Hoekje: "De oase van rust" 2020
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Mijn eerste werk hier is dit fantastisch koppel proficiat wensen met hun gouden huwelijk!
Goedemorgen allemaal!
Wij hebben buiten kunnen ontbijten en dat was weeral een hele tijd geleden, zalig!
11 juli een feestdag...mijn man zijn zus en haar echtgenoot komen rond 17u30 iets drinken, ik heb ze niet meer gezien sedert januari! En normaal gaan we altijd samen op 11juli naar het optreden kijken in ons stadje maar vanavond niet dus...ik kan eventueel een aria uit een opera zingen....grapje hoor dat ga ik echt niet doen
Ik moet nog boodschappen doen, ga wat tapa’s maken voor deze avond...
Maar nu eerst richting badkamer, tot later daag...
You only have one life...live it!
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
mooie foto

mooie foto

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Op deze foto’s zat ik te wachten.
Goedemorgen
Klusjesman is aan het klussen
Laten herstellingen uitvoeren die nodig waren maar niet dringend, het is omdat we hier blijven wonen.
Ons gouden paar mooi in beeld gebracht.
De zon speelt verstoppertje met de wolken, voelt nog fris aan.
Zalig om in ons tuintje te zitten( liggen voor mij ) gratis show van zwaluwen, die met vele sierlijk boven ons hoofd cirkelen.
Dag Michelly, gaat het een beetje ?
Nog een fijne zondag
Tot morgen
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
Weer zulke mooie foto's gezien van gouden koppel en lieve meisjes
. Rita, hebben jullie je contract toch wel "hernieuwd" hè ?
En ja, ik wacht ook weer op een berichtje van Michelly, altijd in haar mooie lettertype dat herken je direct.
Voor iedereen fijne zondag !
En ja, ik wacht ook weer op een berichtje van Michelly, altijd in haar mooie lettertype dat herken je direct.
Voor iedereen fijne zondag !
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie zondagmiddag
Oh wat mooie foto's van de grote zusjes met het kleintje, dat kleintje zal nogal verwend worden zeker door die twee.
Gisteren ons 50-jarig jubileum en JA de vernieuwing van het contract gevierd met ons eigen bubbel, lekker gegeten en gedronken en vooral genoten van elkaar. Het grote feest volgt later wel.
Door omstandigheden heb ik deze week niet al te veel bewogen
; we zullen deze namiddag dan nog maar eens de fiets nemen......
Oh wat mooie foto's van de grote zusjes met het kleintje, dat kleintje zal nogal verwend worden zeker door die twee.
Gisteren ons 50-jarig jubileum en JA de vernieuwing van het contract gevierd met ons eigen bubbel, lekker gegeten en gedronken en vooral genoten van elkaar. Het grote feest volgt later wel.
Door omstandigheden heb ik deze week niet al te veel bewogen
Oud maar niet Out
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen aan jullie allemaal ! Een schitterende mooie zonnige maandag !
Corry, heel mooie vertederende foto's, van jullie meisjes met hun nieuwe zusje. Het is een goede beslissing dat jullie genomen hebben, om in jullie huisje met tuin te blijven wonen. Zo kunnen jullie verder genieten van jullie tuintje en een wandelingetje tot aan zee.
Ritavdm, gisteren was een mooie dag voor jullie, en met de familie kunnen jullie dat nog altijd eens vieren.
Oei, een beetje rustig aan moeten doen, gelukkig toch al weer een fietstochtje kunnen doen.
Mijn oudste dochter is ook een weekje thuis, had een pijnlijke schouder en heeft er een inspuiting in gehad, maar moet nu wel een week rustig aan doen. Zoals ik haar ken, zal dat wel niet gemakkelijk zijn voor haar; zal haar straks eens opbellen. Deze week wil ik een dag op bezoek gaan, dacht woensdag; maar nu voorspellen ze minder weer... we zien wel.
Maatjes, straks ga ik toch een uurtje dubbelen met de vriendinnen, 't zal warm zijn, dus achteraf direct naar huis om te douchen want de kleedkamers met douche zijn nog dicht.
Er is weer ons plaatselijk "kokkeltornooi", maar doe er niet meer aan mee. Van nu af aan speel ik enkel voor het plezier, als het om een tornooi gaat, maak ik mij dan zenuwachtig, en dat wil ik niet meer.
En nu maar eens denken wat ik na de middag allemaal moet meebrengen; ja het is boodschappendag, dus mijn mondkapje ligt al klaar !
Hou jullie gezond en veilig ! groetjes, omadina
Corry, heel mooie vertederende foto's, van jullie meisjes met hun nieuwe zusje. Het is een goede beslissing dat jullie genomen hebben, om in jullie huisje met tuin te blijven wonen. Zo kunnen jullie verder genieten van jullie tuintje en een wandelingetje tot aan zee.
Ritavdm, gisteren was een mooie dag voor jullie, en met de familie kunnen jullie dat nog altijd eens vieren.
Oei, een beetje rustig aan moeten doen, gelukkig toch al weer een fietstochtje kunnen doen.
Mijn oudste dochter is ook een weekje thuis, had een pijnlijke schouder en heeft er een inspuiting in gehad, maar moet nu wel een week rustig aan doen. Zoals ik haar ken, zal dat wel niet gemakkelijk zijn voor haar; zal haar straks eens opbellen. Deze week wil ik een dag op bezoek gaan, dacht woensdag; maar nu voorspellen ze minder weer... we zien wel.
Maatjes, straks ga ik toch een uurtje dubbelen met de vriendinnen, 't zal warm zijn, dus achteraf direct naar huis om te douchen want de kleedkamers met douche zijn nog dicht.
Er is weer ons plaatselijk "kokkeltornooi", maar doe er niet meer aan mee. Van nu af aan speel ik enkel voor het plezier, als het om een tornooi gaat, maak ik mij dan zenuwachtig, en dat wil ik niet meer.
En nu maar eens denken wat ik na de middag allemaal moet meebrengen; ja het is boodschappendag, dus mijn mondkapje ligt al klaar !
Hou jullie gezond en veilig ! groetjes, omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
hallo maatjes allemaal
wat een mooie foto's met allemaal stralende meisjes
den hovenier is hier met veel lawaai
zal weer proper zijn als hij weg is

