In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

An-W

27 jun 2020, 19:53

Wat een leuke foto's van Lenka . Heerlijk in dat badje haha .

Fijne avond .

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

Lenk

27 jun 2020, 20:45

Puzzel een zeer domme vraag van een stadsmens waarschijnlijk. Heb jij of je man een lievelingskoe en of hebben jullie koeien een naam. Ik lees liefdevolle zorgzame schrijfsels van jou over hen. Dus ik dacht zo. Noe me gerust een dom kantoormens hoor, maar ik ken echt niets van je man en ook deels jouw werk. Maar het interesseert me wel. Tja anders zou ik het niet vragen.

Lenk

27 jun 2020, 20:46

1 x is genoeg

puzzel

27 jun 2020, 20:50

ze hebben nummers, ik zeg gewoon tegen mijn man dat nr. 53 zooooo langzaam liep en met zijn poot trok. Mijn man weet dan meteen, wie het is en welke naam erbij hoort. Mijn dochter weet dat ook, als zij bij ons is en ze haalt, zegt ze> kom Gracia (ja, dat is één naam van het stel) en Gracia komt ...

mama-inge

27 jun 2020, 22:41

Fijne avond

Lenk, haar badje maak ik sowieso elke avond leeg en schoon
Ik gebruik dat water voor de plantjes en dan de volgende dag er weer vers water in.

Hier vanmiddag een flinke bui, mijn grasveldje achter huis stond blank
In de omgeving waren ook verschillende bomen om gegaan en veel wateroverlast.

De warmte wil nog niet echt het huis uit, heb de deuren tegen elkaar open staan.
Kinderen die om 10 uur nog wakker waren en aan het klieren.

Lenk

27 jun 2020, 22:48

puzzel schreef:
27 jun 2020, 20:50
ze hebben nummers, ik zeg gewoon tegen mijn man dat nr. 53 zooooo langzaam liep en met zijn poot trok. Mijn man weet dan meteen, wie het is en welke naam erbij hoort. Mijn dochter weet dat ook, als zij bij ons is en ze haalt, zegt ze> kom Gracia (ja, dat is één naam van het stel) en Gracia komt ...
Dus de band met de koetjes bestaat echt. Top zalig vind ik dit. Ik leer bij. García mooie naam, lief ook.
Puzzel je gaat werk met me hebben om me van alles uit te leggen. Oeps

Lenk

27 jun 2020, 22:54

mama-inge schreef:
27 jun 2020, 22:41
Fijne avond

Lenk, haar badje maak ik sowieso elke avond leeg en schoon
Ik gebruik dat water voor de plantjes en dan de volgende dag er weer vers water in.

Hier vanmiddag een flinke bui, mijn grasveldje achter huis stond blank
In de omgeving waren ook verschillende bomen om gegaan en veel wateroverlast.

De warmte wil nog niet echt het huis uit, heb de deuren tegen elkaar open staan.
Kinderen die om 10 uur nog wakker waren en aan het klieren.
Ja deed ik ook ook net hetzelfde. Stom ding die hot spotspots.

Hier ook nog warm, vochtig en een klierende man. Ik ga dus nu naar boven

puzzel

28 jun 2020, 06:09

gdm, hup nú alles open

mama-inge

28 jun 2020, 08:27

Goedemorgen en een fijne dag
Hier ook alles open om de warmte uit huis te krijgen

jadi

28 jun 2020, 09:16

Afbeelding

Zondagsgrapje
Zij : "had ik maar naar de raad van mijn moeder geluisterd en was ik maar niet met je getrouwd !"
Hij : "Ik heb nooit geweten dat je moeder het zo goed met me voor had."
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

grootjegerda

28 jun 2020, 10:10

Afbeelding
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding

An-W

28 jun 2020, 10:39

Haha Jadi , leuk grapje .

Hier waait het best hard nu buiten . Lekker de warme lucht verdrijven.

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

zonnebloemetje

28 jun 2020, 12:08

halloooo een goeie middag allemaal

amai ik verga van de rugpijn en ik kan me zelfs niet meer bewegen zoals ik wil en ik kan ook al niet meer voorover buigen , dus dat is lastig want ik kan moeilijk stilzitten maar nu doe ik alleen maar wat nodig is want ik kan niet anders
ik ben ook al een lekker meergranen broodje aan 't bakken om vanavond vers van te eten
en later op de dag komt er nog iemand naar het appartement om iets te kopen

An-Wildflower hier is er ook veel wind hoor maar binnen is het hier al aangenaam en niet meer te warm , 20° en das juist gepast

gerda ook voor jou en je hondje een fijne zondag vandaag

jadi das een goeie hoor , en gaat het al een beetje vooruit met de verhuis van je zoon ????

mama-inge wij hebben ook altijd honden gehad maar van een hotspot had ik nog niet gehoord

puzzel mijn schoonvader zegt daar niks van hoor van mijn schoonmoeder haar kuren en streken want hij is dement en snapt bijna niks meer want hij is zeer verward en leeft volgens mij in een andere wereld

Lenk ja tis een moeilijk mens en ze moet altijd haar gedacht hebben
en wat een mooie fotootjes van Lenka en ze geniet er blijkbaar echt van om in haar badje te liggen
en je ziet zo dat ze echt verwend is daar bij jullie , ik denk dat ze met haar gat in de boter gevallen is

marietteke de was die daar van de wasserij komt zal waarschijnlijk ook wel goed gestreken zijn maar voor mijn schoonmoeder is er nooit iets goed en in het contract staat dat ze geen electrische toestellen mag meedoen , dus direct mogen we ook nog haar strijkplank en strijkijzer gaan terug halen

allé tis tijd om aan het middageten te beginnen sè
onze menu , kalkoenfilet in champignonroomsaus met frietjes en een slaatje
en voor bij onze koffie deze namiddag een stuk lekkere rijsttaart

marietteke , Bertje , An-Wildflower , thijli , mama-inge , puzzel , grootjegerda , Flowers , Remie , Lenk , Sita , jadi , omadina , miesje , Bekske , ghyra , granny M , en Tontoos
voor iedereen straks SMAKELIJK

daaaaag

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***
Bert

28 jun 2020, 12:27

Goede middag,

goede temperatuur nu. De grote hitte is gelukkig weg en ik voel me al een stuk beter.
Deze morgen al naar de bakkerij gewandeld, op mijn tandjes gebeten en geen koffiekoek gekocht.
Moet wel opletten als ik op mijn tandjes bijt....🤣🤣
Deze namiddag eens naar kleine broer, dan zal de namiddag rap gepasseerd zijn.
Nog niets gevonden die interessant genoeg is om te verhuizen. Maar we blijven zoeken.
Moeilijk om op iedereen een antwoordje te geven, maar ik ben er, dus niet ongerust zijn.
Seffens een stukje eten want er komen heerlijke geuren uit de keuken.
Smakelijk allemaal.

puzzel

28 jun 2020, 15:34

ook niet toen jouw schoonvader nog niet dement was, was hij "tevreden" met alles wat jouw schoonmoeder deed, Zonnebloemke?