Hoekje: "De oase van rust" 2020
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal
het zonneke is er weer
nog een mooie nazomer

het zonneke is er weer
nog een mooie nazomer

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedemorgen allemaal!
Meme-rietje ik had het ook gelezen van die V8...wist niet dat het een stofzuiger was
En Rita was er dan veel volk in Koksijde? Weer hele mooie foto’s van jullie tochten!
Corry geniet maar van het gezelschap van je dochter vandaag!
De zon schijnt in onze living...zal een prachtige dag worden denk ik!
Alles gaat weer zijn gewone gang, deze avond weer naar de les, ik zit nu in mijn laatste jaar muziekatelier!
Anders niks te melden...ik ga aan de kuis...tot later daag...
Meme-rietje ik had het ook gelezen van die V8...wist niet dat het een stofzuiger was
En Rita was er dan veel volk in Koksijde? Weer hele mooie foto’s van jullie tochten!
Corry geniet maar van het gezelschap van je dochter vandaag!
De zon schijnt in onze living...zal een prachtige dag worden denk ik!
Alles gaat weer zijn gewone gang, deze avond weer naar de les, ik zit nu in mijn laatste jaar muziekatelier!
Anders niks te melden...ik ga aan de kuis...tot later daag...
You only have one life...live it!
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Ze hadden voor het weekend slechter weer voorspeld dan het geweest is vind ik.
Nik is mijn 2 boorden komen wieden en ook achter mijn garage en voortuintje en dan overal bleekwater gesproeid. Natuurlijk ambetant dat mijn jonge buren helemaal niets doen aan hun voor- noch achtertuin. Dat hun geld op is om alles te laten aanleggen begrijp ik maar ze kunnen toch zelf wat het onkruid wieden. Ik zeg daar natuurlijk niets van, ik moet de rest van mijn dagen er naast wonen hé!
Als ik telefonisch de Belbus reserveer raden ze altijd aan dat we nu ook per mail kunnen reserveren maar, het springt telkens van West-Vl op kleinBrabant en ze aanvaarden mijn lidnummer niet! Dus zal ik vanavond maar heel de tijd proberen te bellen, ik wacht tot na 17u omdat het een 059 nr is en het soms lang duurt voor ik binnen raak. Ik kom graag met de Belbus rond 11u vanaf het station in Roeselare terug omdat de 74 daar maar om 12u20 vertrekt en dat vind ik ambetant laat!
Thuis kijkers, raar hé wat ze er allemaal bij sleuren! Nu het is met alle soaps hetzelfde, ik ben gestopt met elke namiddag Rote Rosen en Sturm der Liebe op te nemen, ik ben veel te nuchter realistisch dat ik er niet in meega maar denk waar halen ze dat nu weer uit!
Gelukkig wandelen we mee met Arnout Hauben dwars door België vanavond, ik zie dat graag, hij kan dat zo simpel uitleggen en komt zo vriendelijk over!
Nik is mijn 2 boorden komen wieden en ook achter mijn garage en voortuintje en dan overal bleekwater gesproeid. Natuurlijk ambetant dat mijn jonge buren helemaal niets doen aan hun voor- noch achtertuin. Dat hun geld op is om alles te laten aanleggen begrijp ik maar ze kunnen toch zelf wat het onkruid wieden. Ik zeg daar natuurlijk niets van, ik moet de rest van mijn dagen er naast wonen hé!
Als ik telefonisch de Belbus reserveer raden ze altijd aan dat we nu ook per mail kunnen reserveren maar, het springt telkens van West-Vl op kleinBrabant en ze aanvaarden mijn lidnummer niet! Dus zal ik vanavond maar heel de tijd proberen te bellen, ik wacht tot na 17u omdat het een 059 nr is en het soms lang duurt voor ik binnen raak. Ik kom graag met de Belbus rond 11u vanaf het station in Roeselare terug omdat de 74 daar maar om 12u20 vertrekt en dat vind ik ambetant laat!
Thuis kijkers, raar hé wat ze er allemaal bij sleuren! Nu het is met alle soaps hetzelfde, ik ben gestopt met elke namiddag Rote Rosen en Sturm der Liebe op te nemen, ik ben veel te nuchter realistisch dat ik er niet in meega maar denk waar halen ze dat nu weer uit!
Gelukkig wandelen we mee met Arnout Hauben dwars door België vanavond, ik zie dat graag, hij kan dat zo simpel uitleggen en komt zo vriendelijk over!
Ivette
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemiddag
Veve, jij gaat aan de kuis, ik heb net gedaan.
Ja er was heel veel volk in Koksijde, te veel naar mijn gedacht.
Op de dijk zonder maskers, in de hoofdstraten wel maar weinig volk in de winkels.
Het weer ziet er zomers uit, een middagje fietsen met een terrasje ???
Vanmorgen om 8 al bij de dokter om bloed te laten trekken, nu weer lichtjes gestresseerd wachten op het resultaat, morgenavond.
Menu : ghyros met flink wat tomaatjes erin, 't is er de tijd van het jaar voor hé en ik krijg er van alle kanten.
Greetie, Corry, meme-Rietje
ik doe mijn best.
Veve, jij gaat aan de kuis, ik heb net gedaan.
Ja er was heel veel volk in Koksijde, te veel naar mijn gedacht.
Op de dijk zonder maskers, in de hoofdstraten wel maar weinig volk in de winkels.
Het weer ziet er zomers uit, een middagje fietsen met een terrasje ???
Vanmorgen om 8 al bij de dokter om bloed te laten trekken, nu weer lichtjes gestresseerd wachten op het resultaat, morgenavond.
Menu : ghyros met flink wat tomaatjes erin, 't is er de tijd van het jaar voor hé en ik krijg er van alle kanten.
Greetie, Corry, meme-Rietje
Oud maar niet Out
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Mens, wat heb ik weer genoten van Dwars door Vlaanderen, vooral die reportage over de mijnramp in Marcinelle was heel pakkend!
Ik moest toch weer bellen om de Belbus voor morgen te reserveren maar deze keer werd ik heel vlot geholpen!
Vertelde ik al dat mijn poetsvrouw Vicky zo'n maand geleden een ongeluk gehad heeft, zij met haar auto, het slachtoffer met een elektrische fiets. Die vrouw is na 2 dagen gestorven.
Vorige keer kwam er een vervanging poetsen. Vandaag moest Vicky hier terug poetsen maar ze ziet nog altijd alles voor ogen, ze zit vreselijk diep, dan maar hopen dat ze binnen 14 dagen al wat beter is, het moet erg zijn zoiets meemaken!
Slaapwel, ik kruip er in want morgen moet ik vroeg op zodat ik tijdig mijn bus haal!
Ik moest toch weer bellen om de Belbus voor morgen te reserveren maar deze keer werd ik heel vlot geholpen!
Vertelde ik al dat mijn poetsvrouw Vicky zo'n maand geleden een ongeluk gehad heeft, zij met haar auto, het slachtoffer met een elektrische fiets. Die vrouw is na 2 dagen gestorven.
Vorige keer kwam er een vervanging poetsen. Vandaag moest Vicky hier terug poetsen maar ze ziet nog altijd alles voor ogen, ze zit vreselijk diep, dan maar hopen dat ze binnen 14 dagen al wat beter is, het moet erg zijn zoiets meemaken!
Slaapwel, ik kruip er in want morgen moet ik vroeg op zodat ik tijdig mijn bus haal!
Ivette
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedemorgen allemaal!
Hier heeft het lichtjes geregend, ik moet straks de autostrade op en rij echt niet graag als het regent!
Rita wij zijn de ganse zomer niet naar zee geweest om de drukte te vermijden en ook in het weekend gaan we niet! Maar we rijden nu wel ‘s avonds eens rond 17u. naar Nieuwpoort daar is het in de week niet druk!
Yvette hoop dat je niet veel regen hebt op de markt want in Roeselare regent het veel rapper dan elders en dat is echt waar!
Ik ga nu eersten klein strijkje wegwerken voordat ik me klaar maak om de baan op te gaan!
Wens jullie nog een aangename dinsdag daag...
Hier heeft het lichtjes geregend, ik moet straks de autostrade op en rij echt niet graag als het regent!
Rita wij zijn de ganse zomer niet naar zee geweest om de drukte te vermijden en ook in het weekend gaan we niet! Maar we rijden nu wel ‘s avonds eens rond 17u. naar Nieuwpoort daar is het in de week niet druk!
Yvette hoop dat je niet veel regen hebt op de markt want in Roeselare regent het veel rapper dan elders en dat is echt waar!
Ik ga nu eersten klein strijkje wegwerken voordat ik me klaar maak om de baan op te gaan!
Wens jullie nog een aangename dinsdag daag...
You only have one life...live it!
-
goeie morgen allemaal

-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goede druilige morgen
Het zal nog even duren alvorens onze kindjes kunnen komen. Mijn enthousiasme was groot, mijn verstand kreeg de bovenhand.
Met Stafke gaat het beter, er is nog een grote MAAR...
Kleinzoon met Ineke komen op bezoek, ze brengen taart mee, tafel is groter gemaakt zodat de afstand OK zal zijn.
Wenduine minder volk dan elders, alhoewel er hier nog veel verhuringen zijn.
Dochter heeft de planning aanleg tuintje gisteren getoond, wordt heel mooi en onderhoudsvriendelijk.
Groetjes en tot later
Corry
Het zal nog even duren alvorens onze kindjes kunnen komen. Mijn enthousiasme was groot, mijn verstand kreeg de bovenhand.
Met Stafke gaat het beter, er is nog een grote MAAR...
Kleinzoon met Ineke komen op bezoek, ze brengen taart mee, tafel is groter gemaakt zodat de afstand OK zal zijn.
Wenduine minder volk dan elders, alhoewel er hier nog veel verhuringen zijn.
Dochter heeft de planning aanleg tuintje gisteren getoond, wordt heel mooi en onderhoudsvriendelijk.
Groetjes en tot later
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
goeie morgen allemaal

-
goeie morgen iedereen

-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen
Dochter is geweest, kleinzoon en zijn Ineke ook.
Morgen komt dochter na haar vroege dienst langs.
Doet deugd om een gesprek te hebben met humor , daar is kleinzoon goed in.
Na al die spanningen wel nood aan.
Er is een maar, moeder en zoon zitten niet op dezelfde golflengte om het zacht uit te drukken.
Papa van onze kindjes van geen kwaad bewust.
Probeer onze dochter te overtuigen om het zo te laten.
Het is stil waar het niet waait, wij kunnen deze spanningen best missen.
Tot later
Corry
Dochter is geweest, kleinzoon en zijn Ineke ook.
Morgen komt dochter na haar vroege dienst langs.
Doet deugd om een gesprek te hebben met humor , daar is kleinzoon goed in.
Na al die spanningen wel nood aan.
Er is een maar, moeder en zoon zitten niet op dezelfde golflengte om het zacht uit te drukken.
Papa van onze kindjes van geen kwaad bewust.
Probeer onze dochter te overtuigen om het zo te laten.
Het is stil waar het niet waait, wij kunnen deze spanningen best missen.
Tot later
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie zonnige frisse morgen
De mis en place is klaar
straks alleen nog afwerken :
gehaktballetjes in tomatensaus met brocolipuree en een yoghurttaart met perziken en nootjes
Namiddagactiviteit : fietsen nu de weersomstandigheden het nog toelaten..
Oh ja, mijn bloedwaarden blijven stabiel : Joepie !
De mis en place is klaar
straks alleen nog afwerken :
gehaktballetjes in tomatensaus met brocolipuree en een yoghurttaart met perziken en nootjes
Namiddagactiviteit : fietsen nu de weersomstandigheden het nog toelaten..
Oh ja, mijn bloedwaarden blijven stabiel : Joepie !
Oud maar niet Out