NACHTUILTJES (3) 2020
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goede middag
Mijn ventje is weer thuis, gisteren zijn derde zakje bloed gekregen , nadien om 6 u gaan halen.
Je moet niet vragen hoe dringend het,was.
Hou mijn hart vast voor wat het nog volgen kan.
Bedankt voor jullie attentie naar hem.
Ga koken, heb zeetong met prei en aardappelen,, het mag vandaag een beetje meer zijn
Salloder
Corry
Rietjes ons dochter gebruikt al jaren deze link wat fietsrouten betreft, toch bedankt.
Mijn ventje is weer thuis, gisteren zijn derde zakje bloed gekregen , nadien om 6 u gaan halen.
Je moet niet vragen hoe dringend het,was.
Hou mijn hart vast voor wat het nog volgen kan.
Bedankt voor jullie attentie naar hem.
Ga koken, heb zeetong met prei en aardappelen,, het mag vandaag een beetje meer zijn
Salloder
Corry
Rietjes ons dochter gebruikt al jaren deze link wat fietsrouten betreft, toch bedankt.
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
Rietjes, ik gebruik ook al jaren fietsnet hoe klein ons fietstochtje ook is 
Je was in onze streek, den overzet was tijdens de lockdown afgesloten dat was spijtig, je bent ook Vosselare put gepasseerd
Wij moeten het ritje nog doen overzet Afsnee zo naar andere overzet in Baarle zoek het eens uit heel mooi
, deze zomer nog niet gedaan wegen de drukte.
Corry, sterkte de onrust ga blijven hé toch blijven buiten komen, spijtig dat het voor ons nog niet plezant is voor naar Wenduine te komen, komt wel
Yorkske, tijdens de hitte 's morgenvroeg gefiets was zalig langs het water, daarna binnen tot 's avonds rummicub met de buren
Eigenlijk vanaf de lockdown heb ik al veel gefietst, doet goed aan mijn been, wandelen gaat minder.
A. heeft nergens last van, kan goed tegen de warmte.
Zo kan ik gerust even weg.
Frankje, buiten wat gerommel en een klein buitje hebben we nog niet veel gehad, mag nog komen!
Groetjes allemaal, de strijk wacht
Greetie
Je was in onze streek, den overzet was tijdens de lockdown afgesloten dat was spijtig, je bent ook Vosselare put gepasseerd
Wij moeten het ritje nog doen overzet Afsnee zo naar andere overzet in Baarle zoek het eens uit heel mooi
Corry, sterkte de onrust ga blijven hé toch blijven buiten komen, spijtig dat het voor ons nog niet plezant is voor naar Wenduine te komen, komt wel
Yorkske, tijdens de hitte 's morgenvroeg gefiets was zalig langs het water, daarna binnen tot 's avonds rummicub met de buren
Eigenlijk vanaf de lockdown heb ik al veel gefietst, doet goed aan mijn been, wandelen gaat minder.
A. heeft nergens last van, kan goed tegen de warmte.
Zo kan ik gerust even weg.
Frankje, buiten wat gerommel en een klein buitje hebben we nog niet veel gehad, mag nog komen!
Groetjes allemaal, de strijk wacht
Greetie
-
rinske - Lid geworden op: 17 feb 2006, 21:23

De dag is al ver gevorderd maat toch
Vanmorgen naar de colruyt geweest .... met elk een kar is niet zo,n goed idee
Volgende keer mag D.... alleen gaan .
D..... vandaag 82 jaaaaren geworden .... en dat is het dan maar .
Heel mooie fotos van mensen...Rietjes en echtgenoot die zich in de mooie natuur begeven begeven met de fiets of te voet .
Ik heb zo het gevoel dat alles zo eentonig word ....
Ik zit veel te veel aan mijn computer
Greetie ik durf niet meer fietsen na die stomme val in de tramsporen drie jaar geleden ....stom hè.
Vorige week poging gedaan pffff ben zo onzeker als wat .
Aan al de nachtuiltjes groetjes
"Life is not about waiting for the storms to pass...it's about learning how to dance in the rain."
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Ondanks de dreigende wolken zijn we toch op stap gegaan met de fiets deze namiddag.
Niet al te ver weg van huis voor het geval van onweer
Het tochtje verliep met afwisselend regenjas of zonnebril, best leuk.
De hop staat op zijn hoogst, bijna klaar om geplukt te worden en verwerkt tot ondermeer lekker bier

Nee, het is geen GALG ook al is het in de streek onder die naam gekend.
Het is een orientatiepunt uit een vroeger doolhof.
Een doolhof dat aangelegd werd als vermaak van de adelijke dames terwijl hun mannen op jacht waren.

Waar je ook rijdt in de westhoek, je vindt er stille getuigen van de grote oorlog

Niet al te ver weg van huis voor het geval van onweer
Het tochtje verliep met afwisselend regenjas of zonnebril, best leuk.
De hop staat op zijn hoogst, bijna klaar om geplukt te worden en verwerkt tot ondermeer lekker bier

Nee, het is geen GALG ook al is het in de streek onder die naam gekend.
Het is een orientatiepunt uit een vroeger doolhof.
Een doolhof dat aangelegd werd als vermaak van de adelijke dames terwijl hun mannen op jacht waren.

Waar je ook rijdt in de westhoek, je vindt er stille getuigen van de grote oorlog

Oud maar niet Out
-
Michelly - Lid geworden op: 03 feb 2005, 19:05
Dag maatjes allemaal!
Kom mij weer eens aanmelden. Gelukkig is het een heel stuk frisser en kan een mens weer wat beter slapen. Alhoewel! Vorige nacht ben ik om 02.00u opgestaan omdat ik nog geen oog had dichtgedaan en heb dan tot 02.30u beneden gezeten en dan weer naar boven getrokken. Uiteindelijk toch wat geslapen maar niet veel. Daar voelt een mens zich ook niet happy bij. Het is hier dagen na elkaar 37 à 38 graden geweest zonder behoorlijke afkoeling 's avonds en zoiets gaat niet in je kleren zitten.
Kan elke dag genieten van de mooie foto's die hier geplaatst worden door de sportievelingen van het forum. Bedankt Rietjes, je hebt er verstand van hoor! Yorkske ik hoop dat je prothese snel oké is en dat je ermee onder de voeten uit kunt! Nogal een toepasselijke uitdrukking hé.
Corry gelukkig is Stafke weer zover opgeknapt dat hij terug thuis is. Trek hem maar regelmatig aan zijn oren dan gaat hij misschien ook luisteren.
Ik lees alles elke dag maar zeer dikwijls ontbreekt de moed om te reageren . Lees me te pletter en tegen de avond,na enkele uren TV lees ik dan nog wat verder en merk ik hoe mijn ogen wazig worden door teveel van het goede. Maar wat moet ik anders de hele dag. Hou me binnen omdat ik te weinig zuurstof binnen krijg en dan moet je je met zulke dingen bezig houden hé.
Ik wens iedereen een fijne week verder en hopelijk kunnen we allemaal wat bekomen van de hitte en blijft de corona letterlijk en figuurlijk ver van ons bed.
Fijne avond en verkwikkende nacht allemaal.
Michelly
Kom mij weer eens aanmelden. Gelukkig is het een heel stuk frisser en kan een mens weer wat beter slapen. Alhoewel! Vorige nacht ben ik om 02.00u opgestaan omdat ik nog geen oog had dichtgedaan en heb dan tot 02.30u beneden gezeten en dan weer naar boven getrokken. Uiteindelijk toch wat geslapen maar niet veel. Daar voelt een mens zich ook niet happy bij. Het is hier dagen na elkaar 37 à 38 graden geweest zonder behoorlijke afkoeling 's avonds en zoiets gaat niet in je kleren zitten.
Kan elke dag genieten van de mooie foto's die hier geplaatst worden door de sportievelingen van het forum. Bedankt Rietjes, je hebt er verstand van hoor! Yorkske ik hoop dat je prothese snel oké is en dat je ermee onder de voeten uit kunt! Nogal een toepasselijke uitdrukking hé.
Ik lees alles elke dag maar zeer dikwijls ontbreekt de moed om te reageren . Lees me te pletter en tegen de avond,na enkele uren TV lees ik dan nog wat verder en merk ik hoe mijn ogen wazig worden door teveel van het goede. Maar wat moet ik anders de hele dag. Hou me binnen omdat ik te weinig zuurstof binnen krijg en dan moet je je met zulke dingen bezig houden hé.
Ik wens iedereen een fijne week verder en hopelijk kunnen we allemaal wat bekomen van de hitte en blijft de corona letterlijk en figuurlijk ver van ons bed.
Fijne avond en verkwikkende nacht allemaal.
Michelly
De sterren zijn niet bang vuurvliegjes te lijken
(Rabindranath Tagore.)
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Greetie PROFICIAT MET UW GEBOORTEDAG !!!!!
Maak er een fijne dag van met allen die je lief zijn
Drie West Vlaamse (virtuele) piepers
van harte
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo, lekker weertje hé ? !
Hier niks speciaals, alles op zijn zomers ...
We zien wel wat de dag brengt
menu: rijst met vol au vent
Fijne dag allen
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Aan Greetie een fijne verjaardag
nog vele gezonde en mooie jaren
geniet ervan

Verder aan alle uiltjes een fijne dinsdag
geniet van het minder hete weer... en
maak er het beste van
Rietje, dank voor de mooie foto's elke dag
Groetjes allen en tot....
nog vele gezonde en mooie jaren
geniet ervan

Verder aan alle uiltjes een fijne dinsdag
geniet van het minder hete weer... en
maak er het beste van
Rietje, dank voor de mooie foto's elke dag
Groetjes allen en tot....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
anders niks te vertellen
aan Greetie hieperdepiep

anders niks te vertellen
aan Greetie hieperdepiep

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Eerst en vooral: Michelly ik ben erg blij u weer eens te lezen, hou u taai zoals we dat van u gewend zijn!

GREETIE HEEL GELUKKIGE VERJAARDAG PROFICIAT MET UW NIEUWE VOORDEUR EN DOE ER MAAR NOG VEEL GELUKKIGE, GEZONDE JAREN BIJ!
Ik ben een heel spannend boek aan het lezen: SAMEN van Julie Cohen, absolute aanrader!
Vanmorgen niet zo veel volk op de markt, ambetant omdat je soms heel de markt rond moet voor je aan het kraam komt waar je wil zijn. Ik heb er wel deugd van: voor mij is het een verplichte wandeling weliswaar met een mondmasker aan de hele tijd!
Ik moet nog mijn vis verpakken en invriezen, Christa is juist weg, ik dacht haar niet te zien omdat ze met de fiets was maar ze draaide toch langs hier af.

GREETIE HEEL GELUKKIGE VERJAARDAG PROFICIAT MET UW NIEUWE VOORDEUR EN DOE ER MAAR NOG VEEL GELUKKIGE, GEZONDE JAREN BIJ!
Ik ben een heel spannend boek aan het lezen: SAMEN van Julie Cohen, absolute aanrader!
Vanmorgen niet zo veel volk op de markt, ambetant omdat je soms heel de markt rond moet voor je aan het kraam komt waar je wil zijn. Ik heb er wel deugd van: voor mij is het een verplichte wandeling weliswaar met een mondmasker aan de hele tijd!
Ik moet nog mijn vis verpakken en invriezen, Christa is juist weg, ik dacht haar niet te zien omdat ze met de fiets was maar ze draaide toch langs hier af.
Ivette
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie mooie zomeravond
Corry, alles komt goed maar het vergt soms wel een beetje tijd en heel veel begrip
Greetie, voor jou een hele dikke PROFICIAT en 'k ga er hier eentje drinken op jouw gezondheid.

Vandaag hadden wij een dagje Oostende, ideaal weertje daarvoor.
We hebben ongeveer 10 km geslenterd, helaas met mondmasker.
Respect voor diegenen die het de hele dag aan moeten hoor.
Heel weinig volk aan zee.
Enkele sfeerbeelden :

Corry, alles komt goed maar het vergt soms wel een beetje tijd en heel veel begrip
Greetie, voor jou een hele dikke PROFICIAT en 'k ga er hier eentje drinken op jouw gezondheid.

Vandaag hadden wij een dagje Oostende, ideaal weertje daarvoor.
We hebben ongeveer 10 km geslenterd, helaas met mondmasker.
Respect voor diegenen die het de hele dag aan moeten hoor.
Heel weinig volk aan zee.
Enkele sfeerbeelden :

Oud maar niet Out