.
Rietjes, onze dochter heeft ook een deel van Limburg met de fiets gedaan, erken vele foto’s ervan.
Hoe zou het met Yorkske zijn, een klein bericht via haar telefoon
Michelly ik zie ook graag blauwe hortensia’s , een goed gedacht ze op een spijkerbed te planten.
Ga eten maken, koude aardappeltjes met van alles onder, eitjes, groenten , uitje, appeltje, tomaatjes, yoghurt dressing en een beetje azijn. De maatjes liggen klaar.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
rinske - Lid geworden op: 17 feb 2006, 21:23

Om 9.30 deze morgen met de belbus naar de FIT-OUT ..... een uurtje zumba ,heb me te pletter gezweet
De douches en sauna mogen nog niet gebruikt worden dus zo terug naar huis pfffff.
Gelukkig mocht de airco al aan in de zaal .
Mijn haar plakte aan elkaar
Geen koken vandaag . 2 koude schotels weest halen bij de slager hier om de hoek met verse zalm . Heel lekker .
Ik heb denk ik al ongeveer iedereen van de kinderen en kleinkinderen ....achterkleinkinderen van mij en van D.......al gezien heb . De oudste zoon van mijn overleden kleindochter is 18 vandaag .Vorige zondag had mijn dochter gevraagd om te komen ontbijten en dat hebben we dan maar gedaan
3 keer mis gereden naar Zelzate door wegenwerken pfffff
Hier heel mooie fotos gezien .....Rietjes .
Knappe blonde meisjes ..... Corry.
Assa moet lastig zijn als je zoveel pijn hebt
Allen de groetjes en nog een fijne dag verder
"Life is not about waiting for the storms to pass...it's about learning how to dance in the rain."
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Ik wens je een ontspannen tripje Yorkske bedankt dat je ons toch wat liet weten!
Rietjes zegt: bekijk mijn foto's op facebook maar ik ben er nog altijd niet op geraakt, het hele project ligt stil want ik wil er me niet nerveus in maken!
Ik heb mijn Krantje gemaakt omdat ik voor de 1e keer een activiteit mocht aankondigen: ze mogen weer fietsen. Eerder had Greetie me gemeld dat zij al met Okra 2x gefietst hadden.
Ik dat natuurlijk naar de teamleider doorgestuurd, met succes, Greetie.
Toch wordt er hier meest gevraagd wanneer ze opnieuw mogen kaarten. Helaas mag dat nog niet die vuile kaarten doorgeven, wat ze toch durven vragen!
Ik had niet zoveel plaats , na de rouwberichten en het fietsen schreef ik dit:
Dag allemaal,
In “normale tijden” typ ik hier de uitslagen van de kaarting maar die kan helaas nog niet doorgaan, de almachtige Corona verbiedt het voorlopig nog!
Hier en daar is er al wat meer toegelaten maar we waren VOOR Corona zoveel gewend dat we nu al gauw kritiek hebben op die “halve” toelatingen die nu al wel mogen! We zijn het niet altijd eens met nieuwe maatregelen die we op onszelf projecteren en liever anders zouden opvolgen en beleven!
Ik mag al wel naar de markt in Roeselare maar moet strikt de aanwijzingen volgen van de vrijwilligers die me op elk eindpunt een verplichte richting uitsturen. Ik kan niet kuieren van het ene kraam naar het andere ik moet die verplichte richting volgen tussen de kramen. Maar, ik kom eens buiten en kan verse vis en groenten en fruit kopen!
Er is al meer volk op de markt maar nog lang niet de losse sfeer van weleer!
Ook onze Gitse bibliotheek is weer open op maandag van 16u tot18u en woensdag van 14u tot 16u .
Er is nog zoveel dat moet herpakken en dan maar hopen dat velen niet veronderstellen dat het allemaal al terug normaal is en veel losser met mekaar omgaan.
We moeten nog altijd opletten , proberen een tweede Corona opflakkering te vermijden. We oefenen nu al zo lang geduld, er kan nog wat bijkomen als het helpt
om gezond te blijven . Gelukkig is bij mij dat verschrikkelijk angstgevoel van in het Coronabegin fel afgezwakt,misschien door de daling van het aantal opgenomen patiënten?
Ik denk dat afstand houden nog altijd het belangrijkste verweer is, ook al is dat soms heel moeilijk!
Er is nog altijd veel MOETEN en weinig MOGEN! De meeste ongemakken van de twee vorige Krantjes gelden nog altijd, geduld, positief denken en verdraagzaamheid is nog altijd aangeraden.
Niemand kon begin maart veronderstellen hoeveel miserie Corona over de hele wereld uit zou strooien!
Toch komt alles weer heel langzaam op een rij, we zijn blij met elke nieuwe stap vooruit naar een rustige, gezonde samenleving waarvan we in onze “oude dag” nog zo kunnen genieten!
Het wordt beter,we blijven het hopen, ik wens u allemaal van harte :
WORD OF BLIJF GEZOND!
Tot binnenkort, hopelijk met meer GOED OKRA NIEUWS! Groetjes, Yvette
Ik blijf binnen, het is te warm buiten. Ik ben heel content met mijn zonnestore boven het livingvenster zo moet ik mijn rolluik niet naar beneden laten en niet in het donker zitten.
Doeiii tot later
Rietjes zegt: bekijk mijn foto's op facebook maar ik ben er nog altijd niet op geraakt, het hele project ligt stil want ik wil er me niet nerveus in maken!
Ik heb mijn Krantje gemaakt omdat ik voor de 1e keer een activiteit mocht aankondigen: ze mogen weer fietsen. Eerder had Greetie me gemeld dat zij al met Okra 2x gefietst hadden.
Ik dat natuurlijk naar de teamleider doorgestuurd, met succes, Greetie.
Toch wordt er hier meest gevraagd wanneer ze opnieuw mogen kaarten. Helaas mag dat nog niet die vuile kaarten doorgeven, wat ze toch durven vragen!
Ik had niet zoveel plaats , na de rouwberichten en het fietsen schreef ik dit:
Dag allemaal,
In “normale tijden” typ ik hier de uitslagen van de kaarting maar die kan helaas nog niet doorgaan, de almachtige Corona verbiedt het voorlopig nog!
Hier en daar is er al wat meer toegelaten maar we waren VOOR Corona zoveel gewend dat we nu al gauw kritiek hebben op die “halve” toelatingen die nu al wel mogen! We zijn het niet altijd eens met nieuwe maatregelen die we op onszelf projecteren en liever anders zouden opvolgen en beleven!
Ik mag al wel naar de markt in Roeselare maar moet strikt de aanwijzingen volgen van de vrijwilligers die me op elk eindpunt een verplichte richting uitsturen. Ik kan niet kuieren van het ene kraam naar het andere ik moet die verplichte richting volgen tussen de kramen. Maar, ik kom eens buiten en kan verse vis en groenten en fruit kopen!
Er is al meer volk op de markt maar nog lang niet de losse sfeer van weleer!
Ook onze Gitse bibliotheek is weer open op maandag van 16u tot18u en woensdag van 14u tot 16u .
Er is nog zoveel dat moet herpakken en dan maar hopen dat velen niet veronderstellen dat het allemaal al terug normaal is en veel losser met mekaar omgaan.
We moeten nog altijd opletten , proberen een tweede Corona opflakkering te vermijden. We oefenen nu al zo lang geduld, er kan nog wat bijkomen als het helpt
om gezond te blijven . Gelukkig is bij mij dat verschrikkelijk angstgevoel van in het Coronabegin fel afgezwakt,misschien door de daling van het aantal opgenomen patiënten?
Ik denk dat afstand houden nog altijd het belangrijkste verweer is, ook al is dat soms heel moeilijk!
Er is nog altijd veel MOETEN en weinig MOGEN! De meeste ongemakken van de twee vorige Krantjes gelden nog altijd, geduld, positief denken en verdraagzaamheid is nog altijd aangeraden.
Niemand kon begin maart veronderstellen hoeveel miserie Corona over de hele wereld uit zou strooien!
Toch komt alles weer heel langzaam op een rij, we zijn blij met elke nieuwe stap vooruit naar een rustige, gezonde samenleving waarvan we in onze “oude dag” nog zo kunnen genieten!
Het wordt beter,we blijven het hopen, ik wens u allemaal van harte :
WORD OF BLIJF GEZOND!
Tot binnenkort, hopelijk met meer GOED OKRA NIEUWS! Groetjes, Yvette
Ik blijf binnen, het is te warm buiten. Ik ben heel content met mijn zonnestore boven het livingvenster zo moet ik mijn rolluik niet naar beneden laten en niet in het donker zitten.
Doeiii tot later
Ivette
-
goeie morgen iedereen
heb weer een geschenkje gekregen van mijn poes,
een muisje in mijn veranda,
en als ik het gezien heb doet zij het weer weg,
maar weet nooit welke poes ik heb er twee
heel mooie foto's gezien

