Goedemorgen Seizoentjes,
Gisterennamiddag raakte ik niet binnen, heb dan mijn na het 3° berichtje, het voor bekeken gehouden.
Zijn dan gisteren naar de hondenschool geweest. Zij hebben nog steeds geen gediplomeerde trainers, dus gaf P. les aan 1 stuk door. En dan met dat mooie weer gisteren, was er meer volk dan anders, wat resulteerde dat Matice in een groep van 15 viervoeters en dus maar 1 trainer. Ik werd gebombadeerd tot portier

.
En volgende zondag mag ik na 11.00H de kaartjes afstempelen. Nu ja, ik kan me beter nuttig maken voor zolang ik zelf de plein niet op mag. En Matice deed het goed gisteren. Was trots op manlief en op Matice.
We gaan vandaag een BBQ doen voor ons drietjes, gisteren was het te laat geworden.
Oma-C, jij hebt denk ik net als manlief hier naar de koers gekeken. Het was spannend hoor ik manlief net zeggen.
Muddy Maddy, ik had stoofvlees gemaakt en we zijn frietjes gaan halen. Dat was alweer en hele tijd geleden.Maar die geeft zoveel frieten Met slechts 1 groot bakje friet, was mijn kom gevuld, aten er met 2 personen van en hadden nog over.
Granny M, hoop dat je alle dagen vorderingen maakt, maar dat zal wel, zo'n moedige dame als jij. En klagen zit er ook niet in jou.
MJ, jij ook al druk bezig met de kaartjes als ik dat goed heb begrepen. Allemaal juweeltjes.
Anjelier, hoop dat Spaanse Woef vlug zijn nieuw en veilig tuig heeft. Denk dat ik een infarct zou krijgen moest Matice zich loswurmen uit zijn tuig. Maar jullie zouden jullie niet zijn als jullie meteen voor een oplossing zouden zorgen, waarvoor chapeau.
Wilde eend, ben nog steeds blij voor jou dat die prachtige woning jou te beurt valt. Hoop dat je er supergelukkig gaat worden .
HVT, gisteren moesten we na de hondenschool even in het klein GB'tje zijn. En daar vond ik een heerlijk boek va, JO NESBO voor 10€, ik had die nog niet. Maar aan de kassa telde hij mij 22€ ( de normale prijs dus). Er stonden liefst 2 plakkers op met 10€ erop.
Ik hield natuurlijk vol en de volhouder wint. Ben er gisteren in begonnen, voor een keertje niet in slaap gevallen en zit al over de 100 pagina's.
Ben hard aan het nadenken of ik iemand vergeten ben.
Heb ook een vraagje voor jullie, manlief heeft zaterdag het tuinhuis leeg gemaakt en één pot latexverf was blijkbaar niet goed dicht, voor mij eindigde het in een short en bijna nieuw T-Shirt vol verf die ik kan weggooien. Maar wat erger is, en dat is mijn vraag, er is ook verf op de stoffen autozetel gekomen. Heeft iemand een tip, hoe ik deze kan verwijderen ?
Zo, ik wens iedereen een mooie maandag. Liefs en een dikke knuffel voor iedereen.