Coronavirus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Dicksy schreef: ↑07 sep 2020, 10:25https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200904_94378082Fred1950 schreef:
.........wereld dat de controle over het virus blijkt te houden, en dat is ..... uiteraard China met gemiddeld minder dan 50 besmettingen per dag.
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/ex ... ~aa3dc8e1/
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/09/05 ... lbelovend/
Maar ja, het zijn de Russen en dan zal het weer niet goed zijn.![]()
![]()
Bijwerking van dat Russisch vaccin : je maag laat continu een Spoetnik "bliep" horen.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... k_beep.ogg
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
We raken vooral besmet op werk en school: “Thuisblijven volstaat niet. Je moet je afzonderen”
Dat is de nieuwe vaststelling van de experts , dus afzonderen maar niet iedereen heeft een groot huis met nog extra slaapkamer en badkamer.
In theorie is alles mooi te zeggen maar in de praktijk is andere koek.
Maatregelen of niet, niets of niemand kan dit virus stoppen, vroeg of laat moeten we er allemaal mee in contact komen, experten en politici zijn zich daar heel goed van bewust.
Wat had je gedacht kinderen zitten als sardienen op elkaar gestampt op het openbaar vervoer maar onze slimme Weyts was dit natuurlijk vergeten!!
Er zijn vele horecagelegenheden die de registraties aan hun laars lappen! Zolang ze hun inkomsten maar hebben! Zelfs de registraties op cafe en restaurant worden niet gechekt heeft verleden week nog in de krant gestaan en nu gaan ze het over een andere boeg gooien, ze weten het ook niet meer zo simpel is het.
Dat is de nieuwe vaststelling van de experts , dus afzonderen maar niet iedereen heeft een groot huis met nog extra slaapkamer en badkamer.
In theorie is alles mooi te zeggen maar in de praktijk is andere koek.
Maatregelen of niet, niets of niemand kan dit virus stoppen, vroeg of laat moeten we er allemaal mee in contact komen, experten en politici zijn zich daar heel goed van bewust.
Wat had je gedacht kinderen zitten als sardienen op elkaar gestampt op het openbaar vervoer maar onze slimme Weyts was dit natuurlijk vergeten!!
Er zijn vele horecagelegenheden die de registraties aan hun laars lappen! Zolang ze hun inkomsten maar hebben! Zelfs de registraties op cafe en restaurant worden niet gechekt heeft verleden week nog in de krant gestaan en nu gaan ze het over een andere boeg gooien, ze weten het ook niet meer zo simpel is het.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Men zal het toch zo lang mogelijk moeten rekken tot je een werkend vaccin/remmer in je lijf hebt.
Er zijn electrische fietsen/steps/etc, en is beter voor de gezondheid ipv informatica/ spelletjes/ facebook'n/etc.
Er zijn electrische fietsen/steps/etc, en is beter voor de gezondheid ipv informatica/ spelletjes/ facebook'n/etc.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
In een gesloten ruimte blijft de aerosol van de besmette persoon hangen ( of je zou kunstmatig moeten afzuigen/ventileren ). Of je in een groot huis , een klaslokaal of een supermarkt loopt of zit maakt geen verschil. Dat zijn toch feiten die iedereen al weet of toch zou moeten weten. Ik sta dagelijks verstomd over de onwetendheid van mijn medeburgers, en dat ondanks dat ik steeds heb verondersteld dat iedereen meer wist dan ikzelf.
-
Fred 1950;
Tja, jij bent dan ook een expert op dat gebied
, vraag mij af als jij besmet zou geraken of je thuis gedurende 10 tal dagen je volledig kan afzonderen , dus als je doucht moet iemand goed beschermd volledig de badkamer ontsmetten ,iedere klink die je vastneemt, idem voor het toilet,en zo als in de gevangenis je deur openen en met een stok bvb, je bord binnen schuiven of aan de deurzetten , het is dan beter dat je in bos in een boomhut gaat wonen, eten genoeg in het bos 
Tja, jij bent dan ook een expert op dat gebied
-
Waarom is dat een probleem ? De woning wordt "hermetisch" afgesloten, niemand mag er nog binnen of buiten ( behalve in de tuin als je die hebt ) en al wat je nodig hebt wordt aan de deur gebracht. Mijn nicht en haar man zijn tijdens de lockdown zo bediend geweest door hun dochter omdat ze allebei risico gevallen zijn.wardje schreef: ↑10 sep 2020, 12:14Fred 1950;
Tja, jij bent dan ook een expert op dat gebied, vraag mij af als jij besmet zou geraken of je thuis gedurende 10 tal dagen je volledig kan afzonderen , dus als je doucht moet iemand goed beschermd volledig de badkamer ontsmetten ,iedere klink die je vastneemt, idem voor het toilet,en zo als in de gevangenis je deur openen en met een stok bvb, je bord binnen schuiven of aan de deurzetten , het is dan beter dat je in bos in een boomhut gaat wonen, eten genoeg in het bos
![]()
-
Ja , ik vind dat een probleem helemaal mij opsluiten in mijn eigen huis, heb reeds aangehaald over dat gezin dat 18 uur te samen zat in een wagen 1 besmet de andere niet ;5 dagen opnieuw getest dezelfde 3 weer niet besmet ( gelukkig maar) van daar mijn visie
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
En wat gaan de "experts" dan beslissen wat de vrachtwagen chauffeurs moeten doen, die rijden in heel Europa rond, zowel door groene, oranje en rode landen,die gaan in die landen laden,lossen, eten winkelen, en als ze er een week-end vast staan , een stapje zetten......wardje schreef: ↑
Vandaag, 11:03
We raken vooral besmet op werk en school: “Thuisblijven volstaat niet. Je moet je afzonderen”
Dus gaan ze die allemaal afzonderen......
