Mondmaskers verplicht
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Altijd gedacht dat bij yoga en meditatie veel aandacht gaat naar je ademhaling, nu weet ik niet wat voor maskers jullie dragen maar ik heb hier 2 types en die geven geen enkel gevoel van verstikking. Gelukkig maar 
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Mij maakt het niet uit,baat het niet schaad het niet, men mag ook niet door een rood licht rijden, zelfs niet als er helemaal geen verkeer te bespeuren valt,als ik vroeger op de plant van de fenol moest laden of lossen moesten wij na een soort duikerspak ook een masker opzetten,dat zijn nu eenmaal wetten die men moet volgen, en daar moeten we ons bij neerleggen.........
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Ik dacht dat het verboden was om gemaskerd of met een motorhelm een bank binnen te gaan......
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Ice
De afstandsregel geldt nog steeds dus is het mondmasker in een bank niet verplicht als je afstand kunt houden, zeker niet als je moederziel alleen aan de bankautomaat staat...
Mondmaskers zijn verplicht op OV, stations, en nu ook in winkels (etc..) en op openbare plaatsen waar veel mensen samen zijn en de afstandsregel niet gevolgd kan worden...de regel 1,5 meter afstand houden is toch nog niet opgeheven, nietwaar?
De huichelende politiek laat altijd ruimte voor interpretatie om verwarring te zaaien en mensen op het verkeerde been te zetten, zo kunnen ze alle kanten uit en willekeurig beboeten....kassa, kassa...daarom de vage regeltjes..
Er worden elke dag honderden boetes uitgeschreven in stations en op treinen voor niet dragen van het verplichte mondmasker...dikke middelvinger naar de dictators.
Ja, tokkio: voor overvallers gelden nu eenmaal andere regels, die vegen hun kl*ten aan wetten dus zeker aan maatregelen, maar die mogen dat van politieke collega-criminelen die enkel controle denken te kunnen hebben over de brave burgers. (Getuige de vele boetes)
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
benq
Wie heeft dat tegengehouden , mondmaskers .
En nu inééns worden we tweede China wie had dat ooit gedacht dat we dat nog zouden beleven .
Hadden ze kordaat op getreden van bij begin niemand had daar nog iets over gezegd .
Maar de versoepeling , brengt weer miserie op gang , en daar kunnen we met doen .
Wie heeft dat tegengehouden , mondmaskers .
En nu inééns worden we tweede China wie had dat ooit gedacht dat we dat nog zouden beleven .
Hadden ze kordaat op getreden van bij begin niemand had daar nog iets over gezegd .
Maar de versoepeling , brengt weer miserie op gang , en daar kunnen we met doen .
-
Ice
Doet gij dat dan maar, gij moogt dat en dan zijt gij toch veilig en beschermd en hoeft iemand anders, tegen zijn wil, geen mondmasker te dragen voor jóuw bescherming??
Of gaat het niet om jouw bescherming maar om anderen tegen hun wil te dwingen wat gij wilt?
Gij hebt niet het recht dat voor anderen te beslissen want dan schendt je de réchten op zelfbeschikking en vrije mening over het nut van mondmaskers van andersdenkenden of mogen die geen eigen mening meer hebben?
Wél zelf mogen kiezen maar anderen mogen níet zelf kiezen?! Bah
En hoelang wilt ge dat blijven dragen? Levenslang? Tot je niet meer bang bent voor virussen?
Of enkel in het jaarlijkse griepseizoen, als leugenaars je wijsmaken dat het veilig is of als alle virussen en ziektekiemen, miljarden, er niet meer zijn misschien? Nooit dus?