app foto in windows 10-opgelost
-
rita2017 - Lid geworden op: 20 okt 2017, 14:45
Hallo,
Door het feit dat picassa niet meer kan gedownload worden heb ik gezien dat er een app foto's op windows 10 staat. Ik moet foto's bijsnijden en afdrukken om in kaders te zetten. Ik weet niet of hier mijn vraag thuis hoort maar zou graag wat meer uitleg willen over deze app maar zie nergens iets staan hier op het forums.
Kan iemand mij helpen aub
Bedankt
Rita
Door het feit dat picassa niet meer kan gedownload worden heb ik gezien dat er een app foto's op windows 10 staat. Ik moet foto's bijsnijden en afdrukken om in kaders te zetten. Ik weet niet of hier mijn vraag thuis hoort maar zou graag wat meer uitleg willen over deze app maar zie nergens iets staan hier op het forums.
Kan iemand mij helpen aub
Bedankt
Rita
-
audibac - Lid geworden op: 10 sep 2005, 11:01
Intel (R) core I5-10600KF@4.10GHz -16GB -64Bit Win11 home
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
rita2017 - Lid geworden op: 20 okt 2017, 14:45
Dag Sonny, picassa kan je toch niet meer downloaden, vond dit zo gemakkelijk.
Ga een collage maken met mijn kleinkinderen en het formaat is allemaal 15 op 10 cm.
Heb gewerkt met de app foto's van windows 10 maar het lukt mij niet om deze maat af te drukken, werk ook met de Gimp en daar moet je schalen maar om de verhoudingen te behouden en dit krijg je nooit op 15 x 10, fotofiltre het zelfde. Daar moet toch ergens een tool of gratis download bestaan waar ik foto's kan afdrukken van 15 op 10. Kan iemand mij hier helpen aub.
Alvast bedankt.
Rita
Ga een collage maken met mijn kleinkinderen en het formaat is allemaal 15 op 10 cm.
Heb gewerkt met de app foto's van windows 10 maar het lukt mij niet om deze maat af te drukken, werk ook met de Gimp en daar moet je schalen maar om de verhoudingen te behouden en dit krijg je nooit op 15 x 10, fotofiltre het zelfde. Daar moet toch ergens een tool of gratis download bestaan waar ik foto's kan afdrukken van 15 op 10. Kan iemand mij hier helpen aub.
Alvast bedankt.
Rita
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
*Joy*
https://www.fotoaanpassen.nl/
https://www.fotoverkleinen.nl/
Zet het hier maar ..
Kan je ook veel mee doen,
Joy
https://www.fotoverkleinen.nl/
Zet het hier maar ..
Kan je ook veel mee doen,
Joy
-
franç - Lid geworden op: 10 jul 2003, 12:34
In PhotoFiltre kun je vóór afdrukken de afdrukgrootte (en andere gegevens) instellen door in het menu te kiezen: "Bestand-Afdrukken" (of door op het printericoon te klikken) en in het dan verschijnende menu onder "Afmetingen" en "Positie" (en daar boven en daar onder) de gewenste afdrukgegevens in te stellen.rita2017 schreef: ↑04 aug 2020, 14:26Ga een collage maken met mijn kleinkinderen en het formaat is allemaal 15 op 10 cm. Heb gewerkt met de app foto's van windows 10 maar het lukt mij niet om deze maat af te drukken, werk ook met de Gimp en daar moet je schalen maar om de verhoudingen te behouden en dit krijg je nooit op 15 x 10, fotofiltre het zelfde.