Ons vrolijk babbelhoekje anno 2020 (4)
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
BEDANKT JADI ,
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Mijn sterkte en medeleven vandaag nog eens
hochinkido en Annie, ik ben in gedachten
bij jullie en de familie veel sterkte... het zal zwaar zijn
Alle babbeltjes een aangename donderdag
nog even en de maand is uit...
Groetjes allen en tot ....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Noelchr - Lid geworden op: 04 jul 2006, 15:18
Goeiemorgen, Oma-C, gerarda, Riekske, hoshi, Neferketari, Billyken999, granny M, miesmarpel en Therie,
Hoshi en Annie, ik wens jullie van harte enorm veel sterkte op deze wel heel moeilijke dag.
Jadi, ik wens je beterschap.
Straks ga ik ergens eten.
En om 13.00 uur komt mijn poetsvrouw.
Normaal zou ze dinsdag langsgekomen zijn.
Maar dat is een verhaal op zich.
En past hier nu niet om dat te vertellen.
Wens jullie nog een warme, zonnige dag verder.
Hoshi en Annie, ik wens jullie van harte enorm veel sterkte op deze wel heel moeilijke dag.
Jadi, ik wens je beterschap.
Straks ga ik ergens eten.
En om 13.00 uur komt mijn poetsvrouw.
Normaal zou ze dinsdag langsgekomen zijn.
Maar dat is een verhaal op zich.
En past hier nu niet om dat te vertellen.
Wens jullie nog een warme, zonnige dag verder.
We reizen om te leren, maar ook om te relaxen!
-
billyken999 - Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
goede middag hoshi en annie veel sterkte
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek
-
neferketari - Lid geworden op: 07 jul 2020, 09:22
Goedemiddag allemaal,
Eerst en vooral ook ons medeleven voor Hoshi en Annie , is altijd droevig en nu zeker in deze tijden waarop je meestal zelfs niet met de hele familie afscheid kan nemen van een dierbare
Spijtig Noel dat je gesprekspartner niet meer beschikbaar is , het zal niet leuk zijn voor jou... maar hier zijn we er allemaal voor je....het is anders dan live... maar beter dan niets....( denk ik )
Zo, wij zijn juist terug van onze wandeling door het bos , al goed dat we naar het bos kunnen, want hier bij ons binnen de ring en vanaf het kanaal moet je overal een mondmaskertje opzetten.... ook in de straten waar je bijna niemand tegenkomt
.... maar ja , men zal ergens wel een lijn moeten zetten van daar tot daar...
Ik snap ook niet dat ze het in iedere gemeente anders doen.... het is té gemakkelijk om in heel vlaanderen hetzelfde te doen... de regering schuift alles maar naar de gemeente zelf
Maar genoeg gezaagd , ik veronderstel dat iedereen daar wel genoeg over gehoord heeft
Ik zou ook willen dat we morgen konden overslaan.. zo warm hoeft voor mij ook niet ( meer ).
Vroeger kon ik daar wel tegen, maar de laatste jaren niet meer zo erg ( zal wel ouderdom zijn
)
Wij doen heel graag BBQ en wokken doen we ook regelmatig , dan denken we dat we gezond bezig zijn..
.... maar dan gebruiken we een klodder mayo op de sla.... nog een sausje erbij ... lekker veel groentjes tot we uiteindelijk dubbel zoveel gegeten hebben als normaal..... bij het wokken een grote pot currysaus erover.... tja... het moest zo lekker allemaal maar niet zijn hé.....
En ikke dan maar klagen dat ik niet afval.... ik zou een 3tal kilos moeten kwijtspelen en het lukt me maar niet
.... ik neem geen suiker, ik snoep niet ,geen pannekoeken
Ik ga nu nog efkes verder met mijn painting, anders geraakt dat ding niet af.
Nog een fijne dag voor iedereen.....
Houd jullie gezond en koel

Eerst en vooral ook ons medeleven voor Hoshi en Annie , is altijd droevig en nu zeker in deze tijden waarop je meestal zelfs niet met de hele familie afscheid kan nemen van een dierbare
Spijtig Noel dat je gesprekspartner niet meer beschikbaar is , het zal niet leuk zijn voor jou... maar hier zijn we er allemaal voor je....het is anders dan live... maar beter dan niets....( denk ik )
Zo, wij zijn juist terug van onze wandeling door het bos , al goed dat we naar het bos kunnen, want hier bij ons binnen de ring en vanaf het kanaal moet je overal een mondmaskertje opzetten.... ook in de straten waar je bijna niemand tegenkomt
Ik snap ook niet dat ze het in iedere gemeente anders doen.... het is té gemakkelijk om in heel vlaanderen hetzelfde te doen... de regering schuift alles maar naar de gemeente zelf
Maar genoeg gezaagd , ik veronderstel dat iedereen daar wel genoeg over gehoord heeft
Ik zou ook willen dat we morgen konden overslaan.. zo warm hoeft voor mij ook niet ( meer ).
Vroeger kon ik daar wel tegen, maar de laatste jaren niet meer zo erg ( zal wel ouderdom zijn
Wij doen heel graag BBQ en wokken doen we ook regelmatig , dan denken we dat we gezond bezig zijn..
En ikke dan maar klagen dat ik niet afval.... ik zou een 3tal kilos moeten kwijtspelen en het lukt me maar niet
Ik ga nu nog efkes verder met mijn painting, anders geraakt dat ding niet af.
Nog een fijne dag voor iedereen.....
Houd jullie gezond en koel
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
Voor Hoshi en Annie

gewenst !
altijd moeilijk afscheid te nemen van iemand die je na aan het hart ligt .

gewenst !
altijd moeilijk afscheid te nemen van iemand die je na aan het hart ligt .