In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Doe de groetjes terug An..?

Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Luitjes 
Mijn middag
heb ik weer gehad Luitjes.Verder kan ik alleen nog met U delen wat de pot schaft tussen de klok van 17:30 en 18:00u.

En of dat nou allemaal zo interessant is
...heb ik toch zo mijn twijfels over hoor…. 
Weet U dat ook weer...
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog 'n fraaie dag verder en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
vandaag mijne vrijdagse kuis gedaan ,
is plezant ...als 't gedaan is
An wat 'n mooi lief hondje
ja An ziet er weer niet goed uit in ons Belgelandje ,
is triest ,
neferke , geniet van je bezoek met de buurtjes ,
ze zullen zeker goed gesoigneerd worden ,
dat weet ik zeker , en ik kan het weten hé
Remie , goed supporten he voor je kleinkind
puzzel doet altijd pijn , als je je geliefde diertje moet afgeven , sterkte
bloemeke hopelijk vlug wat beter met uwe rug ,
mama inge
en iedereen 'n fijne dag nog
geluk vind je onverwacht
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond alweer
nu nog efkes langskomen voor dat ik in mijn badje duik
de zware ontstekingsremmers doen toch al een beetje hun werk voel ik maar ik moet toch nog opletten hoe ik mij beweeg en dus doe ik het de laatste dagen rustig aan
Remie das een goeie tip van die maagbeschermers maar ik neem al veel jaren iedere dag maagbeschermers en de laatste tijd neem ik zelfs een dubbele dosis omdat ik al sinds januari een hoge dosis medicatie moet nemen die ook maagproblemen geeft omdat de druk te hoog was in mijn linker oor waardoor ik last had van erge oorsuizingen en die medicatie ben ik nu aan het afbouwen nog zeker tot oktober maar ik ben ondertussen toch al mijn oorsuizingen kwijt door die medicatie al meer dan zes maanden te nemen
en hopelijk heeft jullie avondmaal gesmaakt met die andijvie
puzzel een dier verliezen is nooit gemakkelijk vind ik en is jou dochter van plan om een andere hond te houden of wil ze nog wat wachten ??????
Lenk oei ook last van maagpijn , hopelijk heb je goeie medicatie voor jou maag zodat het vlug weer beter is
mama-inge ik hoop voor jou dat jullie probleem rap opgelost word met die ambetante buren
neferke oei heb jij daar ook last van ?? ik heb daar al heel veel jaren last van en buiten de dagelijkse medicatie die ik daarvoor heb neem ik ook nog regelmatig buscopan en daar heb ik toch ook hulp van
en laat de appelcake jullie smaken hoor
An das waar het heeft met stres te maken maar ik vind dat je dat niet echt in de hand hebt om pijn en krampen te vermijden , allé das bij mij toch zo
oooo wat een schatje jou harige kleinzoon , ik zou die zo willen knuffelen
marietteke de kuis weeral gedaan tegen het weekend bij jou en daar ben je dan ook alweer van af
morgen ist hier wasdag maar mijn kuiswerkjes zijn ook al gedaan
Thijli , grootjegerda , Flowers , Sita , Bertje , jadi , omadina , miesje , Bekske , ghyra , granny M , Tontoos
hallooooooooo , ook voor jullie een fijne avond
en nu nog efkes naar buiten alles toe doen
voor iedereen nog een gezellige avond verder
daaaaag

nu nog efkes langskomen voor dat ik in mijn badje duik
de zware ontstekingsremmers doen toch al een beetje hun werk voel ik maar ik moet toch nog opletten hoe ik mij beweeg en dus doe ik het de laatste dagen rustig aan
Remie das een goeie tip van die maagbeschermers maar ik neem al veel jaren iedere dag maagbeschermers en de laatste tijd neem ik zelfs een dubbele dosis omdat ik al sinds januari een hoge dosis medicatie moet nemen die ook maagproblemen geeft omdat de druk te hoog was in mijn linker oor waardoor ik last had van erge oorsuizingen en die medicatie ben ik nu aan het afbouwen nog zeker tot oktober maar ik ben ondertussen toch al mijn oorsuizingen kwijt door die medicatie al meer dan zes maanden te nemen
en hopelijk heeft jullie avondmaal gesmaakt met die andijvie
puzzel een dier verliezen is nooit gemakkelijk vind ik en is jou dochter van plan om een andere hond te houden of wil ze nog wat wachten ??????
Lenk oei ook last van maagpijn , hopelijk heb je goeie medicatie voor jou maag zodat het vlug weer beter is
mama-inge ik hoop voor jou dat jullie probleem rap opgelost word met die ambetante buren
neferke oei heb jij daar ook last van ?? ik heb daar al heel veel jaren last van en buiten de dagelijkse medicatie die ik daarvoor heb neem ik ook nog regelmatig buscopan en daar heb ik toch ook hulp van
en laat de appelcake jullie smaken hoor
An das waar het heeft met stres te maken maar ik vind dat je dat niet echt in de hand hebt om pijn en krampen te vermijden , allé das bij mij toch zo
oooo wat een schatje jou harige kleinzoon , ik zou die zo willen knuffelen
marietteke de kuis weeral gedaan tegen het weekend bij jou en daar ben je dan ook alweer van af
morgen ist hier wasdag maar mijn kuiswerkjes zijn ook al gedaan
Thijli , grootjegerda , Flowers , Sita , Bertje , jadi , omadina , miesje , Bekske , ghyra , granny M , Tontoos
hallooooooooo , ook voor jullie een fijne avond
en nu nog efkes naar buiten alles toe doen
voor iedereen nog een gezellige avond verder
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

