covid besmetting...
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Proefpersoon met nevenwerkingen na toedienen van het vaccin.
https://www.hln.be/wetenschap-planeet/m ... ~a061f51e/
Uittreksel :
“Het gaat om een vrouw uit het Verenigd Koninkrijk die neurologische symptomen vertoont die wijzen op myelitis, een zeldzame, pijnlijke aandoening.
De raad van bestuur van AstraZeneca, die toezicht houdt op de data van de klinische proeven, bevestigt dat de vrouw het vaccin tegen Covid-19 toegediend kreeg en geen placebo, deelde de CEO verder nog mee. Hij bevestigde ook dat de klinische proeven in juli ook al eens werden stilgelegd, nadat een deelnemer neurologische symptomen vertoonde.
Het bedrijf heeft ook nog niet openlijk bevestigd dat het al de tweede keer is dat het project “on hold“ werd gezet om gezondheidsproblemen bij deelnemers te onderzoeken.“
(door mij benadrukt)
Hoeveel nevenwerkingen kunnen er nog de kop opsteken ?
Kan men wel verwachten dat het vaccin voor 100 % veilig kan zijn ?
Normaal wordt in de derde fase bij een 30.000-tal proefmensen het vaccin/placebo ingespoten. Ik stel mij de vraag of de totale groep van vrijwilligers het al gekregen hadden voor men de studie “on hold” hield ?
Want men zet de studie nu weer verder.
Zou na onderzoek van proefpersoon aantonen dat eventuele nevenwerkingen niet door het vaccin zouden veroorzaakt zijn maar wel door onderliggende ziekten, zou toch verwonderlijk blijken. (was bij de vrouw wel het geval meen ik)
Ik dacht dat men het vaccin op gezonde mensen toepast toch
-
Ice
Natuurlijk, bluevelvet, dat beweren ze toch...
Mijn reactie was dan ook sarcastisch bedoeld omdat fred telkens smoesjes verzint zoals deze:
...en dat in een krampachtige poging om twijfel te zaaien dat die heftige bijwerking niet kan veroorzaakt worden door het inspuiten van het vaccin.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Dat is nu eens een voorbeeld van een "hoax" , en zo te lezen uit de titel en eerste zinnen, ééntje in het kwadraat.audibac schreef: ↑13 sep 2020, 12:52Dit moet ge zeker lezen !
https://www.transitieweb.nl/corona/onth ... lijke-dna/
-
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/ch ... gle.com%2F
Chinese klokkenluidster beweert dat coronavirus ontstaan is in lab en kan daar wetenschappelijk bewijs voor leveren
De Chinese viroloog en klokkenluidster Li-Meng Yan, heeft beloofd om wetenschappelijk bewijs te publiceren dat aantoont dat het coronavirus afkomstig is van een lab in Wuhan. Volgens haar is de theorie van de dierenmarkt slechts een fabeltje dat moet dienen als dekmantel voor de Chinese regering. “De verklaring van Yan heeft geen wetenschappelijke basis en is louter gebaseerd op geruchten”, reageert de universiteit waarvoor Yan werkte in een verklaring.
“De dierenmarkt is slechts een rookgordijn, dit virus is niet van natuurlijke origine”, aldus Yan in de Britse talkshow ‘Loose Women’. Meer zelfs, volgens haar is het virus ontstaan “in een lab in Wuhan dat gecontroleerd wordt door de Chinese overheid”.
Om haar stellingen te bewijzen, zou de Chinese viroloog op een geheime locatie aan een wetenschappelijk rapport aan het werken zijn. En dat rapport zal voor iedereen leesbaar zijn, “ook voor degenen zonder een biologische achtergrond”. Het is levensbelangrijk dat we de oorsprong van het nieuwe coronavirus SARS-CoV-2 kennen, zo benadrukt Yan. “Anders kunnen we het nooit overwinnen.”
Ze wisten goed genoeg wat inhoud van virus was in labo , maar mag allemaal niet vrij gegeven worden
omdat ze in eigen vingers snijden de overheid . Zoveel is duidelijk .
Chinese klokkenluidster beweert dat coronavirus ontstaan is in lab en kan daar wetenschappelijk bewijs voor leveren
De Chinese viroloog en klokkenluidster Li-Meng Yan, heeft beloofd om wetenschappelijk bewijs te publiceren dat aantoont dat het coronavirus afkomstig is van een lab in Wuhan. Volgens haar is de theorie van de dierenmarkt slechts een fabeltje dat moet dienen als dekmantel voor de Chinese regering. “De verklaring van Yan heeft geen wetenschappelijke basis en is louter gebaseerd op geruchten”, reageert de universiteit waarvoor Yan werkte in een verklaring.
“De dierenmarkt is slechts een rookgordijn, dit virus is niet van natuurlijke origine”, aldus Yan in de Britse talkshow ‘Loose Women’. Meer zelfs, volgens haar is het virus ontstaan “in een lab in Wuhan dat gecontroleerd wordt door de Chinese overheid”.
Om haar stellingen te bewijzen, zou de Chinese viroloog op een geheime locatie aan een wetenschappelijk rapport aan het werken zijn. En dat rapport zal voor iedereen leesbaar zijn, “ook voor degenen zonder een biologische achtergrond”. Het is levensbelangrijk dat we de oorsprong van het nieuwe coronavirus SARS-CoV-2 kennen, zo benadrukt Yan. “Anders kunnen we het nooit overwinnen.”
Ze wisten goed genoeg wat inhoud van virus was in labo , maar mag allemaal niet vrij gegeven worden
omdat ze in eigen vingers snijden de overheid . Zoveel is duidelijk .
-
Ach ja, anti China propaganda ...
Een virus muteert sowieso , dat zit in de aard van het beestje. En of men de genetische code in een lab wijzigt, of het gebeurt spontaan uit zichzelf maakt niet eens een verschil. Het virus behoort tot de familie van reeds bestaande "kroon" ( corona ) virussen, het doet alleen wat andere dingen waardoor het besmettelijker is. Al zou het in een lab uit een bestaand corona virus gemaakt geweest zijn ( het kan niet uit een griepvirus gemaakt geweest zijn want had een totaal andere vorm gekregen ), dan nog kon men niet voorspellen of het echt gevaarlijk of al dan niet erg besmettelijk ging zijn.
Verder heeft men reeds gemeld dat het virus wel degelijk in een vleermuis werd teruggevonden, die zal wel niet door een labo exemplaar besmet zijn geraakt, of wat denk je ?
Conclusie : die Li-Meng Yan wil zichzelf in the picture zetten, en behoort waarschijnlijk tot de anti-Chinese Hong Kong clan die door de CIA wordt gesteund. Denk voor de rest er het uwe over. Het HLN houdt van dergelijke sensationele nieuwtjes, dat is me al een tijd duidelijk ( dergelijke zakens worden graag gelezen en dat brengt dus geld op ).
Verder heeft men reeds gemeld dat het virus wel degelijk in een vleermuis werd teruggevonden, die zal wel niet door een labo exemplaar besmet zijn geraakt, of wat denk je ?
Conclusie : die Li-Meng Yan wil zichzelf in the picture zetten, en behoort waarschijnlijk tot de anti-Chinese Hong Kong clan die door de CIA wordt gesteund. Denk voor de rest er het uwe over. Het HLN houdt van dergelijke sensationele nieuwtjes, dat is me al een tijd duidelijk ( dergelijke zakens worden graag gelezen en dat brengt dus geld op ).
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Welk instrument bespeelde u in het orkestje terwijl de Titanic zonk?Fred1950 schreef:
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Wist ik ook niet: een griepprik bestaat uit dode griepvirussen https://www.rivm.nl/griep-griepprik/griepprik/werking
Dan zou je toch denken, rap een paar dode covid-2 virussen bij in de spuit en klaar is kees.
Dan zou je toch denken, rap een paar dode covid-2 virussen bij in de spuit en klaar is kees.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Ik was er niet bij.Dicksy schreef: ↑13 sep 2020, 22:21Welk instrument bespeelde u in het orkestje terwijl de Titanic zonk?Fred1950 schreef:
Conclusie : die Li-Meng Yan wil zichzelf in the picture zetten, en behoort waarschijnlijk tot de anti-Chinese Hong Kong clan die door de CIA wordt gesteund. Denk voor de rest er het uwe over. Het HLN houdt van dergelijke sensationele nieuwtjes, dat is me al een tijd duidelijk ( dergelijke zakens worden graag gelezen en dat brengt dus geld op ).![]()
Toch raar dat mensen zo graag in geheimzinnige, spectaculaire en ingewikkelde complot ideeën geloven, nietwaar.
