In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Nogmaals bedankt voor al ’t medeleven Luitjes, ik word er verdorie gewoon verlegen van. 

Goeiemorgen Luitjes 
Voor mij is gewoon eten er nog effe niet bij zoals bij Toos en Henk met ’n stokbroodje, alleen koude drankjes (zonder koolzuur) en wat koude pap voorlopig nog de komende uren om de napijn wat te verzachten en bloedingen te voorkomen.
‘k Moet ‘t
nog effe missen, en mis dat ook ’t meest..!
Morgen mag ik alweer ’n stapje verder gaan met ’t eten, brood zonder korstjes..!
Na wat ik gelezen had in alle info van het ziekenhuis over deze preoperatie, is het me toch achteraf eigenlijk wel meegevallen.
De uitslag krijg ik aanstaande Maandag 20-7, dat is eigenlijk ‘t spannendst..!
Weet U dat ook weer...
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook 'n fraaie dag toe....

Goeiemorgen Luitjes 
Voor mij is gewoon eten er nog effe niet bij zoals bij Toos en Henk met ’n stokbroodje, alleen koude drankjes (zonder koolzuur) en wat koude pap voorlopig nog de komende uren om de napijn wat te verzachten en bloedingen te voorkomen.
‘k Moet ‘t
nog effe missen, en mis dat ook ’t meest..!Morgen mag ik alweer ’n stapje verder gaan met ’t eten, brood zonder korstjes..!
Na wat ik gelezen had in alle info van het ziekenhuis over deze preoperatie, is het me toch achteraf eigenlijk wel meegevallen.
De uitslag krijg ik aanstaande Maandag 20-7, dat is eigenlijk ‘t spannendst..!
Weet U dat ook weer...
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook 'n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
goedemorgen.
Remie fijn dat het je mee gevallen is en nu maar duimen voor je tot maandag de uitslag.
Zonnebloemetje dus jij hebt het tandarts bezoek er voorlopig weer op zitten.altijd fijn als je niets mankeert.
wens jullie een fijne dag allen.
Remie fijn dat het je mee gevallen is en nu maar duimen voor je tot maandag de uitslag.
Zonnebloemetje dus jij hebt het tandarts bezoek er voorlopig weer op zitten.altijd fijn als je niets mankeert.
wens jullie een fijne dag allen.
Iedere dag een lach
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo goeienamiddag
Hier schijnt het zonneke , dus ben ik kontent ,
vanmorgen effe naar de markt gefietst naar het dorp naast ons ,
de terrasje zaten allemaal vol , dus geen koffietje gaan drinken ,
thijli ook 'n fijne dag gewenst ,
mama inge al boodschappen gedaan ,
ja 'n mens heeft wat nodig hé
bloemeke je tandjes goedgekeurs ,
ook belangrijk hoor ,
an flowers puzzel , fijne dag
Remie , ik hou mijn duimpje al klaar voor maandag hoor ,
en geniet morgen maar van je tasje koffie ,
geluk vind je onverwacht
-
Tontoos - Lid geworden op: 01 jun 2020, 06:24
Heb me niet laten zien deze week ik zit in een chalet in Voorthuizen en hebben kleinzoon Jorian een paar dagen bij ons logeren en die gemaakt zich uitstekend we hebben er geen kind aan met een zwembad op de camping.
Straks gaan we naar een of andere pannenkoeken restaurant in de buurt.
Alles goed gewenst Piet en kom er maar weer bovenop, en de rest van de familie.
Wens jullie een fijne dag.
Antjo
Straks gaan we naar een of andere pannenkoeken restaurant in de buurt.
Alles goed gewenst Piet en kom er maar weer bovenop, en de rest van de familie.
Wens jullie een fijne dag.
Antjo
-
Luitjes 
Iets beter dan dat zou ik niet durven wensen als cadeau.
Zo hé, weer een lekker
achter de rug, deze keer had ik ’t echt nodig.Gina, mijn vrouw, neemt haar kans waar om zuurkool (krijg ik echt niet door mijn strot .. en nu zeker niet!
Maar morgen gaat ze er weer helemaal voor om ook voor mij weer ’n lekkere prak te koken.. tenminste dat beloofde zij mij net, dus vol verwachting klopt mijn hart en afwachten dan maar, je weet ’t tenslotte maar nooit met die vrouwen over ’t algemeen..!
Verder van alles wat gelezen, mooie foto’s van bloemen gezien en Tontoos (Antjo) lekker aan het genieten met kleinzoon.
Weet U dat ook weer...
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog 'n fraaie dag verder en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
-
Als het voorheen altijd ± acceptabele waarden waren, kan er zeker op dit moment even wat misgegaan zijn met de controle.
Effe afwachten maar totdat er volgende week weer naar gekeken is
stukje.Vriendelijke groet,
en
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond allemaal
tis efkes in de rapte want we hadden vandaag weer een drukke dag
deze voormiddag de rest van het appartement gaan opkuisen tot deze middag
en dan na de middag nog naar de kinesist voor mijn pijnlijke rug en daarna nog wat nodige boodschappen gedaan in het Brugse
Remie we duimen zeker voor een goede uitslag hoor voor jou
puzzel ook wat gezondheidsproblemen zie ik , sterkte en hopelijk is er volgende week een betere uitslag
allé ik ga rap nog efkes relaxen in een deugddoend badje sè zodat ik me dan kan laten vallen in mijn zetel voor de rest van avond want ik ben moe
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaaag

tis efkes in de rapte want we hadden vandaag weer een drukke dag
deze voormiddag de rest van het appartement gaan opkuisen tot deze middag
en dan na de middag nog naar de kinesist voor mijn pijnlijke rug en daarna nog wat nodige boodschappen gedaan in het Brugse
Remie we duimen zeker voor een goede uitslag hoor voor jou
puzzel ook wat gezondheidsproblemen zie ik , sterkte en hopelijk is er volgende week een betere uitslag
allé ik ga rap nog efkes relaxen in een deugddoend badje sè zodat ik me dan kan laten vallen in mijn zetel voor de rest van avond want ik ben moe
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***