In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goede morgen ,
Haha Bert , uitrekenen in pannenkoeken
Er tussen uit muizen . Nog zo'n leuke uitdrukking die ik nog niet kende ..
Marietteke , 2 kilo afvallen in 3 weken is toch hartstikke goed ?
Ik vind het knap
Je kan merken dat we in de hondsdagen zitten .
Warm en af en toe motregen nu .
Ik ga zo even naar de markt . Hopelijk is het niet zo druk , anders keer ik gewoon weer om.
Fijne middag allemaal .

Haha Bert , uitrekenen in pannenkoeken
Er tussen uit muizen . Nog zo'n leuke uitdrukking die ik nog niet kende ..
Marietteke , 2 kilo afvallen in 3 weken is toch hartstikke goed ?
Ik vind het knap
Je kan merken dat we in de hondsdagen zitten .
Warm en af en toe motregen nu .
Ik ga zo even naar de markt . Hopelijk is het niet zo druk , anders keer ik gewoon weer om.
Fijne middag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
goedemiddag,
Ben druk geweest,weer een hulp het aflaten weten die ze mij beloofd hadden,heb gezegd dat ik het nu goed zat ben,ga denk ik maar eens overleggen of we naar een andere organisatie over kunnen stappen.
ben dus nu aan de latten!!!
fijne dag allen
Ben druk geweest,weer een hulp het aflaten weten die ze mij beloofd hadden,heb gezegd dat ik het nu goed zat ben,ga denk ik maar eens overleggen of we naar een andere organisatie over kunnen stappen.
ben dus nu aan de latten!!!
fijne dag allen
Iedere dag een lach
-
Bert
hey leutertjes,
genoten van een terrasje en een lekkere wafel bij de koffie. Mag niet!!!!!!
Dus rebels als ik ben doe ik het dan wel, eens in de zoveel weken.......Meneer doktoor weet het wel
dat ik dit wel eens durf te doen.
Ondertussen zijn er reeds enkele boodschappen gedaan ook. We moeten toch eten hé, en als er niks in huis
is liggen de muizen seffens dood in de kast.
An-Wildflower, steeds prachtige foto's. Jammer dat we hier bijna niets hebben om te fotograferen.
Veel suc6 op de markt.
Oei thijli, hulpje het laten afweten? Niet met de voetjes laten rammelen. De koe bij de horens nemen
en een andere organisatie zoeken. Heb ik ook gedaan bij mijn ouders.
Het kan zo maar niet dat ze u in de kou laten zitten hé.
Jadi, sorry hoor, ik heb uw tekstje nog even herlezen en ik had er inderdaad over gekeken.
Dus nog een late proficiat voor uw ventje hé.
Allé, ben ermee weg.
Tot latersss...
En nog een fijne avond allemaal.
Deze morgen in alle vroegte, nog druppels van de dauw.......

genoten van een terrasje en een lekkere wafel bij de koffie. Mag niet!!!!!!
Dus rebels als ik ben doe ik het dan wel, eens in de zoveel weken.......Meneer doktoor weet het wel
dat ik dit wel eens durf te doen.
Ondertussen zijn er reeds enkele boodschappen gedaan ook. We moeten toch eten hé, en als er niks in huis
is liggen de muizen seffens dood in de kast.
An-Wildflower, steeds prachtige foto's. Jammer dat we hier bijna niets hebben om te fotograferen.
Veel suc6 op de markt.
Oei thijli, hulpje het laten afweten? Niet met de voetjes laten rammelen. De koe bij de horens nemen
en een andere organisatie zoeken. Heb ik ook gedaan bij mijn ouders.
Het kan zo maar niet dat ze u in de kou laten zitten hé.
Jadi, sorry hoor, ik heb uw tekstje nog even herlezen en ik had er inderdaad over gekeken.
Dus nog een late proficiat voor uw ventje hé.
Allé, ben ermee weg.
Tot latersss...
En nog een fijne avond allemaal.
Deze morgen in alle vroegte, nog druppels van de dauw.......

-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie namiddag iedereen
hier is het vandaag droog met af en toe wat zon en zeker niet koud
wij zijn juist terug thuis van enkele boodschappen maar eerst heb ik mijzelf en mijn ventje getrakteerd met een lekkere koffie en voor mijn ventje een wafel met slagroom en voor mij een stuk super lekkere frambozentaart van het huis in onze favoriete tearoom aan de rand van Brugge , want vandaag heb ik voor de eerste keer mijn pensioen gekregen op de rekening en dat moeten we toch vieren vind ik met eens uitgebreid koffie te gaan drinken en zo steunen we de horeca ook want die mensen hebben het ook niet gemakkelijk in die corona tijden nu ze veel minder volk kunnen ontvangen door de social distance regeltjes
gisteren ben ik ook naar de dokter geweest voor mijn rug want ik was weeral nog maar 2 dagen gestopt met die zware ontstekingsremmers en ik heb weer rugpijn van 's morgens tot 's avonds en das echt niet normaal volgens mijn huisarts , dus heb ik al een afspraak in het ziekenhuis voor een MRI scan halverwege augustus en tot dan heeft de dokter mij nog eens kiné voorgeschreven want volgens hem zit ik nu met een lumbago
jadi van harte proficiat met de verjaardag van je ventje , en geef hem van mij een dikke pieper omdat ik een dag te laat ben hé

gerda , hopelijk genoten van jou weekje met de kleinkinderen en geniet maar van jullie volgende week vakantie
mama-inge veel plezier met jullie reisje , en hopelijk hebben jullie mooi weer
thijli ja tis waar de mensen letten gewoon niet op als ze buiten de deur gaan en wij gaan voorlopig nog niet naar de markt want tis nu een drukke periode met al die congé 's en er is overal veel volk op de markten
An wat lief die vogeltjes op jou afbeelding , heel mooi
puzzel ik ben blij dat die mondmaskers hier bij ons verplicht zijn want die Nederlandse regering is veel te laks en ziet er nog het gevaar niet van in als de mensen zonder rondlopen
marietteke proficiat hoor met jou 2 kilootjes want das toch al een prestatie vind ik
granny M , das goed gezien van jou om die vergelijking te maken van die snickers
Bertje oei ook last van een pijnlijke rug , awel verzorg je maar goed want ik kan er van meespreken en tis echt ambetant
en ook gesnoept vandaag aan een lekkere wafel , als je niet teveel zondigt dan mag dat toch wel eens zeker
Flowers , Remie , Lenk , Sita , omadina , miesje , Bekske , ghyra , Tontoos en nefertari
halloooooo
allé en nu ga ik nog een lekker koekebroodje bakken sè
en daarna de visjes nog een vers badje geven zodat ze ook weer content zijn
voor iedereen nog een aangename vrijdag verder
daaaaag

hier is het vandaag droog met af en toe wat zon en zeker niet koud
wij zijn juist terug thuis van enkele boodschappen maar eerst heb ik mijzelf en mijn ventje getrakteerd met een lekkere koffie en voor mijn ventje een wafel met slagroom en voor mij een stuk super lekkere frambozentaart van het huis in onze favoriete tearoom aan de rand van Brugge , want vandaag heb ik voor de eerste keer mijn pensioen gekregen op de rekening en dat moeten we toch vieren vind ik met eens uitgebreid koffie te gaan drinken en zo steunen we de horeca ook want die mensen hebben het ook niet gemakkelijk in die corona tijden nu ze veel minder volk kunnen ontvangen door de social distance regeltjes
gisteren ben ik ook naar de dokter geweest voor mijn rug want ik was weeral nog maar 2 dagen gestopt met die zware ontstekingsremmers en ik heb weer rugpijn van 's morgens tot 's avonds en das echt niet normaal volgens mijn huisarts , dus heb ik al een afspraak in het ziekenhuis voor een MRI scan halverwege augustus en tot dan heeft de dokter mij nog eens kiné voorgeschreven want volgens hem zit ik nu met een lumbago
jadi van harte proficiat met de verjaardag van je ventje , en geef hem van mij een dikke pieper omdat ik een dag te laat ben hé

gerda , hopelijk genoten van jou weekje met de kleinkinderen en geniet maar van jullie volgende week vakantie
mama-inge veel plezier met jullie reisje , en hopelijk hebben jullie mooi weer
thijli ja tis waar de mensen letten gewoon niet op als ze buiten de deur gaan en wij gaan voorlopig nog niet naar de markt want tis nu een drukke periode met al die congé 's en er is overal veel volk op de markten
An wat lief die vogeltjes op jou afbeelding , heel mooi
puzzel ik ben blij dat die mondmaskers hier bij ons verplicht zijn want die Nederlandse regering is veel te laks en ziet er nog het gevaar niet van in als de mensen zonder rondlopen
marietteke proficiat hoor met jou 2 kilootjes want das toch al een prestatie vind ik
granny M , das goed gezien van jou om die vergelijking te maken van die snickers
Bertje oei ook last van een pijnlijke rug , awel verzorg je maar goed want ik kan er van meespreken en tis echt ambetant
en ook gesnoept vandaag aan een lekkere wafel , als je niet teveel zondigt dan mag dat toch wel eens zeker
Flowers , Remie , Lenk , Sita , omadina , miesje , Bekske , ghyra , Tontoos en nefertari
halloooooo
allé en nu ga ik nog een lekker koekebroodje bakken sè
en daarna de visjes nog een vers badje geven zodat ze ook weer content zijn
voor iedereen nog een aangename vrijdag verder
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bert
Bloemeke, wat een toeval dat we beiden aan de wafels zaten.
Eigenlijk mag ik dit niet meer eten voor de suiker hé, maar soms kan ik het toch niet laten.
Eigenlijk mag ik dit niet meer eten voor de suiker hé, maar soms kan ik het toch niet laten.
-
halloooootjes
oeps jadi dit had ik daarjuist vergeten
voor jou ventje zijn verjaardag ook nog een gelukkige verjaardag van mijn ventje hoor
maar ik was daarjuist wat gehaast omdat ik nog wat werkjes te doen had
Bertje jou zonden zijn jou bij deze vergeven hoor
en als je eens graag een wafel eet waarom zou je dat eens niet doen als het met mate is
en we mogen onszelf toch ook wel eens verwennen hé
allé tis alweer etenstijd sè
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaaag

oeps jadi dit had ik daarjuist vergeten
voor jou ventje zijn verjaardag ook nog een gelukkige verjaardag van mijn ventje hoor
maar ik was daarjuist wat gehaast omdat ik nog wat werkjes te doen had
Bertje jou zonden zijn jou bij deze vergeven hoor
en als je eens graag een wafel eet waarom zou je dat eens niet doen als het met mate is
en we mogen onszelf toch ook wel eens verwennen hé
allé tis alweer etenstijd sè
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaaag

ik ga dadelijk naar mijn bedje sè want ik ben al goed moe
en ik heb al bijna luciferstokjes nodig om mijn ogen open te houden
dus voor alle leutertjes nog een goede nachtrust
en morgen ist alweer weekend en wasjesdag
slaapwel en tot morgen

en ik heb al bijna luciferstokjes nodig om mijn ogen open te houden
dus voor alle leutertjes nog een goede nachtrust
en morgen ist alweer weekend en wasjesdag
slaapwel en tot morgen

Tontoos - Lid geworden op: 01 jun 2020, 06:24
Ik ben alweer een week terug van onze weekje Voorthuizen in een chalet.
We hebben een leuk weekje gehad, ook onze kleinzoon die er een paardagen was heeft zich goed vermaakt.
Een nare smaak kregen we zaterdagmorgen toen we een mailtje kregen dat we het niet goed hadden schoongemaakt volgens de mensen die er na ons in kwamen.
Ik ben er met de stofzuiger helemaal doorheen geweest en later gedweild en Els heeft de koelkast schoongemaakt etc, terwijl we opmerkten toen we er in kwamen schimmel stond in een van de diepvriesbakken, dat hebben we aangegeven omdat ze er niet kwamen bij de aankomst.
We huren al meer dan 20 jaar een plekje ergens maar nooit op de zelfde plaats en hebben nog nooit klachten gehad en dit viel ons wel rauw op onze dak, je wilt niet weten hoe boos ik
was.
Els was bang dat we de € 50 borg niet terug kregen maar gister stond het wel op onze rekening.
Mvg. Antjo
We hebben een leuk weekje gehad, ook onze kleinzoon die er een paardagen was heeft zich goed vermaakt.
Een nare smaak kregen we zaterdagmorgen toen we een mailtje kregen dat we het niet goed hadden schoongemaakt volgens de mensen die er na ons in kwamen.
Ik ben er met de stofzuiger helemaal doorheen geweest en later gedweild en Els heeft de koelkast schoongemaakt etc, terwijl we opmerkten toen we er in kwamen schimmel stond in een van de diepvriesbakken, dat hebben we aangegeven omdat ze er niet kwamen bij de aankomst.
We huren al meer dan 20 jaar een plekje ergens maar nooit op de zelfde plaats en hebben nog nooit klachten gehad en dit viel ons wel rauw op onze dak, je wilt niet weten hoe boos ik
was.
Els was bang dat we de € 50 borg niet terug kregen maar gister stond het wel op onze rekening.
Mvg. Antjo
-
halloooo een goeie morgen allemaal
hier is alles nat maar volgens het weerbericht zou het verder droog blijven of toch bijna
dus afwachten zeker maar de tuintjes en de plantjes zullen er blij mee zijn met wat regen
ik ben al een speltbroodje aan 't bakken en ik ben ook al aan de wekelijkse wasjes bezig
puzzel ik mag die ontstekingsremmers maar maximum 7 dagen nemen doordat het zo'n straf spul is en ik kan sowiezo al niet goed tegen ontstekingsremmers want ik krijg daar altijd bijwerkingen van
mama-inge geniet er van en veel plezier met jullie uitstap
Tontoos ik kan het geloven dat je boos bent , maar trek het je niet aan want tis niet goed voor je tikker en het zijn zeveraars als ze zeggen dat het niet proper is nadat je daar alles goed gekuist hebt en nog een geluk dat je de borg terug gekregen hebt en das toch wel van belang
allé mijn droogkast roept dus nu een ander wasje insteken en dadelijk de vers gewassen lakentjes weer op ons bed leggen sè
voor iedereen nog een fijne zaterdag verder
daaaaaag

hier is alles nat maar volgens het weerbericht zou het verder droog blijven of toch bijna
dus afwachten zeker maar de tuintjes en de plantjes zullen er blij mee zijn met wat regen
ik ben al een speltbroodje aan 't bakken en ik ben ook al aan de wekelijkse wasjes bezig
puzzel ik mag die ontstekingsremmers maar maximum 7 dagen nemen doordat het zo'n straf spul is en ik kan sowiezo al niet goed tegen ontstekingsremmers want ik krijg daar altijd bijwerkingen van
mama-inge geniet er van en veel plezier met jullie uitstap
Tontoos ik kan het geloven dat je boos bent , maar trek het je niet aan want tis niet goed voor je tikker en het zijn zeveraars als ze zeggen dat het niet proper is nadat je daar alles goed gekuist hebt en nog een geluk dat je de borg terug gekregen hebt en das toch wel van belang
allé mijn droogkast roept dus nu een ander wasje insteken en dadelijk de vers gewassen lakentjes weer op ons bed leggen sè
voor iedereen nog een fijne zaterdag verder
daaaaaag

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Kiekeboe, ik ben een beetje uit mijn gewone doen.
Gisteren was ik het glaswerk aan het kuisen van het balkon. Ik zag iets wat ik liever niet zag, en ben bruusk achteruit gegaan. Gevolg biebie op haar gat...wat mij een ferme buil opleverde (dacht dat mijn schedel kraakte)en een blauw gat..
Deze nacht dan nog moeilijk kunnen slapen omdat de wekker zomaar afliep midden in de nacht. En de muggen die kwamen me dan ook nog gezelschap houden..
Deze morgen zo stijf als een plank, ik ontdek spieren dat ik nooit gedacht had die te hebben..
Maar komt goed, gewoon wat geduld hebben
Wat de dag brengt: een mijnheer die de maten komt nemen voor vliegenramen...!
Verder zien we wel
Fijne dag allen
toedeloe
menu: gegrild kip- en kalkoenbrazade met gebakken patatjes en sla/tomaat
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.