NACHTUILTJES (2) 2020

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Ritavdm

06 jul 2020, 11:28

Goeiemorgen

Maandagmiddag
alles heeft weer zijn toer gehad :wink:
en mijn huisje ziet er proper uit.

Corry, wat een poes !!!!!!

Frankje, weer eens aan 't foefelen (niet slecht bedoeld hé) geweest om de indruk te geven dat wij samen aan 't zeetje waren. Helaas NEE !

Menu : kaasburgers, gestoofd witloof, gebakken patatjes
Oud maar niet Out

greetie

06 jul 2020, 13:06

Rietjes, De Panne geniet nog van de drie dagen :D konden geen grote wandelingen doen door de hitte. Ga al 40 jaar naar ginder :lol:

Ivette, rechts ikke en links Rinske, twee of drie jaar terug?
Frankje, mooi gedaan was leuke tijd :D

Door de tunnel gewandeld van de nieuwe ring rond ons dorp en de vier sporen van de trein naar de kust.

Afbeelding

Greetie

Ritavdm

06 jul 2020, 19:10

De eerste gezamenlijke rit na de lockdown is een feit.
31 deelnemers voor zo'n 50 km; 't was voor velen een blij weerzien.
Oud maar niet Out

jadi

07 jul 2020, 08:08

Afbeelding
Goede morgen iedereen, ze is er......de zon !
Toch een stuk aangenamer om uit het bed te wippen hé
Wat de dag brengt, jullie gaan het niet geloven...druk
Woeha, beerput moet nog leeg getrokken worden ergens in de dag dus weer naar het huis van de zoon.
Schouwen moeten nog gekuist worden al zijn die jaren niet gebruikt
Maarja het is wettelijk dus ja...
Zo blijven we bezig met weg en weer rijden. Papieren in orde brengen enz...
We zouden deze week ook nog ergens een gaatje moeten vinden om onze haren te laten knippen.Mijn ventje ziet er precies Samson uit
Enfin ik ga jullie laten met mijn gezaag
Fijne dag allen
toedeloe
menu: koude schotel (de patatjes zijn aan het koken), met sla, komkommer, garnalen en gerookte zalm. En nee geen tomaat heb geen meer in huis...
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

meme-rietje

07 jul 2020, 09:52

goeie morgen iedereen

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Ritavdm

07 jul 2020, 10:14

Mijn teentjes weer in orde, pedicure net buiten, 'k loop op wolkjes

Afbeelding

nu vlug verder doen hierboven zodat er deze namiddag tijd is voor iets aangenamers dan kuisen.
Oud maar niet Out

Assa

07 jul 2020, 11:07

Goede late morgen allen

Afbeelding

Voel mij gelijk die vis hier boven,
verwarming stuk, geen warm water meer,
heb mij moeten wassen gelijk in de tijd van toen, water warmen enz
ze beantwoorden mijn oproepen en berichten niet, echt om de muur op te lopen
seffens eens naar de zoon bellen of hij niemand kent voor te depanneren

Frankje mooi plaatje,

Wens aan allen een fijne dag, assa
Groetjes van assa

greetie

07 jul 2020, 12:50

Mooie boek aan het lezen: Daniëlle Steel Winnaars, zou hem in een ruk uitlezen

Deze namiddag fietsend naar bib en op terras een koffietje, ik dronk bijna geen koffie is dat met ouder worden dat het best smaakt?

Assa, triestig hé voor een stielman te vinden en die beloftes dat ze gaan komen A. zoon is loodgieter maar we zien hem ook niet!
Duimen dat je zoon iemand vindt.

Profiteren vandaag Morgen veel regen.
Greetie

Ritavdm

07 jul 2020, 15:12

Hoe dom kieken kan een mens zijn :?: :wink: :roll:

Ik kreeg enkele dagen terug een bon van 15 euro van een winkelketen met cijfer en letter in de naam, te besteden vanaf aankoop van 30 euro.
Niet mis !
Aangezien ik toch niets op het programma had voor deze namiddag en een paar t-shirtjes er altijd wel nog bij kunnen heb ik mijn fiets genomen en ben ernaartoe gereden.
LAP de bon ligt thuis op tafel schoot het door mijn hoofd toen ik aan de deur stond, 'k ben dan maar niet binnen geweest ook.... morgen nieuwe poging
Oud maar niet Out

Ivette

07 jul 2020, 17:32

Toen ik vannacht wakker werd dacht ik er plots aan dat de 74 op vakantieritme rijdt dus ben ik om 6u30 opgestaan en de Belbus gereserveerd van kwart na 8. Die stond me stipt al op te wachten vanmorgen, makkelijk toch! De 74 rijdt maar om 9u naar Roeselare maar ik had de Belbus van 11u al gereserveerd om me naar huis te rijden dus zou er te weinig tijd geweest zijn op de drukke markt. Dat terugrijden: ik ben gewoonlijk verwend met een directe rit naar Gits maar nu moest er nog iemand vervoerd worden in Oostnieuwkerke maar ja het is geen taxi hé, ook de inwoners van Hooglede, Staden enz mogen mee dus was ik deze keer maar om 20 voor 12u thuis.
Op de markt: de klerenmarkt is erg versoepeld men mag al weer zelf kiezen waar men loopt en aan welke kramen men kijkt.
Niets daarvan op de groentenmarkt: geen enkel kraam staat op zijn vroegere plaats, men moet zoeken en men mag niet terugkeren.!!! Natuurlijk beklagen de marktkramers zich en beweren dat dit alleen in Roeselare het geval is! Jammer, nu ze er weer allemaal mogen staan dat ze niet hun gewone plek zijn toegewezen!

Nik is mijn buscussen komen scheren (hij doet dit met een schaar)alle onkruid wieden enz. We konden buiten koffie drinken maar plots liet de zon het afweten!
Morgen vertrekt hij met Els naar St Truiden in een BMB, ze zouden fietsen daar maar het weer zal niet meewillen vrees ik. Weet er iemand wat ze beslist moeten bezoeken of zien langs deze kanten of in Hasselt? Het is wel maar voor 3 dagen!
Ik ben er mee weg, ga naar mijn opgenomen feuilleton kijken, tot later
Ivette

greetie

08 jul 2020, 06:28

Afbeelding

Om 9 u naar kiné en voor de rest van de dag zal het waarschijnlijk binnen blijven zijn!

We hebben terug verkeer voor de deur tegen eind september dan zou de ring moeten klaar zijn.

Fijne dag
Greetie

jadi

08 jul 2020, 08:19

Afbeelding
Goede morgen met zijn allen
Regent het ook bij jullie?
Geen vogel concertje gehoord deze morgen
Gisteren nog naar de dokter geweest. Ik moet het wat rustiger aandoen mijn bloeddruk staat TE hoog
Zo we vliegen er weer eens in (in trage "vitesse" = versnelling )
Geniet van de dag en van allen die je lief zijn
En ja gisteren een minder aangenaam telefoontje gehad
De laatste tante langs vaderszijde is gestorven net geen 85j.
toedeloe
menu: kalflapjes met prinsesbonen en patatjes
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

Ritavdm

08 jul 2020, 08:56

Goeie natte morgen

"Regendruppels zijn kusjes die uit de hemel vallen" las ik ergens.
Nou dan, eens goed gekust worden kan toch deugd doen dus niet zagen of klagen maar ervan genieten.

Menu en activiteit van de dag : ??????
't is nog te vroeg om er veel over na te denken :wink:
Oud maar niet Out

meme-rietje

08 jul 2020, 09:14

goeie morgen iedereen
van wat krijg je hoge bloeddruk?

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

rinske

08 jul 2020, 11:45

Afbeelding

Dag allemaal :)

Regenweer hier en kil ook .Zit hier met koude voeten maar daar kan aan verholpen woerden .
Kan ook een vuur terug aansteken :idea:
Normaal luister ik via telenet naar radio maar dat gaat niet meer .Heb al drie keer al de uitleg gelezen maar tegen dat ik aan de laatste uitleg ben ben het begin al vergeten . Zal het beter uit printen .Aan D.... moet ik al zeker niks vragen ,die kent er nog minder van :roll:
Gisteren kon niet met de belbus naar de fitness , het uur paste niet dus heeft D..... mij naar daar gereden teug keren was geen probleem . Ik vind het zo stom van mij dat ik niet meer met de auto durf rijden :oops: :cry:

Ik ben niet zo,n markt-ganger . De kleine maandag -markt hier op het einde van de straat ia al meer dag genoeg voor mij..... vroeger deed ik dat wel graag ..... tja het is nu zo .

Jadi in langzaam aan vandaag :wink:

Verder is hier niet veel te beleven , ben altijd blij als ik naar de fitness kan daar voel ik mij tien jaar jonger :D

Heel wijze bewerking Frankje .

Groetjes aan iedereen :)
"Life is not about waiting for the storms to pass...it's about learning how to dance in the rain."