Goede morgen seizoentjes,
ik ben vroeg op, want ben uitgeslapen en ventje lag toch naast mij te ronken. dan heb ik nog liever het gesnurk van Gimly.

Die is me hier aan het keppen. ( hij wil wat maar tot nader order weet hij 't nog niet) Toen ik naar beneden kwam, kwam hij naar boven en zachte miauwtjes want hij mist waarschijnlijk een ochtendsessie met Mammie. Sinds ventje thuis werkt heeft hij er nog niet veel van die vroege gehad.
Het is nu nog windstil, maar straks zal het weer minder zijn. weer meer wind en dat voel ik. Gimly is naar buiten geweest en is nu weer binnen aan het eten en straks zijn dutje.
Vandaag zouden we chinees doen. je mag daar toch niet eten en mijn keuken is een slagveld voor de moment. Ze opruimen is voor een beetje later als ventje naar de carref. is om de grote boodschappen.
En buiten nog 1 aflevering van een serie die ik volg, zal het qua tv maar weinig zijn. Dus dvd-en een dvd-en en tussendoor naar say yes tot the dress kijken want ventje geeft dan ook commentaar op de jurken. hij zou beter meegaan als ik om een jurkje moet voor Suus haar trouw indien mijn pak nog niet toegekomen is en volgens de gegevens is het in het sorteerpunt in brussel. maar welk sorteercentrum? er zijn er wss heel veel.
heb net tegen Gimly gezegd van: "vogeltje, ik ga je vangen, in een kooitje zult gij hangen en dan kan ik er aan en is 't met vogeltje gedaan."
Het is een tortelduif. Die eten wss van het kippenvoer van de freule.
Dat me er doet aan denken in koeien van letters eieren op te schrijven want die is ventje gisteren vergeten en hij moet toch een kip hebben want hij wil zondag kip. ik heb gezegd wat je maar wil, zolang ik geen afwas moet doen.
hij heeft zijn lijstje wat hij in zijn verlof moet doen, maar ik vrees dat het niet gedaan gaat geraken. toch volgende week niet want dan moet ventje naar zijn dokter, ik naar de mijne en de dag nadien naar de luisterdokter.
De week erna kan, maar het eind van de maand zijn we naar Nederland. Ventje moet alleen nog zijn collega verwittigen dat die kan catsitten. maar eerst een kennismaking met onze "held op sokken".
nu de bel weer werkt, zijn we pakjespost en gisteren zelfs bloemist. 't werk van buurvrouw had haar een bos bloemen gestuurd. Ze heeft een knie-operatie gehad zei ventje.
Dat kan je niet zien als ze voorbij het raam loopt, want anders had ik het al gezien. ( ik ben net zo'n spion als papa zegt ons moeder- diens hobby was boven aan zijn kamerraam naar de lidl recht tegenover hun te kijken- waar hij z'n krant 3 x op een dag volledig uitlas, maar hij had wel gezien dat de blonde Kassierster zich weer aan de cabine van electrabel had geparkeerd)
want mijn pc staat op een afstandje van het raam.
Er zijn weer veel graspollen. tedju. en met een windje van 5 beaufort waaien die m'n sinussen binnen en heb ik weer last van slijm in mijn keel wat behoorlijk vervelend kan zijn,maar er zijn erger dingen natuurlijk.
Gimly ligt plat, maar schijn bedriegt. van zodra ik mijn kont zal opheffen om naar de wc te gaan of om mijn ontbijt te pakken, zal die ook wakker zijn.
Neen, Maar... er is zon! dat betekend dat ik een afspraak kan gaan maken met de kapster en met de pedicure. En... dat ventje de ramen vooraan kan wassen want je ziet er echt niet meer door.
Zo, we gaan nog eens kijken wat we kunnen doen in criminal cases, dan boerderij en mss Klondike.
Fijne dag seizoentjes ( sorry geen namen) en keep Safe.