SPAM
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Heb je de mail al eens proberen te versturen via webmail ?
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
- Locatie: Spanje
Wanneer die op 0 komt is de test gedaan en moet je het resultaat onderaan zien.
Ik heb het nogmaals gedaan met de door u opgegeven tekst.
-
joerky - Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:48
- Locatie: Peutie
Charlie M,
Ik zou niet weten hoe ik de mail met webmail moet versturen. Mijn gewoonte is alles op Mozilla Thunderbird zetten.
Joerky.
Ik zou niet weten hoe ik de mail met webmail moet versturen. Mijn gewoonte is alles op Mozilla Thunderbird zetten.
Joerky.
HP / Windows 11 Pro / Intel(R) Core(TM) i7-8550U CPU @ 1.80GHz 1.99 GHz / Ram 16,0 GB / 64-bits besturingssysteem, x64-processor / 1 TB / WinFirewall / Mozilla Firefox / Kaspersky.
-
joerky - Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:48
- Locatie: Peutie
hovel,
Ik probeer morgen nog eens opnieuw. Nu ga ik dodo doen. Ik laat je iets weten. Joerky.
Ik probeer morgen nog eens opnieuw. Nu ga ik dodo doen. Ik laat je iets weten. Joerky.
HP / Windows 11 Pro / Intel(R) Core(TM) i7-8550U CPU @ 1.80GHz 1.99 GHz / Ram 16,0 GB / 64-bits besturingssysteem, x64-processor / 1 TB / WinFirewall / Mozilla Firefox / Kaspersky.
-
joerky - Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:48
- Locatie: Peutie
hovel,
wat een kluns moet ik wel zijn. Die spamtest 4, 5 keer gedaan en geen resultaat. Met andere teksten geprobeerd. Naar mijn mening toch de juiste procedures gevolgd : uw link aangeklikt, mijn mailbericht gekopieerd naar testersite. Daar staat : stuur uw mail naar volgende site, .... deze gekopieerd op de adresbalk, daardoor was ik mijn copy/paste van mijn mail kwijt, dus opnieuw gedaan en geklikt op het vakje "copy". Bootje begint te varen van 14 naar 0. Eén keer, 2 keer, ..... meerdere keren en onderaan geen cijfer. Ik heb mij bij de situatie reeds neergelegd. Al mijn mails vertrekken naar de geadresseerden, behalve naar die éne. Dus, maakt mij niet meer uit. Hartelijk dank voor uw aandacht en uw engelengeduld. Ik groet u, ....... Joerky.
wat een kluns moet ik wel zijn. Die spamtest 4, 5 keer gedaan en geen resultaat. Met andere teksten geprobeerd. Naar mijn mening toch de juiste procedures gevolgd : uw link aangeklikt, mijn mailbericht gekopieerd naar testersite. Daar staat : stuur uw mail naar volgende site, .... deze gekopieerd op de adresbalk, daardoor was ik mijn copy/paste van mijn mail kwijt, dus opnieuw gedaan en geklikt op het vakje "copy". Bootje begint te varen van 14 naar 0. Eén keer, 2 keer, ..... meerdere keren en onderaan geen cijfer. Ik heb mij bij de situatie reeds neergelegd. Al mijn mails vertrekken naar de geadresseerden, behalve naar die éne. Dus, maakt mij niet meer uit. Hartelijk dank voor uw aandacht en uw engelengeduld. Ik groet u, ....... Joerky.
HP / Windows 11 Pro / Intel(R) Core(TM) i7-8550U CPU @ 1.80GHz 1.99 GHz / Ram 16,0 GB / 64-bits besturingssysteem, x64-processor / 1 TB / WinFirewall / Mozilla Firefox / Kaspersky.
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
- Locatie: Spanje
Je doet inderdaad iets verkeerd.
Dat bootje blijft van links naar rechts varen als je de e-mail niet naar het opgegeven adres gezonden hebt. Er is dan voor de mail-tester niets om te testen.
In Thunderbird:
- Ga naar uw e-mail, klik Doorsturen.
- Ga naar uw browser en open website http://www.mail-tester.com/ ,
... Op de webpagina copieer het e-mail adres dat staat in het vak na Eerst en vooral, stuur je e-mail naar:
... Laat deze webpagina open staan!!!
- Ga naar uw door te sturen e-mail in Thunderbird en plak dit e-mail adres is het Aan veld.
- Verzend de e-mail.
- Ga terug naar de openstaande mail-tester webpagina!
... Belangrijk: de mail-tester pagina niet opnieuw openen of herladen !!!!
- Klik op Check vervolgens je score .
Dat bootje blijft van links naar rechts varen als je de e-mail niet naar het opgegeven adres gezonden hebt. Er is dan voor de mail-tester niets om te testen.
In Thunderbird:
- Ga naar uw e-mail, klik Doorsturen.
- Ga naar uw browser en open website http://www.mail-tester.com/ ,
... Op de webpagina copieer het e-mail adres dat staat in het vak na Eerst en vooral, stuur je e-mail naar:
... Laat deze webpagina open staan!!!
- Ga naar uw door te sturen e-mail in Thunderbird en plak dit e-mail adres is het Aan veld.
- Verzend de e-mail.
- Ga terug naar de openstaande mail-tester webpagina!
... Belangrijk: de mail-tester pagina niet opnieuw openen of herladen !!!!
- Klik op Check vervolgens je score .
-
joerky - Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:48
- Locatie: Peutie
hovel,
Met je afgedrukte aanwijzingen naast me, lukte het me van de 2de keer om aan het volgende resultaat te komen :
Wat kan ik nu met mijn mooie totaal van 8/10 ? Wat houdt dat in ? Is die DKIM-sleutel er de oorzaak van dat mijn mail niet bij de geadresseerde arriveerde ?
Joerky.
Met je afgedrukte aanwijzingen naast me, lukte het me van de 2de keer om aan het volgende resultaat te komen :
Wat kan ik nu met mijn mooie totaal van 8/10 ? Wat houdt dat in ? Is die DKIM-sleutel er de oorzaak van dat mijn mail niet bij de geadresseerde arriveerde ?
Joerky.
HP / Windows 11 Pro / Intel(R) Core(TM) i7-8550U CPU @ 1.80GHz 1.99 GHz / Ram 16,0 GB / 64-bits besturingssysteem, x64-processor / 1 TB / WinFirewall / Mozilla Firefox / Kaspersky.
-
joerky - Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:48
- Locatie: Peutie
hovel,
Bedankt voor je goede raad. Maar als het zou liggen aan het mailadres van de ontvanger, dan moet die toch van niemand mail kunnen ontvangen ? Zoals ik al zei, ik klik het mailadres aan dat op hun site staat. Origineler kan niet. Raar !!! Nogmaals dank en misschien wel tot de volgende. Joerky.
Bedankt voor je goede raad. Maar als het zou liggen aan het mailadres van de ontvanger, dan moet die toch van niemand mail kunnen ontvangen ? Zoals ik al zei, ik klik het mailadres aan dat op hun site staat. Origineler kan niet. Raar !!! Nogmaals dank en misschien wel tot de volgende. Joerky.
HP / Windows 11 Pro / Intel(R) Core(TM) i7-8550U CPU @ 1.80GHz 1.99 GHz / Ram 16,0 GB / 64-bits besturingssysteem, x64-processor / 1 TB / WinFirewall / Mozilla Firefox / Kaspersky.
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
- Locatie: Antwerpen
Dat heeft niets te maken met de ontvanger maar wel met de verzender.
kijk eens of uw mail account nog op POP3 staat, indien ja alles vervangen door IMAP
https://nl.forum.proximus.be/internet-1 ... ngen-48696
kijk eens of uw mail account nog op POP3 staat, indien ja alles vervangen door IMAP
https://nl.forum.proximus.be/internet-1 ... ngen-48696
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
- Locatie: Spanje
Hmmm, ik denk het niet. POP3 en IMAP zijn postbus systemen, die gaan over inkomende e-mails, niet over uitgaande.
Poster heeft een enkel een probleem met e-mails naar dat ene e-mail adres. Alle andere e-mails werken normaal. Zelfs een test e-mail naar dat ene bewuste e-mail adres faalt. De inhoud van de e-mail(s) bevat geen spam. Dan blijft er alleen nog een probleem over mbt dat ene e-mail adres. Misschien heef die server in Nederland die de spam meld een probleem met dat e-mail adres? We kennen dat e-mail adres niet dus kunnen we er verder niets over zeggen.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Zou echt niet de eerste website zijn waar een verouderd of zelfs gewoon een verkeerd e-mailadres staat!
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Zèdde naa aan 't zwanzen ?
Mails opmaken en versturen werkt met webmail op identiek dezelfde manier als met een mail-client.
Alléén ga je de mailbox op een andere manier gaan benaderen.
Uit je vorige berichten maak ik uit dat je een skynet/belgacom of proximus mailadres hebt.
Ga naar de volgende link, en inloggen met je mailadres en daaraan gekoppeld paswoord.
Probeer vandaar dan eens je mail te versturen. Indien het vandaar werkt kan je met zekerheid zeggen dat het probleem ergens bij u ligt - thunderbird/instellingen.
https://www.proximus.be/login/nl/webmail.html
....anderzijds kan het mogelijk zijn dat UW mailadres geclassifieerd staat als spamadres bij PC.Extreme (185.182.56.227).....da's een server in nederland.
Dan kan het zijn dat alleen dat mailadres (waar u naartoe stuurt) gebruikt maakt van deze server en al je andere mails normaal doorgaan doordat de bestemmelingen aan andere servers gebonden zijn.
Enige wat je dan kan doen is je mailadres laten weghalen van de blacklist bij "PC.Extreme" ofwel een nieuwe alias op je mailbox aanmaken en deze dan gebruiken.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier