In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
mijn man zei ook altijd dat de fysio zo'n pijn kon doen en er veel last van had, maar ook profijt, Zonnebloemke
mama-inge, dat is al vaker gezegd, dat de kinderen gewoon altijd alles meenemen..... . Maar is de poltie daar al geweest, zoals het plan was of hou je het bij zwaaien en zwaaien?
Morgen naar mijn dochter, de hond van haar krijgt dan een spuitje om in te slapen>botkanker.
mama-inge, dat is al vaker gezegd, dat de kinderen gewoon altijd alles meenemen..... . Maar is de poltie daar al geweest, zoals het plan was of hou je het bij zwaaien en zwaaien?
Morgen naar mijn dochter, de hond van haar krijgt dan een spuitje om in te slapen>botkanker.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Schitterende plant zeg..!zonnebloemetje schreef: ↑16 jul 2020, 18:04
na de middag heb ik zelfs enkele uurtjes in mijn zetel gezeten en naar tv gekeken door die rugpijn want ik kan toch bijna niks doen met die pijnlijke rug
![]()
Wat vervelende dat je niet kunt doen vanwege je pijnlijke rugprobleem Z-Bloemeke, heel goed dat je eens met je huisarts gaat overleggen.
Neem jezelf heel goed in acht en luister naar je lichaam, pas ook vooral op met (te) zware medicatie hè..!
Beterschap en Sterkte

Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooootjes een goeie avond alweer
zojuist ons avondeten binnen sè en het heeft gesmaakt van een lekker zelfgebakken meergranenbroodje , mjammie
en nu zit het zonnetje hier te stralen na een meestal bewolkte dag
puzzel wat jammer van de hond van jou dochter
en bij mij is dat niet normaal dat ik nog meer rugpijn heb nadat ik naar de kiné geweest ben , dus zal het waarschijnlijk zo zijn dat de kiné niet voldoende helpt en dat er zwaarder geschut zal nodig zijn om die rugpijn onder de knie te krijgen
Remie bedankt voor die mooie roos hoor en ik heb daarjuist al een afspraak vastgelegd bij mijn huisarts voor volgende week want zo kan het echt niet verder en hopelijk heb ik de volgende dagen toch wat minder pijn door die zware ontstekingsremmers die ik vanavond gestart heb , en nu maar hopen dat mijn maag ze toch enkele dagen kan verdragen
allé dadelijk wat relaxen in een warm deugddoend badje sè
voor iedereen nog een gezellige avond verder
daaaaag

zojuist ons avondeten binnen sè en het heeft gesmaakt van een lekker zelfgebakken meergranenbroodje , mjammie
en nu zit het zonnetje hier te stralen na een meestal bewolkte dag
puzzel wat jammer van de hond van jou dochter
en bij mij is dat niet normaal dat ik nog meer rugpijn heb nadat ik naar de kiné geweest ben , dus zal het waarschijnlijk zo zijn dat de kiné niet voldoende helpt en dat er zwaarder geschut zal nodig zijn om die rugpijn onder de knie te krijgen
Remie bedankt voor die mooie roos hoor en ik heb daarjuist al een afspraak vastgelegd bij mijn huisarts voor volgende week want zo kan het echt niet verder en hopelijk heb ik de volgende dagen toch wat minder pijn door die zware ontstekingsremmers die ik vanavond gestart heb , en nu maar hopen dat mijn maag ze toch enkele dagen kan verdragen
allé dadelijk wat relaxen in een warm deugddoend badje sè
voor iedereen nog een gezellige avond verder
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
zonnebloemetje schreef: ↑16 jul 2020, 19:41door die zware ontstekingsremmers die ik vanavond gestart heb , en nu maar hopen dat mijn maag ze toch enkele dagen kan verdragen
Remie Z-Bloemeke, neem er ff een maagbeschermer (bijv. Pantoprazol) bij. Maar dat doe je waarschijnlijk al.Vriendelijke groet,
en
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo efkens in de rapte ,
en reageren zal voor morgen zijn ,
want ons louiseke ligt nu hier op mijne schoot ,
en ligt boven op mijne linker arm
en typ ik met 1 vingerke ,
dus tot morgen allemaal he
slaapwel
geluk vind je onverwacht
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Van de week een gesprek gehad met de woningbouw
Dat ze een microfoon hebben hangen is strafbaar, dus hebben ze een brief gekregen van de woningbouw dat ze die moeten verwijderen.
Maar ding hangt er nog.
We kunnen de woningbouw morgen bellen en dan bellt de woningbouw de politie dat zij er achter aan moeten om het te verwijderen.
We zullen het zien...
Vanmorgen zat ze buiten, dus braaf goedemorgen gezegd, ze wist niet hoe snel ze in huis moest komen
-
-