Goeiemorgen Luitjes 
Effe één ding: mis Nonkel Bert. Vakantie? Toch niet ziek hoop ik?
Weet U dat ook weer...
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook 'n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Beterschap voor degenen die het nodig hebben
Lees her en der wat, maar tegen de tijd dat ik wat ga typen, weet ik niet meer wie het was.
Gisteravond zijn we bij kennissen van ons op visite geweest.
Vandaag hebben we de hond van vriendin nog hier.
Ze komen ergens vandaan weer thuis, maar ik heb geen idee hoe laat.
Ik moet nog wat boodschappen doen want we gaan vanavond de bbq aan zetten.
Beterschap voor degenen die het nodig hebben
Lees her en der wat, maar tegen de tijd dat ik wat ga typen, weet ik niet meer wie het was.
Gisteravond zijn we bij kennissen van ons op visite geweest.
Vandaag hebben we de hond van vriendin nog hier.
Ze komen ergens vandaan weer thuis, maar ik heb geen idee hoe laat.
Ik moet nog wat boodschappen doen want we gaan vanavond de bbq aan zetten.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen ,
Mooie mand heb je gemaakt Remie .
Bert inderdaad tijdje niet gezien . Hopelijk is alles goed .
Beterschap voor allen die zich niet lekker voelen.
En natuurlijk een fijne zaterdag gewenst .

Mooie mand heb je gemaakt Remie .
Bert inderdaad tijdje niet gezien . Hopelijk is alles goed .
Beterschap voor allen die zich niet lekker voelen.
En natuurlijk een fijne zaterdag gewenst .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen,
En voor jullie allemaal een gezellig mooi weekend !
Gisteren ben ik een dagje weg geweest, eens van de West-naar de oostkust, waar mijn oudste dochter woont, samen met mijn kleindochter en kleinzoon. Het is een gezellige dag geworden. We zijn een hapje gaan eten, lekkere verse noordzeegarnalen, of zoals ze in Kn-Heist zeggen "geirnaerts" , ja of nog anders tomates-crevettes, de Nederlanders onder ons zullen dat ook wel begrijpen.
Mijn kleinzoon Lennert is nog geen 16, maar heeft al een vakantiejob in de horeca. Dus hebben we ons door hem laten bedienen. Hij doet het graag en is er handig in geworden. Hij zei al lachend, oma ik kan het al goed hé en zal de borden en glazen niet laten vallen hoor, je moet niet bang zijn. Hij mag nog geen betalingen ontvangen omdat hij nog geen 16 is, maar oma heeft hem dan maar zo een fooi toegestoken. Dat vond hij fijn.
Zus Dascha, die ook al werkt, hebben we gedurende de middagpauze gezien, ze komt eens op bezoek begin augustus. daar kijk ik al naar uit.
Ik wens jullie allemaal een mooi weekend, en snel beterschap voor de mensen die het nodig hebben. Ik heb alles bij gelezen, maar vermeld liever geen namen, bang om iemand te vergeten !
Vele weekend-groeten, en nu op de fiets, want het is hier mooi weer !
omadina
En voor jullie allemaal een gezellig mooi weekend !
Gisteren ben ik een dagje weg geweest, eens van de West-naar de oostkust, waar mijn oudste dochter woont, samen met mijn kleindochter en kleinzoon. Het is een gezellige dag geworden. We zijn een hapje gaan eten, lekkere verse noordzeegarnalen, of zoals ze in Kn-Heist zeggen "geirnaerts" , ja of nog anders tomates-crevettes, de Nederlanders onder ons zullen dat ook wel begrijpen.
Mijn kleinzoon Lennert is nog geen 16, maar heeft al een vakantiejob in de horeca. Dus hebben we ons door hem laten bedienen. Hij doet het graag en is er handig in geworden. Hij zei al lachend, oma ik kan het al goed hé en zal de borden en glazen niet laten vallen hoor, je moet niet bang zijn. Hij mag nog geen betalingen ontvangen omdat hij nog geen 16 is, maar oma heeft hem dan maar zo een fooi toegestoken. Dat vond hij fijn.
Zus Dascha, die ook al werkt, hebben we gedurende de middagpauze gezien, ze komt eens op bezoek begin augustus. daar kijk ik al naar uit.
Ik wens jullie allemaal een mooi weekend, en snel beterschap voor de mensen die het nodig hebben. Ik heb alles bij gelezen, maar vermeld liever geen namen, bang om iemand te vergeten !
Vele weekend-groeten, en nu op de fiets, want het is hier mooi weer !
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !