In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31
hallo , hier ben ik terug , het beloofde onweer is nog niet bij ons gekomen ,
het blijft liever aan 't zeetje ...denk ik
Lenk ziet er een smakelijk receptje uit ,
zeker nu het warm is , eet ik liever slaatje dan war ,
bloemeke wat moet je schoonmoeder nu met 'n wc stoel ,
ik dacht dat ze toilet op kamer hadden ,
Bij mij 'n stukje warmer in de living ,
zo'n 29 graden , en de ventilator staat op volle toeren ,
An flower , ja ik ben echt bang van onweer ,
heb ik eigenlijk overgehouden uit m'n jeugd ,
ons moeke deed ook alle priezen uit ,
en brande steeds een kaarsje , als het echt lelijk deed ,
dus effe een "trauma" van overgehouden , denk ik ,
puzzel , van mij mag het ook wel wat regenen hoor ,
dat het wat opgefrist is , ben benieuwd of we morgen vroeg
joga kunnen gaan doen op het gras buiten ,
Bertje een middagdutje , tegen wil en dank ,
ge kunt er maar van genoten hebben ,
voor alle leuterkens
slaapwel
geluk vind je onverwacht
-
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
An-Wildflower, ik weet niet waar jij in Noord-Holland woont maar ik heb in mijn jeugd (toch wel efkes geleden
) heel veel vakanties in Bergen aan Zee doorgebracht en heb daar zulke leuke herinneringen aan ! Vandaag de dag zal er wel veel veranderd zijn.
Hier nog geen drup regen gezien, maar wat niet is kan nog komen...
Voor jullie allemaal een koelere nacht en sloppel (slaapwel) zoals ze hier zeggen en een fijn W.E. !
Hier nog geen drup regen gezien, maar wat niet is kan nog komen...
Voor jullie allemaal een koelere nacht en sloppel (slaapwel) zoals ze hier zeggen en een fijn W.E. !
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hey leutertjes allemaal
ik ben juist uit mijn zetel gekomen sè en nu ist tijd om dadelijk 14 trapjes hoger te gaan want ik ben al moe en morgen staat er hier alweer van alles op ons programma
buiten is het hier al redelijk afgekoeld en er is al een fris windje bij 20°
marietteke das juist ze hebben op hun kamer een eigen wc maar ze weet soms echt niet wat ze wil hoor en dan weet je nog niet alles hé
ze heeft zelfs naar het rusthuis haar strijkplank en haar strijkijzer mee want ze denkt dat de was die van de wasserij komt niet goed zal gestreken zijn en die zal zij dan nog eens strijken en toen ze nog thuis woonde deed ze iemand komen om haar was tegen betaling te strijken omdat ze dat zogezegd niet zelf meer kon
granny M volgens het weerbericht kan het nog regenen vannacht in de provincie Antwerpen , maar hopelijk valt het nog mee
Lenk ook nog laat op het forum
allé voor iedereen nog een rustige nacht en hopelijk geen onweer
slaapwel en tot morgen

ik ben juist uit mijn zetel gekomen sè en nu ist tijd om dadelijk 14 trapjes hoger te gaan want ik ben al moe en morgen staat er hier alweer van alles op ons programma
buiten is het hier al redelijk afgekoeld en er is al een fris windje bij 20°
marietteke das juist ze hebben op hun kamer een eigen wc maar ze weet soms echt niet wat ze wil hoor en dan weet je nog niet alles hé
ze heeft zelfs naar het rusthuis haar strijkplank en haar strijkijzer mee want ze denkt dat de was die van de wasserij komt niet goed zal gestreken zijn en die zal zij dan nog eens strijken en toen ze nog thuis woonde deed ze iemand komen om haar was tegen betaling te strijken omdat ze dat zogezegd niet zelf meer kon
granny M volgens het weerbericht kan het nog regenen vannacht in de provincie Antwerpen , maar hopelijk valt het nog mee
Lenk ook nog laat op het forum
allé voor iedereen nog een rustige nacht en hopelijk geen onweer
slaapwel en tot morgen

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Wat was het warm gisteren, pffff, weinig gedaan.
Kinderen hebben na schooltijd het badje van de hond ingepikt om af te koelen.
2 vriendjes te spelen en die mannetjes zijn blijven eten.
Ben nog met de hond naar de dierenarts geweest, ze had een plek onder haar oor, die ik er toch wel heel raar uit vond zien, bleek een hotspot te zijn.
Kuurtje mee gekregen en spul om het schoon te maken en beestje loopt nu met een kraag om, want ze was er steeds aan het krabben.
Man tijdens het bbq-en ineens heel erg last van zijn rug.
Kon niets meer, pijnstillers genomen en uiteindelijk overeind kunnen komen en onder de douche gaan staan.
Ik zit nu buiten te ontbijten.
Hier is nog geen druppel gevallen.
We gaan zien wat de dag ons brengt
Wat was het warm gisteren, pffff, weinig gedaan.
Kinderen hebben na schooltijd het badje van de hond ingepikt om af te koelen.
2 vriendjes te spelen en die mannetjes zijn blijven eten.
Ben nog met de hond naar de dierenarts geweest, ze had een plek onder haar oor, die ik er toch wel heel raar uit vond zien, bleek een hotspot te zijn.
Kuurtje mee gekregen en spul om het schoon te maken en beestje loopt nu met een kraag om, want ze was er steeds aan het krabben.
Man tijdens het bbq-en ineens heel erg last van zijn rug.
Kon niets meer, pijnstillers genomen en uiteindelijk overeind kunnen komen en onder de douche gaan staan.
Ik zit nu buiten te ontbijten.
Hier is nog geen druppel gevallen.
We gaan zien wat de dag ons brengt
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Vanmorgen een flinke regenbui gehad en wat onweer.
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Ik woon niet aan de kust , maar nabij Haarlem . Op de fiets niet zo heel ver naar Zandvoort aan Zee
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Zonnebloemetje , laat haar maar lekker gaan strijken in het rusthuis . Heeft ze wat te doen haha.
Inge , rugpijn is niet fijn . Beterschap voor je man.
Laat vanmiddag wordt de hond weer opgehaald .
Volgende maand komt hij een lang weekend logeren , want ze willen een weekendje naar Frankrijk . ( direct over de grens aan de Maas ) .
Fijne zaterdag voor allemaal hier in het koffie en theehuisje .

Inge , rugpijn is niet fijn . Beterschap voor je man.
Laat vanmiddag wordt de hond weer opgehaald .
Volgende maand komt hij een lang weekend logeren , want ze willen een weekendje naar Frankrijk . ( direct over de grens aan de Maas ) .
Fijne zaterdag voor allemaal hier in het koffie en theehuisje .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo goeienamiddag ,
gisteren dan toch geen onweer gehad ,
vannacht wel regen , dus dat is zalig ,
buiten goed opgefrist , maar de warmte zit écht binnen ,
vanmorgen om 8.30 u al joga gaan doen ,
buiten in het gras ...zalig ...gelukkig geen regen gehad ,
wel nademiddag 'n buitje ,
An wildflower , en leuk ..hondensitten
Moet leuk zijn , met 't fietske tot aan de zee,
ik wou dat ik dat ook kon , maar dan zou ik wel 'n uur of 8 onder weg zijn , denk ik ,
grootjegerda ,
de regenbuitjes zijn welkom hé ,
mag van mij ook zo zijn ,
mama inge , een huis vol visite ,
zal wel leuk zijn voor de kids ,
ocharme voor je hondje ,
hopelijk is hij vlug weer beter ,
want zo'n kraag is ook ni zo aangenaam hé ,
maar ja is voor zijn eigen goed natuurlijk ,
En hopelijk is je man ook weer snel beter ,
puzzel boodschappen in de regen ,
parapluutje mee , en 't is ok
bloemeke , ni te geloven ,
een strijkijzer mee naar 't home ,
sorry ...is ni om te lachen , maar nu moest ik wél effe lachen hoor ,
Ons moeke is ook in 't home geweest ,
de was en strijk werden daar ook gedaan ,
en gelukkig was dat wel allemaal netjes ,
Granny M , was echt niet zo aangenaam om te slapen ,
ik heb 'n stukje gezweet hoor , zo warm nog in huis hé
Remie , die is 'n echte toerist nu ,
Lenk , en hoe gaat het met Lenka ,
heeft ze ook last van de warmte ?
Bertje , al naar de bakker geweest ,
en koffiekoeken ...mag in 't weekend hé
hoe zou het met Ghyra zijn ,
is alweer lang geleden , zou ze al verhuist zijn ?
Miesje , thijli ,jadi , tantoos omadina
fijne dag allemaal
geluk vind je onverwacht
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
We hebben vandaag verschillende regenbuien gehad met onweer,
het is plakkerig weer, niet normaal meer pffff.
het is plakkerig weer, niet normaal meer pffff.
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond alweer
nog efkes in de rapte sè want we moeten dan dadelijk nog eens naar het appartement omdat er nog een koper komt om de tapijten te kopen
er is deze voormiddag al redelijk wat weg en deze namiddag ook al de tv maar er staat nog veel en alles die in de eerste dagen niet weg is gaat naar de kringwinkel
marietteke ik vind het ook echt wel om te lachen hoor dat mijn schoonmoeder haar strijkplank en strijkijzer mee naar het rusthuis neemt en er zijn nog van die dingen die ze meegenomen heeft en die je normaal niet meedoet naar het rusthuis zoals haar naaimachine en haar servies
tis echt niet normaal hoor en dat mijn ventje haar maar zegt dat het niet mag dat trekt ze zich niks aan
puzzel , thijli , AN-Wildflower , gerda , mama-inge , Lenk , Flowers , Remie , Bertje , Sita , jadi , omadina , miesje , Bekske , ghyra , Tontoos en granny M
nog een gezellige avond verder
en nu moeten we vertrekken sè
daaaaaaag

nog efkes in de rapte sè want we moeten dan dadelijk nog eens naar het appartement omdat er nog een koper komt om de tapijten te kopen
er is deze voormiddag al redelijk wat weg en deze namiddag ook al de tv maar er staat nog veel en alles die in de eerste dagen niet weg is gaat naar de kringwinkel
marietteke ik vind het ook echt wel om te lachen hoor dat mijn schoonmoeder haar strijkplank en strijkijzer mee naar het rusthuis neemt en er zijn nog van die dingen die ze meegenomen heeft en die je normaal niet meedoet naar het rusthuis zoals haar naaimachine en haar servies
tis echt niet normaal hoor en dat mijn ventje haar maar zegt dat het niet mag dat trekt ze zich niks aan
puzzel , thijli , AN-Wildflower , gerda , mama-inge , Lenk , Flowers , Remie , Bertje , Sita , jadi , omadina , miesje , Bekske , ghyra , Tontoos en granny M
nog een gezellige avond verder
en nu moeten we vertrekken sè
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Haha Zonnebloempje, je schoonmoeder heeft haar strijkplank en strijkijzer, naaimachine en servies mee. Sorry dat ik daarmee moet lachen maar vind het echt wel komisch. Mss het kookfornuis ook nog brengen, kan ze zelf koken. Ik moet wel lachen maar het is niet om te lachen jullie zitten toch maar met de miserie sterkte hoor
Oei Mama Inge. Een hotspot. Dat is niet leuk voor je maatje.. Ze hebben daar veel jeuk van en als het ontsteekt ook nog veel pijn. Isobetanie help wel, dat droogt uit hé. Opletten met badjes voor je je harig vriendje. Met dit weer gaat de vacht broeien als ze nat zijn en als er dan een wondje is geeft dit mogelijk een hotspot. Eigenlijk zou je het badje na elke bezoek van de hond moeten leegmaken wegens bacteriën. Uitleg van mijn dierenarts. Lenka heeft dit ook al dikwijls gehad
En je man rugproblemen, helemaal niet leuk. Allez alles valt weer eens samen.
An Wildflower een logeetje binnenkort. Hopelijk niet te warm dat je veel kan gaan wandelen. Altijd leuk hé. Fotokes zie ik graag hoor
Iedereen was hier blij met de regen. Terwijl ik dit tik, valt het er weeral goed uit. Lekker afkoelen nu. Deze nacht ondanks mijn airco slecht geslapen.
Marietteke. Zo bang van onweer. Tja daar kan je niet aan doen hé. Bij mij gaat het wel hoor. Enkel als het huis trilt of zo dan durf ik wel eens te gillen.
Wel Lenka is een zonneklopper. Ze vind zichzelf niet bruin genoeg denk ik. Na een korte wandeling gisteren avond gaat ze wel op haar koelmat liggen. Voor de rest wisselt ze af. Ze graaft voor zichzelf ook wel een put onder de hoge beukenhaag en gaat daar in liggen, Lekker fris hé
Lenka in haar badje

Lenka aan het zonnen

Oei Mama Inge. Een hotspot. Dat is niet leuk voor je maatje.. Ze hebben daar veel jeuk van en als het ontsteekt ook nog veel pijn. Isobetanie help wel, dat droogt uit hé. Opletten met badjes voor je je harig vriendje. Met dit weer gaat de vacht broeien als ze nat zijn en als er dan een wondje is geeft dit mogelijk een hotspot. Eigenlijk zou je het badje na elke bezoek van de hond moeten leegmaken wegens bacteriën. Uitleg van mijn dierenarts. Lenka heeft dit ook al dikwijls gehad
En je man rugproblemen, helemaal niet leuk. Allez alles valt weer eens samen.
An Wildflower een logeetje binnenkort. Hopelijk niet te warm dat je veel kan gaan wandelen. Altijd leuk hé. Fotokes zie ik graag hoor
Iedereen was hier blij met de regen. Terwijl ik dit tik, valt het er weeral goed uit. Lekker afkoelen nu. Deze nacht ondanks mijn airco slecht geslapen.
Marietteke. Zo bang van onweer. Tja daar kan je niet aan doen hé. Bij mij gaat het wel hoor. Enkel als het huis trilt of zo dan durf ik wel eens te gillen.
Wel Lenka is een zonneklopper. Ze vind zichzelf niet bruin genoeg denk ik. Na een korte wandeling gisteren avond gaat ze wel op haar koelmat liggen. Voor de rest wisselt ze af. Ze graaft voor zichzelf ook wel een put onder de hoge beukenhaag en gaat daar in liggen, Lekker fris hé
Lenka in haar badje

Lenka aan het zonnen