Coronavirus
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Jep, en de oorzaak is de grens arbeiders uit noord Frankrijk......en mogelijks zijn de besmettingen in dat vleesverwerkend bedrijf in West-Vlaanderen er nog niet bijgeteld. Dat zijn er een honderdtal en kunnen die 800+ nu nog niet verklaren.
Dus die moeten niet gecontroleerd worden, maar wie uit vakantie komt moet wel zo een papier bij hebben of anders een boete.....
Ook een bedrijf uit St Truiden heeft (gelukkig) zelf het initiatief genomen om zijn 11 Kosovaren te testen, die waren niet ziek , maar wel besmet......
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/08/07 ... r-van-bou/
En ook de seizoen arbeiders "huppelen " binnen wie gaat die testen,of hebben die ook een reisformulier moeten invullen.....
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Man, man, man toch. Lees eens wat meer over het gecensureerde Google in China en hoe Google daar in toegegeven heeft aan die overheid.Fred1950 schreef:
En geloof niet alles wat men schrijft. Inwoners van het vasteland hebben wel toegang tot bvb. Google, en ik kan het weten door te kijken wie naar mijn website surft.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ze hebben mijn site niet gecensureerd, en dat is voor mij voldoende.Dicksy schreef: ↑07 aug 2020, 16:24Man, man, man toch. Lees eens wat meer over het gecensureerde Google in China en hoe Google daar in toegegeven heeft aan die overheid.Fred1950 schreef:
En geloof niet alles wat men schrijft. Inwoners van het vasteland hebben wel toegang tot bvb. Google, en ik kan het weten door te kijken wie naar mijn website surft.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Plaatselijk, en voorspelbaar, nee doelbewust hebben ze ze de virussen verspreid die de Inca's en de indianen gedecimeerd hebben .Hetgeen je aanhaalt was allemaal "plaatselijk" en voorspelbaar. Covid-19 gaat net zoals de Spaanse griep van destijds wereldwijd, en er is niets dat je preventief kan beschermen
Maar de corona pandemie was ook lang op voorhand al bekend gemaakt, alleen nam niemand het ernstig, of toch veel te laat.
https://www.dewereldmorgen.be/artikel/2 ... ldsysteem/
En nee geen complot theorie ,maar ze hebben nog altijd stammen van de Spaanse griep,om te zien wat de oorzaak was, maar hoe veilig is dat....
https://www.quest.nl/maatschappij/gesch ... ijk-virus/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
.... en dus toch plaatselijk en voorspelbaar. Of dat bewust is gebeurd laat ik nog in het midden.tokkio schreef: ↑07 aug 2020, 16:36Plaatselijk, en voorspelbaar, nee doelbewust hebben ze ze de virussen verspreid die de Inca's en de indianen gedecimeerd hebben .Hetgeen je aanhaalt was allemaal "plaatselijk" en voorspelbaar. Covid-19 gaat net zoals de Spaanse griep van destijds wereldwijd, en er is niets dat je preventief kan beschermen
Ik heb hier al geschreven dat de Chinezen zo snel als mogelijk hun informatie hebben vrijgegeven en het RNA van het virus openbaar hebben gemaakt. De eerste besmetting in België werd reeds gemeld op 4 februari en dus was het al heel vroeg bekend dat het over het corona virus ging, en dat het hier was gearriveerd. De eerste "officiële" mededeling over *slechts* 95 besmettingen in China kwam er op 23 januari.Maar de corona pandemie was ook lang op voorhand al bekend gemaakt, alleen nam niemand het ernstig, of toch veel te laat.
https://www.dewereldmorgen.be/artikel/2 ... ldsysteem/
Het jaarlijks griepvaccin bevat nog steeds afweer tegen de H1N1 virus familie waartoe ook het Spaanse griep virus behoort.En nee geen complot theorie ,maar ze hebben nog altijd stammen van de Spaanse griep,om te zien wat de oorzaak was, maar hoe veilig is dat....
https://www.quest.nl/maatschappij/gesch ... ijk-virus/
-
Sympathisanten van dictatoriale regimes worden nooit gecensureerd, noch vervolgd. Het is geweten van zulke sympathisanten dat ze zelfs hun eigen moeder zouden verkopen om hetceigen vege lijf te redden. U zit dus goed met uw website over vlinders, bloemetjes en bijtjes.Fred1950 schreef:
Ze hebben mijn site niet gecensureerd, en dat is voor mij voldoende.
-
Hmmmm ..... het is iets over high-tech ( en toevallig niet over elektrische wagens of hun batterijen )Dicksy schreef: ↑07 aug 2020, 17:26Sympathisanten van dictatoriale regimes worden nooit gecensureerd, noch vervolgd. Het is geweten van zulke sympathisanten dat ze zelfs hun eigen moeder zouden verkopen om hetceigen vege lijf te redden. U zit dus goed met uw website over vlinders, bloemetjes en bijtjes.Fred1950 schreef:
Ze hebben mijn site niet gecensureerd, en dat is voor mij voldoende.![]()
![]()
![]()
-
Moet Antwerpen nu altijd het voortouw nemen?
https://www.gva.be/cnt/dmf20200806_9357 ... -en-buiten
Om de term testdorp niet te moeten gebruiken omdat het anders verwijst naar Antwerpen/BDW gebruiken ze in Gent dan maar de benaming aparte testlocatie.
GENT - Een golf Gentenaars die terugkeert uit het buitenland, onder meer uit rode zone Turkije, zet het lokale coronasysteem onder druk. De vraag naar testen neemt sterk toe. Daarom willen de Gentse huisartsen een nieuwe, aparte testlocatie. “De werkdruk voor de artsen is enorm toegenomen.”
Zalig om te lezen
https://www.gva.be/cnt/dmf20200806_9357 ... -en-buiten
Om de term testdorp niet te moeten gebruiken omdat het anders verwijst naar Antwerpen/BDW gebruiken ze in Gent dan maar de benaming aparte testlocatie.
GENT - Een golf Gentenaars die terugkeert uit het buitenland, onder meer uit rode zone Turkije, zet het lokale coronasysteem onder druk. De vraag naar testen neemt sterk toe. Daarom willen de Gentse huisartsen een nieuwe, aparte testlocatie. “De werkdruk voor de artsen is enorm toegenomen.”
Zalig om te lezen
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Daarmee dat ze diene sjineese wetenschapper den bak in zwierden en het eerst in alle talen probeerden te verzwijgen.....
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Die van Zwitserland hadden 1 dag erna al groen. Creme de la creme.
Zot vind ik dat A'pen versoepelt, geen avondklok een paar dagen niet. Wellicht met mondmasker gaan drinken met meegebracht drank en allerlei klusjes doen.
Alles is normaal dicht, of de automaten dicht zijn en gewoon bijgevuld worden zoals op vakanties weet ik ook niet. Alles kon je krijgen, hamburgers, cerveza zelfs flessen fruitsap&vodka, die gast stond achter de automaat met blinkende oogjes van het vele(zwart) geld.
Zot vind ik dat A'pen versoepelt, geen avondklok een paar dagen niet. Wellicht met mondmasker gaan drinken met meegebracht drank en allerlei klusjes doen.
Alles is normaal dicht, of de automaten dicht zijn en gewoon bijgevuld worden zoals op vakanties weet ik ook niet. Alles kon je krijgen, hamburgers, cerveza zelfs flessen fruitsap&vodka, die gast stond achter de automaat met blinkende oogjes van het vele(zwart) geld.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Zou het dit niet eerder kunnen zijn:Fred1950 schreef:
De opflakkering neemt in gans West Europa toe .... Dat komt ervan als de landen mekaar na-apen als het over versoepelingen gaat.
België kleurt Nederland oranje nu Nederland Antwerpen oranje kleurt, kan jij nog volgen?
Dat is zoiets als klein mannen zeggen: “Al wat je zegt ben je zelf“ of ook nog “poets wederom poets.”