Apparaat niet gemigreerd
-
DirkdW - Lid geworden op: 26 aug 2006, 19:44
Beste mensen,
Ik heb de M.2 SSD schijf en de behuizing om laten ruilen en opnieuw geïnstalleerd maar blijf hetzelfde probleem houden wel kon ik een aantal screenshots maken zodat een en ander misschien een beetje duidelijker wordt hij is weer zichtbaar onder mijn PC en in schijfbeheer maar verder kan ik er niets mee!
Hoop dat iemand nog suggestie voor me heeft.
Alvast mijn dank weer,
Vriendelijke groet,
Dirk
Ik heb de M.2 SSD schijf en de behuizing om laten ruilen en opnieuw geïnstalleerd maar blijf hetzelfde probleem houden wel kon ik een aantal screenshots maken zodat een en ander misschien een beetje duidelijker wordt hij is weer zichtbaar onder mijn PC en in schijfbeheer maar verder kan ik er niets mee!
Hoop dat iemand nog suggestie voor me heeft.
Alvast mijn dank weer,
Vriendelijke groet,
Dirk
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Al eens geprobeerd in een USB 2 - poort ? als je die nog hebt tenminste.....
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
DirkdW - Lid geworden op: 26 aug 2006, 19:44
Ja ook in usb 2.0 geprobeerd maar wat vreemd is dat ik nog een tweede pc heb en daar werkt het ook niet.
Ik heb verschillende malen contact gezocht met de klantenservice en die vertellen mij dat het gewoon zou moeten werken mijn pc is net twee jaar oud dus volgens mij zou dat het probleem niet kunnen zijn temeer omdat er al een kleinere M.2 ssd schijf inzit de externe herkent hij niet als zodanig!
Ik heb verschillende malen contact gezocht met de klantenservice en die vertellen mij dat het gewoon zou moeten werken mijn pc is net twee jaar oud dus volgens mij zou dat het probleem niet kunnen zijn temeer omdat er al een kleinere M.2 ssd schijf inzit de externe herkent hij niet als zodanig!