Mondmaskers verplicht
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Loopt het bij de linkse ratten fout.......steek het maar op (extreem) rechts of beter nog zeg dat ze u bedreigen en het zal er in gaan als zoete broodjes en hun hachje is gered.Fred1950 schreef:
Pas op, de extreem rechtse stoottroepen krijgen een kamikaze opleiding ....
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Zou "Ice" niet in staat zijn om Van Ranst te bedreigen, denk je ? Of doet ze hier alleen maar stoer op Sennet en blijft ze in real-time bibberend achter haar stoof zitten.Dicksy schreef: ↑19 jul 2020, 10:18Loopt het bij de linkse ratten fout.......steek het maar op (extreem) rechts of beter nog zeg dat ze u bedreigen en het zal er in gaan als zoete broodjes en hun hachje is gered.Fred1950 schreef:
Pas op, de extreem rechtse stoottroepen krijgen een kamikaze opleiding ....![]()
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
1.- Zou Marxist Van Ranst niet in staat zijn om die bedreigingen uit zijn duim te zuigen wegens de groeiende kritiek op zijn optreden en windhanen gedrag. Als men weet hoe hij op Twitter tekeer gaat zou ik hier helemaal niet van verschieten en kan het voor mij in vraag gesteld worden..........Fred 1950 schreef:
Zou "Ice" niet in staat zijn om Van Ranst te bedreigen, denk je ? Of doet ze hier alleen maar stoer op Sennet en blijft ze in real-time bibberend achter haar stoof zitten.
Ze moeten dit, ze moeten dat.....enz.. Hoort een hoofd van een labo niet op de werkvloer te zijn om mee te zoeken naar een vaccin ipv dit vaccin te zoeken in de tv-stations en kranten, denk je?
2,- Ik denk dat Ice hier al meer dan eens geschreven heeft dat ze zich houdt aan 1,5 m afstand. Van het dragen van dat mondmasker ben ik ook geen voorstander van maar het zal moeilijk houdbaar zijn tenzij je heel dicht bij de grens woont om te gaan shoppen.
En die tracking-app komt er bij ook niet in, ook al heb ik een smartphone, dan blijft mijn gsm thuis. Ik ben of voel mij niet zo belangrijk om die overal mee te moeten sleuren om toch maar bereikbaar te zijn.
-
Ik heb geen twitter account, en dus kan ik ook niet weten wat Van Ranst allemaal schrijft. En "Ze moeten dit, ze moeten dat.....enz.." ... moest het van mij afhangen dan moeten "ze" nog veel meer doen, bijvoorbeeld registratie van diegene die terug België vanuit het buitenland binnen komt, maskers dragen in winkelstraten en op pleinen, op de zeedijk , op markten. En daar waar er een haard is, de gemeente/stad en alle aanliggende gemeentes in quarantaine plaatsen ( dus geen verkeer meer naar die zone en uit die zone toelaten ) . Dat heeft men ook in Duitsland voor een ganse wijk gepraktiseerd, en dat werkt. En a propos, ik heb geen smartphone en heb geen nood aan dat speelgoed. Die "app" kan ik dus ook niet gebruiken ( en dat gaat toch niets bijbrengen ).
-
Ice
Je hoeft geen twitter account te hebben om te weten dat van ranst, de windhaan, telkens zichzelf onderuit haalt..als je nieuws keek de afgelopen máánden dan zag je zijne kop toch genoeg, zeker?Fred1950 schreef: ↑19 jul 2020, 13:13Ik heb geen twitter account, en dus kan ik ook niet weten wat Van Ranst allemaal schrijft. En "Ze moeten dit, ze moeten dat.....enz.." ... moest het van mij afhangen dan moeten "ze" nog veel meer doen, bijvoorbeeld registratie van diegene die terug België vanuit het buitenland binnen komt, maskers dragen in winkelstraten en op pleinen, op de zeedijk , op markten.
En ja, naar t schijnt krijgt van ranst al politiebescherming (betaald door de belastingbetaler) want er zijn meer mensen zijn geleuter en gezever kotsbeu.
Niemand verbiedt je om je te registreren en overal je mondmasker te gebruiken...vergeet je wc ook niet want je weet toch hoever dat virus uit te pot kan springen?
Nogmaals: bescherm jezelf als je zo bang bent, meer moet je toch niet hebben dus wat zit je hier te zeuren over wat anderen zouden moeten doen tegen hun wil om jóu te beschermen? Je kunt toch niet besmet worden als je een mondmasker op hebt?
Awel, laat iemand anders gerust, ieder heeft het recht om zichzelf te beschermen of niet.