wat een mooie foto's met allemaal stralende meisjes
den hovenier is hier met veel lawaai
zal weer proper zijn als hij weg is

-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goede zonnige morgen allemaal!
Mooi Corry de zusjes met hun babyzusje!
Mijn eerste werk als ik opstond was ons bed verversen en het afgetrokken beddengoed zit al in de was!
Ons dekbed hangt nu buiten om te verluchten...
Heb dan mijne toer gedaan rond mijn huis om de planten en bloemen te inspecteren en indien nodig te voorzien van wat regenwater en de uitgebloeide bloemen verwijderen!
En nu ben ik aan het ontbijten: yohurt met verse mango en blauwe bessen mmm...
Maandag is hier ook poetsdag dus....ik ga aan de kuis....wens jullie allen nog een aangename maandag daag...
Mooi Corry de zusjes met hun babyzusje!
Mijn eerste werk als ik opstond was ons bed verversen en het afgetrokken beddengoed zit al in de was!
Ons dekbed hangt nu buiten om te verluchten...
Heb dan mijne toer gedaan rond mijn huis om de planten en bloemen te inspecteren en indien nodig te voorzien van wat regenwater en de uitgebloeide bloemen verwijderen!
En nu ben ik aan het ontbijten: yohurt met verse mango en blauwe bessen mmm...
Maandag is hier ook poetsdag dus....ik ga aan de kuis....wens jullie allen nog een aangename maandag daag...
You only have one life...live it!
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
Weeral maandag
tijd vliegt en wij mee .....
We zijn toch allemaal gelijk hé, mama's, oma's, tantes, zussen ...... vrouwen;
met zijn allen fier op wat ons nageslacht, onze lievelingen presteren.
En terecht !
Weeral maandag
tijd vliegt en wij mee .....
We zijn toch allemaal gelijk hé, mama's, oma's, tantes, zussen ...... vrouwen;
met zijn allen fier op wat ons nageslacht, onze lievelingen presteren.
En terecht !
Oud maar niet Out
-
ik word al heel den dag achtervolgd,
zelfs tot in het toilet komt hij achter mij aan,
hier een foto van mijn achtervolger

zelfs tot in het toilet komt hij achter mij aan,
hier een foto van mijn achtervolger

-
Michelly - Lid geworden op: 03 feb 2005, 19:05
Ik ben verleden vrijdag weer in het ziekenhuis geweest voor bloedafname en en onderzoek naar de tumormarker. Vandaag gesprek gehad met de oncoloog hierover. Hij was tevreden. Mijn tumormarker is gestegen t.o.v. vorige keer maar niet alarmerend en dus doen we verder zoals de voorbije maanden. Op 12 oktober nieuw gesprek en controle en dan maar afwachten of de tumormarker de pan uit swingt.
Genoeg over mij. Heb veel mooie foto's gezien van prachtige jonge meisjes en teksten gelezen van fiere oma's. Hier zit er nog zo een. Onze kleindochter is geslaagd voor haar Bachelor met 90% en wat zijn we allemaal blij. Ze begint in september aan haar Master en dus duimen we weer allemaal. Wat zijn we toch fiere oma's hé.
Ik ga me nu voor de TV installeren en straks weer verder lezen in die zoveelste dikke pil. Wens iedereen een
gezellige en aangename avond en straks een rustige nacht. Michelly
Genoeg over mij. Heb veel mooie foto's gezien van prachtige jonge meisjes en teksten gelezen van fiere oma's. Hier zit er nog zo een. Onze kleindochter is geslaagd voor haar Bachelor met 90% en wat zijn we allemaal blij. Ze begint in september aan haar Master en dus duimen we weer allemaal. Wat zijn we toch fiere oma's hé.
Ik ga me nu voor de TV installeren en straks weer verder lezen in die zoveelste dikke pil. Wens iedereen een
gezellige en aangename avond en straks een rustige nacht. Michelly
De sterren zijn niet bang vuurvliegjes te lijken
(Rabindranath Tagore.)
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
Ha fijn om iets te lezen, Michelly doe zo maar voort en ik hoop dat je nu ook even een beetje rust hebt.
En Meme-Rietje, zo leuk om die foto te zien , is een goed maatje denk ik.
Maar ik geniet van alle schrijfsels/foto's hoor en leef zeker mee,
lieve groetjes voor allemaal !
En Meme-Rietje, zo leuk om die foto te zien , is een goed maatje denk ik.
Maar ik geniet van alle schrijfsels/foto's hoor en leef zeker mee,
lieve groetjes voor allemaal !