minder warm als gisteren, beter zo is aangenamer en de lucht is niet zo zwaar meer,
vandaag zaterdag en ik heb gevoel dat zondag is,
we hebben weer eens met de grootste hond naar dierenarts moeten rijden,
at en dronk niet en lag heel loom op grond, dus weer medicamenten voor hem,
zou iets zijn dat onder de honden bezig is, dus opdracht alle honden in oog houden,
assa echt dat is een blunder van zieken huis, dacht dat ze daar correct waren
maar met die covid-19 zullen ze ook wel eens vergissen al zou dat niet mogen zijn,
wel kids haren zijn nu echt mooi, nu heeft ze nog tot op de schouder zoals ze wilden,
mama weet het zij heeft het zelf gezegd en niet kwaad maar kan nog komen als ze thuis is,
zie hier wel mooie plaatjes leuk om te bezien, heb daar niet veel moed en geduld meer in,
assa, bekske, billyken, Riekske en leen72 een gezellige zaterdag avond van krakje,

vandaag zaterdag en ik heb gevoel dat zondag is,
we hebben weer eens met de grootste hond naar dierenarts moeten rijden,
at en dronk niet en lag heel loom op grond, dus weer medicamenten voor hem,
zou iets zijn dat onder de honden bezig is, dus opdracht alle honden in oog houden,
assa echt dat is een blunder van zieken huis, dacht dat ze daar correct waren
maar met die covid-19 zullen ze ook wel eens vergissen al zou dat niet mogen zijn,
wel kids haren zijn nu echt mooi, nu heeft ze nog tot op de schouder zoals ze wilden,
mama weet het zij heeft het zelf gezegd en niet kwaad maar kan nog komen als ze thuis is,
zie hier wel mooie plaatjes leuk om te bezien, heb daar niet veel moed en geduld meer in,
assa, bekske, billyken, Riekske en leen72 een gezellige zaterdag avond van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

fijne zonnige dag