Mondmaskers verplicht
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Vanaf morgen gedaan met mondkapjes op straat: https://www.standaard.be/cnt/dmf20200826_94798518
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
De laatste dagen is mondmasker dragen verslapt. De ene kijkt de andere aan wanneer deze geen draagt. En tegenwoordig heeft de police elektrische brommertjes, die hoort ge niet komen.
Ik laat ze dan maar links liggen(stoeffers), ik betaal liever geen boete.
Ik laat ze dan maar links liggen(stoeffers), ik betaal liever geen boete.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Ice
Neen, dat zijn onverdraagzame, bange azijnpissers die (schijn)heiliger willen zijn dan de paus, die zijn overgebleven want die de griepprik gehad hebben, zijn reeds overleden mét corona dóór de griepprik...daarom dat er in Italië zoveel meer corona-doden waren bij ouderen door de verplichting van de griepprik voor ouderen vorig jaar....1+1=2
-
Ice
Voilá! Mijn gedacht, hier gaat het om: ons recht om zélf te beslissen over ons lichaam, over onze gezondheid, over ons eígen leven!!Aelbrecht schreef: ↑26 aug 2020, 18:36Ik moet geen vaccin. Geen enkel. Ben in 1977 de laatste keer voor iets gevaccineerd en dat was het. Niemand heeft het recht om mij iets in te spuiten tegen mijn wil. Daar beslis ik zelf over.
Wat anderen doen interesseert mij totaal niet. Maar over mijn lichaam en mijn "gezondheid" beslis IK ALLEEN.
Ze mogen alle registers opentrekken om ons met drogredenen proberen te overtuigen om vrijwillig zelfmoord te plegen door de corona gifspuit, het zal geen verf pakken.
Nog niemand (geestelijk gezond, dan) gehoord die in de rij wil gaan staan voor een vaccin waarvoor het farmaceutisch bedrijf al op voorhand de verantwoordelijkheid afwijst voor schadelijke gevolgen van hun ongetest, onbetrouwbaar vaccin met geheime ingrediënten..
Natuurlijk heeft iedereen het recht om vrijwillig proefkonijn te spelen, ieder doet met zijn/haar lichaam en gezondheid wat ze willen maar als ze hun gat verbranden moeten ze dan ook op de blaren zitten en achteraf niet komen jammeren (als ze dat dan nog kunnen)
De politici zouden dus best eerst nog eens héél goed nadenken voor ze weer miljoenen van óns belastinggeld verspillen aan dat giftig goedje dat ze niet aan de straatstenen zullen kwijtgeraken!
-
dafke - Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Ik krijg al 20 jaar een griepspuit en ik leef nog! Als jullie een operatie moeten ondergaan zeggen jullie dan tegen de dokter "ik wil geen spuit in mijn lijf ik zal wel even op mijn tanden bijten"Ice schreef: ↑27 aug 2020, 00:40Neen, dat zijn onverdraagzame, bange azijnpissers die (schijn)heiliger willen zijn dan de paus, die zijn overgebleven want die de griepprik gehad hebben, zijn reeds overleden mét corona dóór de griepprik...daarom dat er in Italië zoveel meer corona-doden waren bij ouderen door de verplichting van de griepprik voor ouderen vorig jaar....1+1=2![]()
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
En krijg al meer dan 20 jaar geen griepspuit en ik leef ook nog.dafke schreef:
Ik krijg al 20 jaar een griepspuit en ik leef nog! Als jullie een operatie moeten ondergaan zeggen jullie dan tegen de dokter "ik wil geen spuit in mijn lijf ik zal wel even op mijn tanden bijten"
-
dafke - Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Hierboven beweert iemand met een groot bakkes dat in Italie de mensen gestorven zijn door een griepspuitDicksy schreef: ↑27 aug 2020, 10:04En krijg al meer dan 20 jaar geen griepspuit en ik leef ook nog.dafke schreef:
Ik krijg al 20 jaar een griepspuit en ik leef nog! Als jullie een operatie moeten ondergaan zeggen jullie dan tegen de dokter "ik wil geen spuit in mijn lijf ik zal wel even op mijn tanden bijten"![]()
-
Wiana - Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
De moeder van mijn vriendin had nooit een griepspuit gehad .
Omdat ze al op leeftijd was, raadde haar huisdokter haar aan
om er toch maar aan te beginnen.
Ze kreeg griep en ... stierf.
Mijn huisarts zegt : " Als je gezond bent, neem je beter geen spuit."
Tja ...
Omdat ze al op leeftijd was, raadde haar huisdokter haar aan
om er toch maar aan te beginnen.
Ze kreeg griep en ... stierf.
Mijn huisarts zegt : " Als je gezond bent, neem je beter geen spuit."
Tja ...
HP Notebook - Windows10 Home
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.
-
*Joy*
Ze raden het toch aan bij risicopatiënten ....
En ?
Gaat het hier over de griepspuit of het mondmasker
En ?
Gaat het hier over de griepspuit of het mondmasker
-
Ice
OMG! Een onnodige gifspuit ter preventie van griep gaan vergelijken met narcose voor een operatie....goed bezig...tjonge, jongen...wat verzinnen ze hier nog allemaal..
En dank onze lieve Heer dan maar op je blote knieën dat je nog een immuunsysteem hád toen corona toesloeg anders stond je nu ook in de statistiek van corona doden.
Het werd wetenschappelijk bewezen dat de griepprik het immuunsysteem zwaar verzwakt waardoor vooral oudere mensen vatbaarder worden voor corona....voor wie nog normaal kan denken is dat ook logisch...élke verdediging van het lichaam tegen ziekteverwekkers (en dus ook vaccins!) kost moeite waardoor men vatbaarder wordt voor infecties.