In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Goedemorgen,
hier ook alles tegen elkaar los,
zo koelt het lekker af.
vandaag weer het dorp in voor de boodschappen,
alles op zijn tijd.
Doegies
hier ook alles tegen elkaar los,
zo koelt het lekker af.
vandaag weer het dorp in voor de boodschappen,
alles op zijn tijd.
Doegies
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen , ik wens onze zuiderburen een hele fijne feestdag.
Onze-Lieve-Vrouw-Hemelvaart toch ?
Het is hier nog steeds heel warm . 25 graden buiten en 27 graden binnen .
Hier staat ook wasje aan en straks wat boodschapjes doen .
Fijne dag allemaal .

Het is hier nog steeds heel warm . 25 graden buiten en 27 graden binnen .
Hier staat ook wasje aan en straks wat boodschapjes doen .
Fijne dag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
goedemorgen,
Het is hier ook nog erg benauwd,na de bui van donderdag avond hebben we niets meer gehad.
Ha ha ha ik denk iedere keer als jullie het over patatten hebben dat het over "friet"gaat maar jullie bedoelen waarschijnlijk aardappelen???
Wij eten straks Chicken tonight met rijst en vanavond een bak soep.
fijne dag.
Het is hier ook nog erg benauwd,na de bui van donderdag avond hebben we niets meer gehad.
Ha ha ha ik denk iedere keer als jullie het over patatten hebben dat het over "friet"gaat maar jullie bedoelen waarschijnlijk aardappelen???
Wij eten straks Chicken tonight met rijst en vanavond een bak soep.
fijne dag.
Iedere dag een lach
-
Sita

Goedemiddag iedereen,
15 augustus is inderdaad Onze-Lieve-Vrouw-Hemelvaart, An.An-Wildflower schreef: ↑15 aug 2020, 11:18Goedemorgen , ik wens onze zuiderburen een hele fijne feestdag.
Het is een kerkelijke feestdag en officiële verlofdag.
In de provincie Antwerpen wordt dan ook Moederdag gevierd.
Zo is dat, thijli
Als wij frieten bedoelen zeggen we gewoon frieten of frietjes en in Nederland is het dan patat.
En een patat (mep) tegen je oren krijgen is zeker niet fijn
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Ik kom tussen de soep en de patatten (even tussendoor) nog eens langs.
Mariette terug en nu is Zonnebloemeke niet te zien. Hopelijk zit ze niet in de patatten (met problemen). Bert mis ik ook precies.
An heeft je regendansje geholpen?
Hier begint het te regenen nu, de moment om alles open te gooien en de verfrissen
Mariette terug en nu is Zonnebloemeke niet te zien. Hopelijk zit ze niet in de patatten (met problemen). Bert mis ik ook precies.
An heeft je regendansje geholpen?
Hier begint het te regenen nu, de moment om alles open te gooien en de verfrissen
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo goeieavond
en iedereen maar snakken naar 'n beetje regen ,
hier is het wat aan 't rommelen , maar regen ..noppens !
Toch kontent het iets minder is van warmte ,
An wildflower , ja ik heb mooi plantje gehad ,
van mijne zoon voor mijne "moederkensdag ,"
thijli jaja petatten zijn petatten bij ons hoor
Lenk , je wasje zal vlug droog zijn met dit weer ,
jadi , ja de dag nemen zoals hij komt ,
is altijd het beste
puzzel ,
mamainge
elk windje is welkom nu
bloemeke bertje ,grootjegerda sita , hallo
fijne avond iedereen
geluk vind je onverwacht
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een late goeie namiddag allemaal
ik heb vandaag nog geen fut gehad om hier te komen lezen want ik voel me alles behalve goed
in mijn hoofd draait alles weer meer en die warmte doet er echt geen goed aan en het was al zo toen ik wakker werd deze morgen
en door die draaiingen ben ik ook weer misselijk waardoor ik me ook nie goed voel
maar soit het zal wel eens beteren zeker
ik heb vandaag ook al mijn wasjes gedaan al ging het niet zo goed maar gedaan is gedaan hé
en halverwege de namiddag heeft het hier goed en hard geregend voor toch zeker een uurtje lang en dat was dan weer goed voor de plantjes en het stof buiten
allé ik zal dan maar eens mijn vers gebakken broodje snijden sè zodat we kunnen eten al heb ik geen honger maar het zal toch moeten want anders zou ik me nog raarder kunnen voelen in mijn hoofd en das ook niet goed
sorry dat ik het kort hou maar mijn hoofd staat er niet op
voor iedereen nog een gezellige feestdag verder
en van mij mag het morgen direct gaan vriezen sè want ik heb dat liever dan die warmte
daaaaaaaag

ik heb vandaag nog geen fut gehad om hier te komen lezen want ik voel me alles behalve goed
in mijn hoofd draait alles weer meer en die warmte doet er echt geen goed aan en het was al zo toen ik wakker werd deze morgen
en door die draaiingen ben ik ook weer misselijk waardoor ik me ook nie goed voel
maar soit het zal wel eens beteren zeker
ik heb vandaag ook al mijn wasjes gedaan al ging het niet zo goed maar gedaan is gedaan hé
en halverwege de namiddag heeft het hier goed en hard geregend voor toch zeker een uurtje lang en dat was dan weer goed voor de plantjes en het stof buiten
allé ik zal dan maar eens mijn vers gebakken broodje snijden sè zodat we kunnen eten al heb ik geen honger maar het zal toch moeten want anders zou ik me nog raarder kunnen voelen in mijn hoofd en das ook niet goed
sorry dat ik het kort hou maar mijn hoofd staat er niet op
voor iedereen nog een gezellige feestdag verder
en van mij mag het morgen direct gaan vriezen sè want ik heb dat liever dan die warmte
daaaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Zonnebloemetje wat vervelend dat je je zo naar voelt . Beterschap hoor .
Van mij mag het ook spontaan gaan vriezen nu hoor .
Noop , hier nog steeds geen regen . Geen drup .
Mijn groentes en plantjes gaan zielig hangen , dus heb mijn mannetje aan het werk gezet hihi.
Hij is nu vlijtig de tuin aan het sproeien . Verlepte groene wil ik niet eten hoor
Straks lekker relaxen voor de tv met een wijntje , kaasje en een Netflix filmpje .
Ik wens jullie allemaal een fijne avond .

Van mij mag het ook spontaan gaan vriezen nu hoor .
Noop , hier nog steeds geen regen . Geen drup .
Mijn groentes en plantjes gaan zielig hangen , dus heb mijn mannetje aan het werk gezet hihi.
Hij is nu vlijtig de tuin aan het sproeien . Verlepte groene wil ik niet eten hoor
Straks lekker relaxen voor de tv met een wijntje , kaasje en een Netflix filmpje .
Ik wens jullie allemaal een fijne avond .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Zondagsgrapje
Een man zet 's avonds de vuilnisbak buiten. Op het moment dat hij weer naar binnen wil gaan hangt zijn buurvrouw uit het raam. "He buurman, kom je lekker een bakkie koffie drinken?" "Vooruit dan maar", zegt de man. Na twee bakjes koffie maakt de man aanstalten om weer naar huis te gaan, maar de buurvrouw vraagt hem nog een borreltje te blijven drinken. "Vooruit dan maar." Om een uurtje of 11 en een paar borreltjes verder vindt de man het echt de hoogste tijd worden om naar huis te gaan. De buurvrouw, zo geil als boter door de drankjes, vraagt: "Heb je geen zin om een nummertje te maken?" "Vooruit dan maar" Zo gezegd zo gedaan. Inmiddels is het al half 1 geworden. "Ik moet nu echt naar huis, anders krijg ik gelazer" zegt de man. "Maar ik heb nog een vraag: "Heb je misschien een rood potloodje voor me?" De vrouw, licht verbaasd, zoekt alle lade kastjes door totdat ze uiteindelijk een rood potloodje vindt. De man steekt het potloodje achter zijn oor en gaat naar huis. Het huis is al helemaal donker, dus hij trekt zijn schoenen uit en loopt zachtjes de trap op. Ineens gaan de lichten aan en ziet hij zijn vrouw bovenaan de trap staan. "En waar ben jij geweest ??!!" schreeuwt ze tegen haar man. "Nou,ik zal het eerlijk bekennen. Ik heb een bakkie koffie gedronken bij de buurvrouw, daarna hebben we wat borreltjes op en toen hebben we een nummertje gemaakt." Zijn vrouw wijst naar zijn oor en zegt: "Nee, vuile leugenaar. Je bent naar de bingo geweest."
Een man zet 's avonds de vuilnisbak buiten. Op het moment dat hij weer naar binnen wil gaan hangt zijn buurvrouw uit het raam. "He buurman, kom je lekker een bakkie koffie drinken?" "Vooruit dan maar", zegt de man. Na twee bakjes koffie maakt de man aanstalten om weer naar huis te gaan, maar de buurvrouw vraagt hem nog een borreltje te blijven drinken. "Vooruit dan maar." Om een uurtje of 11 en een paar borreltjes verder vindt de man het echt de hoogste tijd worden om naar huis te gaan. De buurvrouw, zo geil als boter door de drankjes, vraagt: "Heb je geen zin om een nummertje te maken?" "Vooruit dan maar" Zo gezegd zo gedaan. Inmiddels is het al half 1 geworden. "Ik moet nu echt naar huis, anders krijg ik gelazer" zegt de man. "Maar ik heb nog een vraag: "Heb je misschien een rood potloodje voor me?" De vrouw, licht verbaasd, zoekt alle lade kastjes door totdat ze uiteindelijk een rood potloodje vindt. De man steekt het potloodje achter zijn oor en gaat naar huis. Het huis is al helemaal donker, dus hij trekt zijn schoenen uit en loopt zachtjes de trap op. Ineens gaan de lichten aan en ziet hij zijn vrouw bovenaan de trap staan. "En waar ben jij geweest ??!!" schreeuwt ze tegen haar man. "Nou,ik zal het eerlijk bekennen. Ik heb een bakkie koffie gedronken bij de buurvrouw, daarna hebben we wat borreltjes op en toen hebben we een nummertje gemaakt." Zijn vrouw wijst naar zijn oor en zegt: "Nee, vuile leugenaar. Je bent naar de bingo geweest."
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Goedemorgen,
Leuke mop Jadi
Leuke mop Jadi
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft