In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Goedemorgen,
We gaan om half 10 weg om naar mijn schoonmoeder te gaan,
sinds maart niet meer gezien,
wat zal ze blij zijn, we nemen wat persoonlijke dingen mee zoals foto`s en schilderijtjes
en kunstbloemen en een beste pot met dropjes, vind ze heerlijk.
Voor de overige bewoners en personeel nemen we cake mee met aardbeien en
slagroom.
We mogen een uurtje blijven en omdat het mooi weer is mag ze mee naar buiten.
We moeten ons wel aan de corona regels houden.
Verder wens ik iedereen een fijne zondag.

We gaan om half 10 weg om naar mijn schoonmoeder te gaan,
sinds maart niet meer gezien,
wat zal ze blij zijn, we nemen wat persoonlijke dingen mee zoals foto`s en schilderijtjes
slagroom.
We mogen een uurtje blijven en omdat het mooi weer is mag ze mee naar buiten.
We moeten ons wel aan de corona regels houden.
Verder wens ik iedereen een fijne zondag.

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Heb ik echt nodig om in redelijk conditie te zijn voor aanstaande Dinsdag (algehele narcose), voel mezelf op 't ogenblik behoorlijk afgebrand ondanks dat ik net tussen de vette lappen vandaan komt
stukjeVriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48
mama inge ik wil me niet bemoeien ermee en ik wens je veel succes bij de politie hopelijk heb je bewijzen zwart op wit .Want anders is het u woord tegen het zijne .Wat ik hier over men eigen zeg is dat zeker de buur me mijd die draait zich om als ik hem goede dag ofzo wens .Ik heb achter aan mijn dubbel deur gordijnen gehangen .Ondanks het in feite niet nodig zo geweest zijn want hetis een rijwoning .Maar van de tuin achter kun je binnen kijken .Dus gordijnen gehangen waaromgeen folie voor ramen omdat ik ook de gordijn kan dicht trekken als deur open sta .Anders met folie is het open met de deur open .Ik moet zelfs goed kijken alsmen hondenbuiten zijn want daar heeft hij ook veelcommentaar over .Hij mijd me maarik niet want ik blijf gewoon goede dag zeggen .Dus succes als je aangifte gaat doen met goede bewijzen .Want dat vraagt de politie toch hier zeker afijn ja ik ga er verder niks meer over schrijven succes met je aangifte
-
Wat fijn en leuk Gerda, en daar dan iedereen maar gelijk verwennen.grootjegerda schreef: ↑12 jul 2020, 07:58
We gaan om half 10 weg om naar mijn schoonmoeder te gaan
we nemen wat persoonlijke dingen mee zoals foto`s en schilderijtjes
slagroom.

Vriendelijke groet,
en
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Grootje Gerda fijn dat je er eindelijk weer naar toe kunt.
Remie, goed uit rusten voor de operatie.
Betske, bewijs is er.
We weten ook dat je zonder niets kunt.
Want dat word ons elke keer verteld als er dingen gebeuren
Het is heel lastig om bewijs te verzamelen, want je zit wel met een wet op de privacy
Grootje Gerda fijn dat je er eindelijk weer naar toe kunt.
Remie, goed uit rusten voor de operatie.
Betske, bewijs is er.
We weten ook dat je zonder niets kunt.
Want dat word ons elke keer verteld als er dingen gebeuren
Het is heel lastig om bewijs te verzamelen, want je zit wel met een wet op de privacy
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen aan jullie allemaal !
Sorry maatjes, ik heb dit hoekje een beetje verwaarloosd, kom af en toe wel eens lezen hoor en leef met jullie mee.
Ik mag in feite niet meer zeggen dat ik het druk heb hé, want moet nu niet meer gaan werken. Maar ik heb graag dat alles netjes en in orde is, en help dan ook nog mijn beste vriend, die het soms moeilijk heeft. Dan komt hij eens bij me eten, of nodigt me eens uit in een restaurantje. Hij is de 80 gepasseerd, is heel lang in goede conditie geweest, maar nu ziet hij zelf wel in dat het achteruit begint te gaan, fysiek en ook mentaal, want hij vergeet veel, zeker dingen , het kort geheugen gaat achteruit.
Vandaag komt zijn zoon, met zijn vriendin en hun dochtertje van 10 jaar bij hem op bezoek. Ik heb hem dan maar gezegd eens ernstig met zijn zoon te praten, maar hij wil per se dat ik erbij zou zijn.... al zie ik dat niet goed zitten, vind dat hij mijn zaak echt niet is, is iets tussen vader en zoon.
Marietteke , dus dank je wel om te vragen dat ik hier nog eens binnen zou springen. Ik zal al jullie namen niet vernoemen, zo vergeet ik niemand ! Ik volg jullie allemaal !
Geniet van het mooie weer vandaag, ja ik wil zeker eens naar het strand ! Niet echt om te liggen zonnen hoor, maar om te wandelen langs het water !
Groetjes, omadina
Sorry maatjes, ik heb dit hoekje een beetje verwaarloosd, kom af en toe wel eens lezen hoor en leef met jullie mee.
Ik mag in feite niet meer zeggen dat ik het druk heb hé, want moet nu niet meer gaan werken. Maar ik heb graag dat alles netjes en in orde is, en help dan ook nog mijn beste vriend, die het soms moeilijk heeft. Dan komt hij eens bij me eten, of nodigt me eens uit in een restaurantje. Hij is de 80 gepasseerd, is heel lang in goede conditie geweest, maar nu ziet hij zelf wel in dat het achteruit begint te gaan, fysiek en ook mentaal, want hij vergeet veel, zeker dingen , het kort geheugen gaat achteruit.
Vandaag komt zijn zoon, met zijn vriendin en hun dochtertje van 10 jaar bij hem op bezoek. Ik heb hem dan maar gezegd eens ernstig met zijn zoon te praten, maar hij wil per se dat ik erbij zou zijn.... al zie ik dat niet goed zitten, vind dat hij mijn zaak echt niet is, is iets tussen vader en zoon.
Marietteke , dus dank je wel om te vragen dat ik hier nog eens binnen zou springen. Ik zal al jullie namen niet vernoemen, zo vergeet ik niemand ! Ik volg jullie allemaal !
Geniet van het mooie weer vandaag, ja ik wil zeker eens naar het strand ! Niet echt om te liggen zonnen hoor, maar om te wandelen langs het water !
Groetjes, omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen ,
Gerda , lief om ze allemaal te verwennen.
Bekske , wat een verhaal !
Lenk , fijne vakantie .
Inge , sterkte .
Remie , goed uitrusten .
Verder wens ik jullie allemaal in t koffie en theehuisje een hele fijne zondag ,