-
Zo werkt dat ook in eenvoudige taal.boeffer schreef: ↑13 sep 2020, 22:26Wist ik ook niet: een griepprik bestaat uit dode griepvirussen https://www.rivm.nl/griep-griepprik/griepprik/werking
-
U doet mij een beetje, eigenlijk helemaal, denken aan Mohammed Saïd al-Sahaf.Fred1950 schreef:
Ik was er niet bij.![]()
Toch raar dat mensen zo graag in geheimzinnige, spectaculaire en ingewikkelde complot ideeën geloven, nietwaar.Gelooft ge ook wat in de film de "Da Vinci Code" zich afspeelde ?
-
Comical Ali geloofde zijn ogen niet, maar jij gelooft blijkbaar wat niet te zien is.Dicksy schreef: ↑13 sep 2020, 22:51U doet mij een beetje, eigenlijk helemaal, denken aan Mohammed Saïd al-Sahaf.Fred1950 schreef:
Ik was er niet bij.![]()
Toch raar dat mensen zo graag in geheimzinnige, spectaculaire en ingewikkelde complot ideeën geloven, nietwaar.Gelooft ge ook wat in de film de "Da Vinci Code" zich afspeelde ?
![]()
-
Comical Ali wilde niet zien dat de Amerikaanse tanks al in Bagdad rondreden wat inging tegen zijn overtuiging dat het Irakese leger ‘onoverwinnelijk’ was en zij alles onder controle hadden. Zo wil jij niet geweten hebben dat de Chinezen de wereld voorgelogen hebben omdat het botst met uw overtuiging dat China een zaligmakend land is.Fred1950 schreef:
Comical Ali geloofde zijn ogen niet, maar jij gelooft blijkbaar wat niet te zien is.
Ik heb u dat al eens ‘proberen’ aan te tonen met die ‘opleidingskampen’ in China.
-
Wat hebben de Chinezen ons voorgelogen ? Het eerste slachtoffer in België werd reeds in februari geteld, en op 3 maart werden er 5 besmettingen geregistreerd. Zonder informatie van de Chinezen zouden wij niet eens geweten hebben dat ze besmet zouden geweest zijn met "hun" virus en het zelfs niet hadden kunnen ontdekken met de DNA/RNA informatie die "zij" erover vrijgegeven hadden.Dicksy schreef: ↑14 sep 2020, 06:57Comical Ali wilde niet zien dat de Amerikaanse tanks al in Bagdad rondreden wat inging tegen zijn overtuiging dat het Irakese leger ‘onoverwinnelijk’ was en zij alles onder controle hadden. Zo wil jij niet geweten hebben dat de Chinezen de wereld voorgelogen hebben omdat het botst met uw overtuiging dat China een zaligmakend land is.Fred1950 schreef:
Comical Ali geloofde zijn ogen niet, maar jij gelooft blijkbaar wat niet te zien is.
Ik heb u dat al eens ‘proberen’ aan te tonen met die ‘opleidingskampen’ in China.![]()
Waarom gelooft ge persé al die anti-China propaganda ? Vroeger was Rusland de grote boeman, en nu richt men de pijlen op China als de grote "gemeenschappelijke vijand". Hou het bij de Walen of de PS, één gemeenschappelijke vijand is al meer dan genoeg.
Geen enkel land is zaligmakend. De Fortis fraudeurs zoals een Lippens , Voltron komen er met de schrik vanaf en in de VS schieten ze op zwarten zoals wij beertjes in een schietkraam op de foor schieten. Je zou de Chinezen zelfs dankbaar moeten zijn. Zonder hen hadden ze in ziekenhuizen en woonzorgcentra zelfs geen beschermingsmateriaal tegen het virus. Trump ging het ons niet bezorgen, wees daar ook maar van overtuigd. En achter uw batterij voor uw smartphone speelgoed ging je ook mogen fluiten.