In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
GDM, ondanks de warmte goed geslapen. Ik hou mijn ritme van naar bed gaan en opstaan gewoon aan, want ik wil daar wel in blijven (in dat ritme dan).
En zo warm was het niet in huis, nu wel alles open.
Gisteravond zag ik ineens een grijs klein poeske, waar die nou weer vandaan komt, misschien gedropt>zou de tweede al zijn.
En zo warm was het niet in huis, nu wel alles open.
Gisteravond zag ik ineens een grijs klein poeske, waar die nou weer vandaan komt, misschien gedropt>zou de tweede al zijn.
-
Bert
Goede morgen leutertjes,
goed geslapen allemaal??? Ik toch wel hoor.
Niet veel afgekoeld deze nacht en het zonnetje is al op post om er een paar graadjes bij te doen.
Maar het is moeilijk om op het gelijkvloers alles open te zetten om af te koelen 's nachts hé.
Op mijn dooie gemak naar de bakkerij gewandeld om een broodje. Had mijn foto toestel niet bij, jammer want kon onderweg enkele mooie plaatjes schieten.
Neem niet graag foto's met de smartphone, bibber te veel en dan zijn die niet altijd zuiver.
Dat ligt dus niet aan het toestel.
Ga nu pas een ontbijtje naar binnen werken. Ik had nog geen zin in eten.
Allé, houd jullie koel
en geen grote inspanningen doen hé.
Tot latersss...
goed geslapen allemaal??? Ik toch wel hoor.
Niet veel afgekoeld deze nacht en het zonnetje is al op post om er een paar graadjes bij te doen.
Maar het is moeilijk om op het gelijkvloers alles open te zetten om af te koelen 's nachts hé.
Op mijn dooie gemak naar de bakkerij gewandeld om een broodje. Had mijn foto toestel niet bij, jammer want kon onderweg enkele mooie plaatjes schieten.
Neem niet graag foto's met de smartphone, bibber te veel en dan zijn die niet altijd zuiver.
Dat ligt dus niet aan het toestel.
Ga nu pas een ontbijtje naar binnen werken. Ik had nog geen zin in eten.
Allé, houd jullie koel
Tot latersss...
-
Sita

Goedemorgen iedereen,
Er wordt gepuft, gezucht en geblazen ...
Puzzel in de vakantieperiode zullen er wel vaker poesjes gedropt worden.
Erg hé
Bert, oppassen voor je grijze celletjes vandaag.
Je kan misschien een ijszak op je hoofd leggen om het koel te houden
Iedereen een lekker luie dag gewenst ...
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen ,
Het is alweer warm buiten en binnen ook .
Dat van die natte handdoek in je nek vind ik wel een goede tip puzzel.
Denk dat ik dat vanmiddag ga doen.
Zonnebloemetje wat een lief gedenkplekje heb jij gemaakt voor Rostje.
Wat vervelend dat je evenwicht niet goed is . Lijkt me heel lastig.
Bert , voorzichtig dat je grijze cellen niet smelten hoor haha .
Lenk , lig je al op de koelmat ?
Marietteke , dank je wel voor de sneeuwpop .
Rustig aan he ?
Ik ga straks even langs de winkel , uurtje meehelpen .
Verder doe ik niets .
Vanavond komen vrienden borrelen in de tuin , gezellig .
Rustig aan allemaal . Fijne dag .

Het is alweer warm buiten en binnen ook .
Dat van die natte handdoek in je nek vind ik wel een goede tip puzzel.
Denk dat ik dat vanmiddag ga doen.
Zonnebloemetje wat een lief gedenkplekje heb jij gemaakt voor Rostje.
Wat vervelend dat je evenwicht niet goed is . Lijkt me heel lastig.
Bert , voorzichtig dat je grijze cellen niet smelten hoor haha .
Lenk , lig je al op de koelmat ?
Marietteke , dank je wel voor de sneeuwpop .
Ik ga straks even langs de winkel , uurtje meehelpen .
Verder doe ik niets .
Vanavond komen vrienden borrelen in de tuin , gezellig .
Rustig aan allemaal . Fijne dag .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een late goeie morgen allemaal
ik ben al vroeg aan de wasjes bezig vandaag en mijn laatste wasje voor vandaag zit al in de wasmachine maar die moet dan ook nog in de droogkast en nog een geluk dat ik tot na de middag schaduw heb aan de achterkant van mijn garage waar ik de achterdeur dan open zet als de droogkast draait
tis vandaag weeral warmer dan gisteren en daarom doe ik vandaag een koude schotel klaar voor deze middag en dat zal smaken
we hebben deze morgen ook al een ventilator in de living gezet ondanks dat het hier nu nog best te doen is maar een fris windje doet toch wel deugd vind ik
Lenk wat leuk voor Lenka dat je voor haar een koelmat hebt gekocht en ik kan het geloven dat ze daar graag op ligt als het zo warm is
marietteke amai zoooo warm bij jou binnen , kan je niks toedoen voor de hitte misschien of heb je daar nog geen dubbel glas ????
en als je naar die sneeuwman kijkt dan zou je toch heimwee krijgen vind ik naar de koude nu dat het zo warm is
puzzel ik ga ook graag op tijd naar mijn bedje want ik ben meestal vroeg moe
en hier is dat ook zo hoor dat er mensen zijn die hun poesje ergens bij een boerderij afzetten of in een straatje waar er niet veel huizen staan en ik versta niet dat er mensen zijn die dat kunnen
Bertje hopelijk heeft jou ontbijt gesmaakt deze morgen
en tis zoals je zegt dat je moeilijk alles kan open zetten als je op 't gelijkvloers woont
maar bij ons is dat geen probleem
Sita ook voor jou een fijne luie dag vandaag en deze namiddag doe ik ook niks meer hoor met die warmte
An-W ja ons Rostje was onze laatste poes en we hebben beslist om er geen meer te houden want we worden ook ouder en als we nog naar een appartement zouden willen verhuizen is het beter dat we dan geen dieren meer hebben en we vonden het al zo erg dat we van ons Rostje moesten scheiden omdat hij kanker had met uitzaaiingen die niet meer kon geopereerd worden
en met die warmte is het eigenlijk nog slechter dat ik evenwichtsstoornissen heb , maar gelukkig ben ik vandaag niet zo misselijk dan gisteren door die draaiingen
thijli jou zie ik nog juist passeren , halloooo en nog een fijne dag
allé en nu ga ik de vers gewassen lakentjes weer op ons bed leggen sè
en das dan ook alweer gedaan
voor iedereen strakjes SMAKELIJK
daaaaag

ik ben al vroeg aan de wasjes bezig vandaag en mijn laatste wasje voor vandaag zit al in de wasmachine maar die moet dan ook nog in de droogkast en nog een geluk dat ik tot na de middag schaduw heb aan de achterkant van mijn garage waar ik de achterdeur dan open zet als de droogkast draait
tis vandaag weeral warmer dan gisteren en daarom doe ik vandaag een koude schotel klaar voor deze middag en dat zal smaken
we hebben deze morgen ook al een ventilator in de living gezet ondanks dat het hier nu nog best te doen is maar een fris windje doet toch wel deugd vind ik
Lenk wat leuk voor Lenka dat je voor haar een koelmat hebt gekocht en ik kan het geloven dat ze daar graag op ligt als het zo warm is
marietteke amai zoooo warm bij jou binnen , kan je niks toedoen voor de hitte misschien of heb je daar nog geen dubbel glas ????
en als je naar die sneeuwman kijkt dan zou je toch heimwee krijgen vind ik naar de koude nu dat het zo warm is
puzzel ik ga ook graag op tijd naar mijn bedje want ik ben meestal vroeg moe
en hier is dat ook zo hoor dat er mensen zijn die hun poesje ergens bij een boerderij afzetten of in een straatje waar er niet veel huizen staan en ik versta niet dat er mensen zijn die dat kunnen
Bertje hopelijk heeft jou ontbijt gesmaakt deze morgen
en tis zoals je zegt dat je moeilijk alles kan open zetten als je op 't gelijkvloers woont
maar bij ons is dat geen probleem
Sita ook voor jou een fijne luie dag vandaag en deze namiddag doe ik ook niks meer hoor met die warmte
An-W ja ons Rostje was onze laatste poes en we hebben beslist om er geen meer te houden want we worden ook ouder en als we nog naar een appartement zouden willen verhuizen is het beter dat we dan geen dieren meer hebben en we vonden het al zo erg dat we van ons Rostje moesten scheiden omdat hij kanker had met uitzaaiingen die niet meer kon geopereerd worden
en met die warmte is het eigenlijk nog slechter dat ik evenwichtsstoornissen heb , maar gelukkig ben ik vandaag niet zo misselijk dan gisteren door die draaiingen
thijli jou zie ik nog juist passeren , halloooo en nog een fijne dag
allé en nu ga ik de vers gewassen lakentjes weer op ons bed leggen sè
en das dan ook alweer gedaan
voor iedereen strakjes SMAKELIJK
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie namiddag iedereen
deze namiddag een beetje in de zetel voor de tv gezeten
en daarjuist onze koffie gedronken met een lekker stuk rijsttaart er bij en dat smaakte heerlijk zo koud uit de koelkast
buiten is het al aan 't afkoelen hier zie ik op ons draadloos weerstation want er staat er ééntje op ons overdekt terras en de temperatuur is in het laatste uur al 2° gezakt maar de zon zit al een tijdje achter de wolken en das goed zo
Bertje ik denk dat Remie en Tontoos het daar naar hun zin hebben op het water nu het zo warm is en gelijk hebben ze hoor
An-W leuk hoor die poes in dat bootje
mijn wasjes zijn al van halverwege de namiddag gedaan maar ik was er ook vroeg aan begonnen hé
en mijn ventje is nu naar motorsport aan 't kijken op tv want dat ziet hij graag
en eergisteren is hij naar de kapper geweest want hij heeft niet graag dat zijn haar te lang word
en er kwam er daar toch wel ene binnen zonder mondmasker aan zeker , das toch echt nie te geloven hé hoe dat sommige mensen daar hun voeten aan vegen
allé voor iedereen geniet nog maar van jullie zaterdag
daaaaaag

deze namiddag een beetje in de zetel voor de tv gezeten
en daarjuist onze koffie gedronken met een lekker stuk rijsttaart er bij en dat smaakte heerlijk zo koud uit de koelkast
buiten is het al aan 't afkoelen hier zie ik op ons draadloos weerstation want er staat er ééntje op ons overdekt terras en de temperatuur is in het laatste uur al 2° gezakt maar de zon zit al een tijdje achter de wolken en das goed zo
Bertje ik denk dat Remie en Tontoos het daar naar hun zin hebben op het water nu het zo warm is en gelijk hebben ze hoor
An-W leuk hoor die poes in dat bootje
mijn wasjes zijn al van halverwege de namiddag gedaan maar ik was er ook vroeg aan begonnen hé
en mijn ventje is nu naar motorsport aan 't kijken op tv want dat ziet hij graag
en eergisteren is hij naar de kapper geweest want hij heeft niet graag dat zijn haar te lang word
en er kwam er daar toch wel ene binnen zonder mondmasker aan zeker , das toch echt nie te geloven hé hoe dat sommige mensen daar hun voeten aan vegen
allé voor iedereen geniet nog maar van jullie zaterdag
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***