In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Bert
Bloemeke, prachtig die vleugels. Echt een kunstwerk.
Niet te geloven dat zo'n fragiel diertje zo mooi is.
Niet te geloven dat zo'n fragiel diertje zo mooi is.
-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
lakens liggen alweer op bed, dus lekker fris.
Inderdaad racisme wordt een raar iets. Ik had vroeger een bruin vriendinneke en ik was helemaal verliefd op haar broer>ik zou dan bruine kiendjes krijgen, ik kon niet wachten, zo lief (ik was pas zes).
Gooische Vrouwen willen ze ook aanpassen ivm teksten enz. Ik ben blij dat ze bv. Pippi Lankous nog niet aangepakt hebben.
Dagjes uit vind ik leuker, anders is na twee weken de vakantie voorbij?
Inderdaad racisme wordt een raar iets. Ik had vroeger een bruin vriendinneke en ik was helemaal verliefd op haar broer>ik zou dan bruine kiendjes krijgen, ik kon niet wachten, zo lief (ik was pas zes).
Gooische Vrouwen willen ze ook aanpassen ivm teksten enz. Ik ben blij dat ze bv. Pippi Lankous nog niet aangepakt hebben.
Dagjes uit vind ik leuker, anders is na twee weken de vakantie voorbij?
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Wat is dit een kunstwerkje, prachtig!

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond alweer
voila sè we hebben zojuist ons avondeten binnen en mijn kuiswerk is ook gedaan
en nu doe ik niks meer sè want ik kon bijna niet meer op mijn benen staan nadat ik met mijn stofzuiger en mijn dweil rondgevlogen had
dus dadelijk genieten van een deugddoend badje sè en daarna gezellig in de zetel voor de tv met mijn beentjes op de poef onder een dekentje en een warm kersenpit kussentje tegen mijn rug en meer moet da nie zijn hé voor de rest van de avond
voor iedereen nog een gezellige vrijdagavond
en morgen ist alweer weekend
daaaaag

voila sè we hebben zojuist ons avondeten binnen en mijn kuiswerk is ook gedaan
en nu doe ik niks meer sè want ik kon bijna niet meer op mijn benen staan nadat ik met mijn stofzuiger en mijn dweil rondgevlogen had
dus dadelijk genieten van een deugddoend badje sè en daarna gezellig in de zetel voor de tv met mijn beentjes op de poef onder een dekentje en een warm kersenpit kussentje tegen mijn rug en meer moet da nie zijn hé voor de rest van de avond
voor iedereen nog een gezellige vrijdagavond
en morgen ist alweer weekend
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Huishoudelijke klusjes zijn er bij in geschoten vandaag
We kregen onverwachts visite
Toen ze weg gingen was het voor mij tijd om richting school te gaan.
Vanmiddag de kinderen van een vriendin hier gehad en later daar nog thee gedronken en gekletst.
De tijd vliegt zo om.
Na het eten vanavond de was van de lijn gehaald en opgevouwen.
1 kind in bed en de ander zit nog te lezen.
Ga zo een kop thee maken en mijn boek pakken
Huishoudelijke klusjes zijn er bij in geschoten vandaag
We kregen onverwachts visite
Toen ze weg gingen was het voor mij tijd om richting school te gaan.
Vanmiddag de kinderen van een vriendin hier gehad en later daar nog thee gedronken en gekletst.
De tijd vliegt zo om.
Na het eten vanavond de was van de lijn gehaald en opgevouwen.
1 kind in bed en de ander zit nog te lezen.
Ga zo een kop thee maken en mijn boek pakken
-

-
Bert
Goede morgen allen,
slecht weer is het niet echt, maar toch af en toe een klein buitje.
Warm is ook wat anders maar eerlijk gezegd heb ik het liever zo dan die grote hitte.
Ben nog niet volledig wakker. Een vrij onrustige nacht gehad. Stel je voor, ben halfweg de nacht uit mijn bed gedonderd
. Allé, dat zegt mijn vrouwtje toch want ik herinner mij er niets meer van. Raar hé.
Zou het dan toch reeds de light versie zijn die begint????
Moet nog ontbijten ook. Een beetje laat naar mijn gewone doen.
Komt allemaal wel goed.
Allé, tot latersss...
slecht weer is het niet echt, maar toch af en toe een klein buitje.
Warm is ook wat anders maar eerlijk gezegd heb ik het liever zo dan die grote hitte.
Ben nog niet volledig wakker. Een vrij onrustige nacht gehad. Stel je voor, ben halfweg de nacht uit mijn bed gedonderd
Moet nog ontbijten ook. Een beetje laat naar mijn gewone doen.
Komt allemaal wel goed.
Allé, tot latersss...
-
Nonkel Bert schreef: ↑04 jul 2020, 08:42Stel je voor, ben halfweg de nacht uit mijn bed gedonderd. Allé, dat zegt mijn vrouwtje toch want ik herinner mij er niets meer van. Raar hé.
Die Bert toch
-
halloooo een goeie morgen allemaal
de dag is hier nat begonnen met wat regen en ook nog een frisse wind maar daar trekken we ons eens niks van aan sè want we zitten gezellig binnen
ik ben al aan de wekelijkse wasjes bezig en voor vandaag staat er eens niet veel op ons programma en we doen dit weekend ook niks in het appartement van mijn schoonouders want ik vind dat we daar de laatste tijd al genoeg tijd aan gespendeerd hebben en volgende week zullen we daar dan wel alles kuisen zodat het dan klaar is om terug verhuurd te worden
dus maken we er een rustig weekend van en verder niks
puzzel ook een goeie morgen en ben je al aan 't werk op de boerderij ???
mama-inge veel plezier met de huishoudelijke klusjes vandaag
gerda al vroeg op het forum zo te zien , en wij zijn al bijna gans de week vroeg uit bed maar vandaag zijn we toch een beetje later opgestaan
Bertje oei uit je bed gevallen , wat was jij daar dan allemaal aan 't uitspoken in jou slaap ?????
je was toch nog niet bezig met verhuizen zeker
allé ik moet nog langs de badkamer passeren
dus ik ben er mee weg sè
voor alle leutertjes nog een aangename zaterdag verder
daaaaag

de dag is hier nat begonnen met wat regen en ook nog een frisse wind maar daar trekken we ons eens niks van aan sè want we zitten gezellig binnen
ik ben al aan de wekelijkse wasjes bezig en voor vandaag staat er eens niet veel op ons programma en we doen dit weekend ook niks in het appartement van mijn schoonouders want ik vind dat we daar de laatste tijd al genoeg tijd aan gespendeerd hebben en volgende week zullen we daar dan wel alles kuisen zodat het dan klaar is om terug verhuurd te worden
dus maken we er een rustig weekend van en verder niks
puzzel ook een goeie morgen en ben je al aan 't werk op de boerderij ???
mama-inge veel plezier met de huishoudelijke klusjes vandaag
gerda al vroeg op het forum zo te zien , en wij zijn al bijna gans de week vroeg uit bed maar vandaag zijn we toch een beetje later opgestaan
Bertje oei uit je bed gevallen , wat was jij daar dan allemaal aan 't uitspoken in jou slaap ?????
je was toch nog niet bezig met verhuizen zeker
allé ik moet nog langs de badkamer passeren
dus ik ben er mee weg sè
voor alle leutertjes nog een aangename zaterdag verder
daaaaag

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen allemaal,
Ik heb niet zo goed geslapen voel me dan ook zombie. Mijn tas zwarte koffie deed wel deugd, maar het maakt mijn er niet wakkerder mee.
Het komt wel goed. De vogels zijn ook niet sterk actief. En hun gekwetter is in mineur. Zou het weer er voor iets tussen zitten? Zelfs de honden bij de buren zijn stil. Het paard staat eenzaam in de verte te kijken. Het is triest, zelfs geen enkele wandelaar met de hond op het veldwegeltje.. De scholen zijn dicht, het is hier dus vreselijk stil.
Geen zuchtje wind die mijn aandacht trekt...Je zou voor minder stekjes onder uw ogen nodig hebben........zo stil.......
Enfin we nemen zoals het komt.
Ik weet eigenlijk niet veel meer te vertellen. En om iedereen van antwoord te dienen, ben ik niet genoeg wakker
Ik wens alvast iedereen een fijne zaterdag toe.
*Laatste loodjes voor het huis van onze zoon verkocht wordt wegen het zwaarst...Met een beetje geluk is het donderdag alles voorbij. En kunnen we wat op rust komen......dit wordt nog vervolgd
menu: gehaktballetjes in tomatensaus met veel champignons er in. Ventje mag geen champignons voor hem dan maar een tomaat, en is met puree...njammie zal smaken.
Ik had dit ergens zien staan op een bord buiten als dagschotel...Dus ja bibi dacht "ik heb daar goesting op"
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
hallooooo
zojuist al een lekker koffietje gedronken tussen de wasjes door en het smaakte echt goed
ik zal dadelijk dan de vers gewassen lakentjes weer op ons bed leggen die in de droogkast aan 't drogen zijn , want ik heb graag dat ze iedere week gewassen worden en in vers gewassen lakentjes slapen vind ik echt aangenaam , ja ja ik ben een proper meiske hoor
jadi oeps nog niet goed wakker zie ik , maar tis weekend en doe het maar een beetje rustig aan zodat je weer op je positieven kan komen want je bent geen 20 jaar meer hé , ik ondervind dat ook dagelijks en als je een beetje tijd voor jezelf neemt zal het wel weer in orde komen
oeps mijn droogkast roept
en dan ga ik de mosseltjes eens een fris zoutbadje geven voor dat ik ze klaar maak
dus deze middag eten we mosselen met frietjes
en voor bij onze koffie deze namiddag een lekker stuk frangipanne
daaaaaag

zojuist al een lekker koffietje gedronken tussen de wasjes door en het smaakte echt goed
ik zal dadelijk dan de vers gewassen lakentjes weer op ons bed leggen die in de droogkast aan 't drogen zijn , want ik heb graag dat ze iedere week gewassen worden en in vers gewassen lakentjes slapen vind ik echt aangenaam , ja ja ik ben een proper meiske hoor
jadi oeps nog niet goed wakker zie ik , maar tis weekend en doe het maar een beetje rustig aan zodat je weer op je positieven kan komen want je bent geen 20 jaar meer hé , ik ondervind dat ook dagelijks en als je een beetje tijd voor jezelf neemt zal het wel weer in orde komen
oeps mijn droogkast roept
en dan ga ik de mosseltjes eens een fris zoutbadje geven voor dat ik ze klaar maak
dus deze middag eten we mosselen met frietjes
en voor bij onze koffie deze namiddag een lekker stuk frangipanne
daaaaaag

An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedebijnamiddag ,
Bert uit bed gevallen , ojee
Had je eng gedroomd ?
Jadi voelt zich een zombie vandaag
Sterkte hoor .
Mijn haartjes zijn gekortwiekt nu , ik moet er heel aan wennen .
Ik zag dat allemaal op de grond vallen en dacht oh help
Ben benieuwd wat iedereen gaat zeggen
Fijne zaterdag allemaal .

Bert uit bed gevallen , ojee
Jadi voelt zich een zombie vandaag
Mijn haartjes zijn gekortwiekt nu , ik moet er heel aan wennen .
Ik zag dat allemaal op de grond vallen en dacht oh help
Ben benieuwd wat iedereen gaat zeggen
Fijne zaterdag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
goedemorgen
Oh oh die Bert toch,was je aan het vechten in je slaap
An ben je er zelf tevreden over hoe het geworden is?

Ik ben gisteren op pad geweest voor een nieuwe vrieskast,onze vrieskist van zo'n 25 jaar oud was niet goed meer dus nu een kast,we hebben niet meer zo'n hele grote kist nodig.
Vanmiddag wordt hij gebracht,dus moet vanmiddag alles er uit halen.
Soms heb je van die periodes dat alles vervangen moet worden.
Hier in Drenthe regent het

Wij eten straks Macaroni.

fijne dag allen
Oh oh die Bert toch,was je aan het vechten in je slaap
An ben je er zelf tevreden over hoe het geworden is?

Ik ben gisteren op pad geweest voor een nieuwe vrieskast,onze vrieskist van zo'n 25 jaar oud was niet goed meer dus nu een kast,we hebben niet meer zo'n hele grote kist nodig.
Vanmiddag wordt hij gebracht,dus moet vanmiddag alles er uit halen.
Soms heb je van die periodes dat alles vervangen moet worden.
Hier in Drenthe regent het

Wij eten straks Macaroni.

fijne dag allen
Iedere dag een lach