Artesia schreef: ↑17 aug 2020, 18:41
De kannibaal schreef: ↑30 jul 2020, 17:27
Weeral een match punt voor Wallonië. Omwille van zijn ruzie met Merkel, heeft ons bazeke beslist om zijn soldaatjes terug te trekken uit Duitsland. De soldaten zelf zijn er niet gelukkig mee en de Amerikaanse belastingbetaler waarschijnlijk nog veel minder, want hij had juist een miljarden project achter de rug voor de bouw van een ondergronds hospitaal bunker
De man beseft dat hij voeten in Europa moet blijven houden en splitst de troepen op met de onverwachte mededeling dat een groot deel gaat verhuizen naar Wallonië. Eén van zijn assistenten heeft hem waarschijnlijk in de oren gefluisterd dat Flamen en een bepaald soort Duitsers, nog steeds veel sympathieën uitwisselen, en de kordate leider zijn vinger viel op Wallonië.
De door u belachelijk gemaakte leider heeft alleszins nog geen oorlog gestart en dat kun je van die 'geweldige' voorgangers niet zeggen
https://ejbron.files.wordpress.com/2020 ... aa67zf.jpg
De meer verstandige Amerikanen schreeuwen het uit:
Don't vote for this killer.
Volgens mij, een progressief dementerende man, maar dan ene van de gevaarlijkste soort. Het is ten andere niet de eerste Amerikaanse of Russische President die dementeert, het is een ziekte zoals een ander Het enige nadeel, deze Amerikaan heeft een quasi onbeperkte macht, door zijn verworven rijkdom en zijn status als President. Hem op het rechte pad houden is een onmogelijke taak. Een continue opdracht voor een ontzettend grote groep stafmedewerkers of moeten wij spreken van vrijwilligers. Bij het ondertekenen van hun contract, krijgen ze al afdruk mee van hun ontslagbrief. Vandaag in de hemel geprezen, morgen ontslagen en een ontslag in de VS is iets anders dan een ontslag in ons land. Een lach, een scheef woord, commentaar, een reactie of een advies dat bij the killer in een verkeerd keelgat schiet, en men wordt ontslagen.
Hem buitengewoon vinden omdat hij nog geen oorlog is begonnen, is een dank U wel voor alle medewerkers, die hem in toom proberen te houden. Het is al een geluk dat de budgetten alle dagen nog een beetje meer de dieperik in gaan want anders was het al lang gebeurd.
Het is ten andere zo dat hij met weinig continenten geen economische oorlog aan het voeren is. Hier voert hij de politiek van het paard met de oogkleppen, een soort van Vlaamse VB politiek: Eigen volk eerst, hoewel hij weinig doet om ze in leven te houden. Ik hoop dat hij de verkiezingen verliest, hoewel ik mijn twijfels heb, want zelfs de armste Amerikaan heeft het motto,
In God we trust, all the others pay cash