De schade aan de economie is precies voor jou nog niet groot genoeg??Fred1950 schreef: ↑19 jul 2020, 13:13En daar waar er een haard is, de gemeente/stad en alle aanliggende gemeentes in quarantaine plaatsen ( dus geen verkeer meer naar die zone en uit die zone toelaten ) . Dat heeft men ook in Duitsland voor een ganse wijk gepraktiseerd, en dat werkt. En a propos, ik heb geen smartphone en heb geen nood aan dat speelgoed. Die "app" kan ik dus ook niet gebruiken ( en dat gaat toch niets bijbrengen ).
Wanneer wel? Als alle bedrijven failliet zijn en er geen winkels meer over zijn door nutteloze quarantaine en wurgmaatregelen?
Maar zitten leuteren en melken dat anderen voor jouw bescherming moeten zorgen maar met geen woord reppen over gevolgen voor de economie en de vele ménsen die gebroodroofd worden!
Es zien hoe je piept als je gene vreet meer hebt omdat er geen economie meer is, daar sta je dan met je muilkorf.
En de overheid kan je dwingen om een smartphone aan te schaffen omdat de contact tracing in de huidige vorm niet werkt, zéker wél: net zoals ze het mondmasker verplicht kunnen hebben omdat er idioten akkoord gingen, zullen er nu ook zijn die met die nieuwe regel akkoord zullen gaan.
En dan zúl jij verplicht een smartphone aanschaffen en nog wel van het merk dat de overheid voorschrijft, (er zijn altijd politici die moeten kunnen meeprofiteren) allemaal om besmettingen met het coronavirus in te dijken, nét als álle andere maatregelen waar je nu ook mee akkoord gaat, toch?
Verplicht mondmasker, 1,5 meter afstand, handen wassen, desinfecteren én een appje op je smartphone zodat jouw contacten kunnen opgespoord worden als je zou besmet geraken....anders breng je immers andere mensen in gevaar die gewaarschuwd moeten worden, toch?
Anders ben je asociaal en een gevaar van besmetting voor anderen want weet je: je kunt ook al besmet zijn zonder symptomen of ziek te zijn, toch?
Zie je de boemerang?
-
Ice
Redpoppy: eerst met feíten het nut bewijzen en dat het mondmasker je beschermt tegen ziek worden door besmetting met het coronavirus om dan aan beademing te moeten liggen.
Zelfs áls je besmet geráakt, dan nóg kan het zijn dat je niet ziek wordt en zelfs geen symptomen krijgt...
Vermits na de verplichting van mondmaskers de besmettingen élke dag blijven TOENEMEN, mag je toch zeker wel aannemen dat de bescherming door een mondmasker een illusie en zinloos is.
Trouwens, de behandelmethode met beademing blijkt schadelijk te zijn en niet te helpen bij corona patiënten.
Maar daarover gaat het ook niet: de verplíchting is er teveel aan.
Het mondmasker beschermt jezélf, dus wie geen mondmasker draagt en dan besmet geraakt is voor eigen rekening, daar hebben anderen mét mondmasker geen last van want zij kunnen zelfs niet besmet worden.
Ik heb het recht van vrije mening om het nut van mondmaskers te betwisten en de toenemende besmettingen nu bevestigen mijn mening!
Anders was er nu na de verplichting vd mondmaskers geen sprake meer van besmettingen of tenminste een forse dáling in plaats van een toenemende stíjging.
Angst is een slechte raadgever.
Zelfs áls je besmet geráakt, dan nóg kan het zijn dat je niet ziek wordt en zelfs geen symptomen krijgt...
Vermits na de verplichting van mondmaskers de besmettingen élke dag blijven TOENEMEN, mag je toch zeker wel aannemen dat de bescherming door een mondmasker een illusie en zinloos is.
Trouwens, de behandelmethode met beademing blijkt schadelijk te zijn en niet te helpen bij corona patiënten.
Maar daarover gaat het ook niet: de verplíchting is er teveel aan.
Het mondmasker beschermt jezélf, dus wie geen mondmasker draagt en dan besmet geraakt is voor eigen rekening, daar hebben anderen mét mondmasker geen last van want zij kunnen zelfs niet besmet worden.
Ik heb het recht van vrije mening om het nut van mondmaskers te betwisten en de toenemende besmettingen nu bevestigen mijn mening!
Anders was er nu na de verplichting vd mondmaskers geen sprake meer van besmettingen of tenminste een forse dáling in plaats van een toenemende stíjging.
Angst is een slechte raadgever.
-
Artesia - Lid geworden op: 11 feb 2004, 11:37
Alsof iedereen die besmet is zo eindigt!
Hoeveel % komt er op IC terecht? Hoevelen die besmet zijn hebben symptomen? Hoeveel testen geven een vals positief resultaat? En in % uitgedrukt, hoeveel mensen zijn daadwerkelijk besmet geworden sinds de uitbraak? Ik dacht hier in België rond de 60.000 mensen. Dat is ongeveer 0,52%!! En daar gooien ze een heel land voor plat en verkloten ze zowat heel de economie!
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
En waarom belazeren ze den boel dan,om interessant te zijn,dat ze dan de echte juiste cijfers geven , niet die van 1 of 2 weken geleden,als er geen paniek is zorgen ze er wel voor dat de paniek er komt....dat is nu juist het moeilijke
hetgeen nu is , is van 2 weken geleden
t'is juist daarom dat ze het niet verstaan
hetgeen ze nu doen , zie je het resultaat pas binnen 2 weken
Ondanks dat de burgemeester van Gent streng gaat controleren op de afstand en het mondmasker is dat waarschijnlijk alleen voor de plebs , want zij zijn toch immuun.......Maar daarover gaat het ook niet: de verplichting is er teveel aan.
Het mondmasker beschermt je zélf, dus wie geen mondmasker draagt en dan besmet geraakt is voor eigen rekening, daar hebben anderen mét mondmasker geen last van want zij kunnen zelfs niet besmet worden.
https://www.hln.be/in-de-buurt/gent/gen ... ~a84c8f03/
Sommige rekenen op de bescherming van hogerhand, ..........
https://www.hln.be/in-de-buurt/antwerpe ... ~a007554d/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Zonder maatregelen kwam al veel meer % op IC terecht, en niet alleen op IC , maar door triage gingen alle 60+ meteen met hun bed in de rij naar het dodenhuisje vervoerd geweest zijn. Economie ? Laat me niet lachen ! Zonder maatregelen ging wellicht 20 % van de actieven thuis ziek zitten, en was dat dan goed voor de economie ? Ging dan nog een apotheker of een beenhouwer zijn deur kunnen open houden ?Artesia schreef: ↑19 jul 2020, 17:14.....
Alsof iedereen die besmet is zo eindigt!![]()
Hoeveel % komt er op IC terecht? Hoevelen die besmet zijn hebben symptomen? Hoeveel testen geven een vals positief resultaat? En in % uitgedrukt, hoeveel mensen zijn daadwerkelijk besmet geworden sinds de uitbraak? Ik dacht hier in België rond de 60.000 mensen. Dat is ongeveer 0,52%!! En daar gooien ze een heel land voor plat en verkloten ze zowat heel de economie!
Laat ons hopen dat we binnen 14 dagen de positieve gevolgen van het dragen van een mondmasker zien. Als dat zo is, dan had een lockdown niet eens nodig geweest als iedereen zoals nu, van in het begin verplicht een mondmasker had moeten dragen. Die verplichting zou ook moeten gelden in bedrijven waar werknemers bijeen in een gesloten ruimte moeten werken. De meeste besmettingen gebeuren immers onder collega's.
Ik zie geen enkele reden waarom het dragen van een mondmasker de economie zou schaden. Misschien net integendeel, dan rijden er minder dronken bestuurders rond, en dus minder ongevallen, en dus minder kosten voor de gemeenschap.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 19 jul 2020, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Voor de zoveelste keer : een mondmasker beschermt jezelf NIET. Het beschermt iemand anders tegen de vuiligheid die jij uitproest. Maar daar heeft een rechts extremistische egoïst natuurlijk geen oor naar.
( alleen een FFP2 masker beschermt jezelf enigszins, maar ook nog niet voor 100 % )
-
verhaegen - Support SeniorenNet
van mijn part mag degene die haaks op de maatregelen reageerd , gerust uitgesloten worden van de rechten op ziekenkas , en serieuse schadevergoedingen betalen wegens het in gevaar brengen van medeburgers , enz.
want dat is het enige dat non-believers verstaan
en die trump , die mogen ze van mij gerust een spuitje corona geven
-
Artesia - Lid geworden op: 11 feb 2004, 11:37
Sporters en lieden die het gevaar opzoeken ook dan? Dokters mogen hun gezworen eed dan ook over de haag gooien?verhaegen schreef: ↑19 jul 2020, 19:11van mijn part mag degene die haaks op de maatregelen reageerd , gerust uitgesloten worden van de rechten op ziekenkas , en serieuse schadevergoedingen betalen wegens het in gevaar brengen van medeburgers , enz.
U zou geweldig functioneren in een dictatuur!
En hoe zou u aantonen dat bv net 'mijn' virus en niet het uwe een ander besmet heeft?
-
verhaegen - Support SeniorenNet
ge kunt het één niet vergelijken met het ander
maar misschien hebben de non-believers liever de spaanse griep
degeen die nu nog niet door hebben wat der in de wereld gaande is , die mogen ze van mij op een eiland zetten
kritisch zijn is goed , maar der zijn grenzen
maar misschien hebben de non-believers liever de spaanse griep
degeen die nu nog niet door hebben wat der in de wereld gaande is , die mogen ze van mij op een eiland zetten
kritisch zijn is goed , maar der zijn grenzen
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Nee niet iedereen eindigt zo, alleen de gelukkigen, er liggen er ook al 600.000 in hun kist
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet