Mondmaskers verplicht
-
vagelis - Lid geworden op: 29 okt 2007, 18:46
wij wonen in een complex van appartementen
6 blokjes van elk 6 appt
achteraan is gemeenschappelijke tuin en aantal garages
moeten wij daar mondmasker dragen ?
vooraan gebouwen is een voortuin, moeten wij daar mondmaskers dragen ?
6 blokjes van elk 6 appt
achteraan is gemeenschappelijke tuin en aantal garages
moeten wij daar mondmasker dragen ?
vooraan gebouwen is een voortuin, moeten wij daar mondmaskers dragen ?
ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !
-
Ice
Ja, als je geen 1,5 meter afstand kunt houden en als er meer dan 2 personen uit je "bubbel" bijeen komen.
En binnenkort ook binnenshuis
-
Seppe123 - Lid geworden op: 05 jan 2015, 10:53
Ice, wie is hier de gemene egoist? Diegene die andere mensen de dood in jagen omdat ze niet willen luisteren. Mijn vrienden hebben me gebeld toen ze naar het ziekenhuis gingen, na 4 weken coma dood. Ik heb ze niet meer gezien. Zelfs naar de begrafenis mocht ik niet gaan. Als je 1 mens kan redden door een mondkapje op te zetten, dat is al de moeite waard. Maar dat is veel te moeilijk, hoe egoistisch kan je zijn. Ik hoop dat jij geen vrienden of familie besmet, of ben jij alleen op de wereld?
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Van af 13 maart is de politiek, en de gezondheid raad in paniek geschoten, en hebben de virologen het geprobeerd om het in redelijke goede banen te leiden,maar door eerst minachtig te beweren dat het maar een griepje is, dat verzorging materiaal en mondmaskers niet nodig was ,omdat er geen waren, en ze uiteindelijk zagen dat ze er wel moesten hebben , ze door onkunde geen konden bestellen,liep het virus op het einde van juni ver op zijn einde, maar dan kwam de 2de golf en die zagen ze niet aankomen omdat ze te laks waren met de besmettingen, die gingen vanaf 11 julie omhoog, maar men kreeg de cijfers van 14 dagen terug, wat nu nog altijd zo is, ze leren niet uit hun fouten,en daardoor moeten ze nu harde en soms onzinnige maatregelen treffen, een paar van die maatregelen die alleen bedoeld zijn voor het geld en niet voor de gezondheid zijn,
De bubbel van 15 naar 5 brengen, waarom, als ze vorigen week elkander niet besmetten , doen ze het nu ook niet, maar als er nu 6 zijn in de bubbel kan men een boete krijgen.
Nog maar alleen gaan winkelen, waarom , als men en vrouw samen gaat winkelen wat is het verschil als ze dan ieder met een kar moeten rondrijden of 1 kar voor hun 2.
Die avondklok in Antwerpen,dat is puur mensen pesten en laten zien dat ze macht hebben, gaan er daardoor minder besmettingen zijn "nee"wie een party wilt houden laat ze rond half twaalf binnen komen, en ze kunnen heel de nacht feesten,gaat het geld opbrengen, ja, tot 1600€voor wie zonder reden na het half 12 uur nog buiten loopt.
Mondmasker op als men buiten gaat wandelen en er is niemand in de buurt, is dat nodig,denk het niet, want de curve is ook gedaald in juni en dan was het niet verplicht,maar in een drukke straat zou het kunnen helpen, maar ze daarom een boete geven.......als zelf de virologen er nog niet uit zijn hoe het virus zich verspreid, moet iedereen maar zelf weten of dat nodig is of niet.
Nee met die maatregelen steven we af op een dictatuur,daarom dat ze zo ondoorzichtig zijn met hun besmetting cijfers.
Lees de voorgeschiedenis van de 2de pandemie maar
https://www.pzc.nl/antwerpen/bidden-en- ... oogle.com/
De bubbel van 15 naar 5 brengen, waarom, als ze vorigen week elkander niet besmetten , doen ze het nu ook niet, maar als er nu 6 zijn in de bubbel kan men een boete krijgen.
Nog maar alleen gaan winkelen, waarom , als men en vrouw samen gaat winkelen wat is het verschil als ze dan ieder met een kar moeten rondrijden of 1 kar voor hun 2.
Die avondklok in Antwerpen,dat is puur mensen pesten en laten zien dat ze macht hebben, gaan er daardoor minder besmettingen zijn "nee"wie een party wilt houden laat ze rond half twaalf binnen komen, en ze kunnen heel de nacht feesten,gaat het geld opbrengen, ja, tot 1600€voor wie zonder reden na het half 12 uur nog buiten loopt.
Mondmasker op als men buiten gaat wandelen en er is niemand in de buurt, is dat nodig,denk het niet, want de curve is ook gedaald in juni en dan was het niet verplicht,maar in een drukke straat zou het kunnen helpen, maar ze daarom een boete geven.......als zelf de virologen er nog niet uit zijn hoe het virus zich verspreid, moet iedereen maar zelf weten of dat nodig is of niet.
Nee met die maatregelen steven we af op een dictatuur,daarom dat ze zo ondoorzichtig zijn met hun besmetting cijfers.
Lees de voorgeschiedenis van de 2de pandemie maar
https://www.pzc.nl/antwerpen/bidden-en- ... oogle.com/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Wiana - Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
'k Hoop het ! U weet immers niet wat ik u toegewenst heb toch ?
HP Notebook - Windows10 Home
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Zelfs de burgervaders van Amsterdam en Rotterdam hebben het licht gezien
Vanaf volgende week mondkapje verplicht bij drukte!
Vanaf volgende week mondkapje verplicht bij drukte!
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Seppe123 - Lid geworden op: 05 jan 2015, 10:53
Tokkio, als iedereen zijn zin mag doen, liggen de ziekenhuizen binnen 2 weken weer vol stervende mensen. Ga jij daar dan helpen? Dank zij maatregelen zal de provincie Antwerpen binnen 4 weken misschien weer veilig zijn, anders zal het nog 6 jaar duren.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Vroeger waren de mensen slimmer in plantrekken, nu is't meteen google of de dokter. Den apoheker en wat pilletjes en we zijn weer blij.
Voor griep schijnt er nog niks extreem goed te zijn. https://www.apotheekpharveda.be/tips/hu ... ij-griep-1
Toen er nog geen sprake was covid heb ik mij mss kunnen redden met javel-lucht. Ik doe mijn was zelf met poeder en 'n beetje javel. Als ik de was zou laten doen is het anders zeer vlug versleten door te hoge temperaturen.
Dus in de dag leef je puur op wilskracht en werken, als je u ontspant dat is die koorts etc daar. Ik gun het niemand(een onwetende).
Voor griep schijnt er nog niks extreem goed te zijn. https://www.apotheekpharveda.be/tips/hu ... ij-griep-1
Toen er nog geen sprake was covid heb ik mij mss kunnen redden met javel-lucht. Ik doe mijn was zelf met poeder en 'n beetje javel. Als ik de was zou laten doen is het anders zeer vlug versleten door te hoge temperaturen.
Dus in de dag leef je puur op wilskracht en werken, als je u ontspant dat is die koorts etc daar. Ik gun het niemand(een onwetende).
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
-
Ice
Jij kunt helemaal niet bewijzen dat ook maar één iemand een ander de dood heeft ingejaagd door het niet dragen van het mondmasker. Hou je bij de feiten!Seppe123 schreef: ↑30 jul 2020, 18:10Ice, wie is hier de gemene egoist? Diegene die andere mensen de dood in jagen omdat ze niet willen luisteren. Mijn vrienden hebben me gebeld toen ze naar het ziekenhuis gingen, na 4 weken coma dood. Ik heb ze niet meer gezien. Zelfs naar de begrafenis mocht ik niet gaan. Als je 1 mens kan redden door een mondkapje op te zetten, dat is al de moeite waard. Maar dat is veel te moeilijk, hoe egoistisch kan je zijn. Ik hoop dat jij geen vrienden of familie besmet, of ben jij alleen op de wereld?
En nee, je kunt ook niemand redden door een mondmasker op te zetten, behálve als je besmet bent (en daarvoor moet je éérst GETEST zijn, met testen die ook al ónbetrouwbaar zijn)
óf als je al ziek bent en dan moet je thuis of in het ziekenhuis in quarantaine zijn en niet rondlopen met een mondmasker!
Bovendien breng je je eigen gezondheid ook nog eens schade toe met een mondmasker door een verhoogd risico op hypoxie.
Maw: je kunt niemand redden door een mondmasker te dragen maar zoals je zegt gaat het ook niet om gezondheid maar om gehoorzaamheid.
Ik kan geen vrienden of familie besmetten want ik ben niet ziek en ik geloof niet in corona zonder symptomen dus hou je hoop maar voor jezelf want bange mensen hebben hoop broodnodig omdat ze niet meer zelf kunnen denken.
Ik gedraag mij liever als een normaal méns in mijn eigen huis
Bij de tropische temperaturen dezer dagen zal er nogal gezweet worden en zullen ze vallen als vliegen bij nóg minder zuurstof, de vrijwillig gemuilkorfde schaapjes.
Olé, weer wat corona-gevallen erbij om de cijfers op te smukken voor een lockdown door een tweede......of is het al de dérde golf?
Vraag het eens aan de ongemaskerde, ranzige expert?
Wédden dat de valse besmettingscijfers de volgende dagen weer pijlsnel zullen stijgen?
Ja zeg, ze moeten zelfs aan de beademing wegens corona OF door zuurstoftekort van...de verplichte mondmaskers...????