NACHTUILTJES (2) 2020
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
Eerste echte vakantiedag en 't regent
't was nodig
maar het moet kunnen ophouden
Paniek : mijn diepvries-koelkast-combinatie staat op alarm (vervelend gepiep)
't is al sinds eergisteren, 'k heb hem dus 24 u afgelegd helemaal schoongemaakt ook achterkant gestofzuigd, 'k leg hem terug aan 12u normaal en nu is hij vanmorgen herbegonnen
Gelukkig had buurtje nogal wat plaats in haar diepvries en heb ik nog een tweede koelkast.
Worden het extra kosten ?
Vroeger hoorde je nogal eens van gas bijsteken of zoiets... 'k bel eens naar de verkoper maar 'k weet al bijna zeker dat die zal zeggen "nieuw kopen"
Vanmiddag is er voor het eerst sinds Covid19 opnieuw wielerkoers; misschien eens gaan zien
Eerste echte vakantiedag en 't regent
't was nodig
maar het moet kunnen ophouden
Paniek : mijn diepvries-koelkast-combinatie staat op alarm (vervelend gepiep)
't is al sinds eergisteren, 'k heb hem dus 24 u afgelegd helemaal schoongemaakt ook achterkant gestofzuigd, 'k leg hem terug aan 12u normaal en nu is hij vanmorgen herbegonnen
Gelukkig had buurtje nogal wat plaats in haar diepvries en heb ik nog een tweede koelkast.
Worden het extra kosten ?
Vroeger hoorde je nogal eens van gas bijsteken of zoiets... 'k bel eens naar de verkoper maar 'k weet al bijna zeker dat die zal zeggen "nieuw kopen"
Vanmiddag is er voor het eerst sinds Covid19 opnieuw wielerkoers; misschien eens gaan zien
Oud maar niet Out
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, met argusogen hou ik het weer in de gaten.
Och lieve Heer laat het vrijdag niet regenen please....want dan verhuist onze zoon zijn inboedel.
Alles staat kant en klaar, zoon leeft voor het ogenblik in een "stalleke" van Bethlehem" Morgennamiddag nog alles even nakijken, en vanaf donderdag hebben we de zoon op logement. Zijn appartement is nog niet klaar. Zijn inboedel wordt gestapeld in een opslag magazijn zolang..
Enfin het is allemaal maar tijdelijk...
Verder weet ik niet veel veel te vertellen. O ja dit nog met enkele spullen naar ecoshop geweest. Ze aanvaarden daar ook niet alles meer. Dan naar de kringloop winkel, je moet verdorie nu ook al telefoneren om een afspraak te maken om het in de winkel af te zetten..
Foert dan maar naar het containerpark gereden..
Ik had al meer benzine verreden om twee dozen glazen, rietenmanden , een tafellamp en nog wat kleinheid kwijt te geraken..Dan verschieten ze dat er zoveel aan sluikstorten gedaan wordt.
Sorry, maar mijn ongenoegen is nog niet over.
Ongelooflijk wat er al weg gesmeten wordt...Volledige fietsen in de container, waar er nog niks aan is..
Oeps ....zal maar stoppen ik ben aan het doordraven...
menu: nog een kalflapje over voor mij dit met gestoofd witloof (heb nog 2kleine tronkjes liggen)en een patatje.Voor ventje een rest spaghetti bolognaise ook restje
Kortom restjesdag
Fijne dag allen
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
Vorige week vertrokken we blij gezind naar De Panne, het was puffen en blazen 
maar oooo zo heerlijk, geniet er nog van
Eens uit mijne bubbel, alles werd goed opgevolgd.
Ivette, kampioenen mogen ze vroeger uitzenden, ontspannend het programma van Karl
De kleinkinderen hebben het allen goed gedaan op school
Anders niet veel te vertellen, wasjes, boodschappen, lunchen met vriendin, en de dagen vliegen voorbij.
Deze namiddag naar Lio
Assa, de pijn al dragelijker?
Rietjes,Corry, Rinske, Jadi, Frankje, memerietje, Yorkske, Oma-c, Michelly
Sorry als ik iemand vergeten ben
Een fijne dag gewenst
Greetie
maar oooo zo heerlijk, geniet er nog van
Eens uit mijne bubbel, alles werd goed opgevolgd.
Ivette, kampioenen mogen ze vroeger uitzenden, ontspannend het programma van Karl
De kleinkinderen hebben het allen goed gedaan op school
Anders niet veel te vertellen, wasjes, boodschappen, lunchen met vriendin, en de dagen vliegen voorbij.
Deze namiddag naar Lio
Assa, de pijn al dragelijker?
Rietjes,Corry, Rinske, Jadi, Frankje, memerietje, Yorkske, Oma-c, Michelly
Sorry als ik iemand vergeten ben
Een fijne dag gewenst
Greetie
-
rinske - Lid geworden op: 17 feb 2006, 21:23

Goede middag allemaal
Jadi dat is achterkleinzoon Thimo,diploma middelbaar gehaald. Broer Milan is 11 maanden jonger .
Ja dat zijn de zonen van Wendy (die er niet meer is )
Gisteren was ik pomp-af toen ik van de fitness kwam en dat is hèèl zelden
Kunnen na de les nog altijd niet douchen
D...... is bezig met ons een sensèo klaar te maken ....ik zal ne keer in de kast gaan zien want bij de koffie moet ik iets bij hebben .
Voor D.... goed nieuws volgende week gaat het clubhuis de porre terug open .Maar kaarten mag nog niet .
Greetie genoten van het zeetje . Hopelijk geraak ik ook ergens ne keer deze zomer
Groetjes allemaal
Laatst gewijzigd door rinske op 01 jul 2020, 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.
"Life is not about waiting for the storms to pass...it's about learning how to dance in the rain."
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Rhune , getooid als een universiteit afgestudeerde.

kleintje kon niet achterblijven

Greetie , het was ook warm aan zee, je been zal het geweten hebben.
Toch een fijn verblijf in een prachtige locatie.
Op het ogenblik zonnig maar nog veel wind. De vakantiegangers vallen als duiven op hun hok, meer vraag dan aanbod.
Wij maken plannen om met gans ons gezin voor enkele dager erop uit te trekken. Boeking volgend jaar in de paasvakantie, wordt een moeilijke zaak om aan alle wensen te voldoen en een onderkomen te vinden waar we met 12 samen kunnen zijn. Komt erbij dat Babette geen opvang heeft.
Ga een spelletje spelen met kleintje
Corry

kleintje kon niet achterblijven

Greetie , het was ook warm aan zee, je been zal het geweten hebben.
Toch een fijn verblijf in een prachtige locatie.
Op het ogenblik zonnig maar nog veel wind. De vakantiegangers vallen als duiven op hun hok, meer vraag dan aanbod.
Wij maken plannen om met gans ons gezin voor enkele dager erop uit te trekken. Boeking volgend jaar in de paasvakantie, wordt een moeilijke zaak om aan alle wensen te voldoen en een onderkomen te vinden waar we met 12 samen kunnen zijn. Komt erbij dat Babette geen opvang heeft.
Ga een spelletje spelen met kleintje
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal
man man man ik heb gisterenavond de verassing van mijn leven gehad
V+F en de gastjes stonden gisteren avond plots aan mijn deur
onverwachts, wat was dat verschieten
ik had ze drie maand niet gezien en gegroeid dat ze waren,
de meisjes waren groter dan ik en Ward nog niet maar dat komt nog
en ik was getiktakt om ze te knuffelen maar mocht niet van V
en dat is heel lastig als je dat niet mag doen
nu ik ben blij dat ik ze gezien heb al mocht ik niet knuffelen

man man man ik heb gisterenavond de verassing van mijn leven gehad
V+F en de gastjes stonden gisteren avond plots aan mijn deur
onverwachts, wat was dat verschieten
ik had ze drie maand niet gezien en gegroeid dat ze waren,
de meisjes waren groter dan ik en Ward nog niet maar dat komt nog
en ik was getiktakt om ze te knuffelen maar mocht niet van V
en dat is heel lastig als je dat niet mag doen
nu ik ben blij dat ik ze gezien heb al mocht ik niet knuffelen

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goede morgen
Rietepetietje, je hart zal sprongetjes gemaakt hebben, ik knuffel de kindjes met hoofd afgewend, kleintje wil altijd zoentje geven maar mag niet, antwoord dan beter dan niets.
De regen is in de maak , de zomer ver zoek, hoe jammer voor de vakantiegangers en voor ons
Greetie, was ook rustig in de Panne . Mooie foto’s , dat hebben jullie weer gehad en kunnen het niet meer afpakken.
Het regent
Tot later
Corry
Rietepetietje, je hart zal sprongetjes gemaakt hebben, ik knuffel de kindjes met hoofd afgewend, kleintje wil altijd zoentje geven maar mag niet, antwoord dan beter dan niets.
De regen is in de maak , de zomer ver zoek, hoe jammer voor de vakantiegangers en voor ons
Greetie, was ook rustig in de Panne . Mooie foto’s , dat hebben jullie weer gehad en kunnen het niet meer afpakken.
Het regent
Tot later
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen,
Net een "duikduif" gehad boven mijn hoofd.Gelukkig kon ik op tijd mijn hoofd intrekken, of het was een frontale botsing
Boodschappenlijstje ligt klaar, en op het verlanglijstje staat er zeker appelflappen van de Lidl. Wat zijn die lekkerrrr...met heel veel appelen in.
Mijn dag kan niet meer stuk,gisterenavond stipt om 20u kreeg onze kleindochter de horen dat ze "er door" is. Amai Meme rietje zo'n verrassing, dat doet deugd hé...Och ik heb er deugd van dat jij er zo'n deugd van hebt gehad..En zo is de bel al geprobeerd hé
Als ze nu maar telkens kon rinkelen bij goed nieuws hé, dan zou het een super goede bel zijn
Aan iedereen een fijne dag
Wat de pot schaft is nog een raadsel
Dat zien we dan wel weer...
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Mooie foto's Greetie, was er echt zo weinig volk in de Panne?
Helaba, ik knuffel ook nog niet maar mijn kleinkinderen zijn al volwassenen dat is anders hé!
Gisteren heb ik weer eens tiramisu gemaakt, was lang geleden en ik eet dat graag, er is wel veel werk en afwas aan! Deze namiddag komen de schoonouders van Nik, door de Corona nog maar de eerste keer dit jaar. Ik heb een aardbeientaart laten bakken en die in stukken laten snijden, makkelijk! Jammer dat we zullen moeten binnen zitten, niet zo warm, veel wind, hadden we nu maar een beetje warmte van dat teveel van vorige week!
Gisteren in onze bib: Marleen die hier gewoonlijk de bib bemant was in verlof, zij neemt me altijd alles uit handen qua inleveren, lenen enz. maar ik heb extra mijn best gedaan om het allemaal zelf te doen bij de vervanger en zo content toen mijn ticket eruit kwam en alles in orde was...zonder hulp!
Wat raar was: ik moest mijn gelezen boeken in een bak deponeren maar mocht er geen uitnemen: die boeken moesten eerst drie dagen "uitzieken"! maar we mochten wel de nieuwe aanwinsten en de boeken uit de rekken vastpakken, inkijken en lenen!!!
Soms krijg ik een punthoofd van al dat MOETEN en MOGEN!!!
Kijk eens hoe groot "mijn" tomatenplant in Jolien's nieuwe serre is:

Nu nog tomaatjes eraan en of die gaan smaken! Haar tuintje staat prachtig, alle drie mijn kleindochters "boeren" graag, hebben ze absoluut niet van mij, ik heb niets met aarde noch bloemen, trek al zeer node wat onkruid uit! Mijn man had ook wel een prachtige tuin zo lang hij die KON verzorgen!
Ik ga nog mijn glas wegdoen, ik heb graag dat mijn huis tiptop is als ik bezoekers ontvang!
Helaba, ik knuffel ook nog niet maar mijn kleinkinderen zijn al volwassenen dat is anders hé!
Gisteren heb ik weer eens tiramisu gemaakt, was lang geleden en ik eet dat graag, er is wel veel werk en afwas aan! Deze namiddag komen de schoonouders van Nik, door de Corona nog maar de eerste keer dit jaar. Ik heb een aardbeientaart laten bakken en die in stukken laten snijden, makkelijk! Jammer dat we zullen moeten binnen zitten, niet zo warm, veel wind, hadden we nu maar een beetje warmte van dat teveel van vorige week!
Gisteren in onze bib: Marleen die hier gewoonlijk de bib bemant was in verlof, zij neemt me altijd alles uit handen qua inleveren, lenen enz. maar ik heb extra mijn best gedaan om het allemaal zelf te doen bij de vervanger en zo content toen mijn ticket eruit kwam en alles in orde was...zonder hulp!
Wat raar was: ik moest mijn gelezen boeken in een bak deponeren maar mocht er geen uitnemen: die boeken moesten eerst drie dagen "uitzieken"! maar we mochten wel de nieuwe aanwinsten en de boeken uit de rekken vastpakken, inkijken en lenen!!!
Soms krijg ik een punthoofd van al dat MOETEN en MOGEN!!!
Kijk eens hoe groot "mijn" tomatenplant in Jolien's nieuwe serre is:

Nu nog tomaatjes eraan en of die gaan smaken! Haar tuintje staat prachtig, alle drie mijn kleindochters "boeren" graag, hebben ze absoluut niet van mij, ik heb niets met aarde noch bloemen, trek al zeer node wat onkruid uit! Mijn man had ook wel een prachtige tuin zo lang hij die KON verzorgen!
Ik ga nog mijn glas wegdoen, ik heb graag dat mijn huis tiptop is als ik bezoekers ontvang!
Ivette
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Goede morgen allen, zon en wolken wisselen af
Ik zit met de verwarming die in panne staat, dus ook geen warm water
al 2 x gebeld geen kat gehoord of gezien, de na dienst laat er te wensen over
straks de zoon eens verwittigen, als hij hun belt wedden dat ze vlug hier zullen zijn
Rietjes ik ben je foto's niet moe, echt mooi om te zien, de natuur is wondermooi hé
met de corona ben ik niet thuis gebleven, mondmasker en afstand houden
mijn handen ontsmet ik voor ik terug in de auto stap
boodschappen wegzetten, nadien grondig je handen wassen
knuffelen kan later als het voorbij is, ben al blij dat ik terug regelmatig iemand zie
Wens aan allen een fijne dag, assa
Ik zit met de verwarming die in panne staat, dus ook geen warm water
al 2 x gebeld geen kat gehoord of gezien, de na dienst laat er te wensen over
straks de zoon eens verwittigen, als hij hun belt wedden dat ze vlug hier zullen zijn
Rietjes ik ben je foto's niet moe, echt mooi om te zien, de natuur is wondermooi hé
met de corona ben ik niet thuis gebleven, mondmasker en afstand houden
mijn handen ontsmet ik voor ik terug in de auto stap
boodschappen wegzetten, nadien grondig je handen wassen
knuffelen kan later als het voorbij is, ben al blij dat ik terug regelmatig iemand zie
Wens aan allen een fijne dag, assa
Groetjes van assa
-
nee de bel deed het niet
maar ik hoorde gerote kot aan de deur en ging kijken
heb het direct laten weten aan mijn gebuur die ze geplaseerd heeft
en nu gaat ze wel, het was iets met de code
ik zat op de verkeerde frequentie
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeievoormiddag
JOEPIE, mijn diepvries werkt weer en zonder grote kosten !
Meme-Rietje dat zal wel een superverrassing geweest zijn. Blij voor jou en dat knuffelen komt ook nog wel. Werkt je bel ????
Mogen/Moeten ja soms is het heel verwarrend hé en bij sommige zaken ga ik me echt wel vragen stellen maar ik doe het zoals ik me veilig en goed voel en hoop dat iedereen dat doet.
Menu : soepvlees met brocolipuree en mosterdsaus.
JOEPIE, mijn diepvries werkt weer en zonder grote kosten !
Meme-Rietje dat zal wel een superverrassing geweest zijn. Blij voor jou en dat knuffelen komt ook nog wel. Werkt je bel ????
Mogen/Moeten ja soms is het heel verwarrend hé en bij sommige zaken ga ik me echt wel vragen stellen maar ik doe het zoals ik me veilig en goed voel en hoop dat iedereen dat doet.
Menu : soepvlees met brocolipuree en mosterdsaus.
Oud maar niet Out
-
nee de bel deed het niet
maar ik hoorde gerote kot aan de deur en ging kijken
heb het direct laten weten aan mijn gebuur die ze geplaseerd heeft
en nu gaat ze wel, het was iets met de code
ik zat op de verkeerde frequentie
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
Het was ideaal weertje voor in de tuin te werken
had adem!
Ivette, een mens kan content zijn als alles lukt zoals in de bib, ik heb zo een paar uur bezig geweest om mij te registreren op nieuwe tablet bij de bank, uiteindelijk is het gelukt
Je mag fier zijn op je tomaatjes en lekker zullen ze zeker zijn
Memerietje, wat een verrassing moet dat geweest zijn
zo blij voor jullie!
Je had nu eens een slimme bel
Corry, aan ''t genieten met de meisjes
Assa, hopelijk heb je nu terug warm water
Ik kom ook in de auto en het flesje komt te voorschijn
Rietjes, je schrijft daar wat, we weten niet meer wat we goed doen of niet zoals bij onze stad Deinze(nog steeds niet gewoon, het blijft ons dorp) burgemeester die alles beslist op eigen houtje
het wordt hier een soap
de andere politieke partijen springen er natuurlijk op
Rinske, durf toch ook nog niet naar Gent gaan met trein en tram en het is me daar nog te druk, en hier zijn ze aan het station nog aan het werken en op en afstap lig ver van elkaar
Oma-c, ook blij dat de hitte voorbij is?
Jadi, gelukkig had de duif je geen cadeautje achtergelaten op je hoofd
Allemaal nog een fijne dag verder, ga nog wat lezen
Greetie
Ivette, een mens kan content zijn als alles lukt zoals in de bib, ik heb zo een paar uur bezig geweest om mij te registreren op nieuwe tablet bij de bank, uiteindelijk is het gelukt
Je mag fier zijn op je tomaatjes en lekker zullen ze zeker zijn
Memerietje, wat een verrassing moet dat geweest zijn
Je had nu eens een slimme bel
Corry, aan ''t genieten met de meisjes
Assa, hopelijk heb je nu terug warm water
Ik kom ook in de auto en het flesje komt te voorschijn
Rietjes, je schrijft daar wat, we weten niet meer wat we goed doen of niet zoals bij onze stad Deinze(nog steeds niet gewoon, het blijft ons dorp) burgemeester die alles beslist op eigen houtje
Rinske, durf toch ook nog niet naar Gent gaan met trein en tram en het is me daar nog te druk, en hier zijn ze aan het station nog aan het werken en op en afstap lig ver van elkaar
Oma-c, ook blij dat de hitte voorbij is?
Jadi, gelukkig had de duif je geen cadeautje achtergelaten op je hoofd
Allemaal nog een fijne dag verder, ga nog wat lezen
Greetie