Goeiemorgen Luitjes 
Straks effe bij een vriend ‘n
doen in Gouda.Gina, mijn vrouw, heeft mij gevraagd, als ik weer richting huis komt, om bij ons aardappelwinkeltje langs te gaan voor 5 kg Opperdoezen. Nou wie ben ik dan wel om dat te weigeren.
Voor de rest laat ik me verrassen wat de dag me zoal zal brengen.
O ja, misschien, als het doorgaat, fiets ik aan ’t eind van de middag naar de tennisvelden om even te kijken bij de tennisles van onze kleindochter Eva.
Vindt ze gewoon leuk joh, als haar opa komt kijken… merkte ik.
Ook is het haar laatste schooldag vandaag, voor haar begint de vakantie.
Weet U dat ook weer...
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook 'n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
-
neferketari - Lid geworden op: 07 jul 2020, 09:22
Goedemorgen allemaal,
Ik weet niet veel te vertellen.... deze nacht was ik al om 2uur wakker, ik heb weer een paar dagen last van PDS... kan geen kwaad , maar doet wel pijn
Deze avond komen de buren langs, goede buren moet je in ere houden hé ... ( er kan afstand gehouden worden)
Ben eens benieuwd hoe de " corona" verder evolueert.... ziet er niet goed uit met al die opflakkeringen.... maar ja, ze moeten maar gaan feesten en zonder masker naar de markt etc.... ik zet het mijne altijd op.... baat het niet , dan schaadt het zeker niet
Voila, seffes nog effe naar de winkel om iets lekkers voor vanavond , ik moet toch iets kunnen presenteren hé... ons Pierreke gaat straks nog een appelcake bakken en dan zijn we klaar.
Waar blijft Jadi? Ik heb gelezen dat ze enkele dagen weg was... maar das precies al efkes geleden...ze zal wel komen schrijven als ze terug thuis is..... ik lees haar schrijfsels altijd graag
Nog een fijne dag voor iedereen.....liefst mét zon....

Ik weet niet veel te vertellen.... deze nacht was ik al om 2uur wakker, ik heb weer een paar dagen last van PDS... kan geen kwaad , maar doet wel pijn
Deze avond komen de buren langs, goede buren moet je in ere houden hé ... ( er kan afstand gehouden worden)
Ben eens benieuwd hoe de " corona" verder evolueert.... ziet er niet goed uit met al die opflakkeringen.... maar ja, ze moeten maar gaan feesten en zonder masker naar de markt etc.... ik zet het mijne altijd op.... baat het niet , dan schaadt het zeker niet
Voila, seffes nog effe naar de winkel om iets lekkers voor vanavond , ik moet toch iets kunnen presenteren hé... ons Pierreke gaat straks nog een appelcake bakken en dan zijn we klaar.
Waar blijft Jadi? Ik heb gelezen dat ze enkele dagen weg was... maar das precies al efkes geleden...ze zal wel komen schrijven als ze terug thuis is..... ik lees haar schrijfsels altijd graag
Nog een fijne dag voor iedereen.....liefst mét zon....
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Ik weet er alles van . ( ik heb het ook al jaren )neferketari schreef: ↑17 jul 2020, 10:24Ik weet niet veel te vertellen.... deze nacht was ik al om 2uur wakker, ik heb weer een paar dagen last van PDS... kan geen kwaad , maar doet wel pijn![]()
![]()
![]()
Bepaalde voedingsmiddelen en stress vermijden , maar ja ..... makkelijker gezegd dan gedaan in deze stressvolle tijden.
En ja , ik zag op het nieuws dat Belgie weer steeds meer opflakkeringen heeft en vrezen voor een 2e corona golf . Die zal in NL ( en overal hoor ) ook wel komen . Ik maak mij geen illusies meer totdat er een vaccin is .
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Haha Inge , je buurvrouw die schrok jaja . Had ze niet verwacht .
Maar goed , leuk is anders .
Zonnebloemetje vervelend dat je zo'n pijn hebt . Sterkte .
Prachtige foto van jouw Cycasplant .
Lenk , ook beterschap en sterkte
Veertje van t zeetje , marietteke , zonnebloemetje , Bert , Lenk , thijli , mama-inge , puzzel , grootjegerda , Flowers , Remie , Lenk , Sita , jadi , omadina , MiesMarpel , Bekske , ghyra , granny M , Tontoos en nefertari , ik wens jullie allemaal een fijne vrijdag .
Groetjes van mijn harige kleinzoon . Zie hieronder :

Maar goed , leuk is anders .
Zonnebloemetje vervelend dat je zo'n pijn hebt . Sterkte .
Prachtige foto van jouw Cycasplant .
Lenk , ook beterschap en sterkte

Veertje van t zeetje , marietteke , zonnebloemetje , Bert , Lenk , thijli , mama-inge , puzzel , grootjegerda , Flowers , Remie , Lenk , Sita , jadi , omadina , MiesMarpel , Bekske , ghyra , granny M , Tontoos en nefertari , ik wens jullie allemaal een fijne vrijdag .
Groetjes van mijn harige kleinzoon . Zie hieronder :

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
stukje.