Coronavirus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
De kannibaal schreef: ↑29 jul 2020, 13:31.... Nu herinner ik mij plots de duizenden woordenwisselingen tussen U en ex collega SOF, over de waarde van het bbp van Vlaanderen. Het bbp werd volgens SOF enkel grootgehouden door de trafiek van containers, zonder de minste toegevoegde waarde. De collega beweerde dat de industrie, zich hyperbolisch naar nul bewoog. Spijtig dat hij zijn ontslag gegeven heeft, maar hopelijk leest hij nog mee,.....
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
In Genk zijn de bepamperaars weer in actie.
Wegens de stijging van corona besmetting mag men slechts alleen naar de winkel.
Behalve voor de slachting van het offerfeest; dan zijn drie man toegelaten.
Misschien wordt er voor een paar dit de laatste slachting in hun leven.
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Voorn, dat is een beetje gemeen. Als gij alleen zo een schaap moet kelen, dat is niet alles hé man. Het mag dan wel een schaap zijn, maar dat blijft niet braaf stil staan wachten tot zijn keel wordt overgesneden. Er is ten andere ook een religieuze achtergrond in die zin dat het offer altijd in drieën moet verdeeld worden volgens de regels van de Islam. Maar ik ben niet zeker. Een collega die de Islam beter onder de knie heeft als om het even welke Moslim kan mijn bijdrage bevestigen of tegenspreken. Allah zal het woord tot U richten via het toesenbord van onze collega.voorn schreef: ↑29 jul 2020, 14:35In Genk zijn de bepamperaars weer in actie.
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Opgezocht
Het schaap wordt in drie gedeeld
Voor zichzelf; voor de buren en een derde voor de armen.
Staan ik er goed voor mijn gebuur is een islamiet en ik ben ook arm.
Ga zaterdag hem er laten aan denken
Laatst gewijzigd door voorn op 29 jul 2020, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
In den "delaaiz" is er ook een slachter hé en een kassameisje, met jouw erbij is dat ook drie 
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
En als hij u dat deel weigert omdat u arm bent kunt u zich altijd tot de rechtbank wenden. U als ’arme man’ zal wel recht hebben op een pro-deo advocaat vermoed ik. Voor verdere info hieromtrent kan het nuttig zijn u te wenden tot De Kannibaal die kind aan huis is in de rechtbanken en perfect het reilen en zeilen kent binnen die instellingen.voorn schreef:OpgezochtDe Kannibaal vandaag 14.55
Voorn, dat is een beetje gemeen. Als gij alleen zo een schaap moet kelen, dat is niet alles hé man. Het mag dan wel een schaap zijn, maar dat blijft niet braaf stil staan wachten tot zijn keel wordt overgesneden. Er is ten andere ook een religieuze achtergrond in die zin dat het offer altijd in drieën moet verdeeld worden volgens de regels van de Islam. Maar ik ben niet zeker. Een collega die de Islam beter onder de knie heeft als om het even welke Moslim kan mijn bijdrage bevestigen of tegenspreken. Allah zal het woord tot U richten via het toesenbord van onze collega.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Nu slabakt de economie door de namaak industrie van china,in de jaren 60 was er overal werk ,voor de eigen inwoners, nu geven ze het werk uit aan de Chinezen, aan seizoen arbeiders,Oostblok lagen loon werkers en poetsvrouwen.Fred1950 schreef:
In de jaren '60 bestond er ook geen uitgebreide horeca, feestjes makers en concertenbouwers, en toch boomde de economie met een pak bedrijven in de maakindustrie.
https://www.landbouwleven.be/8592/artic ... id-limburg
Zolang de gewone arbeider het gelag moet betalen , en de voetballer van 3 miljoen verdienste per jaar er vanaf komt met 900€ kan het nooit verbeteren.
https://www.hln.be/geld/economie/topvoe ... ~aad150e0/
En door die buitenlandse arbeiders hier binnen te halen , brengen ze ook nog niet alleen onze werk gelegenheid, maar ook de volks gezondheid in gevaar.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Sof heeft toen het kastje en de muur gezien. Die had geen notie van de basis van economie. Maar hij was een kei als het over batterijen ging. Respect. Tiens .... zou het kunnen dat ... ?Fred1950 schreef: ↑29 jul 2020, 14:08De kannibaal schreef: ↑29 jul 2020, 13:31.... Nu herinner ik mij plots de duizenden woordenwisselingen tussen U en ex collega SOF, over de waarde van het bbp van Vlaanderen. Het bbp werd volgens SOF enkel grootgehouden door de trafiek van containers, zonder de minste toegevoegde waarde. De collega beweerde dat de industrie, zich hyperbolisch naar nul bewoog. Spijtig dat hij zijn ontslag gegeven heeft, maar hopelijk leest hij nog mee,.....![]()
![]()

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De feiten liggen op tafel. Wie het er niet mee eens is mag me altijd aanwijzen hoe het dan werkelijk zit. Slogans gaan de realiteit niet veranderen.kannibaal schreef:want over de bijdrage van de Facts, wordt er nog weinig gezegd

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
In Antwerpen MOET iedereen 's avonds binnen blijven....
Maar intussen loopt het opzoeken van "wie de verspreiders van Corona zijn",
redelijk mank...
Misschien dan toch een enkelband invoeren,
zodat men makkelijker kan volgen wie er na spertijd nog buiten loopt!?
Ps.: De daklozen mogen nog wel op straat (slapen)
Nu even over de grens bij de noorderburen....
Er zijn enkele kleine Nederlandse enclaves,
die volledig omsloten zijn door Belgisch grondgebied.
Het centrum van Baarle-Hertog midden in Baarle-Nassau.
Op het radionieuws zegt een inwoner die van de Belgische kant naar de Hollandse kan glipt,
dat "hij een hele dag heeft...gedraaid" (wat dan dan ook mag zijn)
en omdat bij de Nederlanders de kroegen langer open mogen blijven,
wipt hij daar binnen met de woorden
quote "ik ga nu lekker genieten en nog een pintje drinken..." ! ???
Blijkbaar maakt Corona erg dorstig en blijken heel wat mensen geen drank in huis te hebben.
Op het televisienieuws, is het heffen van een glas alcoholhoudende drank
voor het oog van de camera blijkbaar het symbool geworden van
"Fuck you all"
H.
Maar intussen loopt het opzoeken van "wie de verspreiders van Corona zijn",
redelijk mank...
Misschien dan toch een enkelband invoeren,
zodat men makkelijker kan volgen wie er na spertijd nog buiten loopt!?
Ps.: De daklozen mogen nog wel op straat (slapen)
Nu even over de grens bij de noorderburen....
Er zijn enkele kleine Nederlandse enclaves,
die volledig omsloten zijn door Belgisch grondgebied.
Het centrum van Baarle-Hertog midden in Baarle-Nassau.
Op het radionieuws zegt een inwoner die van de Belgische kant naar de Hollandse kan glipt,
dat "hij een hele dag heeft...gedraaid" (wat dan dan ook mag zijn)
en omdat bij de Nederlanders de kroegen langer open mogen blijven,
wipt hij daar binnen met de woorden
quote "ik ga nu lekker genieten en nog een pintje drinken..." ! ???
Blijkbaar maakt Corona erg dorstig en blijken heel wat mensen geen drank in huis te hebben.
Op het televisienieuws, is het heffen van een glas alcoholhoudende drank
voor het oog van de camera blijkbaar het symbool geworden van
"Fuck you all"
H.
-
lotte - Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Off topic....uit nieuwsgierigheid
kent iemand hier de reden van :
gisteren - op restaurant in Wenduine - mensen uit mijn box -
krijg er een oproep van mijn zoon die aan het Garda Meer verblijft -
melding : Corona Tracing i.p.v het oproepnummer van de zoon, spreek er met de zoon,
bel ik daarjuist terug naar dit "Corona" nummer dan kom ik op de voice mail van mijn zoon.
melding : Corona Tracing i.p.v het oproepnummer van de zoon, spreek er met de zoon,
bel ik daarjuist terug naar dit "Corona" nummer dan kom ik op de voice mail van mijn zoon.
-
Dit is het hoogste dagcijfer van de heropflakkering, enfin, voorlopig toch.War room Sciensano reported : 673 new polluted![]()
-
Check of dat "corona" nummer hetzelfde is als dat van uw zoon. Indien dat zo is, dan heeft er iemand met je smartphone gespeeld vrees ik.lotte schreef: ↑30 jul 2020, 10:15Off topic....uit nieuwsgierigheid
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
En nadien een derde golf, de winter met de griep, een vierde golf.......enz......We geraken hier niet meer van af. Dus voor diegenen die nog een to do-lijstje hebben denk ik dat het stilletjes aan hoog tijd wordt om het af te werken. Natuurlijk MET mondmasker.Fred1950 schreef:
Dit is het hoogste dagcijfer van de heropflakkering, enfin, voorlopig toch.![]()
Als die trend zich voortzet lopen de ziekenhuizen binnenkort weer vol. Tijdens de piek van eerste golf lag het daggemiddelde ongeveer op 1500 besmettingen per dag.
-
lotte - Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Bizar : oproep kwam van onderstaand nummer, was dus gelinkt aan de voice mail van zoon, ga er mijn hoofd niet over breken, teveel toevalligheden.Fred1950 schreef: ↑30 jul 2020, 10:32Check of dat "corona" nummer hetzelfde is als dat van uw zoon. Indien dat zo is, dan heeft er iemand met je smartphone gespeeld vrees ik.lotte schreef: ↑30 jul 2020, 10:15Off topic....uit nieuwsgierigheid
Zoekresultaten
Webresultaten
CORONAVIRUS /// huisarts te Oostende - Elisabethlaan 407 ...www.dokterjeroenstubbe.be › dokterjeroenstubbe.be
DE CONTACTTRACERS BELLEN ENKEL VIA 02/214 1919 of sms'en via 8811. CONSULTATIES ENKEL NOG OP AFSPRAAK , DEELS ONLINE BOEKINGEN.