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Voor je werk mag je naar rode zones, geen test of quarantaine nodig (indien geen klachten)
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Rode zones en eenzame truckers, er is zelf een app https://truckerapps.eu/nl/blog/parkeren ... a-parking/
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
"Fantastisch" nieuws
.... België telt vanaf vandaag meer besmettingen dan China. Prachtige prestatie, nietwaar. Het aantal nieuwe besmettingen is vandaag trouwens gestegen tot 877 per dag. Op naar de 1000 per dag ? Allé vooruit dan maar.
Binnen een paar dagen doen we het even goed als Nederland met zijn gemiddeld 1000 besmettingen per dag.
Indië heeft terug haar eigen record verbeterd met 96.551 besmettingen per dag. Ook op naar de 100.000 per dag misschien ?
China telde gisteren 27 nieuwe besmettingen.
Indië heeft terug haar eigen record verbeterd met 96.551 besmettingen per dag. Ook op naar de 100.000 per dag misschien ?
-
Wiana - Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Wie kan er nu nog de slechte evolutie ontkennen ?
Angst is altijd een slechte raadgever, maar je aan
de maatregelen houden, is een bewijs van menslievendheid !
Angst is altijd een slechte raadgever, maar je aan
de maatregelen houden, is een bewijs van menslievendheid !
HP Notebook - Windows10 Home
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.
-
Ice
Wie naar de feiten kijkt en geen voorgekauwde, valse cijfers meer gelooft, misschien?
De lege ziekenhuizen die geen nieuwe besmettingen van covid hebben?
Huisartsen die al maanden geen patiënten mét of zelfs zonder symptomen meer zien?
En hoeveel van die zogenaamde besmettingen zijn vals positief?!
Het FEIT dat de testen onbetrouwbaar zijn is meermaals aangetoond en bewézen!
Vorige week nog met die 40 kinderen op kamp die door váls positieve testen hun laatste week vakantie vergald zagen door gedwongen quarantaine....oh, het was een fout van het labo, jazeker!
Je aan de maatregelen houden uit angst terwijl de feiten je tegendeel bewijzen is gewoonweg achterlijk, je zou je moeten schamen voor je domheid om FEITEN te negeren en schijncijfers te blijven geloven die je in je angst moeten houden voor de maatregelen of tot er een dubieus vaccin is.
Een bewijs van menslievendheid om mensen te broodroven door faillissementen en kinderen hun gezondheid te schaden door hele dágen vrij ademen te verhinderen door ongezonde mondmaskers? Ziekenhuizen en zorgcentra die failliet gaan?
Jij hebt een rare mening over menslievendheid....maar ja, angst is inderdaad een slechte raadgever zoals gij bevestigt want dan geloof je alles, zelfs de leugens die door feiten ontmaskerd worden.
Binnenkort zal de hele regering, zoals lachaert, nog vals positief besmet zijn als laatste strohalm om de tijdelijke maatregelen te kunnen blijven verplichten en de covid-crisis die er niet meer is, in stand te blijven houden....zelfs zijn (vermeende) besmetting in quarantaine weerhoudt lachaert niet om driftig verder zijn 'taak' uit te voeren...zo ziek zal em zijn...
Alleen angst kan nep coronapandemie in stand houden en dan nog alleen door het geloven van valse besmettingscijfers die nog wel zélf en openlijk als onbetrouwbaar en vals bekend worden gemaakt, maar bange schapen zijn niet voor rede en zelfs niet voor feiten vatbaar.Op het moment dat de bevolking besluit zich niet langer bang te laten maken door een dreiging die niet groter is dan de griep is de pseudo-pandemie over.
Jullie houden door angst covid zelf in stand terwijl het al maanden voorbij is...hoe idioot kun je nu toch zijn...irreële angst voor een intussen onbestaande dreiging.
Ik stel voor om voor de angsthazen speciale maatregelen in te voeren: vrijwillige, permanente quarantaine in hun kot of gedwongen in de psychiatrie, verplichte mondmaskers en volledig afgesloten van elk contact met de mentaal gezonde bevolking die het normale leven eindelijk wil hervatten zonder tijdelijke, nutteloze népmaatregelen.
-
De cijfers stijgen in zowat gans Europa ( en Indië ). Die zijn dus volgens u allemaal "nep" , of is er wereldwijd volgens u een complot aan de gang van de Bilderberg Groep ?Ice schreef: ↑11 sep 2020, 14:07...
....
Alleen angst kan nep coronapandemie in stand houden en dan nog alleen door het geloven van valse besmettingscijfers die nog wel zélf en openlijk als onbetrouwbaar en vals bekend worden gemaakt, maar bange schapen zijn niet voor rede en zelfs niet voor feiten vatbaar.
....