heb weer een geschenkje gekregen van mijn poes,
een muisje in mijn veranda,
en als ik het gezien heb doet zij het weer weg,
maar weet nooit welke poes ik heb er twee
heel mooie foto's gezien

-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
De kine heeft al goed gewreven vanmorgen, 't voelt goed !
Meme-Rietje, attente poes die je hebt, je af en toe verrassen met een leuk kadootje
Aan 't zeetje zal 't nu wel goed zijn maar als ik de foto's in de krant bekijk
veel te druk.
Mijn twee kk kregen al de schoolresultaten, voor alletwee een dikke duim. Kleine B (groter dan ik) mag over naar het tweede middelbaar en Mau...ke mag in september starten in het eerste middelbaar.
Ze worden veel te vlug groot .... en wij oud.
Menu : varkensgebraad met boontjes en aardappel !
De kine heeft al goed gewreven vanmorgen, 't voelt goed !
Meme-Rietje, attente poes die je hebt, je af en toe verrassen met een leuk kadootje
Aan 't zeetje zal 't nu wel goed zijn maar als ik de foto's in de krant bekijk
Mijn twee kk kregen al de schoolresultaten, voor alletwee een dikke duim. Kleine B (groter dan ik) mag over naar het tweede middelbaar en Mau...ke mag in september starten in het eerste middelbaar.
Ze worden veel te vlug groot .... en wij oud.
Menu : varkensgebraad met boontjes en aardappel !
Oud maar niet Out
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede middag iedereen,...nog even langs komen ..
Het weer is omgeslagen hé, eindelijk wat afkoeling
Ik heb kartoffel salade gemaakt voor deze middag..
En of die zal smaken
fijne dag allen.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
goeie morgen iedereen
werd deze morgen gewekt door een ambetante vlieg
en het was nog maar 6h.
is veel afgekoeld deze nacht
is veel beter nu

werd deze morgen gewekt door een ambetante vlieg
en het was nog maar 6h.
is veel afgekoeld deze nacht
is veel beter nu

-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Heel wat frisser, een beetje motregen en geen zon.
Voor mij mag ze even achter de wolken blijven.
Heb een buikgriepje te pakken.
Straks kortbij iets gaan eten, zal het sober houden.
Alenor, babyzusje van onze kindjes mag komen, laatste onderzoek wees het uit.
Zal haar mogen vasthouden , Bianca deelt zorgen en geluk.
Yorkske, heeft je antivirussoftware nooit een melding gemaakt dat je een bepaalde site moest ontwijken of toestemming geven om door te gaan ?
Welkom terug
Ga je een mailtje sturen.
Nog een mooi weekend en tot later
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.