In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31
'n fotootje van zo'n 8 jaar geleden ,
ons moeke met AL haar kleinkinderen
en voor mij is dit een prima weertje ,
meer moet da ni zijn ,
jadi ...waauw wat 'n schat van 'n kat ,
ik zou meteen verkocht zijn hoor ,
mamainge , proficiat met je huwelijksverjaardag ,
bij ons is het volgend jaar 50 jaar ,
jeetje ! wat moet ik al oud zijn ,
bloemeke zal wel mooi zijn ,
zo'n glas op je tafeltje ,
En Lier is ook niet zover van ons ,
daar hebben we al eens naar gefietst ,
ja ons Rozetteke is wel ok ,
maar niet zoals ze ooit geweest is , blijft 'n risico patient hé ,
maar ze klaagt niet hoor ,
Gerda , hier nog geen druppel regen gezien ,
puzzel , ja zondag is rustdag hé
lenk , haha was het maar zo simpel ,
effe naar 't gemak en de halve kilo is eraf
tattoos bertje , sita ,
en iedereen nog 'n fijne dag
ons moeke met AL haar kleinkinderen
en voor mij is dit een prima weertje ,
meer moet da ni zijn ,
jadi ...waauw wat 'n schat van 'n kat ,
ik zou meteen verkocht zijn hoor ,
mamainge , proficiat met je huwelijksverjaardag ,
bij ons is het volgend jaar 50 jaar ,
jeetje ! wat moet ik al oud zijn ,
bloemeke zal wel mooi zijn ,
zo'n glas op je tafeltje ,
En Lier is ook niet zover van ons ,
daar hebben we al eens naar gefietst ,
ja ons Rozetteke is wel ok ,
maar niet zoals ze ooit geweest is , blijft 'n risico patient hé ,
maar ze klaagt niet hoor ,
Gerda , hier nog geen druppel regen gezien ,
puzzel , ja zondag is rustdag hé
lenk , haha was het maar zo simpel ,
effe naar 't gemak en de halve kilo is eraf
tattoos bertje , sita ,
en iedereen nog 'n fijne dag
Laatst gewijzigd door marietteke op 25 aug 2020, 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.
geluk vind je onverwacht
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie zonnige namiddag iedereen
ik heb zojuist enkele van mijn gordijnen gewassen in de living en ook de vensters natuurlijk
maar das niet zo evident met mijn draaikop om die gordijnen af te halen en er terug aan te hangen want daarvoor moet ik gedeeltelijk naar boven kijken en das nu juist iets wat ik niet goed kan doordat ik dan begin te draaien en das dan weer gevaarlijk om van die stoel te vallen waar ik op sta
ttz ik stap eerst op een bankje dat antislip is en dan op een stoeltje dat wat hoger is om er hoog genoeg aan te kunnen en daarbij moet ik mij goed vasthouden want anders verlies ik mijn evenwicht door mijn draaikop en ook door mijn nieuwe knie die niet goedgekomen is waardoor ik niet vast op mijn benen sta
maar ik doe alles héél voorzichtig zodat ik zeker niet val en ik heb alle tijd als het daardoor wat trager gaat
en nu wil ik nog stofzuigen en daarna nog mijn stof afdoen zodat alles weer proper is en mijn glaswerk weer blinkt , want om 17.30u heb ik nog een afspraak bij de kinesist
en nu eerst mijn nieuw tafelglas opblinken en op mijn rieten tafeltje leggen en daarna nog een fotootje maken om hier efkes te zetten zodat jullie er een gedacht van hebben hoe het er uit ziet
allé nu in vijfde versnelling verder doen sè
daaaaaag

ik heb zojuist enkele van mijn gordijnen gewassen in de living en ook de vensters natuurlijk
maar das niet zo evident met mijn draaikop om die gordijnen af te halen en er terug aan te hangen want daarvoor moet ik gedeeltelijk naar boven kijken en das nu juist iets wat ik niet goed kan doordat ik dan begin te draaien en das dan weer gevaarlijk om van die stoel te vallen waar ik op sta
ttz ik stap eerst op een bankje dat antislip is en dan op een stoeltje dat wat hoger is om er hoog genoeg aan te kunnen en daarbij moet ik mij goed vasthouden want anders verlies ik mijn evenwicht door mijn draaikop en ook door mijn nieuwe knie die niet goedgekomen is waardoor ik niet vast op mijn benen sta
maar ik doe alles héél voorzichtig zodat ik zeker niet val en ik heb alle tijd als het daardoor wat trager gaat
en nu wil ik nog stofzuigen en daarna nog mijn stof afdoen zodat alles weer proper is en mijn glaswerk weer blinkt , want om 17.30u heb ik nog een afspraak bij de kinesist
en nu eerst mijn nieuw tafelglas opblinken en op mijn rieten tafeltje leggen en daarna nog een fotootje maken om hier efkes te zetten zodat jullie er een gedacht van hebben hoe het er uit ziet
allé nu in vijfde versnelling verder doen sè
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
nog efkes rap tussendoor

Bert
Hey leuterkes,
mama-inge, gefeliciteerd met jullie huwelijks verjaardag.
Ik zal het kort houden, ben nog niet tip top.

Tot nog eens.....
mama-inge, gefeliciteerd met jullie huwelijks verjaardag.
Ik zal het kort houden, ben nog niet tip top.

Tot nog eens.....
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedenavond allen , ik hou het vandaag ook kort .
Inge , van harte gefeliciteerd .
Marietteke , Zonnebloemetje en Bert , leuke foto's hoor .
Ik wens jullie allen hier een hele fijne avond .

