HP3059a
-
michell - Lid geworden op: 12 apr 2005, 09:51
Beste specialisten,-opgelost
Zie item HP2540 : nieuwe cartridges geplaatst.
Om deze nieuwe cartridges niet zomaar ongebruikt te laten heb ik een tweedehands HP3059a gekocht.
Die gebruikt dezelfde cartridges.
Thuis via de meegeleverde CD de software geïnstalleerd.
Bij de vraag of ik een draadloze verbinding wou of via een USB kabel heb ik voor dit laatste gekozen.
Verder is alles goed verlopen.
Bij instellingen- apparaten - printers vind ik die printer ook gewoon terug.
Als ik echter een document wil afdrukken lukt dit niet.
In de wachtrij staat dit document wel degelijk vermeld.
Wat doe ik verkeerd?
Iemand raad of een oplossing?
Zie item HP2540 : nieuwe cartridges geplaatst.
Om deze nieuwe cartridges niet zomaar ongebruikt te laten heb ik een tweedehands HP3059a gekocht.
Die gebruikt dezelfde cartridges.
Thuis via de meegeleverde CD de software geïnstalleerd.
Bij de vraag of ik een draadloze verbinding wou of via een USB kabel heb ik voor dit laatste gekozen.
Verder is alles goed verlopen.
Bij instellingen- apparaten - printers vind ik die printer ook gewoon terug.
Als ik echter een document wil afdrukken lukt dit niet.
In de wachtrij staat dit document wel degelijk vermeld.
Wat doe ik verkeerd?
Iemand raad of een oplossing?
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
hetgeen géén kwaad kan is de software gewoon opnieuw instaleren terwijl die aangesloten blijft en aan staat
de software 54.8 MB /30 nov. 2015
https://support.hp.com/nl-nl/drivers/se ... el/5224272
de software 54.8 MB /30 nov. 2015
https://support.hp.com/nl-nl/drivers/se ... el/5224272
-
michell - Lid geworden op: 12 apr 2005, 09:51
Beste Verhaegen,
Zoals steeds hartelijk dank voor uw snelle reactie.
Ik heb gedaan wat gij voorstelt.
Helaas was het weer hetzelfde: niet afdrukken.
Maar ik ben bij HP zelf eens gaan zien en heb daar hun print and scan doctor gedownload.
Dit programma laten draaien en er was een probleem: afdrukwachtrij!
Ik moest de PC opnieuw opstarten, die print and scan doctor nog eens laten draaien en geen problemen meer. en zie....ik kan printen.
Ik ga de komende dagen nog eens alles verder uittesten en laat dan wel weten of dit item, het zoveelste van mij, mag afgesloten worden.
Zoals steeds hartelijk dank voor uw snelle reactie.
Ik heb gedaan wat gij voorstelt.
Helaas was het weer hetzelfde: niet afdrukken.
Maar ik ben bij HP zelf eens gaan zien en heb daar hun print and scan doctor gedownload.
Dit programma laten draaien en er was een probleem: afdrukwachtrij!
Ik moest de PC opnieuw opstarten, die print and scan doctor nog eens laten draaien en geen problemen meer. en zie....ik kan printen.
Ik ga de komende dagen nog eens alles verder uittesten en laat dan wel weten of dit item, het zoveelste van mij, mag afgesloten worden.