NACHTUILTJES (3) 2020
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen, fijne feestdag.
Staf ligt van gisteren in het ziekenhuis.
Het uitstellen van noodzakelijk bloed heeft zijn gevolgen, er moeten enkele onderzoeken aan voorafgaan alvorens hij bloed krijgt
Ik kan daar zo boos om worden, zeg hem al meer dan een maand dat deze transfusie dringend nodig is, zijn gezicht kleurt grauwt , slecht voor zijn hart.
Heb nu een akkoord met huisarts gemaakt, deze komt maandelijks bloed trekken.
Dochter komt woensdag samen met Benny mijn tuintje wieden en samen eten.
Het is enorm druk aan zee, kijk uit naar september.
Groetjes en hou jullie haaks.
Corry
Staf ligt van gisteren in het ziekenhuis.
Het uitstellen van noodzakelijk bloed heeft zijn gevolgen, er moeten enkele onderzoeken aan voorafgaan alvorens hij bloed krijgt
Ik kan daar zo boos om worden, zeg hem al meer dan een maand dat deze transfusie dringend nodig is, zijn gezicht kleurt grauwt , slecht voor zijn hart.
Heb nu een akkoord met huisarts gemaakt, deze komt maandelijks bloed trekken.
Dochter komt woensdag samen met Benny mijn tuintje wieden en samen eten.
Het is enorm druk aan zee, kijk uit naar september.
Groetjes en hou jullie haaks.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo, alle vensters open, laat de afkoeling maar komen.
Zalige Hoogdag iedereen
Wat de dag brengt weten we deze avond
Ik weet niet veel te vertellen..
*Corry het allerbeste voor je Stafke ik duim, het komt allemaal goed
Fijne dag allen
menu: verschillende soortje bbç vlees op de grill met koude patatjes in tartaar saus en koude groentjes
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
@ Corry, veel sterkte... en hoop, alles komt goed
Stafke is in goede handen...

Alle uiltjes een fijne dag en dank voor de moederdagwensen
Ik wens ook alle mama's een fijne dag...geniet ervan...
jadi geniet van de afkoeling...
Rietjes ik weet ook pas welke dag het is als ik de pc opstart
alle dagen zijn hetzelfde hé...
Stafke is in goede handen...

Alle uiltjes een fijne dag en dank voor de moederdagwensen
Ik wens ook alle mama's een fijne dag...geniet ervan...
jadi geniet van de afkoeling...
Rietjes ik weet ook pas welke dag het is als ik de pc opstart
alle dagen zijn hetzelfde hé...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Oei Corry, dat is slecht nieuws, hopelijk wordt hij gauw beter, gelukkig is het niet zo heet meer!
Annelien (Christa's dochter) is vandaag 26 jaar. Ik heb al 2x haar voice mail getroffen, makkelijk toch die smartphones!!!
Ik had ook Luc's foto's uit de Pfalz op een stick gekregen, nu staan ze allemaal mooi op volgorde, ikke content! Ik krijg er wat van als de foto's door mekaar zitten, er is wat werk aan maar dan beleef je de reis opnieuw zoals die verlopen is!
Ik heb ook al gebeld naar Sarah: ze gaan toch nog een klein katje aanschaffen om Sitka gezelschap te houden, amai in dat kleine appartement en die beesten kunnen nooit buiten!
Jammer dat ze niet wachten tot ze volgend jaar in hun huis met tuin kunnen verhuizen maar ja, ik kan me daar niet mee moeien hé, ze doen toch hun eigen gedacht!
Voor iedereen zalige Hoogdag!
Annelien (Christa's dochter) is vandaag 26 jaar. Ik heb al 2x haar voice mail getroffen, makkelijk toch die smartphones!!!
Ik had ook Luc's foto's uit de Pfalz op een stick gekregen, nu staan ze allemaal mooi op volgorde, ikke content! Ik krijg er wat van als de foto's door mekaar zitten, er is wat werk aan maar dan beleef je de reis opnieuw zoals die verlopen is!
Ik heb ook al gebeld naar Sarah: ze gaan toch nog een klein katje aanschaffen om Sitka gezelschap te houden, amai in dat kleine appartement en die beesten kunnen nooit buiten!
Jammer dat ze niet wachten tot ze volgend jaar in hun huis met tuin kunnen verhuizen maar ja, ik kan me daar niet mee moeien hé, ze doen toch hun eigen gedacht!
Voor iedereen zalige Hoogdag!
Ivette
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Goede namiddag allen
Aan iedereen een gezellige feestdag gewenst
Corry sterkte voor Stafke en voor jou ook hé
zelf heb ik tegenwoordig weinig tijd om binnen te komen,
geniet van het mooie weer, voor mij is het al te warm
Liefs assa
Aan iedereen een gezellige feestdag gewenst
Corry sterkte voor Stafke en voor jou ook hé
zelf heb ik tegenwoordig weinig tijd om binnen te komen,
geniet van het mooie weer, voor mij is het al te warm
Liefs assa
Groetjes van assa
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen
Wat is ons landje mooi, Rietjes jullie weten plekjes waar Ik zou willen bijzijn.
Geniet van je foto’s, heb er al enkel aan ons dochter doorgestuurd, zij fietsen ook veel. Soms met auto naar de fietsroute welke ze willen maken.
Staf nog in het ziekenhuis, kreeg een tweede zakje bloed, vandaag controle of het voldoende is. Ziet er heel wat beter uit
Gister een leuke avond doorgebracht met jeugdvriend van onze kleinzoon. Was hier om vandaag zijn huurders te ontvangen. We hebben samen een flesje rode wijn gekraakt.
Ivette, jonge mensen hebben iets in hun hoofd en het eruit praten daar kan je best niet aan beginnen. Geen goed gedacht maar ze zullen wel verwend worden en zijn gelukkig met twee
De radio aan , mag een beetje luider zijn. Even alleen heeft zijn charme nu ik weet dat alles goed komt.
In onze omgeving zijn alle mogelijke plaatsen om te parkeren bezet. . Ons park heeft noch nooit zoveel verhuringen gekend.
Bianca, zou gisteren met Eleanor op bezoek zijn geweest T. Is voor twee dagen in Antwerpen, misschien vandaag in de voormiddag als ik weet dat mijn ventje na de middag naar huis mag.
Groetjes
Corry
Wat is ons landje mooi, Rietjes jullie weten plekjes waar Ik zou willen bijzijn.
Geniet van je foto’s, heb er al enkel aan ons dochter doorgestuurd, zij fietsen ook veel. Soms met auto naar de fietsroute welke ze willen maken.
Staf nog in het ziekenhuis, kreeg een tweede zakje bloed, vandaag controle of het voldoende is. Ziet er heel wat beter uit
Gister een leuke avond doorgebracht met jeugdvriend van onze kleinzoon. Was hier om vandaag zijn huurders te ontvangen. We hebben samen een flesje rode wijn gekraakt.
Ivette, jonge mensen hebben iets in hun hoofd en het eruit praten daar kan je best niet aan beginnen. Geen goed gedacht maar ze zullen wel verwend worden en zijn gelukkig met twee
De radio aan , mag een beetje luider zijn. Even alleen heeft zijn charme nu ik weet dat alles goed komt.
In onze omgeving zijn alle mogelijke plaatsen om te parkeren bezet. . Ons park heeft noch nooit zoveel verhuringen gekend.
Bianca, zou gisteren met Eleanor op bezoek zijn geweest T. Is voor twee dagen in Antwerpen, misschien vandaag in de voormiddag als ik weet dat mijn ventje na de middag naar huis mag.
Groetjes
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal
Corry ik denk aan je en Stafke

Corry ik denk aan je en Stafke

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Zondagsgrapje
Een man zet 's avonds de vuilnisbak buiten. Op het moment dat hij weer naar binnen wil gaan hangt zijn buurvrouw uit het raam. "He buurman, kom je lekker een bakkie koffie drinken?" "Vooruit dan maar", zegt de man. Na twee bakjes koffie maakt de man aanstalten om weer naar huis te gaan, maar de buurvrouw vraagt hem nog een borreltje te blijven drinken. "Vooruit dan maar." Om een uurtje of 11 en een paar borreltjes verder vindt de man het echt de hoogste tijd worden om naar huis te gaan. De buurvrouw, zo geil als boter door de drankjes, vraagt: "Heb je geen zin om een nummertje te maken?" "Vooruit dan maar" Zo gezegd zo gedaan. Inmiddels is het al half 1 geworden. "Ik moet nu echt naar huis, anders krijg ik gelazer" zegt de man. "Maar ik heb nog een vraag: "Heb je misschien een rood potloodje voor me?" De vrouw, licht verbaasd, zoekt alle lade kastjes door totdat ze uiteindelijk een rood potloodje vindt. De man steekt het potloodje achter zijn oor en gaat naar huis. Het huis is al helemaal donker, dus hij trekt zijn schoenen uit en loopt zachtjes de trap op. Ineens gaan de lichten aan en ziet hij zijn vrouw bovenaan de trap staan. "En waar ben jij geweest ??!!" schreeuwt ze tegen haar man. "Nou,ik zal het eerlijk bekennen. Ik heb een bakkie koffie gedronken bij de buurvrouw, daarna hebben we wat borreltjes op en toen hebben we een nummertje gemaakt." Zijn vrouw wijst naar zijn oor en zegt: "Nee, vuile leugenaar. Je bent naar de bingo geweest."
Een man zet 's avonds de vuilnisbak buiten. Op het moment dat hij weer naar binnen wil gaan hangt zijn buurvrouw uit het raam. "He buurman, kom je lekker een bakkie koffie drinken?" "Vooruit dan maar", zegt de man. Na twee bakjes koffie maakt de man aanstalten om weer naar huis te gaan, maar de buurvrouw vraagt hem nog een borreltje te blijven drinken. "Vooruit dan maar." Om een uurtje of 11 en een paar borreltjes verder vindt de man het echt de hoogste tijd worden om naar huis te gaan. De buurvrouw, zo geil als boter door de drankjes, vraagt: "Heb je geen zin om een nummertje te maken?" "Vooruit dan maar" Zo gezegd zo gedaan. Inmiddels is het al half 1 geworden. "Ik moet nu echt naar huis, anders krijg ik gelazer" zegt de man. "Maar ik heb nog een vraag: "Heb je misschien een rood potloodje voor me?" De vrouw, licht verbaasd, zoekt alle lade kastjes door totdat ze uiteindelijk een rood potloodje vindt. De man steekt het potloodje achter zijn oor en gaat naar huis. Het huis is al helemaal donker, dus hij trekt zijn schoenen uit en loopt zachtjes de trap op. Ineens gaan de lichten aan en ziet hij zijn vrouw bovenaan de trap staan. "En waar ben jij geweest ??!!" schreeuwt ze tegen haar man. "Nou,ik zal het eerlijk bekennen. Ik heb een bakkie koffie gedronken bij de buurvrouw, daarna hebben we wat borreltjes op en toen hebben we een nummertje gemaakt." Zijn vrouw wijst naar zijn oor en zegt: "Nee, vuile leugenaar. Je bent naar de bingo geweest."
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Nee Frankje, we hebben wel dreigende wolken gezien, gerammel gehoord maar dit toch niet hoor.
Corry, wij doen het ook vaak zo hoor, fietsen achter op de auto om ergens een fietstoer te starten, die we meestal zelf uitstippelen via https://www.fietsnet.be/routeplanner/default.aspx. Kennen ze dat ?
Menu : Gehakt Parmentier en terwijl de oven toch aanstaat een cake met braambessen en frambozen.
Corry, wij doen het ook vaak zo hoor, fietsen achter op de auto om ergens een fietstoer te starten, die we meestal zelf uitstippelen via https://www.fietsnet.be/routeplanner/default.aspx. Kennen ze dat ?
Menu : Gehakt Parmentier en terwijl de oven toch aanstaat een cake met braambessen en frambozen.
Oud maar niet Out
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede avond allen, een serieuze onweersbui gehad
met bakken water en hagelbollen...
en nu nog code oranje, dus voorzichtig zijn:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/08/16 ... de-oranje/
Slaap lekker allemaal straks en tot morgen..
en hopelijk geen schade
met bakken water en hagelbollen...
en nu nog code oranje, dus voorzichtig zijn:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/08/16 ... de-oranje/
Slaap lekker allemaal straks en tot morgen..
en hopelijk geen schade
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Hello
Lekker toertje gaan fietsen deze namiddag in de omgeving van Deinze, net toen we daar een terrasje deden hebben ze de hemelsluizen open gezet.
Regen vesten aan en toch maar doorrijden, we hebben de tocht wel enkele km ingekort , gestrand op 35.

Met de BATHO naar de andere kant

Kasteel van Ooidonk

let niet op mijn kapsel, ik had mijn helm net afgedaan

prachtige bomenlaan
en dan is het toestel opgeborgen om droog te houden ...
Lekker toertje gaan fietsen deze namiddag in de omgeving van Deinze, net toen we daar een terrasje deden hebben ze de hemelsluizen open gezet.
Regen vesten aan en toch maar doorrijden, we hebben de tocht wel enkele km ingekort , gestrand op 35.

Met de BATHO naar de andere kant

Kasteel van Ooidonk

let niet op mijn kapsel, ik had mijn helm net afgedaan

prachtige bomenlaan
en dan is het toestel opgeborgen om droog te houden ...
Oud maar niet Out
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal
een echte fotogalerie

een echte fotogalerie

Groetjes van meme-rietje,
-

Goede morgen iedereen, eigenlijk weet ik niets te vertellen.
Maak er een mooie maandag van...
toedeloe:
menu: weetnognie