Ons vrolijk babbelhoekje anno 2020 (3)
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
IK OOK

medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-

-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Alle babbeltjes een aangename dag
ondanks de regen, maar moeder aarde heeft het nodig
Zonder alle namen een gezellige dag allemaal
Blijf gezond of wordt gezond dat is belangrijk
Groetjes allen en tot....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-

goeiemorgen babbelkes allemaal ,iedereen goed geslapen ?
ja hier is het al de ganse tijd aan het regenen,het is nodig...alles staat droog,en ik ook.
heb niks nodig van de winkel ,denk ik???? dus blijven we maar binnen
ja oma-c planten ,bomen en boeren hebben water nodig,dus mag het voor mij
regenen. ik ben nog moe
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, met argusogen hou ik het weer in de gaten.
Och lieve Heer laat het vrijdag niet regenen please....want dan verhuist onze zoon zijn inboedel.
Alles staat kant en klaar, zoon leeft voor het ogenblik in een "stalleke" van Bethlehem" Morgennamiddag nog alles even nakijken, en vanaf donderdag hebben we de zoon op logement. Zijn appartement is nog niet klaar. Zijn inboedel wordt gestapeld in een opslag magazijn zolang..
Enfin het is allemaal maar tijdelijk...
Verder weet ik niet veel veel te vertellen. O ja dit nog met enkele spullen naar ecoshop geweest. Ze aanvaarden daar ook niet alles meer. Dan naar de kringloop winkel, je moet verdorie nu ook al telefoneren om een afspraak te maken om het in de winkel af te zetten..
Foert dan maar naar het containerpark gereden..
Ik had al meer benzine verreden om twee dozen glazen, rietenmanden , een tafellamp en nog wat kleinheid kwijt te geraken..Dan verschieten ze dat er zoveel aan sluikstorten gedaan wordt.
Sorry, maar mijn ongenoegen is nog niet over.
Ongelooflijk wat er al weg gesmeten wordt...Volledige fietsen in de container, waar er nog niks aan is..
Oeps ....zal maar stoppen ik ben aan het doordraven...
menu: nog een kalflapje over voor mij dit met gestoofd witloof (heb nog 2kleine tronkjes liggen)en een patatje.Voor ventje een rest spaghetti bolognaise ook restje
Kortom restjesdag
Fijne dag allen
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Noelchr - Lid geworden op: 04 jul 2006, 15:18
Goeiemorgen, pattje, gerarda, Oma-C, Jadi, Billyken999, Rieske, hoshi en Therie,
Coronaregels in Duitsland: Jadi, ze worden er door de bevolking strikt opgevolgd.
Op elk terras moet je een document met je persoonlijke gegevens invullen en in alle winkels is een mondmasker verplicht.
In het hotel is ook een masker verplicht - uiteraard behalve aan de eettafel. De tafels staan ver van elkaar.
Allemaal goed en veilig geregeld. Zoals het moet, dus.
Pattje, daarmee liggen de schilderwerken even stil. Hopelijk is je schilder snel terug. Want dat is vervelend zo'n situatie.
Hoshi, wat heb jij veel werk met alles en nog wat. Mooi dat je dat allemaal doet. Je gaat zeker naar de hemel.
En ik naar de hel ... want het is daar warm en ik wil daar wel een duvel ... drinken ...
Ja, hoshi, op YouTube staan er inderdaad veel filmpjes van Dolfijntje en mij.
Riekske, je tuin ligt er mooi bij.
En ik ben blij dat je mijn filmpje leuk vond.
Riekske, ik denk dat ik binnenkort nog eens naar Eindhoven kom (in het Vander Valk-hotel).
Het weer moet goed zijn, natuurlijk.
Oma-C, dat reisje kunnen ze mij inderdaad niet meer afpakken.
Ik ben trouwens al aan het kijken naar een ander reisje in Duitsland.
Gisterennamiddag ben ik enkele flessen drank gaan dragen bij een collega. Ik had die meegebracht uit Duitsland.
Deze namiddag komen we met de rouwgroep nog eens samen in het Psychiatrisch Centrum Dr. Guislain in Gent.
Niet dat ik een slag van de molen heb gekregen, maar dat wordt daar altijd in het museum georganiseerd.
Een gezellig - hopelijk veilig - samenzijn. Benieuwd hoeveel mensen van onze groep zullen aanwezig zijn.
Wens jullie verder nog een (droge?) mooie dag.
Coronaregels in Duitsland: Jadi, ze worden er door de bevolking strikt opgevolgd.
Op elk terras moet je een document met je persoonlijke gegevens invullen en in alle winkels is een mondmasker verplicht.
In het hotel is ook een masker verplicht - uiteraard behalve aan de eettafel. De tafels staan ver van elkaar.
Pattje, daarmee liggen de schilderwerken even stil. Hopelijk is je schilder snel terug. Want dat is vervelend zo'n situatie.
Hoshi, wat heb jij veel werk met alles en nog wat. Mooi dat je dat allemaal doet. Je gaat zeker naar de hemel.
En ik naar de hel ... want het is daar warm en ik wil daar wel een duvel ... drinken ...
Ja, hoshi, op YouTube staan er inderdaad veel filmpjes van Dolfijntje en mij.
Riekske, ik denk dat ik binnenkort nog eens naar Eindhoven kom (in het Vander Valk-hotel).
Oma-C, dat reisje kunnen ze mij inderdaad niet meer afpakken.
Ik ben trouwens al aan het kijken naar een ander reisje in Duitsland.
Gisterennamiddag ben ik enkele flessen drank gaan dragen bij een collega. Ik had die meegebracht uit Duitsland.
Deze namiddag komen we met de rouwgroep nog eens samen in het Psychiatrisch Centrum Dr. Guislain in Gent.
Niet dat ik een slag van de molen heb gekregen, maar dat wordt daar altijd in het museum georganiseerd.
Een gezellig - hopelijk veilig - samenzijn. Benieuwd hoeveel mensen van onze groep zullen aanwezig zijn.
Wens jullie verder nog een (droge?) mooie dag.
We reizen om te leren, maar ook om te relaxen!
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Hallo Noël hartelijk dank voor de toelichting.Noelchr schreef: ↑01 jul 2020, 10:30
.
Eerlijk gezegd ben ik niet verwondert dat het er zo punctueel aan toe gaat in Duitsland.
Ik denk van mijn stempel mee te nemen.
Zo moet ik niet telkens mijn gegevens noteren bij een terras bezoekje
Ook fijne dag verder.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Noel waarom ga je niet in hotel in eindhoven midden in de stad
tegenover zoet en zout dan ben je lekker overal dichtbij
Noel waarom ga je niet in hotel in eindhoven midden in de stad
tegenover zoet en zout dan ben je lekker overal dichtbij
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan