In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo vriendjes en vriendinnetjes ,
vanmiddag op m'n fietske gesprongen ,
en 22 kilometerkens gefietst ,
haha Remie , zo is het niet bedoeld hoor ,Ben je me nu alweer zat Marietteke?
Een goed verstaander heeft maar 'n half woord nodig, toch...
blijf maar lekker hier hoor
En mooie kleindochter hoor , goed dat ze sport doet ,
thijli geniet van je dagje met de kids ,
Miesje , ja hier ook allemaal braafjes met mondmasker in winkel ,
vind ik prima ,
An windflower , is goed weertje ,
om in de tuin te werken , en de haag te snoeien
puzzel , ik zou het niet weten ,
als ik op "nieuw onderwerp klik ,
komt het er wel gewoon op hoor ,
Bekske nog effe binnen gesprongen , groetjes ,
bloemeke ondertussen alles ok met je schoonouders ,
zijn ze het al wat gewoon ginder ?
omadina , ghyra , wanneer springen jullie nog eens binnen
Bertje , ook al naar de bakker geweest zeker ,
mama inge , wat vervelend zo'n buren ,
voor iedereen 'n fijne avond nog
geluk vind je onverwacht
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
marietteke schreef: ↑11 jul 2020, 16:25vanmiddag op m'n fietske gesprongen ,
en 22 kilometerkens gefietst ,
voor jou Marietteke. Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48
mama inge ik heb al spijt dat ik dat bericht heb gezet van morgen .Heb het eens zelf meegemaakt en JE gooit alleen olie op vuur bij manier van spreken met de politie te sturen .Sommige zullen nu zeggen wat voor zever is dat .Dat is bij mij nu al zes jaar geleden en nu steek ik mijn hand nog op of zeg goede dag als ik deze persoon zie .Dan kan de persoon niet snel uit te voeten geraken .Als je de politie stuurt die doen weinig en de persoon waar je ze naar stuurt weet dan dat hij goed raak.En wat doet de politie praten en meer niet dat heb ik ondervonden zelf .Heb dus gewoon me er niet meer in kwaad gemaakt en de koe bij de horens gevat om telkens eens de wuiven of een goede dag of avond enz te zeggen .Dat heeft 4 weken geduurd voordat de persoon zich uit de voeten maakte .Was zelfs zover dat er geteld werd wat erop de wasdraad hangde heb toen een groot papier erop gehangen met wat er op de draad omhoog hangde .En meerdere keren .Nu zie ik het toch nietmeer gebeuren .Ik ga dagelijks met de honden wandelen dan stond er een persoon achter de gordijn te letten als ik voorbij kwam heb gewoon mijn hand even omhoog gedaan en je moest eens weten hoe snel die weg was .Kortom op deze manier denk ik persoonlijk dat je hen meer kunt treffen maar ja daar heeft zijn gedacht over .De meeste denken politie en daarmee zo hetopgelost worden .Ja misschien voor even en dan begin het terug .Ik heb zelf ondervonden dat ik de persoon meer daar mee tref dan hij me nu tref .Want ik maak me er niet kwaad in maar aangenaam is het zeker niet .Ik doe dus nog regelmatig wuiven of goede dag zeggen als ik die persoon zie .Als ik terug ondervind dat de was geteld word hang ik terug een papier op de draad zodat deze persoon zich niet vermoeien met tellen sorry dit wilde ik even kwijt ondanks er vele dit onnozel vinden wat ik nu doe .Maar politie inschakelen oke als het daarmee opgelost zo zijn maar na een tijd beginnen ze toch opnieuw .Ze voelen je kwaad ben en en hebben daardoor plezier veronderstel ik om zo iets te doen .Afijn doe jij waar je goed mee voel ga dan naar de politie met de hoop dat het opgelost is groetje sorry wilde dit even kwijt
-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
helemaal gelijk Bekske, dit heb ik ook tegen mama-inge gezegd. Gewoon vriendelijk doen, dan heb je die mensen het hardst.
Ik heb een nieuw onderwerp geplaatst, Marietteke, en mijn vraag was, waarom komt dit zover naar onder op de lijst?. En waarom niet bv. er is vandaag een nieuw onderwerp geplaatst
Ik heb een nieuw onderwerp geplaatst, Marietteke, en mijn vraag was, waarom komt dit zover naar onder op de lijst?. En waarom niet bv. er is vandaag een nieuw onderwerp geplaatst
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie namiddag iedereen
oef gisteren een drukke dag gehad want eerst in de voormiddag veel boodschappen gedaan en wat later in de namiddag dan naar het appartement van mijn schoonouders verder gaan opkuisen
en toen we thuis waren na het avondeten ook nog een pot wafeldeeg gemaakt om deze voormiddag lekkere wafeltjes te bakken
dus moeten we na het weekend nog enkele uurtjes verder doen aan de laatste opkuis en dan is alles klaar zodat de agence het appartement weer verder kan verhuren , want we zouden al bijna geen tijd meer hebben om hier thuis ons eigen werk te doen
mijn ventje wil dringend wat snoeiwerkjes doen in de tuin en de laatste weken heeft hij daar geen tijd meer voor gehad met eerst die verhuis en dan nog al dat werk in dat appartement
en dit weekend blijven we eens op ons gemakske thuis sè en doen we wat we nodig vinden of waar we goesting in hebben , en nu is mijn ventje zijn auto aan 't wassen want tis er juist het weertje voor , niet te warm met een fris windje en tis in de schaduw
mijn laatste wasje zit nu in de droogkast en dan zijn de wasjes alweer gedaan voor vandaag
en deze middag hebben we frietjes met kipfilet in champignonroomsaus gegeten en een slaatje er bij en het was héél lekker , mjammie dat smaakte
Remie wat een knappe kleindochter heb jij
granny M wij worden daar zeker niet kwaad om hoor als er al eens wat mis geschreven word
en missen in menselijk hé
mama- inge volgens mij is dat stalking en schending van de privacy en ik zou zeker klacht indienen bij de politie en sommige mensen zijn nogal hardleers en denken dat ze alles mogen en moeten nodig eens goed op hun plaats gezet worden door de politie zodat ze zien dat het jou menens is , allé ja dat is wat ik er van denk maar iedereen heeft daar natuurlijk zijn eigen mening over en pakt dat aan op een andere manier
en wat Flowers en gerda en An daar over zeggen daar ben ik het ook mee eens
maar iedereen doet wat hij of zij wil hé
An-Wildflower vandaag wat tuinwerkjes bij jullie en tis er juist goed weer voor , allé ja hier toch
miesje goed gegokt hoor want morgen bak ik een lekker koekebroodje en ook nog een meergranenbroodje om vers van te eten morgenavond
thijli nogmaals een dikke proficiat met jullie huwelijksverjaardag
Bekske leuk dat je eens langs kwam en iedereen mag hier zijn eigen mening komen schrijven hoor of goede raad geven , dus spring maar gerust eens binnen als je goesting hebt
marietteke proficiat met jou 22 kilometertjes want dat kan ik niet meer met mijn nieuwe knie
en mijn schoonouders zijn daar nu een goeie 3 weken en het begint al zoals ik verwacht had want voor mijn schoonmoeder is het nooit goed
deze voormiddag belde ze om te vragen of ik hun was zou doen ondanks dat ze wist van voor dat ze naar daar verhuisde dat ik hun was NIET zou doen en dus was mijn antwoord " neen " en daarvoor was ze direct vies gezind en duwde ze de telefoon uit , want volgens haar word de was daar niet goed gestreken en ze denk dat ze in de wasserij lakens of kledij zal kwijt spelen
maar er is geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om hun was te doen want dan mag ik hier ganse dagen mijn wasmachine laten draaien want das was van twee mensen en mijn schoonvader is dement en heeft veel propere kledij nodig en dan ook nog eens de lakens van twee bedden en hun handdoeken van iedere dag en met al mijn mankementen heb ik nu al miserie om mijn eigen werk allemaal te doen omdat het niet goed meer gaat , dus daar begin ik niet aan
puzzel , Flowers , grootjegerda , Lenk , Sita , Bertje , jadi , omadina , ghyra , Tontoos en nefertari
halloooooo
allé mijn droogkast roept sè
dus eerst mijn ventje zijn sokken opplooien zodat die terug in de kast kunnen
geniet nog van jullie zaterdag verder
daaaaag

hier zijn de lekkere wafeltjes die ik deze voormiddag gebakken heb en ik heb er twee dozen , dus in totaal zo'n 40 stuks en ik trakteer hoor , smakelijk
oef gisteren een drukke dag gehad want eerst in de voormiddag veel boodschappen gedaan en wat later in de namiddag dan naar het appartement van mijn schoonouders verder gaan opkuisen
en toen we thuis waren na het avondeten ook nog een pot wafeldeeg gemaakt om deze voormiddag lekkere wafeltjes te bakken
dus moeten we na het weekend nog enkele uurtjes verder doen aan de laatste opkuis en dan is alles klaar zodat de agence het appartement weer verder kan verhuren , want we zouden al bijna geen tijd meer hebben om hier thuis ons eigen werk te doen
mijn ventje wil dringend wat snoeiwerkjes doen in de tuin en de laatste weken heeft hij daar geen tijd meer voor gehad met eerst die verhuis en dan nog al dat werk in dat appartement
en dit weekend blijven we eens op ons gemakske thuis sè en doen we wat we nodig vinden of waar we goesting in hebben , en nu is mijn ventje zijn auto aan 't wassen want tis er juist het weertje voor , niet te warm met een fris windje en tis in de schaduw
mijn laatste wasje zit nu in de droogkast en dan zijn de wasjes alweer gedaan voor vandaag
en deze middag hebben we frietjes met kipfilet in champignonroomsaus gegeten en een slaatje er bij en het was héél lekker , mjammie dat smaakte
Remie wat een knappe kleindochter heb jij
granny M wij worden daar zeker niet kwaad om hoor als er al eens wat mis geschreven word
en missen in menselijk hé
mama- inge volgens mij is dat stalking en schending van de privacy en ik zou zeker klacht indienen bij de politie en sommige mensen zijn nogal hardleers en denken dat ze alles mogen en moeten nodig eens goed op hun plaats gezet worden door de politie zodat ze zien dat het jou menens is , allé ja dat is wat ik er van denk maar iedereen heeft daar natuurlijk zijn eigen mening over en pakt dat aan op een andere manier
en wat Flowers en gerda en An daar over zeggen daar ben ik het ook mee eens
maar iedereen doet wat hij of zij wil hé
An-Wildflower vandaag wat tuinwerkjes bij jullie en tis er juist goed weer voor , allé ja hier toch
miesje goed gegokt hoor want morgen bak ik een lekker koekebroodje en ook nog een meergranenbroodje om vers van te eten morgenavond
thijli nogmaals een dikke proficiat met jullie huwelijksverjaardag
Bekske leuk dat je eens langs kwam en iedereen mag hier zijn eigen mening komen schrijven hoor of goede raad geven , dus spring maar gerust eens binnen als je goesting hebt
marietteke proficiat met jou 22 kilometertjes want dat kan ik niet meer met mijn nieuwe knie
en mijn schoonouders zijn daar nu een goeie 3 weken en het begint al zoals ik verwacht had want voor mijn schoonmoeder is het nooit goed
deze voormiddag belde ze om te vragen of ik hun was zou doen ondanks dat ze wist van voor dat ze naar daar verhuisde dat ik hun was NIET zou doen en dus was mijn antwoord " neen " en daarvoor was ze direct vies gezind en duwde ze de telefoon uit , want volgens haar word de was daar niet goed gestreken en ze denk dat ze in de wasserij lakens of kledij zal kwijt spelen
maar er is geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om hun was te doen want dan mag ik hier ganse dagen mijn wasmachine laten draaien want das was van twee mensen en mijn schoonvader is dement en heeft veel propere kledij nodig en dan ook nog eens de lakens van twee bedden en hun handdoeken van iedere dag en met al mijn mankementen heb ik nu al miserie om mijn eigen werk allemaal te doen omdat het niet goed meer gaat , dus daar begin ik niet aan
puzzel , Flowers , grootjegerda , Lenk , Sita , Bertje , jadi , omadina , ghyra , Tontoos en nefertari
halloooooo
allé mijn droogkast roept sè
dus eerst mijn ventje zijn sokken opplooien zodat die terug in de kast kunnen
geniet nog van jullie zaterdag verder
daaaaag

hier zijn de lekkere wafeltjes die ik deze voormiddag gebakken heb en ik heb er twee dozen , dus in totaal zo'n 40 stuks en ik trakteer hoor , smakelijk
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Lekker Z-Bloemetje 
Vriendelijke groet,
en
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond alweer
Remie graag gedaan hoor , alleen jammer dat ik die wafeltjes niet echt kan doorsturen online
en nu nog alles toedoen buiten en dan genieten van een deugddoend badje sè
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaag

Remie graag gedaan hoor , alleen jammer dat ik die wafeltjes niet echt kan doorsturen online
en nu nog alles toedoen buiten en dan genieten van een deugddoend badje sè
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Slaap wel iedereen.
Dagje moederke hier haar boodschappen brengen en effe kletsen daar. Ze was heel blij. Ze stelt het goed ze is 88 en woont nog zelfstandig en rijdt nog met de auto. Ze is ook heel positief. Wat ben ik gezegend zeg met zo een moeder.
maar De Antwerpse ring. De hel echt, over 10 km meer Dan een uur gedaan zeg.
Maar daarna lekker mijn puzzel afgemaakt. Nu een lekkere nieuwe gekozen voor de volgende dagen. En Ho ja ik heb vakantie nu.
Ego bericht ik weet het. Sorry
Dagje moederke hier haar boodschappen brengen en effe kletsen daar. Ze was heel blij. Ze stelt het goed ze is 88 en woont nog zelfstandig en rijdt nog met de auto. Ze is ook heel positief. Wat ben ik gezegend zeg met zo een moeder.
maar De Antwerpse ring. De hel echt, over 10 km meer Dan een uur gedaan zeg.
Maar daarna lekker mijn puzzel afgemaakt. Nu een lekkere nieuwe gekozen voor de volgende dagen. En Ho ja ik heb vakantie nu.
Ego bericht ik weet het. Sorry
-
Schitterend..!
Fijne vakantie Lenk.

Vriendelijke groet,
en
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Betske en remie, ik heb er een hard hoofd in.
We hebben het geprobeerd met buurtbemiddeling.
Daar werd toen ook gezegd, groet elkaar en dat deed ik ook, maar werd compleet genegeerd.
Ik ben er zo langzamerhand helemaal klaar mee, we hebben het zelf geprobeerd maar uit deze hele situatie valt niets meer te halen
Ze proberen op alle mogelijke manieren ons hier weg te pesten.
We hebben het geprobeerd met buurtbemiddeling.
Daar werd toen ook gezegd, groet elkaar en dat deed ik ook, maar werd compleet genegeerd.
Ik ben er zo langzamerhand helemaal klaar mee, we hebben het zelf geprobeerd maar uit deze hele situatie valt niets meer te halen
Ze proberen op alle mogelijke manieren ons hier weg te pesten.
-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
GDM, tuurlijk werd je genegeerd, mama-inge, je zou raar opgekeken hebben als ze terug zouden groeten. En als buurtbemiddeling dat ook zei, zal er wel iets van een kern van waarheid in zitten, die hebben al eerder met zo'n bijltje gehakt. Als jullie er de politie op af sturen, is het hek helemaal van de dam, de buren weten dan van wie dat komt.
-
Bedankt voor je reactie Inge.

Jullie hebben helemaal niemand nodig..!
Neem zelf het Initiatief.. en volhouden met 't hoofd omhoog op de manier die Betske en ik beschreef..!
DOEN..! Staat 't in ieder geval op camera dat jullie welwillend zijn.

Vriendelijke groet,
en

Goeiemorgen Luitjes