Gerda , lief om ze allemaal te verwennen.
Bekske , wat een verhaal !
Lenk , fijne vakantie .
Inge , sterkte .
Remie , goed uitrusten .
Verder wens ik jullie allemaal in t koffie en theehuisje een hele fijne zondag ,

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Heeft Marietteke helemaal gelijk in, hoe was 't ook alweer "Hoe meer zielen, hoe meer vreugd" of zoiets toch Oma Dini?
En dan deze ook nog "Gedeelde smart is halve smart" waar ik nog effe aan dacht wat hier natuurlijk ook gedeeld kan worden toch?.
Vriendelijke groet,
en
-
thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
goedemorgen,
Bekske wat een toestanden zo met je buren,
Inge je zou er moedeloos van worden.
Remie doe het maar rustig aan je krachten sparen voor de operatie dinsdag.
Gerda wat fijn dat je weer naar je schoonmoeder mag en wat zal ze er blij mee zijn.
Lenk fijn dat je vakantie hebt,lekker genieten.
Wij hebben het gisteren erg gezellig gehad met de jongelui,zijn ook verwend door hun.
o.a. een mooi bronzen beeldje,met een speciale betekenis.
wens jullie een fijne zondag.
Bekske wat een toestanden zo met je buren,
Inge je zou er moedeloos van worden.
Remie doe het maar rustig aan je krachten sparen voor de operatie dinsdag.
Gerda wat fijn dat je weer naar je schoonmoeder mag en wat zal ze er blij mee zijn.
Lenk fijn dat je vakantie hebt,lekker genieten.
Wij hebben het gisteren erg gezellig gehad met de jongelui,zijn ook verwend door hun.
o.a. een mooi bronzen beeldje,met een speciale betekenis.
wens jullie een fijne zondag.
Iedere dag een lach
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Goedemiddag,
Tegen enen waren we weer thuis, is toch een uur rijden.
We mochten een uur blijven, wat was ze blij om ons te zien
We hebben kaar kamer mooi opgefleurd, vond ze prachtig.
en de dropjes daar was ze zeker content mee.
we hebben mooi met haar gewandeld.
We hebben erg genoten met elkaar
Tegen enen waren we weer thuis, is toch een uur rijden.
We mochten een uur blijven, wat was ze blij om ons te zien
We hebben kaar kamer mooi opgefleurd, vond ze prachtig.
en de dropjes daar was ze zeker content mee.
we hebben mooi met haar gewandeld.
We hebben erg genoten met elkaar
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Luitjes 
Middag
achter de rug en nu lekker aan ‘n 
, mijn vrouw Gina, zie ik al met verschillende dingen bezig aan haar recht in de keuken voor de maaltijd van straks."Je bent al vroeg bezig voor het eten" vraag ik haar. "Tja.. als de kinderen misschien zo nog even komen, heb ik al veel dingen klaarstaan voor straks, kunnen we toch ’n beetje op tijd eten".
Pienter vrouwtje… toch.. of niet dan?

Weet U dat ook weer...
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog 'n fraaie dag verder en avond toe....
Vriendelijke groet,
en