Inge , van harte gefeliciteerd .
Marietteke , Zonnebloemetje en Bert , leuke foto's hoor .
Ik wens jullie allen hier een hele fijne avond .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

ik kom nog effe slaapwel zeggen ,
bloemeke , héél mooi hoor je tafeltje ,
Bertje , hou de moed erin hoor ,
en hopelijk vlug weer wat beter ,
An wildflower , kort is ook goed hoor ,
geluk vind je onverwacht
-
halloooo een goeie morgen allemaal
we zijn al vroeg wakker want bij de buren aan de overkant word er gewerkt en was er dus al vroeg veel lawaai maar das niet erg want we moeten deze voormiddag nog boodschappen doen en dan zijn we vroeg om te gaan winkelen en das goed
en deze namiddag hebben we dan ook nog een afspraak in het ziekenhuis voor mijn ventje voor de uitslag van de scan van vorige week van zijn schildklier , dus afwachten wat het zal worden
tis hier bewolkt en er valt wat nattigheid uit maar niet veel
puzzel ook een goeie morgen en is het daar bij jullie ook al goed afgekoeld ?????
Bertje nog niet helemaal op je plooi , doe maar rustig aan hoor
voor alle leutertjes nog een fijne dinsdag verder
daaaaaaag

we zijn al vroeg wakker want bij de buren aan de overkant word er gewerkt en was er dus al vroeg veel lawaai maar das niet erg want we moeten deze voormiddag nog boodschappen doen en dan zijn we vroeg om te gaan winkelen en das goed
en deze namiddag hebben we dan ook nog een afspraak in het ziekenhuis voor mijn ventje voor de uitslag van de scan van vorige week van zijn schildklier , dus afwachten wat het zal worden
tis hier bewolkt en er valt wat nattigheid uit maar niet veel
puzzel ook een goeie morgen en is het daar bij jullie ook al goed afgekoeld ?????
Bertje nog niet helemaal op je plooi , doe maar rustig aan hoor
voor alle leutertjes nog een fijne dinsdag verder
daaaaaaag

ooooo Bertje wat een leuke rosse poes die Garfield
dadelijk nog een koffietje sè voor dat we vertrekken
tot later

dadelijk nog een koffietje sè voor dat we vertrekken
tot later

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Joehoe, even dag komen zeggen en dan bye bye...Even naar 't stad natuurlijk een koffietje drinken
En deze middag voetjes onder tafel , want het is hier kermisweek..
Zo....schoenen aan en toedeloe
Fijne dag allen
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
halloooooo
jadi geniet van jou koffietje en wij zijn ook van een koffietje aan 't genieten nu
en laat het jullie smaken deze middag in 't stad
marietteke gisteren in de vroege avond heeft het hier water gegoten
en wij waren juist buiten op ons overdekt terras en toen zei mijn ventje " ik denk dat marietteke daarjuist de regendans heeft gedaan maar de regen is hier uitgevallen in plaats van in Antwerpen "
allé ik ben er mee weg sè
daaaaaag

jadi geniet van jou koffietje en wij zijn ook van een koffietje aan 't genieten nu
en laat het jullie smaken deze middag in 't stad
marietteke gisteren in de vroege avond heeft het hier water gegoten
en wij waren juist buiten op ons overdekt terras en toen zei mijn ventje " ik denk dat marietteke daarjuist de regendans heeft gedaan maar de regen is hier uitgevallen in plaats van in Antwerpen "
allé ik ben er mee weg sè
daaaaaag

An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Wat een leuke plaatjes allemaal vanmorgen
Mijn regendans heeft ook geholpen denk ik , want hier regent het de hele dag volgens de buienradar .
Onze vakantie volgende maand naar ons kleine Canarische wandel eilandje gaat waarschijnlijk ook niet door nu Nederland heel Spanje op code oranje heeft gezet . Dus ik had even een dipje .
Maar ja , niets aan te doen . We moeten het allemaal uitzitten denk ik dan. Het is niet anders.
Gisteren zijn we ( mijn 2 collega's en ik ) ons raar geschrokken van een collega die bij ons altijd de etalage komt veranderen . Zij hangt een of andere rare complot-theorie aan m.b.t. het corona-virus.
Zij denkt dat het een wereld wijd complot is om het volk onder de duim te houden en alle wereld leiders zijn daarbij betrokken , volgens haar . Totaal wappie geworden ben ik bang
Zou corona je hersens aantasten ?
Maar goed , genoeg gemekkerd voor vandaag .
Ik wens jullie een hele fijne dinsdag .

Wat een leuke plaatjes allemaal vanmorgen
Mijn regendans heeft ook geholpen denk ik , want hier regent het de hele dag volgens de buienradar .
Onze vakantie volgende maand naar ons kleine Canarische wandel eilandje gaat waarschijnlijk ook niet door nu Nederland heel Spanje op code oranje heeft gezet . Dus ik had even een dipje .
Maar ja , niets aan te doen . We moeten het allemaal uitzitten denk ik dan. Het is niet anders.
Gisteren zijn we ( mijn 2 collega's en ik ) ons raar geschrokken van een collega die bij ons altijd de etalage komt veranderen . Zij hangt een of andere rare complot-theorie aan m.b.t. het corona-virus.
Zij denkt dat het een wereld wijd complot is om het volk onder de duim te houden en alle wereld leiders zijn daarbij betrokken , volgens haar . Totaal wappie geworden ben ik bang
Zou corona je hersens aantasten ?
Maar goed , genoeg gemekkerd voor vandaag .
Ik wens jullie een hele fijne dinsdag .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'